De ce si Videanu si jurnalistii sunt niste boi
Scris de Sebastian BargauVideanu, ca un roman sadea ce este, da declaratii a la Basescu (m-am uitat azi toata ziua la stiri pentru ca nu prea m-am putut misca…). Vezi doamne, romanii nu muncesc destul si d-aia nu castiga cat sa traiasca. Asa ca ar fi bine sa-si ia inca un serviciu (urasc termenul de “job”) pentru a trai decent. Aceasta este declaratie de vita imbogatita pe spatele statului si care are acum o imensa durere in cur. I se pare ca el a muncit de s-a spetit iar restul freaca menta.
Jurnalistii, alte vite cu cabina, au subiect de bagat pe post. “Uite ce v-a zis Videanu, bai fraierilor! Cica sa va mai luati o slujba daca vreti sa traiti decent! Pai treaba-i asta?”. Corect, nu zic nu, au dreptate partial.
Atat ca nici boul de Videanu si nici restul limbricilor din presa nu si-au pus cea mai importanta intrebare:
“Unde pizda ma-tii,
băidomnule boule, sa ma mai angajez?”
Si marinarul pulii zice ca sa ne mai luam inca un serviciu pentru a trai bine, si vita de Videanu zice la fel, dar nimeni nu zice UNDE NAIBA SA IL LUAM? Toate firmele concediaza personal, la stat sunt blocate angajarile si se fac disponibilizari in masa. Unde cacat sa ne mai angajam pentru un al doilea serviciu?
Eu vreau sa fac ce zice chiorul asta de presedinte si borduristul de Videanu. Dar unde sa ma duc? Cine naiba mai angajeaza? Vrei sa am dimineata post de profesor si seara muncitor necalificat pe santier?
Dar nici santierele nu mai angajeaza pentru ca nu se mai construieste nimic…
Atunci, unde cacat sa-mi gasesc al doilea loc de munca?
Videanu vrea sa spuna ca dupa job merge si treaba cu furatul, datul in cap, mai spargi o banca…Eu asta am inteles. Videanu ne trimite sa cautam si alte surse de venit…Cert este ca dupa 10-12 ore de munca la un job, chiar nu poti sa mai lucrezi inca 4-8 ore la altul…
Comment by sorin — August 20, 2010 @ 12:38 am
sa fii distribuitor de borduri.
se acorda comisioane grase.
Comment by costi — August 20, 2010 @ 1:50 am
Ai dreptate sa ne dea statu’ locuri de munca in fabrici si uzine.Eventual sa vina presedintele sa iti scrie CV-ul si prefectul sa iti bata covoarele ca de aia e stat. Solutia a scris-o Zoso si e de bun simt: nu gasesti in orasul tau job cauti in altul nu gasesti in tara ta cauti in alta.Cat despre afirmatia ta ca toate firmele nu angajeaza inseamna ca nu ar trebui sa fie anunturi pe bestjobs, ejobs etc. PS Postul asta e demn de spagatist sau de lingau … E ciudat cum ajungi sa devii ceea ce urasti
Comment by profiler — August 20, 2010 @ 2:00 am
Democratie am vrut – un fel de capitalism avem!
Nu contest devenirea financiara a bas-estilor, dar punctul de vedere cu muncitu’ la romani mi se pare corect.
De munca se gaseste, atat in mediul urban dar si mai mult la tara.
Ca dam dovada toti de un orgoliu insusit prin mimetism, ca ni se pare ca e sub demnitatea unuia cu studii superioare sa spele vase, ca salariile oferite ni se par mici pentru supervaloarea noastra – cred ca sunt adevaruri altfel spuse.
Cum sa incurajam noi un mediu concurential?
E o lectie de economie care spune ca, pentru dezvoltare e nevoie de concurenta, iar concurenta optima se intampla atunci cand rata somajului e peste 8%. Presupune ca intr-un orizont de timp scurt (poate mediu la noi) toata lumea o sa stea pe locul care i se cuvine.
Vi se pare satisfacatoare prestatia profesionala a celor cu care interactionati?
Educatorul, invatatoarea sau profesorul copilului? Doctorul, politistul, functionarul public?
Sunteti multumiti de calitatea serviciilor private? De cel care aduna gunoiul? De brutar, de patiser si cofetar? De lanturile de hipermarket? De serviciile taximetristului? De hainele produse in romania?
Daca ai un pamant la tara, nu ai cui sa i-l dai sa il munceasca (in conditii decente).
De cate ori pe zi scoti bani din buzunar si poti sa zici: asta isi merita pe deplin castigul?
Cred ca ar trebui sa privim si altfel lucrurile, in sens constructiv.
Parerea mea!
Comment by MB — August 20, 2010 @ 7:02 am
Da, e minunat ca dupa ce faci o operatie sau ti-ai batut capul cu predatul la 30 de idioti sa treci la al doilea serviciu, eventual la descarcat vagoane la un imbuibat imputit de patron sau la spalat WC-uri pe la un tigan discriminat.
Tot minunat e ca unii spun tampenii in bataie de joc la adresa poporului si multi chiar mai au puterea de a le asculta. Chiar nu a inteles nimeni ca pentru a umili un prost cel mai bine e sa nu-l bagi in seama, sa-l faci sa se simta un nimic, asa cum si este in realitate.
Comment by Thea cu th — August 20, 2010 @ 9:30 am
sunt o gramada de oameni care nu au primul loc de munca si ei vorbesc de al doilea. si eu urasc termenul de job (hand job…)
Comment by maddy — August 20, 2010 @ 10:55 am
@ thea Eu sunt unul din patronii aia imputiti care vireaza la buget 6500 de lei trimestrial plus 300 lei lunar din taxe indirecte contribuind la pensiile, salariile si unora din cei care ne injura orbiti de invidie ( invatati de tov iliescu ca numai saracii sunt cinstiti) ca am indraznit sa riscam, sa muncim si sa luam viata in piept. In facultate am lucrat la fastfood, am vandut asigurari, am fost vanzator ambulant si nu in ultimul rand am spalat si veceuri. Daca esti bun iti poti alege angajatorul daca nu accepti ce ti se ofera. E dur si mai greu decat in comunism dar pentru nostalgicii egalitarismului mediocru exista Coreea de Nord si Cuba. Pana la urma spuma se ridica reziduurile cad la fund.
Comment by profiler — August 20, 2010 @ 2:51 pm
@profiler
Sa astepti mult si bine sa vin la tine sa lucrez si sa-ti bati joc de mine! Cu astfel de mentalitati de “patroni’ si de “conducatori”, greata este o stare fireasca in tara asta…
Iar daca firma ar fi fost de stat ar fi virat toti banii la buget (nu numai 2 bani in batatie de joc), insa asa “patronul” ia zilnic X6 lui si la amanta din munca unor bieti oameni fortati de vremuri sa fie sclavi cu 600 lei/zi.
Comment by Thea cu th — August 20, 2010 @ 4:52 pm
*600lei/luna.
Oricum n-am auzit ca intr-o tara normala, un doctor din Germania sa zicem, sa care cartofi in port sau un profesor din Suedia sa spele vase intr-o bodega. Dar cum noi nu suntem intr-o tara normala desigur ca ni se pare firesc ca intelectualii sa fie prostii societatii, slugile imbogatitilor din furt si plini de tupeu.
Comment by Thea cu th — August 20, 2010 @ 4:58 pm
sa intre zoso sa ne explice, ca e un mare sustinator al actualului guvern.
Si el e de aceeasi parere : “romanii nu munceste dom’le…e multi, prosti, hoti si nu vrea nene sa munceste deloc…nu-i duce capu ca pe mine”
Din pacate asemenea creaturi au drept de vot, de asta avem conducatorii pe care ii avem
Comment by Father Mcfeely — August 20, 2010 @ 6:08 pm
@Father Mcfeely
Da, romanii munceste saracii toti si e tare asupriti.Eu inteleg ca nu e normal ca niste boi sa ne spun sa ne luam 30j de mii de slujbe, dar hai sa nu profitam de asta si sa ne ridicam in slavi poporul.Cred ca toata lumea stie ca romanului ii place sa stea si sa primeasca bani de la stat.Iar asta, scuzati-ma, dar nu cred ca se intampla in niciun stat.
Daca maine vine Diaconescu si va da 20 de mii de euro la toti, chiar credeti ca situatia in tara asta n-o sa fie FIX la fel ?
Comment by Bulina Neserioasa — August 20, 2010 @ 6:18 pm
Simplu! Îți mai deschizi un blog!
Comment by Ionut Staicu — August 20, 2010 @ 6:41 pm
Ne-au obisnuit politicienii astia ai nostrii pe care-i avem sa dea niste declaratii seci, fara noima, care mai mult deruteaza populatia decat o lamureste.
Sincer, nu ma mai surprinde absolut nimic. S-a trecut demult de limita bunului simt si de aia politica romaneasca este un subiect inchis pentru mine.
Totusi @Ionut Staicu, are dreptate. Iti mai poti deschide inca un blog.
Comment by Cosmin — August 20, 2010 @ 9:42 pm
@maddy…
then how about a blow job… (.y.)
)(
(y)
Comment by k — August 21, 2010 @ 1:13 am
@ father postacu Acelasi lucru arata si statisticile UE si internationale. Dar putem ignora si arunca cu mizerii in cei care ne spun adevarul decat sa il acceptam.
@ thea Greata care o simti e un simptom al grandomaniei cladita pe lene si autosuficienta; O trasatura destul de comuna a multor tineri absolventi de facultate scosi pe banda care au impresia ca li se cuvine totul pentru ca au reusit sa termine o facultate. Studiaza notiunile de profit si plusvaloare ca sa intelegi cum se fac banii. Cum spune dl Isarescu bogatia nu cade din cer si nu se genereaza prin decrete.
Comment by profiler — August 21, 2010 @ 5:47 am
Eu am o curiozitate. Cum de la judecatori sunt salarii barosane dar la medici nu? O explicatie puerila e ca judecatorii trebuie sa apere politicienii, deci politicienii au nevoie de judecatori. In schimb de tratate se trateaza afara, deci nu au nevoie de medici. Tre sa fie un “catch” mai serios.
Comment by bla — August 21, 2010 @ 10:53 pm
@Bulina Neserioasa si un profiler amarat
va multumesc ca m-ai pus in categoria simpatizantilor OTV. Decat ca voi, cu Dan Burusc pana la moarte, probabil ca e mai bine.
Acum redevenind seriosi…romanii nu muncesc nici mai mult nici mai putin decat munceste majoritatea muncitorilor din UE. Cine a mai muncit pe afara probabil stie despre ce vb.
Altfel, doar un cretin isi poate inchipui ca tara asta se dezintegreaza pt ca romanii nu mai vor sa munceasca. Ei au muncit in 2006, 2007, 2008 dar pe 1 ian. 2009 cand s-au trezit si-au spus: ” ba sa fie al dracu ala care o mai munci”…si uite asa a inceput declinul.
Ce trist e sa fi basist in ziua de azi, nu?
Comment by Father Mcfeely — August 23, 2010 @ 11:49 pm
exact aia am zis si eu… unde poola sa iei al doilea job…cand mii de oameni… nu il au nici pe primu
)
Comment by goldy — August 24, 2010 @ 2:16 am
Doar faptul ca trebuie sa-mi caut un AL DOILEA loc de munca pentru a TRAI DECENT mi se pare gretos si egal cu acceptarea de a fi un sclav…
Da’ plm.. poate asa-s eu .. mai prost din fire..
Dar o alta intrebare de bun simt mai am si eu… Cei ce lucreaza 10 ore pe zi si mai fac 2 pe drum pana la/de la serviciu? Aia ar trebui sa se faca maturatori pe sectiunea dintre actualul serviciu si casa? Sau?
Comment by Smokey — August 24, 2010 @ 5:42 am