Daca nu e si fudul, parca nu e… el destul
Scris de Sebastian BargauDe doua zile-ncoace gura nu-i mai tace. Ma refer la un blogger care, de doua zile (adica ieri si azi), ma omoara cu mesajele pe messenger sa-i citesc blogul si sa-i dau o parere. M-a apelat si inainte de roblogfest sa ma anunte ca, desi are blogul de doar cateva luni, imi va da rusine de pe scena cand va lua premiile. Si mie (sa ma invat minte) si lui Julica (sa se invete si el minte sa nu mai concureze cu toti talentatii). Presupun ca s-a mirat enorm atunci cand, dupa decernarea premiilor, a vazut ca a strans un pic peste 60 de voturi in timp ce DailyCotcodac a depasit lejer 400 (ieri imi explica faptul ca la anu’ – si la multi ani – va castiga premii peste premii la blogfesturi, avertizandu-ma sa nu-mi mai fac planuri pe viitor).
In fine, nu despre asta e vorba.
Vorba este ca gigi asta crede ca-i singurul care-mi toceste nervii insistand sa-i citesc blogul pentru ca el are impresia ca scrie divin. Am spus de enspe ori ca eu nu-mi dau cu parerea despre bloguri dar unii nu vor sa inteleaga. Atunci, ca sa le fac pe plac, imi dau cu parerea. Unora le convine, altora nu. Cei carora nu le convine ori se schimba (apreciaza sfaturile, le pun in aplicare si incep sa aiba succes) ori ma injura pentru ca-s eu prost si nu stiu ce-i frumos sau ce inseamna calitate.
Ei bine, la limita rabdarii, acest gigi (cu nume de scena Romeo – stilat, nu?) a reusit sa ma faca sa scriu un articol despre el.
Sa incepem.
In primul rand, hai sa va arat discutia mea cu el (nu tin loguri asa ca asta-i doar discutia mea cu el de azi dimineata). Partea intai.
1:50AM:
Romeo Romeo: apucarati sa cititi?
Romeo Romeo: salut
Romeo Romeo: si air scuze de deranj
VisUrat: nu
Romeo Romeo: offf.atunci incetey cu deranjul
Romeo Romeo: doar ca ai promis
VisUrat: nu tin minte sa fi promis nimic
VisUrat: am zis ca o sa ma uit
VisUrat: n`am zis cand
Romeo Romeo: bine domn sebastian
Romeo Romeo: nu insist
VisUrat: ok10AM:
Romeo Romeo: TOT EU
Romeo Romeo: SALUT
Romeo Romeo: scuze de caps
VisUrat: sa mor de nu esti culmea
Romeo Romeo: hai mai citeste un pic
Romeo Romeo: asa ca de la tatuat la tatuat
VisUrat: ce abureala puerila…
Romeo Romeo: hai mai ca pueril e in articolele tale
Romeo Romeo: nu in ale mele
VisUrat: atunci nu le mai citi
Romeo Romeo: dar macar tu le faci pentru bani
Romeo Romeo: cred ca poti si mai mult
VisUrat: si, cand ma refeream la abureala puerila, ma refeream la vrajeala cu tatuajele, nu la articolele tale
Romeo Romeo: atunci retrag puerilul din context
VisUrat: dar ai sarit ca proasta`n pula si ai dat cu bata in balta
Romeo Romeo: pueril ai fost cand ai venit fara maneci la roblogfest,nu?
VisUrat: esti cumva stilist?
Romeo Romeo: nu, sunt virgulator
VisUrat: vin cu vreau eu, unde vreau eu
Romeo Romeo: te cred
Romeo Romeo: sunt mainile tale
Romeo Romeo: dar sa imi administrezi cuvantul pueril
Romeo Romeo: esti culmea
VisUrat: nu sunt deloc culmea
Romeo Romeo: paunescu m-a facut odata, o data pueril
Romeo Romeo: ca m-am imbatat la un festival de poezii
Romeo Romeo: atat
VisUrat: te chinui de trei zile sa ma convingi sa-ti citesc articolele
Romeo Romeo: nu si tu
VisUrat: si, cand vezi ca nu reusesti, o dai pe tatuaje, alea alea
Romeo Romeo: ieri ti-am zis
Romeo Romeo: de ce exagerezi?
VisUrat: de cate ori mi`ai zis ieri?
VisUrat: si aznoapte
Romeo Romeo: azi noapte nu imi aduc aminte
Romeo Romeo: sincer
VisUrat: si inainte de roblogfest
Romeo Romeo: eram rupt
VisUrat: Romeo Romeo (4/17/2010 1:50:44 AM): apucarati sa cititi?
Romeo Romeo (4/17/2010 1:50:45 AM): salut
Romeo Romeo (4/17/2010 1:50:52 AM) : si air scuze de deranj
Romeo Romeo: aolau
Romeo Romeo: scuze din nou
VisUrat: np
Romeo Romeo: daca imi aduceam aminte asta nu mai insistam acum
Romeo Romeo: si nu ma mai faceamd e ras cu tatuajele
VisUrat: cat despre citit, am citit
VisUrat: nu aduci absolut nimic nou
VisUrat: absolut nimic
Romeo Romeo: nu ai citit ce trebuie
Romeo Romeo: incearca reclamele, pozitiile
Romeo Romeo: mancare ca la soacra acasa
VisUrat: si mai ce?
Romeo Romeo: astea noi
VisUrat: header, footer, categoriile
VisUrat: eventual blogroll-ul
Romeo Romeo: sunt replici la stirile de zi cu zi
Romeo Romeo: nu esti in blogroll nu ai de ce sa il citesti
VisUrat: da, am vazut
VisUrat: (nu ma refer la blogroll)
VisUrat: am vazut ce este
Romeo Romeo: glumesc domne
Romeo Romeo: edci zici ca suntem banali
VisUrat: sunt replici destul de insipide
VisUrat: nu aduc nimic nou, nu adaugi nimic, nu analizezi nimic (chiar si nostim)
VisUrat: nu am zambit, nu am plans
VisUrat: nu m-a atins cu nimic si, in nici un caz, nu m-a facut sa vreau sa comentez
VisUrat: sunt glume de autobaza pe care le aud zilnic in baruri sau maxi-taxi
Pe ce ma bazez cand spun asta? Hai sa va arat unul dintre ultimele articole ale acestui geniu neinteles.
Cred că sunt urmaşul lui Cuza
Nu sunt perfect convins de lucrul acesta, nu am aflat de la vreo bătrânică senilă şi nici nu am vreun document care să mă ajute in privinţa aceasta, doar ca mi-a soptit o păsărică…
Revendic:- un corcodus mai răsărit de pe dealul Feleacului;
- fetele de la Căpâlna;
- movila lui Dunde;
- a treia comună de pe stânga Lăpuşului;
- satul Sugatag dar fără biserica de lemn “Cuvioasa Paraschiva”;
- casa memorială a lui nea Gicu Cosaşul din Gura Şuţii, Dâmboviţa ;
- graniţa cu Ungaria.Închei, cum bine zicea străbunul meu: A pricepe este mai important decat a sti.
Adanc, foarte adanc. Si comic de altfel. E un fel de putul gandirii unui vamaiot distrus de bautura combinat cu Caragiale, Alecsandri si Baiesu. Presul lui Baiesu. Din fata usii de la scara blocului lui Baiesu. Lui Costica Baiesu, soferul de basculanta de la Ciorogarla.
Dar sa trecem mai departe. Geniul acesta neinteles, vazand ca eu sunt un amarat de ignorant care nu intelege ce-i arta, imi zice elegant in fata:
Romeo Romeo: am inteles…atunci ce sa zic eu despre articolele tale care sunt parca scrise la norma(in materie de cuvinte)?
VisUrat: te`am rugat eu sa`mi critici articolele?
Romeo Romeo: “a facut, a dres, a plecat”
VisUrat: am intrat eu la tine pe messenger o data la cateva ore sa te rog sa`mi citesti blogul?
VisUrat: ti`am cerut eu vreo parere?
Romeo Romeo: nu dar esti vis urat
VisUrat: asa, si?
Romeo Romeo: sincer nu inteleg de unde atat trafic
VisUrat: te`ai simtit dator sa`mi spui ca scriu mai prost decat tine?
Romeo Romeo: ce ai tu acolo are si mama mea in declaratiile de sanatate etc
VisUrat: stai patru ani online, scrie zilnic, castiga competitii, si vei vedea de unde atata trafic
Romeo Romeo: dar nu vreau sa stau 4 ani ca sa scriu prost
Romeo Romeo: ma bucur de aste cateva luni
VisUrat: si, daca vrei sa stii de unde a pornit totul, scrie ceva de genul asta: http://www.visurat.ro/2006/09/05/joc-murdar/
Romeo Romeo: aha
VisUrat: dupa ce ajunge sa-l primesti inapoi in mail de la prietenii care nu stiu ca tu l-ai scris, mai discutam
Romeo Romeo: deci ne vedem la rammstein
Romeo Romeo: sebastian
Romeo Romeo: sincer
Romeo Romeo: nu pot sa il termin
Romeo Romeo: ma oboseste stilul
Romeo Romeo: crede-ma
VisUrat: nici macar nu l`ai citit
Romeo Romeo: icerc
VisUrat: nici n`ai inceput sa`l citesti
VisUrat: bine
Genial omul, nu? Daca-ti place, promoveaza-ma te rog sefu’, daca nu-ti place, te bag in ma-ta de netalentat ce esti, ca scrii numai prostii si esti varza.
Acest articol este scris pentru cei care NU INTELEG CA EU NU VREAU SA-MI DAU CU PAREREA DESPRE ALTE BLOGURI SI MA FREACA LA CAP SA LE CITESC SI SA LE CRITIC OPERELE LOR DE O VALOARE INESTIMABILA PENTRU CULTURA ROMANA!
Va rog, scutiti-ma. Daca vedeti ca sunt om bun si nu va dau ignore dupa primul buzz sau prima insistenta asa cum fac Zoso sau Arhi, de ce nu vreti sa intelegeti ca NU SUNT CRITIC SI NU VREAU SA IMI DAU CU PAREREA DESPRE CE AVETI VOI DE SCRIS? Asa ca, va rog, respectati-mi rugamintea de a nu ma mai chinui cu rugaminti sa va citesc blogurile si sa-mi dau cu parerea. Pentru ca nu o voi face.
Vrei sa-mi ceri un sfat, vrei sa ma intrebi ceva sau pot sa te ajut cu ceva, nu te sfii. Intreaba-ma si vei vedea ca percutez chiar daca nu te cunosc. Dar cand ma cersesti insisti prosteste ca boschetarul din fata de la Kaufland sa-ti citesc blogul, sa te promovez, sa-ti pun pile la Zoso, Arhi sau mai stiu eu cine, sau dracu’ mai stie ce-ti trece prin bibilica, atunci ma enervez. Si nu percutez.
PS: Pentru Romeo Fantastic asta despre care tocmai am scris: Nu gigi, nu-ti trebuiesc patru ani de online sa scrii prost, tu ai inceput sa scrii prost chiar din primele luni. Iti trebuiesc patru ani sa incepi sa scrii acceptabil. Si dupa cum vezi, cu toate ifosele tale de primadona in dizgratie, tot nu te-ai lipit de vreun link… Păţăşti.
Pe aceeaşi temă
- » Bai Severine, tot nu te lasi?
- » Trenul groazei (II)
- » Nu te pune cu Prostu` pentru ca are mintea odihnita
Pune-i mă link! Răule!
Comment by Ionut Staicu — April 17, 2010 @ 10:52 am
Stau si ma gandesc cum ai avut atata rabdare cu el. Nu, nu ignore la primul buzz, dar dupa 10 randuri de milogeala cred ca puteai sa-l arunci in lista retardatilor fara nicio remuscare.
E tipul de om care initial se da bine pe langa tine, incearca sa faca o legatura, doar pentru a obtine ceva. Cand vede ca nu ii merge, apeleaza la atacuri prostesti care nu fac decat sa il deconspire. Jenant…
Comment by Marius Moga — April 17, 2010 @ 10:55 am
cati ani are fiinta asta? eu , mai mult de 16 nu-i dau
Comment by erikk — April 17, 2010 @ 10:57 am
Şefu’! Mie când îmi citeşti blogul?
Comment by M3bis — April 17, 2010 @ 11:02 am
@erikk: dupa poza de la avatar are mai mult de 25
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 11:02 am
@M3bis: stai tu relax, ca va urmaresc… Tre` sa stiu cand e nevoie sa fie innabusita vreo revolta sau vreo greva
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 11:03 am
Comment by M3bis — April 17, 2010 @ 11:04 am
Am o idee ca sa iesi in avantaj indiferent de bloggerii peste care dai
Daca tot te roaga atata lume sa citesti bloguri, pune taxa. In felul asta, ori castigi bani, ori scapi de pisalogi. Era o chestie din-asta cu povestile…cel mai mare pret era de 1,5 euro/pg…tu dadeai banul iar ei iti spuneau unde sa imbunatatesti, unde anume….
Asa poti incerca si tu, doar cat iti ia sa citesti un blog? Eventual, daca omul vrea sa-l citesti pana la primul articol scris de el, sa ceri mai mult. Ce zici de idee?
Comment by moto_lady — April 17, 2010 @ 11:28 am
Razboiul orgoliilor autentic carpatine!
Pertinent ar fi fost sa ne dai linkul individului.
Fragmentele-mostra nu pot fi luate drept argument, ci drept replica plina de egocentrism.
In alta ordine de idei, nu trebuie sa scrii bine pentru a fi premiat sau in “top” ci sa ai subiecte care suscita interes si “dezvolta trafic”.
Valoarea unui blog este data de cantitate si nu de calitate.
Fragmentul “Cuza” este unul interesant, iar morala e de bun augur.
))
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 11:29 am
@oblio: ala nu este un fragment, ala este tot articolul.
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 11:33 am
Nu te cred, pana nu vad!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 11:49 am
@oblio: atunci convinge-te: http://i164.photobucket.com/albums/u34/laderuta/unbou.png
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 11:54 am
Multumesc frumos!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 11:56 am
M-am grabit!
:soc:
Pai eu vreau sa vad tot blogul.
Cum ar fi sa ti se “aprecieze” munca aidoma sablonului tau???
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 11:58 am
@oblio: si eu vreau 10 miliarde de euro. Din nefericire nu putem obtine tot timpul ce vrem atunci cand vrem…
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 12:01 pm
@visurat, comparatia este neavenita.

Cand scrii despre cineva, dandu-i vot de blam, pe faptul ca-i lipseste calitatea penitei, aduci argumente solide, nu te opresti la un singur articol pe care-l consideri tu ca fiind de proasta calitate.
In aceiasi situatie poti fi pus chiar tu.
Ai nenumarate postari insipide, insa e firesc sa fie asa, daca privim cu obiectivitate.
Iar daca am face comparatie intre “benzina…”; “ceferisme” etc. si postarea individului “urmasu’ lui Cuza”, net superior ar iesi Urmasu’!
Cine nu este atent, empatizeaza cu tine, fireste va spune: vai, cata platitudine cuprinde “urmasu’”, insa daca ramane obiectiv, vede taman contrariul.
De regula, suntem predispusi la a sugera interpretari, nu a lasa pe ceilalti sa decida daca noi avem sau nu dreptate.
Cred ca de aceea nu postezi adresa tipului. De teama!
In fine.. fiecare cu fricile lui.
In privinta celor 10 miliarde de euro, tinta este mult prea inalta pentru statura ta, iti trebuie si ajutorul numit “noroc”.
Vestea buna: te poti prezuma NOROCOS!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 12:14 pm
@oblio: ai dreptate, restul sunt niste opere literare. Ii voi da link cand Academia Romana ii va acorda un premiu pentru intreaga activitate.
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 12:21 pm
daca tot vreti sa intrati pe blogul individului vi se pare atat de greu sa copiati o fraza din fragment si sa o cautati cu google?
try it, google is your friend
Comment by gc — April 17, 2010 @ 12:24 pm
@visurat, nici tu nu vei pupa vreun premiu din partea Academiei Roamne, never-ever!

Nu te-a luat in colimator nenea Horia G, membru usr si critic literar cu venin, sa vezi tu ce perdafuri ti-ai lua.
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 12:30 pm
Pune link-ul, pls…
Sunt curios ce e in mintea lui si de ce e in stare..
Comment by Andrei — April 17, 2010 @ 12:31 pm
@oblio: eu nu ma astept la asemenea onoare. Si mi se rupe de cine ma ia in colimator.
Comment by VisUrat — April 17, 2010 @ 12:35 pm
pentru cei avizi sa ii citeasca blogul individului din articol: selectati prima linie din articolul lui si cautati-l pe google…
Comment by Andrei — April 17, 2010 @ 12:38 pm
@gc, ai DREPTATE!
Insa ideea era alta, si anume: CORECTITUDINEA si obiectivitatea.
Ce avem in fata?!
“interceptari” de pe mess intre doua “tzatze” si un fragment dintr-o postare, in opinia mea amuzanta!
“Urmasu’” nu are greseli de exprimare, ortografie si punctuatie.
Postarea lui Visurat si a lui Romeo Romeo au mai multe lucruri in comun, printre care cel mai important este: paraliteratura!
Ce face visurat pe blogul lui se numeste paraliteratura, ce a facut Romeo Romeo prin singurul “specimen” de postare avut la dispozitie de catre visurat este tot paraliteratura!
Asa ca despre ce vorbim???
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 12:40 pm
@sebastian: daca chiar nu doresti ca individul sa fie gasit, poti sterge comentariul meu precedent…. oricum e oarecum evidenta metoda de a gasi bloguri, sau eventual articole plagiate…
Comment by Andrei — April 17, 2010 @ 12:41 pm
visurat are o parere proasta despre el, de ce sa-i faca reclama gratuit? eu nu vad ce nu este corect? oricum romeo a avut cel putin 20 accesari in plus de cand a fost scris articolul.
e treaba lui visurat ce face pe propietatea lui, in cazul de fata blogul sau unde poate sa faca in mare parte tot ce isi doreste. daca ti se pare ca nu e bine ce a facut ii atragi atentia o data, daca nu intelege si nu iti place nu il mai citesti.
oare cand o sa invete romanul ce inseamna propietate privata…
Comment by gc — April 17, 2010 @ 1:34 pm
@gc, romanul nu stie ce inseamna critica, literatura, bunul simt, dar sa mai stie ce inseamna o proprietate privata!
Proprietate privata, in ciberspatiu, ca si in real life, presupune o usa prin care intri daca iti este permis accesul.
Ori nici blogul lui Sebastian, nici blogul lui Romeo Romeo nu presupun acest lucru, ceea ce inseamna ca proprieatea “privata” se rezuma doar la “articole”, protejate fiind de copyright.
Intra si iese cine si cand vrea. De fapt, aceasta este si ideea. Intrarea si iesirea cat mai multor indivizi, altfel cum crezi tu ca devin populare???
Cum pot penetra “topul”???
Nu prin sclipiri de geniu, ci prin trafic (cum de altfel ai subliniat si tu, referitor la Urmasu’)
Refritor la faptul ca nu vezi ceea ce nu este corect, e probabil legat de corectopie. Zic probabil.
Multumesc pentru sugestie, o voi lua in consideratie.
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 1:54 pm
De ce sa ii dea link aici? Daca pe nea Romeo il duce cat de cat capul, cred ca exact pe asta a mizat cand s’a aruncat in injurii: lasa frate ca daca nu imi pune pile macar scrie ceva despre mine, lasa si un link acolo sa vada toti si asa atrag fraierii pe blogu’ meu. Plecand de la titlul
articolului sau, ar trebui sa fie relativ usor de gasit la o cautare cu gogu’. Asta daca isi doreste
cineva cu adevarat sa il citeasca pe acest Romeo. Desi daca ar fi meritat citit, intr’o oarecare
masura, am fi auzit de el pe alte cai, nu aici si nu asa. My 2 Cents.
Comment by Jaymz — April 17, 2010 @ 1:58 pm
@Visurat, la cate p… rupte sunt in ciberspatiu, din motivul acesta, nici nu-i de mirare ca tinerii se-mpauneaza in fata batranilor!!!
))
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 1:58 pm
Articolul cu Urmasul nu stiu daca e rau (am vazut altele si mai si…) dar nu ma face sa-l citesc pana la capat. E “ceva”. Depinde daca ii pica cititorului troncul pe el.
Partea mai jenanta e insistenta omului sa primeasca un feed-back combinata cu serii de intepaturi. Graba lui de a ajunge la “succesuri” completeaza restul tabloului…
Comment by pasiivorbelor — April 17, 2010 @ 1:58 pm
@pasiivorbelor, sa fim seriosi, ala nu e articol
)
Comment by Jaymz — April 17, 2010 @ 2:02 pm
Nu-nteleg de ce va certati, omu’ a vrut sa scoata in evidenta proasta-crestere si lipsa de bun-simt a “Fantasticului”, nu calitatea “operelor” sale…plus ca are dreptu’ la o opinie,care pe deasupra i s-a si cerut…
Comment by Mirunika — April 17, 2010 @ 2:05 pm
Apropo, eu il bagam in origini automat, fara sa-i mai dau sfaturi! Ai nervi, frate…
Comment by Mirunika — April 17, 2010 @ 2:06 pm
asta este;)
Comment by mina — April 17, 2010 @ 2:10 pm
m-apuc sa-l caut pe google
sigur dau de el :p
iti dai seama ca desi nu i-ai dat link… tot i-ai facut trafic…
Comment by EstNordEst — April 17, 2010 @ 2:14 pm
aici se cam inverseaza rolurile desteptule
Romeo Romeo: aha
VisUrat: dupa ce ajunge sa-l primesti inapoi in mail de la prietenii care nu stiu ca tu l-ai scris, mai discutam
Romeo Romeo: deci ne vedem la rammstein
Romeo Romeo: sebastian
Romeo Romeo: sincer
Romeo Romeo: nu pot sa il termin
Romeo Romeo: ma oboseste stilul
Romeo Romeo: crede-ma
VisUrat: nici macar nu l`ai citit
Romeo Romeo: icerc
VisUrat: nici n`ai inceput sa`l citesti
VisUrat: bine
Comment by sdfsdfs — April 17, 2010 @ 2:18 pm
l-am gasiiit
hai ma, sa nu fim rai… am vazut bloguri mult, mult mai proaste (printre care si al meu
)
Ca nu iese cu nimic in evidenta este foarte, foarte adevarat… dar nu e un blog prost
Comment by EstNordEst — April 17, 2010 @ 2:21 pm
@Mirunika, tu vorbesti despre proasta crestere (care nu rezulta din dialogul celor doua tzatze) ci din propria ta perceptie, tu te dai exemplu de proasta crestere!
))
Parfum!
Ce vreti mai mult de atat???
Tara lui Basebocurdeea!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 2:23 pm
intai ii multumim visului urat pentru trafic, ii administram un categoric “esti mai banal decat macelarul Dudu din Berceni”, ne minunam de al sau self-comment pentru ca mai tarziu sa necinstim preotese…
esti jalnic domnule…mi-am promis sa renunt la orice tip de vis urat, sa imi ghidez viata pentru a reusi asta si crede-ma ca nu iti dau importanta.
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 2:26 pm
Am intrat pe blogul individului si am rezistat cam doua minute,dupa care am fugiiiiiiit….
Comment by edy — April 17, 2010 @ 2:26 pm
@sdsf, ai punctat bine!
))
Fain este ca Sebastian a dat linkul cu trimitere directa la propria-i postare, si… CULMEA, nenea urmasu’ are DREPTATE!
Este o postare greoaie, in care se gaseste platitudine cu nemiluita. Dar, batzul din ochiul celuilalt este mult mai vizibil, pentru ca, fudulul nu e fudul destul…
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 2:26 pm
@grimnard, nu o lua in nume propriu, daca nu erai tu, era altul.

)
De ce?
Pentru ca “barfa tzatzelor” face audienta!
Pe sablonul ‘a la Bahmuteanca.
Cand nu mai ai inspiratie, te uiti la vecinul, ii zambesti, ii faci o invitatie la tine acasa si apoi, cand te viziteaza, inregistreaza convorbirea,o dai pe megafon, sa-ti reliefezi in contabalans calitatile.
Plebea se aduna si comenteaza functie de empatie.
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 2:32 pm
totul a pornit de la o rugaminte de a mea vis a vis de un banner…atat am cerut, am zis ca il mai si platesc…Apoi am realizat ca nu fac decat sa dau bani unui papitoi de moda veche ce scrie la perfect compus mai tot timpul si are idei cat sa ii ajunga…
Si s-a ajuns aici…eram convins ca am sa gasesc discutia pe mes…jur;)
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 2:35 pm
acum sa nu credeti ca exagerez, dar in conditiile in care a cerut 200 de euro pentru un banner, era mai ieftin pentru mine sa il incit pe maimutoi la o discutie idioata pe mes…pentru ca apoi sa posteze din ce s-a zis,nu?:)
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 2:49 pm
@grimmnard, Urmasule
Am trecut in revista blogul tau!
Cu bun gust. Nu scrii prost deloc, poate doar ti-ar trebui niste picanterie, pentru ca tinerii vor senzatii tari. In rest: BAFTA!
Daca am analiza din punct morfo-sintactic, chiar stai mult mai bine decat Sebastian.
Conchid: dupa cum ti-a spus si Sebastian (visul tau urat
Ori cu postari care sa nu incite controverse, polemici, nu vei reusi.
Acid, picanterie si subiecte controversate!
Cheia succesului.
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 3:24 pm
domn oblio va invit la o colaborare…nu de alta, dar cred ca ne-am intelege…ar iesi un vis…frumos:)
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 3:38 pm
Faza cu “mi-a cerut 200 de euro pentru un banner…” e de kko. Putea sa-ti ceara 1000, e blogul lui.
…
@grimnard, ti-am intrat pe blog. Ti-am citit cateva articole. Nu-mi place stilul tau, e sec.
Gusturile nu se discuta!
Comment by cami — April 17, 2010 @ 3:42 pm
Domn’ Oblio, dupa cum bine sesizati, curul dumneavoastra a inceput sa fie pupat.
Bafta maxima!
)
Comment by cami — April 17, 2010 @ 3:45 pm
cami…de la a fi sec a si pornit.
acum ca e prea sec pentru gusturile matale, e alta poveste. Cat despre pupatul cururilor, sau cum doresti tu sa sune pluralul de la cur, am vrut sa il invit pe om la a scrie si pe la noi(chiar cautam un redactor) si mi s-a parut oportun sa postez aici , unde traficul la al meu site e in toi,nu?
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 3:50 pm
@Cami, iti raman dator ca-mi pazesti curul, dar nu vrei tu sa treci in fata?!


Cum era vorba aceea din batrani senili??? “…de grija altuia”?!
In fine!
In ceea ce priveste gusturile, ai dreptate, nu te contrazic, insa nu despre asta se face vorbire in propozitie. Sebastian a dat verdictul unui individ ca scrie prost, ba mai mult, s-a erijat intr-o “mama omida autentica” si a previzionat ca i-ar trebui 4 ani de zile sa scrie acceptabil!

Nu a scris ca nu-i place stilul, a dat verdictul!
Ori daca faci comparatia sumara: cine scrie mai prost din punct de vedere literar, morfo-sintactic, si de ce nu, chiar semantic, Sebastian e sub nivelul celuilalt.
Dar… empatiile vorbesc in locul creierelor romanilor! Suntem o tara eminamente empatica. Gandim cu sufletul iar creierul il folosim pe post de exponat scufundat in alcool sau, in cazul fetelor, scufundat in silicoane.
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 3:53 pm
@Grimnard, iti multumesc frumos. Prefer sa stau pe tusa, e mai frumos spectacolul.
Insa, daca ma voi decide vreodata sa colaborez in ciberspatiu, cu siguranta iti voi da de veste!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 3:55 pm
@Oblio, nu sunt interesata de “fata ta”. Ofertele-ti vin din alta parte.
Nu inteleg un lucru, daca te deranjeaza calitatea morfo-sintactica a blogului, de ce iti pierzi vremea citindu-l si comentandu-l?
Pana la urma, VisUrat , facand parte din echipa DailyCotcodac, a luat premii la Roblogfest (i-am votat, recunosc!). Grimnard mai are mult pana la nivelul DailyCotcodac-ului.
E doar parerea mea.
Comment by cami — April 17, 2010 @ 4:31 pm
cami, insisti cu doar parerea ta.
inteleg asta si incerc sa o si respect, dar sa aduci in discutie si dailycotcodac(amintesc:) ca noua ni se sterg din comentariile de acolo, rautacioase, nerautacioase…vad ca nu prea conteaza) dar ajung a crede ca esti blonda din mai toate comentariile…
ei sunt 11 redactori, acum crede-ma ca in a comenta acolo se diferentieaza 11 stiluri…deci..:)
Comment by grimnard — April 17, 2010 @ 4:41 pm
@Cami, daca nu esti interesata de fata, atunci ramai la dos.
Nu ma deranjeaza! Gandeam sa fiu politicos.
Iti explic ce nu intelegi, dar si gaina ar fi inteles din primele mele comentarii, sau din ultimul. Vorba… “pica para malaiata in gura…” este inca viabila!
Pentru ca ma distrez! Cei ce comenteaza pe aici nu o fac pentru ca apreciaza calitatea acestui blog, ci pentru ca le place subiectul, pentru ca se amuza, pentru ca este prieten, amic cu “propretarul”. Sunt n motive pentru care un individ comenteaza pe un anumit blog.

:doh:
“fataaa, ti-a luat foc poseta”!
Faptul ca Sebastian a luat premii inseamna ca are trafic! Urmasu’ inca nu are trafic, dar nici nu are in spate timpul lui Sebastian, si mai presus de toate, nu are o gasca in spate.
Cu cat ai o gasca in spate, cu atat esti mai substantial. E ca in real life.
In opinia Cotocodac este chiar un cotcodac. Sistemul premierilor in blogosfera imi este cunoscut, asa ca argumentul “cotocdac” este buburuza pe parbrizul spart!
Comment by oblio — April 17, 2010 @ 4:51 pm
Ce tare!Bine ca nu ai dat nici un link ,tare faza asta!Cand cerseste cineva ii dau doar daca vreau,daca nu vreau ,nu vreau si gata!
Comment by Toto — April 17, 2010 @ 5:23 pm
Te ia durerea de cap. Imi pare rau pt tine.
Comment by iYli — April 17, 2010 @ 5:28 pm
[...] Ce inseamna blogosfera romaneasca [...]
Pingback by Fara chef | blogaristic — April 17, 2010 @ 5:49 pm
Ai prea multa rabdare; asat merita ignore din prima, parol!
Comment by Bogdan Epureanu — April 17, 2010 @ 6:10 pm
@Oblio, politetea ta, in context, este egala cu zero. Iar explicatiile…
Faci parte din gasca, daca acea gasca considera ca meriti sa fii acolo. Daca nu, te rogi (sa nu zic milogesti) de cei din gasca sa-ti citeasca blogul; ca apoi sa te dai mare critic al lor (vezi atitudinea lui Grimnard).
Deja v-am acordat prea multa atentie, si nu era cazul.
Comment by cami — April 17, 2010 @ 7:29 pm
E un ratat… cred că singura soluţie să scapi de el ar fi să nu-l mai bagi în seamă şi aşa poate îi ies ifosele din cap.
Comment by Zorroooo — April 17, 2010 @ 8:09 pm
Uai Sebi, daca stiam ca esti asa de treaba si rabdator si stai si asculti toate ineptiile, pai nu eram de mult inaintea lu’ Romica ?

Auzi, daca imi faci o critica buna la blog, sa mor io daca la anu nu te las sa cistigi la roblogfest (?)
wtf: paraliteratura ???
Comment by jules — April 17, 2010 @ 9:01 pm
SEBI, imi cer scuze pentru spam-ul acesta(necesar).Problema e serioasa si prezinta umflaturi, caci daca o sa tratam logica, argumentarea si filosofia ca pe muzica si desen, o sa ajungem niste marionete(nu ca acuma n-am fi). Orice discurs, orice argumentare, orice trebuie sa aibe o logică, or daca noi renuntam la ea, se va alege praful..
de aceea, te rog sa lasi acest mesaj si, chiar sa promovezi daca doresti semnarea petitiei. Multumesc!
http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/petitie_pentru_introducerea_disciplinelor_de_logica_argumentare_si_comunicare_si_filosofie_in_proiectul_legii_educatiei_nationale-p69195055-pg9.html
Comment by tatafloricica — April 17, 2010 @ 9:50 pm
ai rabdare
Comment by Vasile D — April 17, 2010 @ 10:17 pm
@VisUrat stiai ca o sa-i faci reclama si i-ai facut
Mai ramane sa stie sa-si pastreze vizitatorii cu ocazia asta . Grimland mie nu mi`a cerut 200 de euro pe banner mi-a cerut mai putin si cred ca vorbesti numai prostii de dupa un monitor …
Comment by Filip — April 17, 2010 @ 10:54 pm
@tatafloricica ai semnat vreodata vreo petitie? dar nu pe internet, in real life.
ai nevoie de nume complet, cnp si semnatura ca sa poata fi luata in seama… ca tot vorbim de logica
Comment by gc — April 17, 2010 @ 11:01 pm
Plopii se leagana in bataia sortii, ramuri vestede suspina.
Comment by floricicaverde — April 18, 2010 @ 1:44 am
oblio asta de pe aici e un fel de Gica Contra care tine cu ursul tot timpul sau e doar o impresie? Nu de alta da parca l-am vazut si acum cateva zile comentand numai de-am-pulea la un alt articol. Ma lumineaza cineva?
Comment by GabeLBz — April 18, 2010 @ 1:53 am
@GabeLBz: da, ai dreptate. D-aia nu va mai comenta pe aici.
Comment by VisUrat — April 18, 2010 @ 3:50 am
/join #6,0 mai copii, ati stricat tot aspectul cu discutiile voastre mirciste
Comment by kodeina — April 18, 2010 @ 4:43 am
de ce nui pui link sa vedem si noi
Comment by Coramen blog — April 18, 2010 @ 9:44 am
@VisUrat
“D-aia nu va mai comenta pe aici”
Cum vrei tu,dar ma gandesc ca nu da rau putina polemica pe-aici. In plus,incepuse sa ma distreze putin tipul,ca devenise cam “straveziu” in ultimul timp,in locul tau eu l-as fi lasat pana se facea singur de cacao,ca era pe drumul cel bun deja.
Comment by Ciocanu lu Thor — April 18, 2010 @ 2:57 pm
@Ciocanu lu Thor : ma plictisesc enorm imbecilii care intra doar pentru a ma critica si a-mi explica faptul ca scriu prost. Daca nu-i place, sa nu citeasca.
Comment by VisUrat — April 18, 2010 @ 10:35 pm
chiasr asa: mai patesti
Comment by budurean — April 18, 2010 @ 10:55 pm
@oblio Ti-ai dat de gol propria prostie monumentala cu urmatoarele doua afirmatii:
1) Valoarea unui blog este data de cantitate si nu de calitate
2) Cum pot penetra “topul”??? Nu prin sclipiri de geniu, ci prin trafic
Comment by Anda — April 18, 2010 @ 11:17 pm
Asta o sa fie o noua Trilema.
Comment by Danielu — April 18, 2010 @ 11:25 pm
“@oblio Ti-ai dat de gol propria prostie monumentala cu urmatoarele doua afirmatii:
1) Valoarea unui blog este data de cantitate si nu de calitate
2) Cum pot penetra “topul”??? Nu prin sclipiri de geniu, ci prin trafic”
EXAAACT !!! V-am zis eu ca era pe drumul cel bun?
)
Comment by Ciocanu lu Thor — April 19, 2010 @ 12:47 am
auzi sebi, vad ca la xxxx a mers, nu te certi putin si cu mine pe mess, apoi sa pui conversatia pe blog si sa imi cresc si eu traficu
)
Comment by andrei — April 19, 2010 @ 2:42 am
Si uite de ce nu mai folosesc unii mess-ul deloc. Sau accepta contacte noi in skype DOAR cand se specifica CLAR cine sunt si mai ales ce doresc. Si se blocheaza, daca o iau pe aratura. Nu vreau sa ma gandesc cat timp ai pierdut amboulea si pierzi in continuare, tocmai ca esti “nice” si nu inchizi discutia din prima. Mai bine “nazista” ca mine, decat sa pierzi ore intregi pe zi discutand chestii care pana la urma nu duc la nimic.
Comment by dojo — April 19, 2010 @ 3:39 am
Hai dom`le, citeste si blogu` meu. PLS… La pariu ca o sa iti placa
Comment by hsh0t — April 19, 2010 @ 11:52 am
Mie ecuatia mi se pare foarte simpla: omul este la inceput, si vrea sa aiba succes( cine nu vrea?). La fel as fi facut si eu, m-as uita la clasament si daca merge asa as incerca sa ma fac cunoascut.a ….asta se numeste publicitate.
Ceea ce nu mi se pare ok, este faptul ca i-ai catalogat blog-ul ca fiind unul slabut, ceea ce clar nu este..Indiferent care ti-era parerea despre blog, (desi nu cred ca putea sa expui decat una)..
si inca ceva..exista ignore la mess…probabil ca stii f bine….ai facut exact ce a facut si ala la craiova de la omorat pe mosulica….te-ai dat mare cu cine nu trebuia..daca vrei sa ne arati ca esti tare nu te mai lua de astia mici, pune-te cu unu cu aceeasi experietnta..
ce faci tu vedem peste tot..calitate proasta si comerciala !!!
Comment by sara — April 19, 2010 @ 5:21 pm
[...] nu s-au maturizat destul. In primul rand, unii cred in continuare ca solutia succesului in blogging este sa injuri un blogger cu trafic. S-a scos doua zile cu traficul si apoi revine la vecinii sau parintii care-l citesc [...]
Pingback by Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat » Cand se maturizeaza blogosfera romaneasca? — April 20, 2010 @ 8:21 am
In locul tau l-as fi pus demult pe ignore.
)
Din punctul meu de vedere nu m-ar deranja deloc sa ajut pe cineva cind are nevoie, dar cind incepe sa insiste asa, prosteste, nu prea am ce discuta cu el.
Comment by Dan-Marius — April 20, 2010 @ 11:34 am
am ras cu lacrimi la “in locul tau l-as fi pus demult pe ignore”
).
ma baiatule esti un pic mai prostut decat “macelarul ala din berceni”
Comment by marius dan — April 20, 2010 @ 12:16 pm
nu mi s-a parut cine stie ce “joc murdar”, nu m-a amuzat cu nimic. faza in sine e tare, da’ felul de a povesti m-a lasat rece. e mai tare radu cu piticigratis
Comment by vladu — April 20, 2010 @ 7:22 pm
nu comentez des,da citesc destul de des.cand i-am descoperit blogul lui sebi,cu ceva timp in urma,am citit pana la ultimul articol(de fapt primul).asta fiind prin 2008.pentru ca imi placea ce scria.are si articole care nu ma incanta,dar ramane no 1 pt mine,in materie de blog.romeo mai are mult pana o sa il ajunga din urma(i-am gasit si eu blogul).
Comment by nicol — April 22, 2010 @ 12:41 pm
Apucasi sa-m citesti globu?
Comment by Morom3t3 — April 24, 2010 @ 11:46 pm