Nicicum nu-i bine
Scris de VisUratIn urma articolelor si comentariilor din ultimele zile am realizat ca, intr-o disputa, nu ai cum sa iesi bine orice ai face. Si va voi spune parerea mea in continuare, pe puncte.
Cineva te jigneste. Nu conteaza cum, nu conteaza cand, nu conteaza de ce.
1. Mergi pe ideea ca-l ignori.
“Lasa, ma, e prost. Il ignor pentru a-i demonstra ca-s mai bun decat el.”
Raspunsul oamenilor?
“Ba, da’ prost mai esti… Asta spala pe jos cu tine si tu nu zici nimic… Eu ii faceam aia sau ailalta, nu stateam sa-si bata pula de mine toti imbecilii. Ce esti tu, mai? Glugă de coceni, carlig de rufe pentru lenjerie de dama? In ritmul asta o sa ajungi bataia de joc a tuturor! Vrei sa ajungi ca Blogatu?”
2. Nu-l ignori, alegi sa discuti cu el.
Te duci la el si-i explici ca te-a jignit si ca vrei scuze. Respectivului instant ii apare o durere in cur si te mai injura o data.
Raspunsul oamenilor?
“Ba, ce prost esti. Pai ce crezi tu mai, ca pică ala in genunchi sa-si ceara iertare? Trebuia sa-i tragi vreo doua, sa-l scuipi, ca altfel nu intelege!”
3. Nu-l ignori, îi verşi/scuipi ceva bautura in mecla.
Ai ales o cale non violenta, ti-ai dat seama ca violenta nu aduce nimic bun.
Raspunsul oamenilor?
a) “Ba, ce ţigan esti! Trebuia sa-l ignori! Trebuia sa-l bati! Trebuia sa orice altceva, dar nu sa-l scuipi! Asta nu se face!”
b) “Ce laş esti, a vrut sa sara la bataie si nu l-ai batut! Si ce daca era beat? Trebuia sa-l calci pe mecla cu bocancii, nu sa-l scuipi!”
4. Il bati.
Consideri ca te-a jignit atat de tare incat merita sa-i scoti ceva dinti din gura.
Raspunsul oamenilor?
a) “Ba!!! Ce marlan esti! Ai venit acum de pe santier? Cum sa te duci sa-l bati? Trebuia sa-l ignori, sa-l scuipi sau sa discuti cu el… In nici un caz sa te duci sa-l bati!”
b) “Ce jigodie esti! Ai vazut ca-i beat si l-ai batut! Doar atata poti? Daca era treaz te cacai pe tine de frica, nu?”
Am dreptate? Oricum ai face, tot nu-i bine. Tot apare unul care nu este de acord cu tine, tot vine un gigi care-ti explica faptul ca trebuia sa procedezi altfel. Daca-l ignori esti prost, daca vrei sa-l confrunti printr-o discutie esti laş, daca-l scuipi esti ţigan, daca-l baţi esti mârlan. Atunci ce trebuie sa faci?
Hai, spuneti-mi, sa stiu cum procedez in eventualele cazuri viitoare.
PS: Incepand de azi there’s a new toy in town, si nu are nici o legatura cu airsoft-ul. E antidotul la caramizile/bordurile aruncate in cap pe la spate de catre unii curajosi.
It’s small, it’s fully loaded and it’s eager to fire.
Mai trebuie doar ciumetele care sa atenteze la integritatea fizica a mea sau familiei mele.
Restul va fi tacere.





Eu chiar am admirat aruncatul berii in fata
. Nu produce durere fizica, dar ridiculizeaza si ranile orgoliului se vindeca greu.
Comment by buzaneagra — March 30, 2010 @ 12:31 am
mda. Am un singur lucru de zis: corect.
Urmatorul idiot se va mai gindi (probabil) o data inainte de a se comporta asa… Daca nu…
Comment by Dan-Marius — March 30, 2010 @ 12:36 am
@buzaneagra Nu cred ca indivizii aia au orgoliu… au doar refulari…. si multa prostie.
Comment by Dan-Marius — March 30, 2010 @ 12:36 am
UUUU…nice..respect…nu e un colt python, dar merge
Comment by julie — March 30, 2010 @ 12:44 am
Mate, exista intotdeauna varianta in care sa te muti intr-o tara dezvoltata si civilizata in care una din cele mai mari griji ar fi verificatul vremii sa vezi daca poti sa iesi cu barca pe ocean sau nu.
Stii foarte bine ca in Romania se moare cu dreptatea in mana. E aproape garantat ca vei ajunge la puscarie daca folosesti pusca. Chiar si in legitima aparare. Chiar tu ai scris de nenumarate ori despre chestia asta.
Comment by tc — March 30, 2010 @ 12:50 am
VisUrat: Cand o sa-ti cada traficul, deci la pensie, si cand nu o sa mai castigi bani din asta, tot atunci, pot sa te angajez ca bodyguard? Mie nu-mi dau astia permis pentru ca am vrut un Heckler & Koch XM8
. Stii cum arata? De vis. Faci curatenie rapid la locul de munca. Cu ala mic nu ma incurc. Il ratacesc naibii prin portofel.
Comment by Tiberiu — March 30, 2010 @ 12:55 am
Pana acum am fost de acord cu tine, dar sper ca de data asta glumesti…
Comment by Bogdan Epureanu — March 30, 2010 @ 12:56 am
Frumos. Da, toate variantele acelea vor aduce critici, mai multe sau mai putine. Cred ca solutia este in poza…
Comment by Marius Moga — March 30, 2010 @ 12:58 am
nice toy
sa speram ca nu vei avea nevoie de el never
numa ca sa speri lumea cel mult
Comment by adizzy — March 30, 2010 @ 12:58 am
@Bogdan Epureanu: ramane de vazut daca glumesc sau nu. vom descoperi asta in momentul in care sare vreunul la bataie.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 1:07 am
Pistolul e bun. Sunt locuri si situatii in care trebuie sa porti. Nu neaparat pentru a trage cu el ci pentru a intimida. Efectul este destul de sublim. Lumea se uita la tine curios…etc…etc.
Daca se ajunge la ce e mai rau mergi pe principiul:
“Mai bine sa planga mata decat sa planga mama.”
Daca e meltean si il mananca atunci lasa’l sa se scarpine.
Comment by EroticsXP — March 30, 2010 @ 1:22 am
ce te faci daca o striga cineva la nevasta-ta bruneta sau zice ca are 2 picioare si n-ai un pahar de cosmopolitan la indemana sa i-l arunci porcului in fetisoara?! BUNA alegere, un pistol, esti smecher, tati.
te indoi ca graul dupa vant, conteaza ce zic altii ca ar trebui sa faci? cata vreme constientizezi ca esti un OM, nu un cimpanzeu, si ca traiesti intr-o societate moderna, are importanta ce zic gigi si costel ca tre sa faci ?
Comment by dan — March 30, 2010 @ 1:33 am
nu-mi gasesc cuvintele. sper din tot sufletul sa fie un bluff.
in alta ordine de idei: bloguri&co exista prin alte tari de mult mai mult timp decat la noi. n-am auzit sa se fi scuipat/batut bloggerii intre ei, sa se fi impuscat, etc. poate nu-s eu la curent cu stirile….
Comment by XaeL — March 30, 2010 @ 1:39 am
Pfff hai sa ne luam toti pistoale si sa ne impuscam intre noi ca la vitele alea de americani. Cel mai bine te rezumi la pumni. Iei, dai, dar nu moare nimeni. Oricat ar fi de non-letal pistotul, tot exista acolo ceva % sanse. Eu asa gandesc.
Comment by Teo — March 30, 2010 @ 1:56 am
Esti cu nervii capului. Necazul tau e ca ai prieteni (cititori) in toate mediile sociale si toate categoriile de varsta. Daca ajungi sa ceri opinii pe blog (chiar daca la oha) inseamna ca nu prea esti maturizat emotional, nu iti cunosti inca potentialul. Acum ceva timp te credeam genul de intelectual care ar fi trebuit sa ignore meltenii si care si-ar fi selectat anturajul din categoria celor cu aceeasi mentalitate. Acum ma terifiezi…Inainte de a lua pistoletul cu tine eu zic sa exersezi cu el….mult de tot. Airsoftul e caca maca…nici nu au recul…si daca indreptai arma spre un coleg..mare branza nu se intampla..il umpleai de vopsea. Insa in momentul de fata, dupa cum vad eu, esti gata sa omori pe cineva pt ca te-a bestelit pe blog…sau ma rog, ofline.
Visule, fara nici o gluma, mai gandeste-te..si gandeste-te din nou.
Oricum…sper sa fie bluf.
PS: Referitor la primele intrebari: exista confruntari din care iesi castigat chiar daca le pierzi, la fel cum exista confruntari din care iesi in pierdere chiar daca le castigi….Cam asa a fost la blogfest…nu puteai decat sa pierzi…nu aveai ce s acastigi mai mult decat ceea ce aveai deja.
Io zic sa termini cu iesiriel astea ed adolescent si sa te apuci de scris….parerea mea
PPS: Referitor la sfaturile despre armament, ti le-am dat din persepctiva unuia care il foloseste de mai mult de 15 ani…cam toate categoriile de armament de infanterie.
Comment by liviu — March 30, 2010 @ 1:57 am
@liviu: nu scot pistolul atunci cand ma injura un pulica pe blog sau in fata. citeste mai atent si vei vedea ca am scris ca voi scoate pistolul atunci cand un ciumete atenteaza la integritatea mea fizica. e o foarte mare diferenta.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:00 am
de ce nu iesi bine daca il ignori? ca te-ar face unii prost? si asta conteaza in toata povestea asta?
) practic nu patesti nimic daca te face cineva prost, doar iti zice si atat. e o varianta naspa sa-ti zica cineva ca esti prost doar daca suferi de tine si te afecteaza chestia asta … caz in care ar avea dreptate aia.
Comment by Teniescu — March 30, 2010 @ 2:05 am
@Teniescu: ignora-l pe unu, ignora-l si pe al doilea, ignora-i pe toti si ajungi o carpa cu care sterg toti pe jos. “hai sa-l injuram pe asta pentru ca tace si nu face nimic”, nu? din punctul meu de vedere, s-a cam terminat cu vitejia pe net. ai sange, injura-mi familia si suporta consecintele, oricare ar fi acelea.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:10 am
counter strike frate
)
Comment by grasuneii — March 30, 2010 @ 2:17 am
@dan: daca ar fi fost sa conteze ce zic altii, intrebam lumea daca sa-mi iau pistol sau nu si faceam cum ziceau ei. Acum vreau doar sa ascult parerile celorlalti despre cum ar trebui sa iesi bine dintr-o disputa. Asta nu inseamna ca le voi si pune in practica daca nu-mi convin, sper ca ti-e clar asta, nu?
Si, te rog, mai usor cu ironiile astea gen bruneta sau cosmopolitan. Nu sunt in dispozitia necesara sa le gust.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:40 am
speram totusi sa nu se ajunga aici .. ar putea avea urmari destul de urate si grave .. care chiar nu cred ca`si au rostul .. :-s
Comment by Pisi — March 30, 2010 @ 2:42 am
@VisUrat: cat timp consideri ca ceea ce-ai facut a fost corect si ti-a oferit o satisfactie asta e tot ce conteaza. Ai acum remuscari ca i-ai bagat in spital orgoliul unui nene?
Comment by el_pollo_diablo — March 30, 2010 @ 2:57 am
Un cutit ar fi mult mai personal!
Nu ai cum sa iesi bine din situatii de genu asa ca macar dai frau liber animalului din tine si te desfasori, face bine la nervi sa mai pocnesti pe cineva din cand in cand. Nu suntem facuti sa fim pasnici, treaba cu fii tu mai destept e pentru fatalai obisnuiti sa fie calcati in picioare, o scuza gasita de popi pentru a le permite alora mai smecheri sa profite de cei slabi.
Comment by Retarded — March 30, 2010 @ 3:18 am
@el_pollo_diablo: nu am nici o remuscare. vreau doar sa vad pareri.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 4:07 am
hai sa fim seriosi
) revino`ti
Comment by rostick — March 30, 2010 @ 4:47 am
il bati sau faci ce ai facut tu si gata, totul e ok. asta cu pistolul e o fasaiala foarte nasoala din partea ta. nu ca nu e ok sa tii un pistol, e foarte corect in lumea de azi dar nu o sa il impusti pe unul care sare la bataie
Comment by rostick — March 30, 2010 @ 4:50 am
Cel mai simplu ar fi sa eviti disputa
)
Comment by Bad Evil Genius — March 30, 2010 @ 5:31 am
Simplu,raspunsul este: 4,2,1,3 adica: il prinzi undeva la intuneric,ii intaresti ficatii bine,indrepti dintii,apoi vorbesti cu el,il faci sa-si ceara scuze (sigur isi cere scuze,de frica sa nu mai primeasca ceva scatoalce),il ignori,ii mai futi un pumn de deranj si il scuipi.In felul acesta nimeni nu va mai comenta nimic…sau mai bine taci,si te vei simti linistit si impacat,nu trebuie sa stie nimeni.
Comment by ucleden — March 30, 2010 @ 5:56 am
Prea multa vorbarie pentru un subiect ce tine doar de tine. De cand trebuie tu sa te justifici in fata tuturor pentru actiunile tale?
In alta ordine, realizez ca in curand RRomania va fi mai ceva ca vestul salbatic, dar totusi sa te lauzi cu arma pe blog si ca o sa o folosesti mi se pare deplasat.
Comment by SentineV — March 30, 2010 @ 7:13 am
Saru’mana sefu… ma scuzati! Va rog io frumos: nu va enervati! Ne imaginam cerul instelat si valurile ritmice ce uda tarmul. Da? Lasam si noi glockul ala sau beretta sau ce-o fi, acasa-n seif da?
Comment by razvanbb — March 30, 2010 @ 7:32 am
In tarile civilizate pana si femeile casnice merg la cumparaturi cu pistolasul in posetica….it’s called self defense. E dreptul inalienabil al fiecarui om de a se proteja pe sine si familia sa.
Comment by Julie — March 30, 2010 @ 8:10 am
Ai lovit vreodata un om?…Sa-l lovesti pentru ca sa-l faci sa sufere? Ai vazut vreodata oameni loviti sau impuscati?
Daca da…poti sa-ti imaginezi eventualitatea in care tu nu poti..nici cu pistoletul…sa te aperi pe tine si pe cei dragi?…dar sigur reusesti sa-i inraiesti pe cei care te ataca..in asa fel incat sa te raneasca[si nu numai pe tine]..cum nu ti-ai putea imagina!!
Nu e greu sa ranesti oameni…sa-i faci la loc e greu!!
Bate-i cu vorbele …e mult mai eficient..si nu-ti dori sa folosesti chestia aia impotriva unuia cu pareri/opinii diferite de ale tale…oamenii au libertatea de exprimare..nu??
Comment by Catalin — March 30, 2010 @ 8:45 am
tacere de …mormant ca sa zic asa. Bile sau gloante?
Comment by SS — March 30, 2010 @ 8:48 am
guns look sooo sexy!
Comment by karmapolice — March 30, 2010 @ 9:20 am
Da’ de ce conteaza atat de mult parerea oamenilor. Eu ti-as spune sa-l calci pe cap. Altul ti-ar spune sa-l scuipi si tot asa… in functie de cum gandeste fiecare. Tu ai de gand sa faci in asa fel incat sa inpaci pe toata lumea?
Fa ce vrei tu sa faci si cum simti tu ca trebuie sa procedezi
Vorba ta… restu-i tacere !
Comment by EstNordEst — March 30, 2010 @ 9:23 am
fully loaded cu ce ? ca alea din poza nu pre arata a cartuse adevarate
Comment by malakian — March 30, 2010 @ 9:52 am
sper ca exagerezi de dragul de a scrie pe blog dar sa impusti pe cineva pentru niste insulte este nejustificat. sper sa nu ai ocazia de a folosi pistolul “pe bune” intr`o situatie si sa te limitezi la pusca de air soft pentru divertisment.
Comment by maddy — March 30, 2010 @ 11:15 am
De multe ori esti injurat tocmai pentru a declansa o reactie din partea ta.
Daca reactia nu vine, eu zic ca cei mai multi care te injura vor renunta.
Pana la urma, te afecteaza o injuratura sau nu ? Ca daca nu te afecteaza una, atunci nu te afecteaza nici 100.
…
Probabil ca ai avut parte de niste amenintari serioase daca ti-ai luat arma si, mai ales, ai mai si facut public lucrul asta.
Comment by mArius — March 30, 2010 @ 11:18 am
trage si cu jagermeister?
)
Comment by emi — March 30, 2010 @ 11:50 am
@multi: se pare ca nu prea s-a inteles ideea cu arma; omul si-a luat arma pentru situatiile de forta majora (daca intra infractorii peste el in casa sau daca i se pune pata vre-unuia pe sotia / prietena lui), punandu-i-se prin acest mod viata / integritatea fizica in pericol – pentru asta sunt total de acord cu el. In ceea ce priveste „incidentul” de la RoBlogFest eu cred ca fiecare are dreptul sa reactioneze la jigniri / insulte in propriul mod: daca s-a considerat ca aruncarea unui pahar cu bautura in fata e suficient atunci asta e – cine suntem noi sa judecam? Poate unora li s-a parut exagerat, poate altora prea putin – conteaza doar cum s-a simtit Sebi dupa gestul cu pricina….
Si acum ceva putin OffTopic: citesc foarte multe bloguri consacrate sa zicem (visurat, zoso, arhi, cabral…) si in toate scrierile vad aceleasi idei: sa facem rromania mai buna, sa facem rromanii mai buni, bla bla bla….Nelamurirea mea e DE CE NOI?? De ce sa ne stricam ani buni din viata incercand sa facem bine cu forta?? De ce sa ne stoarcem creierii sa gasim solutii la orice problema cand e clar ca acest lucru nu este dorit? N-ar fi mai bine sa ne vedem de treaba noastra, sa incercam sa „izolam” toate problemele si sa nu mai murim la 45 de ani de atac cerebral in mizeriile astea de spitale pe care le tot hulim? Eu cred ca, in primul rand e mai important sa te simti tu si familia ta bine si apoi sa te mai gandesti si la altii….In fine, ideea generala era ca ar trebui sa alegem calea cea mai simpla / usoara in viata, sa nu ne mai complicam cu ajutatul si grijile pentru altii – doar se stie ca „facerea de bien e f**ere de mama”!
Bafta,
Comment by mirc — March 30, 2010 @ 11:56 am
Pistolasul ala este cam frectie.. nu e bun decat de speriat lumea mai slaba de inger prin zgomotul pe care il face. Defapt, asta e si rolul lui, de intimidare. Daca alegi sa-l folosesti pe un gras sau pe unul care are haina pe el, fii sigur ca nici n-o sa simta bila de cauciuc. Plus ca daca alegi sa-l folosesti, or sa urmeze anchete interminabile, ca tu nu esti finul lui Bercea Mondialul si nici pe Voicu nu-l cunosti.
Eu as fi ales varianta clasica, un spray paralizant si apoi doua picioare in cap. Sau un pistol de airsoft cu bile de metal. Sunt mai eficiente.
Comment by Dublu Click — March 30, 2010 @ 12:03 pm
Eu nu stiu de ce va agitati atat. E pistol cu gaze. Nu moare nimeni
)
Comment by Marius — March 30, 2010 @ 12:03 pm
incearca sa faci toate punctele odata pentru fiecare parerist .
iei pareristi de fata si ii intrebi : ba asta mi-a facut aia si aia. si aia o sa iti spuna…ba ii faci aia si ailalta,il faci aia si ailalta dupa care treci la urmatorul parerist ….si tot asa pana toata lumea e multumita.
cu alte cuvinte le faci pe plac tuturor .pe cel care te-a suparat il ignori 5 minute,vorbesti cu el 5 minute,il scuipi 5 minute(daca poti sa-l scuipi chiar 5 minute) ,il bati 5 minute …si tot asa..
Comment by jokeru — March 30, 2010 @ 12:04 pm
Corect! Prea multe substantive. Era nevoie şi de un verb, frăţioare!
Comment by Mordechai — March 30, 2010 @ 12:04 pm
Din punctul meu de vedere, v-ati facut cu totii de cacat!
Comment by radu — March 30, 2010 @ 12:22 pm
Ai ajuns la concluzia asta dintr-un singur motiv : Fiecare are pareri impartite si se pare ca fiecare are si partea lui “negative” ..
Am observat un lucru la Americani de exemplu .. Chiar daca le dai cadou un “Cacat” ei zic multumesc… difera mult mentalitatea..
Stii cum e “Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul”
Comment by ex back — March 30, 2010 @ 12:25 pm
Nu e cu gloante pe bune…ce naiba doar nu traim in irak.
Comment by Marius P. — March 30, 2010 @ 12:38 pm
Pai visule, tu nu intelegi ca astia nu au nimic de pierdut din disputa asta?
E ca in show-biz. Vin eu si te injur. De morti, familie, etc… Tie iti sare tandara si ma injuri, ameninti etc. la tine pe blog. Cel putin 20-30% dintre cititorii tai vor intra la mine sa vada care e ala care se contreaza cu visurat. Daca din astia raman macar 100 care mai intra la mine pe blog din cand in cand eu tot sunt castigat. Adica prin asta imi fac publicitate. E la fel ca atunci cand apare o pipita in cancan sau la otv si zice ca s-a culcat cu o vedeta, desi poate ca nu e asa. Tu oricum nu ai nimic de castigat din asta si nu prea ai cum sa procedezi ca sa fie 100% corect pentru toata lumea. Ce sa-i faci, asta e pretul celebritatii.
Comment by So_Hai — March 30, 2010 @ 12:52 pm
Ai zis ca ne prezinti ce documente avem nevoie bani, timp etc……… pentru o asemenea jucarie ?????????????????????????????? Te Rog Frumos !
Comment by cosm1n — March 30, 2010 @ 1:33 pm
Nu trebuie sa fii atat de suparat, idioti care nu pricep nimic din ce li se intampla se vor gasi mereu si oriunde. Darmite sa mai inteleaga si ce citesc… Da’ realitatea este ca imi amintesc ce-mi spunea prin 1989, 28 decembrie, un sofer, in timp ce “pazeam Revolutia” cu pistolul-mitraliera – zicea asa: sa facem curatenie cat avem astea de gat, ca dup-aia va fi mai greu! Dreptate mare a avut!
Comment by Alexandru G. — March 30, 2010 @ 1:45 pm
Când ajungem o societate modernă, poţi arunca pistolul. Până atunci… mi-l împrumuţi şi mie?
Comment by Fr3ak — March 30, 2010 @ 1:57 pm
Tot ignoratu’ prostului mi se pare cea mai buna metoda.Plus una de rezerva-aruncatul cu mancare pe toalele care i se par respectivului mai bune.
Dar ce fel de prieteni ai daca iti spun cum sa te comporti si esti nevoit sa porti pistol???
Comment by Bear Grylls — March 30, 2010 @ 1:58 pm
poti sa le spui infricosatilor care ti-au vazut jucaria ca e un simplu pistol cu gaz atata tot
Comment by marian — March 30, 2010 @ 1:58 pm
@marian: nu e pe gaz. e cu bile de cauciuc.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:08 pm
Daca e neletal,e ok…dpv al constiintei. Numa ca apare alt risc…poate scoti la vreunul vreun ochi sa ii platesti daune toata viata…totusi, ai incercat sa tragi intr-o vietate? …incearca pe un soarece sau alt daunator.
Eu am participat la castratul unui porc…dupa operatie, vazandu-l cum merge, indoit de genunchi de durere, mi se inmuiasera si mie genunchii.
Inainte de a pleca cu el de acasa gandeste-te ca e posibil sa fi pus in situatia de a rani pe cineva, neplacere la care se va adauga statul cu orele pelapolitie pt tot felul de declaratii.
Comment by liviu — March 30, 2010 @ 2:31 pm
o bata de baseball e mai eficienta decat jucaria asta
mai bine ti-ai invita dusmanii la un meci de paintball in loc sa iti versi refularile pe blog…
Comment by Vasile D — March 30, 2010 @ 2:45 pm
@liviu: daca voi fi pus in situatia de a rani pe cineva inseamna ca acel cineva incearca sa ma raneasca pe mine. Drept urmare nu voi avea nici cea mai mica remuscare dupa ce voi trage. Decat sa planga mama mai bine sa planga ma-sa.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:45 pm
Fii serios. In cazul de fata (pistol cu bile) nu se pune problema de “plange ma-sa”.
Comment by Ion — March 30, 2010 @ 2:50 pm
@Ion: sa speram ca nu va fi nevoie niciodata sa vedem daca plange vreo mama sau nu.
Comment by VisUrat — March 30, 2010 @ 2:53 pm
Bre, ai uitat sa ne zici ce acte trebuie…
Comment by Nae — March 30, 2010 @ 3:07 pm
Vine o vreme cand, coplesit de adevaratele probleme de viata si de moarte, ti-ai dori sa ai parte de imbecili care sa te injure, numai sa scapi de cruda realitate (de la un copil bolnav la parinti decedati subit, de la faliment la prieteni care iti intorc spatele cand nu te astepti…si exemplele pot continua). Daca astea sunt singurele tale necazuri, bucura-te! Imbecilii care injura sunt inofensivi.
Comment by un cititor — March 30, 2010 @ 3:26 pm
Astept cu interes instructiunile pentru obtinerea permisului de portarma.
Comment by ideirazlete — March 30, 2010 @ 3:28 pm
Cei ce te jignesc(ma refer la cei din mediul on-line0 vor doar promovare.
Comment by Bogdan — March 30, 2010 @ 4:38 pm
Mi se pare ridicola toata povestea asta. Aia doi sunt niste mapeti dovediti si cu asta basta. Daca aveau ei tupeu ca sa faca, sa dreaga, dupa blocuri, giee,etc te asteptau afara sa te taxeze sau replicau pe loc la insulta, dar nu au cu ce.
Era beat? Pai daca era beat si i-a fost tarseala treaz se pisa pe el.
Comment by cipslim — March 30, 2010 @ 5:00 pm
repede ti-ai scos permisul de port arma, asta daca nu-l aveai deja.Eu stiam ca trebuie sa treci prin niste teste psihice , niste ore in poligon si mai apoi il primesti , cu numar limitat de… bullets:)
Comment by erikk — March 30, 2010 @ 7:20 pm
ca o completare la ce am zis mai sus, ar trebui sa`ti pui posterul asta in camera si sa te uiti la el de fiecare data cand esti provocat: http://www.stud.tu-ilmenau.de/~haku-in/pics/retarded.jpg
chiar nu are rost sa te enervezi pe tot felul de oameni care vor sa mulga trafic; frast, si eu am vrut sa vad care e eugen ala care a zis ca puti, am dat in google ‘eugen blog’ nici nu l`am gasit macar.
da`i in pix de hateri, mai bine iti bucuri publicul cu povestile tale amuzante decat cu certuri de 2 lei. e un blog, nu Access direct..ce naiba!
Comment by maddy — March 30, 2010 @ 7:38 pm
Sebi, știi că ești trend-setter. Acu orice pitpalac cu veleități marțiale o să-și ia gun să se simtă mare. În tine poate aș mai avea încredere, ne-am văzut la ochi și știu că nu ești dus cu pluta, Da’ acu’ ai băgat bezaidelele la idei.
Data viitoare când mai vin prin RO și trage vreunu’ după mine cu pocnitoare de-asta că i se pare lui că nu mă mișc cu suficient talent pe trecere, o să mă gândesc la tine.
Comment by Laur — March 30, 2010 @ 7:47 pm
Moments that make you puke because you are a woman. http://www.unica.ro/detalii/articole/mircea-badea-cel-mai-citit-blog-3714.html
Comment by Somebody — March 30, 2010 @ 8:04 pm
astampara-te, poate te baga astia la puscarie in plm =))
Comment by Petrov — March 30, 2010 @ 9:10 pm
cam asa fac toti:) bun tare articolul
Comment by AmZis — March 30, 2010 @ 9:20 pm
In nici un caz nu alegi calea amiabila,daca vezi ca te-a zignit prea rau,are chef de scandal te duci si il calci in picioare pana nu mai misca ,sa nu se ridice sa iti aplice vreo caramida pe la spate,in caz ca tie frica nu il poti dobora,nu esti vre-un “bruce lee”,atunci pistolul ala din imagine cred ca ti-ar rezolva problema fizicului.Folositi cu incredere!Viata are prioritate!De ce sa planga mama,mai bine sa planga “masa”.Bun articol.
Comment by Irinel Mihai — March 30, 2010 @ 9:39 pm
pt un permis de port arma tre sa faci multe istericale, drumuri la politie,teste peste teste,inebunesti numai dandule,dar se merita!
Comment by Irinel Mihai — March 30, 2010 @ 9:41 pm
[...] also: Vania, Manuel, Teo, Jurnal adormit de premii, Nenea Lars, Roxana, Zoso, Marius, Nea Costache, VisUrat, Mos [...]
Pingback by No Basescu Day… « Dispecer Blogosferă — March 30, 2010 @ 9:54 pm
sigur, există şi varianta “a întoarce şi celălalt obraz” care este, desigur, extrem de comentabilă – oricînd se vor găsi unii care s-o comenteze rău de tot, dom’le da’ rău, rău de tot dar e o variantă foarte foarte adecvabilă nu pentru că se referă la a fi bleg ci la a demonstra celuilalt că tu, puternic fiind pă interior, îl tolerezi întrucît se existează pă lumea asta o putere mult mai mare decît orice şi în faţa ei răspundem cu toţii. Cam aşa!
Comment by mihu — March 30, 2010 @ 10:56 pm
pistolul ala iti poate aduce mai multe rele decat bune…
Comment by cristi — March 30, 2010 @ 11:34 pm
Da mie imi place ca din 75 de comentatori(ma rog) 70 au inteles total aiurea. Sunteti prosti?
Stiti ce e aia “integritate fizica” ?
Chiar n-ai cu cine sebi
Comment by Magic — March 30, 2010 @ 11:44 pm
[...] [...]
Pingback by Ghid practic: Cum sa obtii permisul de port-arma pentru autoaparare » visurat.ro — March 31, 2010 @ 12:17 am
Dupa parerea mea, in primul rand ar trebui sa nu uitam ca facem parte din specia umana si ca deci ne-a dotat… (cine vreti voi sa spuneti: mamica, statu’, natura, Dumnezeu) cu al treilea sistem de semnalizare: graiul articulat.
Din fericire, nu mi-a facut impresia ca ai avea noduri la limba, te exprimi cat se poate de “dezghetat”.
Cu putin exercitiu pt a te deprinde sa nu mai folosesti referinte, caracterizari si adresari scatologice, anatomo-genitale, genealogice, medicalo-mentale et cetera ejusdem farinae, vei gasi modalitatea de a-l face pe respectivul de rasul lumii prin exprimarea unor idei exagerat (caricatural) de sarcastice, dar fara a te abate de la regulile unei adresari civilizate.
Pentru marea majoritate a indivizilor, faptul ca se rade “in public” pe seama lor fara ca ei sa poata sa se apere (sau constatarea ca orice tentativa de aparare nu constituie decat subiect pt alte sarcasme, astfel razandu-se de ei SI MAI abitir) este pedeapsa suficienta pt a-i determina ca pe viitor sa se gandeasca de doua ori inainte de a “se lega” de cineva.
Pt restul indivizilor, recomandabila consider ca este exact metoda pusa in practica de catre dumneata: “facut de ras” individul in fata publicului in mod fizic, dar fara a-i aduce vreo vatamare (si chiar si fara a-i provoca vreo paguba materiala mentionabila): in imprejurari… delicate si neaparat in public (cu cat mai numeros cu atat mai bine), scuipat in fata, sau aruncat in fata o prajitura cu frisca, sau o vopsea alimentara (integral lavabila), sau o bautura care nu pateaza (de preferinta puturoasa) – sau chiar si numai apa (cand e “ud-ciuciulete” numai impozant nu arata!).
“Bancurile fizice” gen “pumni si picioare” (eventual ajutate de “instrumente contondente”) ar trebui in principiu sa fie rezervate doar ripostei la initiativa unor asemenea “glume fizice” din partea preopinentului, si numai in scop evident de autoaparare. Daca vei constata ca dupa ce l-ai “potolit” nu te simti suficient de “racorit”, nimic nu te impiedica sa continui “facandu-l de ras” “pe cale orala”, eventual in asa fel incat sa-l provoci (verbal) sa sara EL din nou la bataie, oferindu-ti astfel ocazia sa continui “sa te racoresti” (fizic) “pe spinarea lui”, dar fiind in continuare in legitima aparare (SAU sa plece “cu coada intre picioare”, daca nu vrea sa stea sa asculte cum “ii versi in cap” “o tona de laturi verbale” exprimate in cuvinte civilizate).
In rest – referitor la ciumetele care atenteaza la integritatea fizica, masura initiata de dumneata este salutara, CU CONDITIA sa nu reactionezi pripit si disproportionat fata de gravitatea amenintarii. CHIAR SI ASA, eu personal consider ca in privinta autoprotejarii la domiciliu (a persoanei dumitale, a familiei si a bunurilor dumitale) INAINTE de a recurge la pistol (masura – repet – salutara, dincolo de un anumit nivel al amenintarii) ar trebui in primul rand sa-ti montezi usa metalica si bine fixata in perete, eventual (daca locuiesti la parter) si gratii la ferestre si geamuri anti-efractie, iar pistolul sa ramana ca o ultima “linie defensiva”, pt cazul in care aceste masuri pasive de securitate nu au reusit sa descurajeze eventualii atacatori.
Comment by Victor (altul decat victor si altul decat Viktor) — March 31, 2010 @ 9:45 pm
Man, pistolul ăla o să-ţi aducă mai mult rău decât bine. Trust me.
Comment by Takju — April 1, 2010 @ 11:26 am