Oare cate mizerii trebuie sa mai inghitim?
Scris de VisUratScriam zilele trecute despre o nesimtita care a spus la radio ca romanii sunt needucati si din aceasta cauza sunt blocaje pe strazi, pentru ca ies soferii cand ninge.
Acum am auzit ca piticul minune, Bockemon cel Reinstalat, a spus cam acelasi lucru: “Nu pleca de acasa daca stii ca zapada vine la tine!”.
De ce nu critica nimeni incompetenta crasa de care dau dovada autoritatile si tot pe umerii prostimii pica vina? In loc sa vina utilajele si sa-si faca treaba, dobitocii astia dau vina pe soferi. E vina noastra ca sta zapada pe sosea ca pe camp. E vina noastra ca ei nu-si pot face treaba. E vina noastra ca-i incurcam si nu stam acasa. Am impresia ca tot vina noastra este ca ninge. Din cauza rautatii noastre ne pedepseste prietenul imaginar din ceruri, drept urmare hai pe la biserici sa umplem de bani popii, poate asa nu mai ninge si vom putea merge pe sosele curate.
Pentru ca autoritatile le-am tot umplut de bani si tot degeaba.




Comment by Deddu — December 21, 2009 @ 2:22 am
adevarul este la mijloc. zilele astea, cu zapezile care tot ne-au lovit, am avut ocazia sa vad cat de nepregatiti sunt oamenii.
pe unde am mers eu a viscolit, a nins din greu (in vreo 2 ore s-a pus zapada vreo 30 cm). Nu am avut probleme cu soseaua pentru ca am fost pregatit de iarna cu cauciucuri asa cum trebuie. in schimb am trecut pe langa multi care patinau in cea mai mica panta (desi se trecuse cu plugul pe acolo insa ce poti face in situatia in care plugul trece si zapada continua sa cada?)
asa ca “picitul minune” cam are dreptate.
singurul motiv pentru care la noi nu se da o lege precum in germania si austria este ca oamenii nu au bani sa isi incalte masinile corespunzator anotimpului. daca s-ar face asa, ar fi totul mult mai simplu
Comment by zaqk — December 21, 2009 @ 7:48 am
Nu ai dreptate…iar tipa aia nu era nesimtita. Cand vezi ca vine vajul (cu a din a) nu te pui tu s apleci…pleci ca prostu, mai dai si peste politist care iti spune ca drumul este blocat. Iar in oras multi au plecat cu masinile neechipate si le mai si parcau aiurea. Masinile de deszapezit au ra,as blocate TOT de catre soferi (nu generalizez, spun ce am vazut pe Bucuresti Buzau si prin Bucuresti.
Personal am vazut Matiz-uri, Tico, Loganuri fara cauciucuri de iarna macar…
Dincolo de ceea ce ar trebui s afaca guvernanatii ar trebui s afie respectul nostru fata de noi si colegii nostri de trait, aka ceilalati oameni. de fapt… avem guvernanatii pe care i-am votat. Si pe care ii meritam. Ei sunt doar exponentii nostri. Atata timp cat vor fi unii ca tine care blameaza exclusiv guvernantii (ma refer la acest articol) acestia o vor duce bine mersi mai departe. Pentru ca ei nu sunt altceva decat …noi… fac parte din noi, respira ca si noi…nu difera decat ceea ce au furat…cantitativ si calitativ… Dar tot propria caciula se cheama.
ca sa sumarizez… Poporul nostru este needucat. Si ref la iesitul cu masinile pe afara…este needucat pentru ca fiecare moare sa ii fie lui bine la caldura…
Comment by Bogdan Radu — December 21, 2009 @ 9:46 am
lasa ma ca la prosteve reporteru ala zombie ne facea prosti fiindca plecam cand ninge:))nu stiu de ce nu sunt toti ca piedone, la 12 noaptea lua zapada prin surprindere si era mandru de asta:))
Comment by tatafloricica — December 21, 2009 @ 9:48 am
Las-o-n plm de treaba… Atata te mai poti plange…Toti sunteti mari cunoscatori si manageri fenomenali si autoritatile sunt total incompetente. Frate..explica-mi si mie ca vad ca esti tare destept. Luam un oras ca si Cj-ul de ex…cu cateva mii de strazi. NINGE puternic (evident ca ninge deodata in tot orasul, nu doar pe anumite strazi) . Mno,…. cum plm vrei sa rezolvi dintr-o data? Se dezapezesc strazile principale. Apoi,…se dezapezesc cele secundare..DAca mai ai norocul sa gasesti si ceva idiot care a ramas inzepezit…deja se complica situatia. Sa nu mai vb ca daca e agolmerat..si toti circula cu 20 la ora..nici masina aia de dezapezit nu poate sa zboare peste…deci se misca cu aceeasi viteza.
Comment by Darius — December 21, 2009 @ 9:50 am
Mai Sebastiane, nu e nimic rau in faptul ca ne zic sa evitam uzarea masinilor, pentru ca intr-un fel au dreptate, nu-si pot face treaba cu ditamai cardu` de masini si sti foarte bine ca traficul din Romania nu se compara cu cel din alte tari deoarece sunt numai “MARLANI” cei ce conduc si nimeni nu respecta regulile de circulatie mai ales cele de parcare. De exemplu, in Italia responsabilii de la dezapezire ne spun acelasi lucru ” Evitati folosinta masinilor personale, si incercati sa luati mijloacele de transport in comun ” deoarece reusesc sa-si faca treaba mult mai bine. Dar ei isi fac treaba cu adevarat, la noi chestia e ca si cu trafic si fara trafic nimeni nu isi face treaba si strazile raman cu nametii de 1 metru! DECI cred ca nu trebuie sa ne plangem de faptul ca ne spun sa evitam folosinta masinilor dar trebuie sa urlam ca nu isi fac treaba nici cu pula-n cur nici cu sufletu-n rai !!!
Comment by Alex — December 21, 2009 @ 10:52 am
Sebi, eu nu zic sa nu pleci cu masina daca e echipata de iarna, dar multi au cauciucuri de vara si vor neaparat sa plece cu masina pana la servici, care e la doua statii de metrou distanta. Plus ca chestia cu lasati masinile acasa poate fi luat si ca un sfat pentru ca chiar si intr-un oras mic cum e Botosaniul ajungi mai usor unde ai nevoie cu tramvaiul sau chiar pe jos decat cu masina in conditiile astea de iarna.
Comment by Bogdan Epureanu — December 21, 2009 @ 11:15 am
L-am vazut zilele astea pe domnul berceanu cum il acuza pe un sofer de tir ca sta in papuci ca si cand incaltamintea soferului era primordiala.
omu’ saracu’ era inzapezit cu 7 tone dupa el… si dormea in masina, ce-ar fi putut sa faca? Si a venit domnu’ berceanu si i-a zis: “pai d-aia baaa, ca stati in papuci” . Oare s-ar fi asteptat sa impinga soferul singur 7 tone de incarcatura ?
Penibil !
Comment by somerio — December 21, 2009 @ 12:25 pm
Da’ la altii cum se poate?
Am vazut la televizor zilele astea imagini din Europa. In Germania era soseaua curata. In Rusia si Bulgaria era ca la noi, cu sosele acoperite de zapada.
Ma uit pe geam si vad strazile acoperite de zapada. Si nici un utilaj care sa curete, sa ramana asfaltul curat.
La altii nu ninge? Dar acolo se poate. De ce trebuie sa nu ies eu pe sosea cu masina atunci cand am treaba?Din cauza ca unii nu-si fac treaba pentru care sunt platiti cu bani de la prostime? Daca ieseau si faceau ce trebuia facut, nu ramaneau nici masini blocate pe margine. Nu au utilaje suficiente? Sa cumpere, ca de-aia au contracte pentru intretinerea drumurilor.
Comment by Teddy2k — December 21, 2009 @ 1:08 pm
@darius, de ce in anumite locuri se poate si in altele nu?l-am dat exemplu pe piedone, in sectoru 4 poti sa te plimbi in slapi daca vrei, cum te duci la vanghelie in sector sau in oricare altu, ai nevoie de clapari. in primu rand bulevardele alea mari trebuiesc curatate de oprescu, fiindca el le stapaneste, iar restu, daca s-ar comporta aidoma lu’ piedone sunt sigur ca totul ar merge struna!
@somerio, n-am vazut ce s-a intamplat acolo dar sunt sigur ca l-a ironizat pe ala, nu-l interesa cu ce e incaltat, era ca si vorba aia:ce stai cu limba in gura?pune mana si fa ceva!
Comment by tatafloricica — December 21, 2009 @ 2:21 pm
Am mers ieri cu mașina Utrecht-Dortmund și retur. Pe autostradă în Germania era strat de zăpadă de vreo 5-6 cm, cu făgașuri formate de trafic pe banda întâi și (mai puțin) pe a doua. Se circula cu 50-60 la oră maxim, în coloană. Am avut parte și de ceva derapaje, chit că am cauciucuri de iarnă la mașină. Nu am văzut prea multe camioane pe drum, da’ erau câteva. Asta la nemți. La olandezi la întoarcere erau pluguri de curățat zăpada care mergeau în tandem în fața coloanei de mașini – șoseaua mai curată, dar tot 50-60 la oră. Când am ajuns în oraș în schimb nu mai erau pluguri, ci din nou strat de zăpadă cu făgașuri. Și se circula greu.
Azi nu circulă autobuzele, iar tramvaiele și trenurile merg foarte rar. Oamenii sunt oficial sfătuiți să stea pe cât posibil acasă, iar dacă pleacă cu mașina să aibă dotări de iarnă.
Apropo, dacă ți se înțepenește mașina în Germania și vin băieții să te scoată, iei pe loc o amendă serioasă dacă se dovedește că n-aveai cauciucuri de iarnă. Știați?
Comment by Laur — December 21, 2009 @ 3:06 pm
si in arad s`a decis sa ninga, fapt rar in acest oras. de acum 2 zile, cand a dat zapada peste noi, pana acuma, pe strazile secundare e gheata si zapada. pe centru e ok ca nah, e circulat. dar strazile care nu se vad sunt un dezastru, chiar acu 5 min m`am uitat pe geam ca sa vad un nene in masina cum ii “joaca” roata in loc pe mojlocul drumului.
Comment by maddy — December 21, 2009 @ 4:21 pm
te-ai gandit ca pe timp de viscol masilnile alea degeaba papa combustibil? ca tot ce dau la o parte se pune inapoi in cateva minute?
ntz ntz, autoritatile astea incompetente, nici viscolul nu-s in stare sa-l opreasca.
Comment by semeketh — December 21, 2009 @ 5:21 pm
@laur: in sprijinul afirmatiei tale, in austria este amenda intre 200 si 5000 de euro, functie de ce ai facut cu masina ta care nu a fost dotata de iarna. in germania iei amenda si daca ai ramas fara benzina pe autostrada, cam asa, vreo 50 de euro.
ceea ce nu se tine cont la noi este ca dincolo se practica precautia si pedepsirea lipsei de precautie
Comment by zaqk — December 21, 2009 @ 5:30 pm
Eu am facut azi doua ore pana la serviciu si am vazut o multime de indivizi care blocau traficul ca sa-si scoata masina din zapada, oameni care parcau pe sosea (pentru ca nu puteau in alte parte) ca sa-si rezolve treburi de cinci minute, masini care patinau pur si simplu pe sosea, am vazut si un accident in care o masina a patinat din senin si a lovit o alta parcată pe marginea soselei.
Eu cred ca trebuie sa fii, nu nesimtit, ci CRETIN, ca sa iesi cu masina pe vremea asta, in conditiile in care oricum pentru o desapezire serioasa ar insemna sa circule pe strada o multime de utilaje care ar ingreuna si ele circulatia, mai ales ca ninge non stop.
PS. Nesimtit esti cand mori sa-ti infunzi curul gras in masina in fiecare zi, pentru ca esti important si timpul tau conteaza, cand am putea circula toti cu transportul in comun si taxiul. Imagine that!
Comment by ana — December 21, 2009 @ 6:09 pm
Si, nu-i asa ca e mult mai simplu sa dai vina pe “autoritati”, acest organism inaccesibil si inert, decat sa faci tu ceva?!
Comment by ana — December 21, 2009 @ 6:12 pm
E trist că unii nu au înţeles faptul că autorităţile sunt cele ce trebuie să întreţină şoselele şi să se asigure de un minim de siguranţă in cazul situţiilor de urgenţă. Nu contează în ce condiţii atmosferice se lucrează, drumurile trebuiesc date în folosinţă fiindcă aici este voba de prioritatea transporturilor comerciale, nu a celor domestice. Prioritare sunt situaţiile in care trebuiesc transportaţi răniţi, mărfuri la termene limită, presă, colete etc.
E trist că mulţi oameni gândesc la un nivel superficial, fără să aibă habar despre implicaţiile unei situaţii de urgenţă. Ce se întâmplă cu oamenii aflaţi in tranzit? Ce se întâmplă in situaţiile de urgenţă ce implică neprevăzutul… hazardul care nu poate fi anticipat?
Am ascultat-o şi eu pe d-na Tiron Dorina care a spus că CNADNR nu intervine pe timp de viscol şi că oamenii ar trebui să stea acasă.
După logica d-nei Tiron, indiferent că sunt vehicule sau nu pe şosele, plugurile nu intră la deszapezit, dar de plimbat se plimbă (aşa cum s-a întâmplat cam peste tot pe unde au existat blocaje din cauza viscolului).
Tot după logica ei, oamenii ar trebui să lase transportul, Poşta Română să tragă obloanele, instituţiile de presă să nu mai tipărească nimic (pentru cei care nu ştiu, multe autoutilitare ce transportau presă scrisă nu au mai plecat de la distribuitori către dealerii din ţară) şi cei ce aveau de gând să plece la serviciu, să pună de un vinuţ fiert, că nu-i rost de plecat la drum.
Argumentele în care s-au folosit drept exemple situaţiile din alte state sunt egale cu zero şi nu pot veni în sprijinul unei afirmaţii jignitoare făcute de conducerea unei companii româneşti întreţinute din bani publici.
@ana
Ai putea avea un minim de bun simţ să foloseşti un limbaj adecvat pentru a-ţi expune părerea.
Comment by Takju — December 21, 2009 @ 7:18 pm
Dom’le, io cred ca ninsoarea asta seamana cu o “starleta” de Romania…
Sa explic: a acaparat atentia presei, va fi in top audiente 1-2 luni, va crea rating, ne vom mai aminti de ea doar cand va scoate pe piata (recte pe strazi) ceva nou, poate la anu’ sau la multi ani…
Da’ ce stiu io?!? Ca de’, habar n-am…
Comment by Habar_n-am — December 21, 2009 @ 9:58 pm
@semeketh: daca dupa utilajul ala care deszapezeste pe vreme de viscol circula si doar 10-20 de masini care ajung acasa, la munca, sau unde-or avea nevoie de ajuns fara sa ramana cu orele in nameti, fara sa faca accidente, fara imbolnaviri sau pierderi de vieti umane E DEAJUNS!!!!!
Tanar si sa gandesti atat de aiurea e naspa!
Banii aia pentru deszapeziri firmele alea oricum ii primesc inca din vara! Cum plm sa accepti scuze de genul asta?!?!?!?
Vreau sa-i vad pe retarzii astia care traiesc BINE din contracte cu statul ca circula cu utilajele alea din 5 in 5 minute! Nu vreau sa ma minta in fata si sa-mi vanture scuze cum ca eu-s vinovat ca ma duc la munca…! Nu e nevoie sa faca bani de Veyron in fiecare iarna!
Comment by gicupisicu — December 23, 2009 @ 11:37 pm
Desi nu am mai mult de 23 de ani pot spune ca atunci cand vine vorba de politica, mai concret excrementele ce ne conduc tara si de la ei si restul, ma apuca o stare de isterie incat as uita si de 7 ani de acasa si de faptul ca sunt o simpla fiinta rahitica care ai putea sa o adormi cu o singura palma.
Aici sunt de acord cu tine. Probabil e tot vina noastra si ca ninge.
Sunt acrita de povesti de genul asta, de intamplari ce le vad cu ochii mei, sau care uneori eu sunt in mijlocul lor.
Ce e adevarat e intr-adevar dezgustator. Autoritatile … numai cand pronunti si te ia scarba. Cu siguranta aceste autoritati nu stiu nici azi cat costa o cartela de metrou, cati bani platim pe un card lunar RATB, cate taxe, impozite, etc si tot asa, plateste fieacare in parte.
Nu-i vom satura niciodata de bani! Iar ei ne umplu de respect.
Comment by nicoleta — January 8, 2010 @ 2:48 am