Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

27 11

De ce atata scandal?

Scris de VisUrat

Nu cred ca exista televiziune in tara asta care sa nu dezbata subiectul Basescu si lovitul copilului. Nu cred. Si pe langa ca nu cred, sunt si convins ca nu exista. Chiar si la Romantica, Euforia sau MTV se discuta despre aceasta chestie. In culise, dar se discuta.
Basescu a dat un dos de palma unui copil.

Sa facem o analiza la rece (de ce la rece va voi explica in urmatorul articol).
In primul rand sa mergem pe premiza ca filmul e trucat. La cate efecte speciale sunt in ziua de azi, mai mira pe careva ca se poate truca un film? Uitati-va aici si spuneti ca nu-i real (apropo, e cea mai tare reclama de anul acesta). Apoi uitati-va aici si vedeti cum sta treaba cu efectele pentru reclama respectiva.
Bun. In conditiile in care e trucat, Geoana, Patriciu si curvistina de Crin sunt niste labari imputiti care vor puterea cu orice pret si recurg la orice metode pentru a o obtine. Corect?

In al doilea rand, filmul are 5 ani vechime. De ce nu a aparut pana acum? Cum dracu s-a dat pe post taman in campania electorala? De ce pulica ala din film nu s-a dus sa reclame nicaieri ca i-a tras Basescu un dos de palma? Daca eram eu in pielea pustiului (si eram nevinovat) as fi fost primul la sectia de politie sau la judecatorie pentru reclama abuzul si a cere daune. De ce s-a asteptat cinci ani pentru asta? De ce Patriciu a fost martor dar “a uitat sa mentioneze” acest eveniment timp de 5 ani?

In al treilea rand, sa zicem ca e real. Stiti cati plozi impertinenti am in cartier in Hunedoara si in Iasi? Sute. Am trecut de 30 de ani si inca mai sunt putoi de 10-15 ani care ma injura si fug (si nu doar pe mine) sau care ma scuipa pentru a arata gastii ca-s puternici (din nou, nu doar pe mine) si, la fel ca si ceilalti, fug. Fara nici un motiv. Doar pentru ca se cred jmekeri. Din nefericire pentru ei, eu fug mai repede. Asa ca-i prind si le mut directia. Ce-a facut Base e mai mult masaj pe langa ce le fac eu astora. M-ai injurat pentru ca te crezi gangster? Nici o problema. Dupa vreo cinci palme sanatoase si trei suturi in cur ii ies puletelui impresiile de gansta din cap una doua. Daca l-a injurat pe Basescu atunci e o mare problema, si asta nu Basescu trebuia sa o rezolve ci incompetentii de la SPP. In secunda doi ala trebuia ridicat, dus intr-o incapere fara geamuri si batut pana-i ieseau din cap basinile de rebel. Ca-ti place sau nu de presedintele Romaniei (oricare ar fi el) nu-l injuri in fata in public, mai ales in conditiile in care esti un putoi care abia stie sa scrie. Basescu i-a tras o palma, si nici aia prea tare pentru ca putoiul radea. Bine i-a facut. Nu am vazut sa bata un copil cu ochelari, decent imbracat si cu o carte in mana, sau vreun olimpic la matematica pe care l-au invatat parintii ce inseamna respectul. I-a scapat una unui pulete cu sapca si hanorac care era obraznic si se credea buricul pamantului in conditiile in care era gaura curului.

Iar fatalaul ala cu nume de floricica (da, Crin) vine si spune ca n-a batut un copil in viata lui. Zi sa mori tu, tanti. Adica tu, in toata viata ta, nu ai lovit nici un copil? Daca spuneai ca de cand esti adult nu ai lovit nici un copil te credeam. Dar eu nu cred ca exista pe pamantul asta un om care in copilarie nu s-a batut cu alt copil. Ergo, mananci cacat. Daca totusi nu a lovit nici un copil nici in copilarie, inseamna ca si atunci a fost un fatalau si mai bine ca nu a iesit presedinte. Nu de alta, dar era posibil sa si-o ia de la altii. In partile moi. Si sa taca si sa inghita. In fine.

Va rog, nu mai faceti atat de mult caz pe rahatul ala de filmulet. E presedinte, dar in primul rand e om. Si orice om are limita lui. Si eu o am si voi o aveti. Si, dupa cum am spus in multe articole, sunt de acord cu bataia la copii daca acestia merita. Si sunt de acord si cu bataia copiilor altora daca parintii nu-s in stare de asta si cresc niste dihanii care trebuiesc educate de comunitate. Da, sunt ala care-ti bate copilul daca acesta este obraznic. Nu vin la tine la usa sa-ti spun ca m-a injurat sau ca m-a scuipat pentru a se impune in fata putoilor din gasca. Ti-l bat de ti-l indoi si ti-l aduc acasa in patru rate fara dobanda. Daca nu stii sa-l cresti, te invat. Daca nu vrei sa inveti, te oblig. E simplu. De ce pula mea sa sufar eu injurii sau alte umilinte cand pot sa-i fut una putoiului de sa uite instant cum se injura sau se scuipa?

Mai ales cand sunt seful statului…

PS: Articolul NU este scris la comanda politica, NU este platit de nici un partid si constituie parerea mea despre subiectul din aceasta seara!




54 Comments »

  1. De acord: si eu sunt convinsa ca filmul e trucat.

    Numai ca-s convinsa si ca e trucat de oamenii lui Base.
    Este prea naiva toata treaba. Dincolo de aspectele tehnice (nu vi se pare ca bratul lui Base’ e prea lung, apropos? :D ) si-n ipoteza ca ar fi real – chiar nu vorbea NIMENI cinci ani? Erau atatia oameni in jur, chiar nu vorbea nimeni-nimeni? Nu se ducea vestea?
    De altfel, insusi cameramanul care a filmat atunci a zis ca nu s-a intamplat nimic de felul ala.

    Acuma, next step e sa apara filmul original. Iar dupa-aia Basescu se poate retrage la umbra, a incheiat campania: nu-l mai voteaza nici naiba pe Geoana, ca doar uite ce campanie murdara a facut domn’le, ntz ntz.

    C-asa-i in tenis :D

      Comment by Hilde — November 27, 2009 @ 1:29 am

  2. Asa e normal, cand esti presedinte sau cand vrei postul de presedinte e normal sa faci orice. De ce sa nu zica “dute-n mata”, ca si noi zicem, sau de ce sa nu scuipe si sa injure ca pe stadion, ca si noi o facem. Eventul sa-si bata si nevasta daca nu e cuminte ca o mai fac si altii: http://stirileprotv.ro/stiri/international/divort-cu-injuraturi-pumni-in-gura-si-picioare-in-burta.html … doar noi vrem un presedinte care sa ne reprezinte, dupa chipul si asemanarea noastra, nu vrem unul diplomat care sa arate si sa se comporte precum un sef de stat…

    Sper sa nu fie prea multi care ar face asa, orice fel de violenta e o greseala, chiar daca putoiul o merita, nu cred ca tu candidat ca sef de stat trebuie sa-ti pui minte cu toti puradeii, la lipsa de bun simt si educatie din Romania cred ca ar fi o bataie generalizata. Sa vezi batran, jap 2 palme la copii cand nu le cedeaza locul (pai daca masa nu l-a educat hai sa-l educam noi cu 2 palme), si apoi normal ca puradelu sa-i futa una mosului, ca daca mosu nu e educat sa stie ca nu se da in copii.

    Da, sunt deacord ca in anumite conditii copilu sa mai fie plesnit de catre parinti, dar daca cineva ar da in copilu meu (indiferent de motiv) ar iesi mare tam-tam.

    Veridicitatea filmului ramane de vazut, in prima faza ma gandeam ca e fals (din motivele enumerate si de tine), dar explicatiile lui basescu au fost de genul:
    - “Domnule Basescu, este adevarat ca ati lovit un copil?”
    - “Afara ploua!”

      Comment by Cristi VADUVA — November 27, 2009 @ 1:44 am

  3. DE acord cu articolul, desi, nu cred ca e trucat (daca era trucat o faceau mai proaspata). Nu vroiam sa ma duc sa votez, dar la cum se ambaleaza Realitatea si Antenele pe chestia asta, e clar ceva necurat la mijloc si experienta ne invata ca:

    E bine ca celor care incearca sa manipuleze sa nu le iasa jocul.

      Comment by Alexz — November 27, 2009 @ 1:45 am

  4. @Cristi VADUVA: poate tu esti director la o firma. sau poate esti primar. sau poate esti prefect. sau poate esti parlamentar. asta inseamna ca nu esti om? asta inseamna ca trebuie sa treci peste toate muile primite doar pentru ca ai o anumita functie? mie sincer mi se rupe. in primul rand sunt om. si am calitati si defecte. dar asta nu inseamna ca trebuie sa suport muile de la orice putoi care vrea sa se dea in spectacol. aia nu inteleg de vorba buna. aia inteleg de un sut in cur si doua peste bot. si la capitolul asta sunt pro.
    sincer, eu ti-as bate copilul, indiferent de tam tam-ul ulterior. daca al tau copil ma injura sau ma scuipa neprovocat doar pentru ca el stie ca nu pateste nimic pentru ca i-ai suflat in cur toata viata, eu ii arat ca se inseala. il bat de se caca pe el si apoi ti-l aduc la usa sa faci bors cu el. sau sa-l inveti ce inseamna sa respecti pe altcineva.

      Comment by VisUrat — November 27, 2009 @ 1:51 am

  5. Mie mi-a placut viteza cu care s-a propagat subiectul…si fatza nevinovata a lui Patriciu in sudio la Realitatea…lupii moralisti au aparut toti acum calare pe base….dar s-ar putea sa castige la simpatie chiar si din asta marinarul

      Comment by andreic — November 27, 2009 @ 1:55 am

  6. mie nu imi pare adevarat, daca chiar la lovit de ce nimeni de acolo nu a reactionat…nu a sarit, aia nu s-a oprit din “basescu”..cred ca l-a tras de mana si el si-a retras mana repede si din inertie s-a retras ala(copilu) asa brusc….murdara e campania politica….ce mai gasesc astia? nu se poate o campanie politica fara murdarii dinastea? oricum nu merg sa votez in turul 2 ca nu am pe cine

      Comment by adizzy — November 27, 2009 @ 2:15 am

  7. VisUrat – pentru asa ceva exista legi si “maturitate”, tot asa ai putea bate un bebelus de 4 luni ca a vomitat pe tine, sau ca plange noaptea si nu te lasa sa dormi. Nici puradelu din clip, nici bebelusu de 4 luni nu au tocmai ratiunea necesara. In asta consta maturitatea, nu te apuci sa pocnesti pe toti care nu te respecta. Tocmai in asta consta functia publica, in public trebuie sa fi un exemplu. Ca ragaie la masa sau ca se scarpina in cur e normal, dar nu in public atata timp cat are pretentia sa ne reprezinte.

    E normal ca unele pers sa-i zic “bina i-a facut ma, trebuia sa-i fi dat si niste pumni in gura sa-l lase in bors sa se invete sa nu-si mai exprime liber opiniile”. Ca doar nu l-a injurat a zis “Traiasca Iliescu”, hai sa ne apucam de acum sa luam la pumni si palme pe toti cei care gandesc precum acel puradel , care fie ca vrut sa para jmecher fi a fost pus de cineva.

    Daca cineva imi bate copilul il tin in tribunale pana-l ia mama dracului, nu ma intereseaza ce faci tu cu al tau dar daca eu ma chinui sa-mi cresc copilu si sa-i ofer o educatie, faptul ca iau masuri in fata unei fapte pedepsite de lege nu inseamna ca-i suflu in cur.

    PS: Cum ar reactiona basescu acum la intrebarea lui Jeg de acum cativa ani, l-ar fi numit tot “puiut de comunist” sau i-ar fi dat o palma ca doar e normal, e si Basescu om?

      Comment by Cristi VADUVA — November 27, 2009 @ 2:20 am

  8. @adizzy – da, la ceva de genul asta ma gandesc cred ca a schitat un gest de plesneala sa-l sperie pe copil si l-a speriat, daca si-o lua copilu ala in bot acest clip ar fi aparut atunci imediat ca doar tot campanie electorala era si tot PSD vs PD-L se luptau.

      Comment by Cristi VADUVA — November 27, 2009 @ 2:27 am

  9. @Cristi VADUVA: Din clip nu reiese ca ala este un bebelus care a vomitat fara intentie pe tine. E un putoi care s-a dat ciumeg si si-a luat-o peste bot. Da, daca tu te vei chinui sa-ti cresti copilul decent, nimeni nu ti-l va bate decat daca-i nebun si, in acest caz, te rog sa ma suni. Vin si-l calc pe cretin in picioare si apoi il dai in judecata. Dar cand pustanul tau l-a provocat pe ala pentru ca tu l-ai crescut cum ai crezut de cuviinta si l-ai invatat sa injure, sa scuipe sau sa ia la bataie pe toata lumea, atunci nu mai avem ce discuta. In conditiile astea cred ca iti dau si tie vreo doua si te dau eu in judecata si te reclam la protectia copilului pentru ca esti un parinte incompetent.
    A trecut de mult vremea, cel putin pentru mine, cand era chestia “eu l-am crescut, doar eu dau in el”.
    Daca putoiul imi sparge geamul de la masina cu mingea (sau imi provoaca orice alta paguba) si ma duc la el sa-l iau de mana sa ti-l aduc acasa si sa-ti spun cat ai de plata si el ma injura, ma scuipa sau eventual ma si loveste, poti sa fii convins ca la usa la tine nu ajunge in forma initiala.
    La fel e si daca ies la geam sa-i spun sa nu mai urle pentru ca-mi doarme nevasta si copilul (sau poate chiar eu) si atunci ala se trezeste zmeu si ma trimite la origini, eventual mai arunca si cu o piatra in geam, sa vad eu cine-i el si ce-l protejeaza tac-su. Crede-ma ca ti-l aduc la usa intreg, doar culoarea de pe fata ii va fi alta. Si poti sa ma dai in judecata. Pentru ca apoi te bat si pe tine, poate astfel inveti sa-ti cresti copilul.

    Sper sa nu intelegi ca am ceva anume cu tine ci ca discutam la modul teoretic si incerc sa-mi expun punctul de vedere. Ideea este ca nu ai de ce sa te superi atunci cand stii ca ti-ai crescut ca pula copilul si e de o impertinenta si un tupeu iesit din comun si atunci ti-l educa altul cu cateva suturi in cur, sa inteleaga plodul ca nu i se cuvine totul si ca smecheria e valabila doar in cercul lui, nu si cu adultii.

    PS: Daca mie-mi aduce careva copilul batut la usa si-mi spune ca l-a batut pentru ca l-a injurat, scuipat sau lovit, crede-ma ca-l mai bat si eu o data (asta dupa ce verific, ca nu ma iau dupa toti nebunii…). Sa-i intre in cap ca nu-i bine.

      Comment by VisUrat — November 27, 2009 @ 2:36 am

  10. [...] alta, toate  cracite, dupa ce se gata si toata treaba asta imputita cu campania electorala, cu bataia lui Basescu, aliante si alte nebunii, o sa fim asaltati pana si in jurnalele de stiri cu informatii despre [...]

      Pingback by Club Music » Si nici n-am intrat in decembrie… — November 27, 2009 @ 3:01 am

  11. Bah, imi place de tine, o zici pe aia dreapta!
    Daca nu e trucaj: bravo Basescu si eu l-as fi carpit. Daca e trucaj (mai mult ca sigur): Nu ma mir…

      Comment by Rares — November 27, 2009 @ 3:04 am

  12. Nu l-a injurat nimeni, puradelu zisese “Traiasca Iliescu”, tu ai trecut peste etapa “eu l-am facut, doar eu dau in el”, eu sunt adeptul idei ca violenta naste violenta.

    Revenind on topic (si asta o sa fie ultimul comentariu pe care il mai las pe acest subiect, ca deja facem chat): nu cred ca Basescu l-a lovit ci doar ca a schitat o miscare brusca spre el la care copilu s-a speriat. Dar clar raman la ideea mea ca un sef de stat (sau orice persoana publica) in momentele publice trebuie sa fie un model si sa-si analizeze fiecare gest, fiecare miscare si fiecare cuvant, chiar daca in momentele personale ragaie, injura si se scarpina in cur.

      Comment by Cristi VADUVA — November 27, 2009 @ 3:36 am

  13. @Cristi VADUVA: Ai dreptate. Daca ala`mi zicea mie “Traiasca Iliescu” eu ii ziceam “Du-te-n pizda ma-tii”. Sa nu uitam ca Base atunci lupta impotriva lui Iliescu… Nu-i tin partea, dar nici nu trebuie sa inchidem gura si sa inghitim toate aberatiile unor putoi doar pentru ca suntem persoane publice.

      Comment by VisUrat — November 27, 2009 @ 3:57 am

  14. In turul doi o sa il votez pe Base… orice ar fi prefer sa il votez pe el decat pe ailalti…

    Dar totusi o asemenea atitudine nu este demna de un presedinte… eu nu zic ca nesimtitii astia mici nu trebuie pusi la punct… dar nu uita ca “violenta este ultimul refugiu al incompetentilor” (Isaac Asimov).

      Comment by Bogdan Epureanu — November 27, 2009 @ 3:57 am

  15. Doua linkuri la care ar trebui sa va uitati cu totii.

    http://sutu.ro/2009/11/27/basescu-si-copilul-fotograma/

    http://www.gardianul.ro/Copilul-lovit-de-Basescu-%C2%ABEste-ceva-din-trecut-care-nu-m-a-marcat%C2%BB-s149709.html

    Parerea mea e ca, desi e o facatura ordinara nu iese fum fara foc.

      Comment by Daniel — November 27, 2009 @ 7:58 am

  16. Eu nu cred ca-i trucaj, pentru simplul fapt ca am idee cam ce fel de ins e Basescu. Si ca persoana publica si candidat la cea mai inalta functie din Romania, nu te apuci sa altoiesti copchii pe strada, indiferent ce i-a spus sau i-a facut baiatul ala. Daca lui Base ii plac baile de multime, ar trebui sa isi asume si riscul asta (cel putin atunci, ca acum il pazesc gealatii).

      Comment by Cata — November 27, 2009 @ 8:00 am

  17. Total de acord, tocmai am comentat si la Arhi. De ce Patriciu a asteptat 5 ani pana sa dea la lumina o astfel de fapta? A, stai ca avem si raspunsul: pentru ca nu credea ca Basescu mai iese in 2004…
    Dar in Romania unde OTV si telenovelele fac audiente record, normal ca prinde bine un astfel de film, pe noi neinteresandu-ne si negasind nimic suspect in faptul ca iese la lumina exact acum, cand mai e o saptamana de campanie.

      Comment by eugen — November 27, 2009 @ 8:01 am

  18. Parerea mea ca aseara a cam pierdut alegerile.

    Nu numai referitor la filmul asta.
    Interviul de la Realitatea l-a prins usor in off-side la mai multe chestii. Inclusiv la faza cu Grivco si multe altele.

    Oricum, am decis ca nu mai merg la vot, pentru ca nici TB nici MG nu ma reprezinta pe mine ca roman.

    MG pt ca e clar cine sta in spatele lui si la ce sunt in stare sa faca persoanele. E clar ca e dator vandut (cel putin dpd moral). Sintagma de “prostanac” pare ca i se potriveste de minune. Si faptul ca ar face orice (inclusiv sa treaca la idei liberale de guvernare pe care clar le contestau acu o luna) ca sa ajunga la putere, ma face sa cred ca mai bine caut pe altcineva.

    TB – l-am votat in 2004 da’ am fost total dezamagit. N-a facut nimic 5 ani si a venit acu in ultimele 2 sapt de mandat sa faca referendum. Daca era asa de bun cum sustine, trebuia sa fi facut referendum acum 3-4 ani de zile. Stiam una si buna si asa puteai sa ai incredere ca a facut un lucru de buna credinta si nu campanie electorala pe banii tuturor romanilor. Iar despre partea “de scandalagiu” nici nu mai vreau sa aud.

    Dupa 5 ani, constat cu parere de rau, ca ne emrge al draq de bine! ;)

      Comment by Daniel — November 27, 2009 @ 8:11 am

  19. Ziceai asa: “Ca-ti place sau nu de presedintele Romaniei (oricare ar fi el) nu-l injuri in fata in public, mai ales in conditiile in care esti un putoi care abia stie sa scrie.”

    Corectie: Basescu era in campanie electorala. In momentul ala nu era inca presedinte. Nu ca ar conta.

    Sunt dezamagit de filmul aparut, dar astept sa treaca ziua, sa aud si explicatia lui Basescu.

      Comment by Ciprian Trofin — November 27, 2009 @ 8:28 am

  20. Una e sa iti bati copilul tau (chiar daca nu o sa fiu niciodata de acord cu asta), alta e sa bati copilul altuia.

      Comment by m — November 27, 2009 @ 8:45 am

  21. ma baiatule singurul lucru la care TREBUIE sa te rogi tu acum este ca filmuletul sa fie trucaj.
    daca nu este trucaj , te intreb eu pe tine:
    Ce se intampla daca Obama facea asta ?

      Comment by gsm4all — November 27, 2009 @ 9:00 am

  22. Corect. Cu filmul asta au reusit (in mare parte) sa ma faca sa votez cu basescu. Nu l-am votat pana acum, dar nu pot sa inghit explicatiile lui patriciu (“nu erau dovezi pana acu’ , samd). Cu atat mai mult cu cat basescu pare singur in lupta asta….nu ca l-as plange io. Cat despre putoiii astia, vreo cativa am mai altoit si eu…si probabil ca voi mai altoi.

      Comment by Candidatu' Ideal — November 27, 2009 @ 9:07 am

  23. Eu cred ca este mai simplu. Cred ca ia dat un pumn prietenesc ( si vorbesc la propriu, nu la figurat ) iar astia de la tehnica au marit viteza de rulare a scenei, exact in momentul in care a atins fata copilului. Asa au transformat un pumn prietenesc, intr-o lovitura devastatoare. Cred ca asa se face si-n filme. Eu sunt 85% sigur ca este trucaj.

      Comment by pepe — November 27, 2009 @ 9:39 am

  24. Pardon ” ia=i-a “

      Comment by pepe — November 27, 2009 @ 9:39 am

  25. Dacă Obama făcea asta se întâmpla exact ce se întâmplă aici, doar că la scară mai mare, că pe acolo e musai să fii PC şi alte rahaturi d-astea pseudo-moraliste, la noi încă nu s-a ajuns în stadiul ăla de anal retentiveness.
    Absolut de acord cu VisUrât. Fuck yeah. \o/

      Comment by alex — November 27, 2009 @ 9:39 am

  26. bre…..off topic …..da pizda i reclama cu soricelul sa mor de nu ….:)))))))))))))))

      Comment by Cititor fidel — November 27, 2009 @ 9:41 am

  27. PRECIZARE importanta !

    Base nu era presedinte la momentul filmului, abia incepuse campania pentru alegeri locale ! :)

    Anyways… ma gandesc sa emigrez in BOLIVIA …. aici prea mi s-a facut sila :(

      Comment by Mahorcu — November 27, 2009 @ 9:50 am

  28. sper sa se dovedeasca intr-un fel valabil pt toata lumea ca nu este un trucaj.
    si apoi filmuletul sa fie preluat de cnn si restul lumii , iar dupa ce veti auzi reactiile o sa va dati seama singuri despre ce este vorba defapt , desi sint sigur ca nimeni dintre cei care acum ii valideaza comportamentul nu o sa isi ceara scuze.
    asta repet daca se dovedeste ca nu e trucaj, pt ca altfel atata timp cat este sub semnul intrebarii si mi-se pare firesc sa fie, nu cred ca agentiile de stiri internationale il vor prelua. chiar si asa mi-ar placea sa fie preluat pentru a vedea si romanii nostri care este reactia corecta, sigura reactie, pentru ca va asigur, daca ajunge pe fluxul international de stiri veti vedea o singura reactie, cea corecta.
    orice justificare de la “si chiar daca e adevarat” incolo nu isi are rostul.

      Comment by gsm4all — November 27, 2009 @ 12:18 pm

  29. Am impresia ca Geoana si Crin rod pactul ala acum, pot sa se steraga la dos cu el, daca nici acum lumea nu`si da seama ca Base, oricat de rau e el, e raul cel mai mic in comparatie cu PSD-ul inseamna ca traim intr-o tara de idioti care merita furati de toti.

      Comment by zaone — November 27, 2009 @ 2:08 pm

  30. Nu numai ca eu cred ca este trucat dar mi se pare mai mult decat suspect ca pana in prezent nu s-a auzit de acest clip. Cu atat mai mult ca se putea folosi inca din 2004 impotriva lui ca doar era campanie.
    Pe de alta parte uitati aici ce a scris la vremea aceea Adevarul despre toata intamplarea http://www.impactnews.ro/News/Ce-s-a-%C3%AEnt%C3%A2mplat-%C3%AEnainte-de-palma-lui-Traian-B%C4%83sescu-23862#

      Comment by NuGeoana — November 27, 2009 @ 2:58 pm

  31. Cum ma sa fie trucaj? Voi mai aveti ceva neuroni in cap, cei care sustineti ca este trucat?

    Ok, campanie murdara, naspa, toti impotriva lui Base, nasol, nenorocitii. Da da-o ba draq, sa tot afirmi asa convins(a) ca este trucaj, n-am mai intalnit.

    E clar, l-a lovit, dar i-a dat-o asa, mai golaneste, nici nu s-a uitat la el. Evident ca nu s-a scandalizat lumea, gestul a fost foarte rapid, nu a fost pe scena sa vada toti, nici copilul nu si-a dat seama ce l-a lovit :)

    Bine ca nu veniti sa spuneti ca si copilul e un trucaj. V-ati prostit rau de tot. Oricum, un lucru e foarte clar, n-am vazut nici in 2004 atata ura si dusmanie ca acum intre romani. Oare cine e de vina? Atunci a fost Nastase…

      Comment by john — November 27, 2009 @ 3:48 pm

  32. Merci ca ai resit sa exprimi exact parerea mea despre toata povestea asta fara sfarsit!

      Comment by iri — November 27, 2009 @ 4:06 pm

  33. [...] mail, aboneaza-te la articole, sau la comentarii . Citeste si despre Google Reader Cum celebra înregistrare a fost făcută publică de toate televiziunile şi blogurile, vă ofer alta şi mai [...]

      Pingback by Cum se plezneşte un copil în campania electorală | Victor's Blog — November 27, 2009 @ 4:43 pm

  34. @gsm4mall – de ce trebuie sa se roage cineva ca filmul sa fie trucat? Mai spart cu “reactia corecta”. Lasa-ne cu propaganda ta….voteaza tu pe cine vrei si cu reactiile tale cu tot.

      Comment by Candidatu' Ideal — November 27, 2009 @ 4:51 pm

  35. Si mie mi se pare filmul aiurea…Nu prea sunt de acord asupra pozitiei pumnului basescian in mutra micului Gavroche.Problema-i alta,insa…Orice om,normal la cap,la intrebarea referitoare la veridicitatea filmului ar fi spus ca nu,n-am lovit nici un copil,niciodata,este o facatura etc…Chioru’ suprem a spus doar ca poate l-o fi injurat mucea,ca sa vada,ca sa dreaga s.a.md….Iar diferenta intre el si dvs.,tine de factorul vizibilitate…Una-i sa fii presedintele Absurdistanului si sa imparti,discretionar,pumni in meclele cui nu-ti e pe plac si alta…Desi il urasc pe Base,nu cred ca filmul e pe bune…Insa ce a spus despre film am vazut si auzit,cu ochii si urechile din dotare!So,VAE VICTIS!

      Comment by marius — November 27, 2009 @ 5:49 pm

  36. sunt lucruri sau atitudini interzise unei persoane cu un anume statut in societate. eu pot spune “cioara imputita” de zece ori pe zi, ca sunt un nimeni. basescu nu poate. daca nu e in stare sa fie mai sus decat un om obisnuit prin comportament si limbaj, atunci sa renunte la a fi sef de stat. ne va face tuturor un serviciu.

      Comment by clara — November 27, 2009 @ 7:40 pm

  37. Asta zic si eu reactie. Stati sa inteleg si eu: educatia primita acasa este decisiv determinanta in comportamentul unui copil? Ati intalnit vreodata un copil care sa se comporte exclusiv, repet, exclusiv, conform normelor de conduita trasate de parinti, bunici, familie sau de educator/invatator/diriginte, etc., adica de cei responsabili pentru educatia lui?
    Acum, trecand la solutia propusa de articol, respectiv aducerea copilului batut la usa parintilor, ce sa zic? Reactia mea ar fi pur instinctuala, animalica, daca vreti, nefiltrata rational (altfel spus, este primul lucru care mi-a venit in minte imaginandu-mi scena, pe masura ce citeam postul). Visule, intr-o atare situatie, sar la tine cu unghiile si cu dintii; nu sun politia, nu alertez vecinii, nu-mi chem barbatul, asa cum ar dicta-o diferenta de sex, greutate, varsta, reflexe si masa musculara dintre noi, clar situata in avantajul tau. Nu. Daca tu ai ales sa sanctionezi violent o greseala a copilului meu, prima mea reactie e sa raspund cu aceeasi moneda, indiferent de consecinte. Vino, frate, cu el la usa, neinvinetit, relateaza-mi incidentul si promit ca o sa am grija sa se gandeasca de trei ori inainte de a mai repeta gestul, fata de tine sau de oricine altcineva. Altfel, te pun in situatia, deloc fericita, de a bate o femeie cu care se putea argumenta decent. Ia zi-mi, cum ar suna justificarea ta in cazul asta?

      Comment by Lore — November 27, 2009 @ 7:52 pm

  38. @Lore: daca al tau pusti ajunge sa ma injure si sa ma scuipe pentru ca asa vrea el, ma indoiesc de faptul ca tu sau parintii respectivi il vor sanctiona prin orice metoda. Si la fel, ma gandesc ca nu ai ce argumente sa-mi aduci atunci cand ti-l aduc la usa. Daca te ducea capul la argumente si alte minuni, pustiul tau nu facea din astea. ;)

      Comment by VisUrat — November 27, 2009 @ 7:58 pm

  39. @ VisUrat
    “De ce pula mea sa sufar eu injurii sau alte umilinte cand pot sa-i fut una putoiului de sa uite instant cum se injura sau se scuipa?”
    Tu poti. Presedintele unei tari NU! Pentru ca, in momentul in care si-a asumat o functie publica atat de inalta, si-a asumat si riscul de a fi dezaprobat, huiduit, injurat, scuipat si chiar impuscat (vezi cazul JFK).
    Nu poti sa traiesti si cu slanina-n pod si cu buzele unse! (varianta eufemistica a unei ziceri mai neaose).

      Comment by DonPedro — November 27, 2009 @ 8:17 pm

  40. Un articol extraordinar… merita premiat ;)

      Comment by Andrei — November 27, 2009 @ 8:30 pm

  41. Chiar asa ,de ce atatea mizerii??…de asta are nevoie tara noastra…daca suntem oameni ar trebui sa ne comportam ca atare nu sa distrugem imaginea unui om care ne vrea binele…Traian Basescu merita sa fie presedinte..

      Comment by miky — November 27, 2009 @ 8:55 pm

  42. Daca intr-adevar l-a lovit, e o chestie absolut penibila si condamnabila.

    Ma indoiesc insa ca l-a lovit, din urmatoarele motive:

    1. – Basescu era foarte calculat in 2004. Nu a facut nici o gafa in toata campania, ma indoiesc ca i-ar fi scapat mana stiind care e miza. Daca filmul ar fi de dupa ce a castigat presedintia sa zicem ca as fi crezut.

    2. – Miscarea pare per total nenaturala. Nu stiu, oarecum nu se leaga lucurile, mana pare prea lunga, miscarea prea brusca, Basescu nu se uita cu adevarat incotro loveste. E posibil sa fie cum spunea @pepe, Basescu doar sa fi mimat miscarea, iar prin editare sa fi fost marita viteza, sau e posibil sa fie chiar falsificata toata treaba. Discutiile despre lumini si frame-uri sarite sunt sigur ca le-ati citit deja pe altundeva.

    3. – Reactille sunt total aiurea – copilul rade, nici nu duce mana la fata (ceea ce vine instinctiv la o lovitura), cei din jur se uita pasiv.

    4. Declaratiile martorilor infirma lovitura. Inclusiv declaratiile copilului se bat cap in cap cu cele ale familiei sale, ba chiar maica-sa se contrazice in propriile declaratii. Cine stie cu ce au fost amenintati/platiti.

    5. Si nu in ultimul rand sa nu uitam cine il acuza de treaba asta. Patriciu, care a stat o vreme la racoare pe vremea lui Basescu, avand destule motive de razbunare. Si PSD. La PSD nici nu mai are rost sa intru in detalii, ca sunt maestri ai minciunii.

    Sunt curios cam cum vom sta cu libertatea presei daca pierde Basescu. Sau cu libertatea de exprimare pe bloguri. Atunci vom vedea cu adevarat cat de mult poate fi modificata realitatea dupa bunul plac al puterii. Cred ca multi dintre noi au uitat de perioada 2000-2004 si de numarul de ziaristi batuti/schiloditi/disparuti in acei ani.

      Comment by Matei — November 27, 2009 @ 9:04 pm

  43. “Adica tu, in toata viata ta, nu ai lovit nici un copil? Daca spuneai ca de cand esti adult nu ai lovit nici un copil te credeam.”

    Uneori, cand vreau sa enervez sau sa tachinez pe cineva, ma joc si eu cu sensurile cuvintelor. Aleator. Odata le iau la propriu, apoi la figurat, apoi iar la propriu…

    Stii care e efectul?

    Exact ala pe care il urmaresc…

    Stii ce se mai intelege din asta?

    Ca daca faci asta intentionat sau neintentionat, dar constant, ajungi sa nu te mai poti intelege om cu persoana.

    In rest… eu nu fug la fel de repede ca tine. Dar pot fi mai pervers. Adaptare…

      Comment by Atitudini — November 27, 2009 @ 9:53 pm

  44. Lectie de istorie http://www.youtube.com/watch?v=EDvY55HLRxE

      Comment by Pentru Pustime — November 27, 2009 @ 11:10 pm

  45. crin e un taran din tulcea….a fost profesor intr’un sat din judet… il vedeai mergand cracanat si duhnind a spirt MONA filtrat prin paine la ordinea zilei:)….pretendentii la presedentie provin din surse din ce in ce mai suspecte,incepand cu marinarul gaozar

      Comment by yo — November 27, 2009 @ 11:14 pm

  46. Sunt de acord cu tine, la fel gandesc si eu.

      Comment by Cristian — November 28, 2009 @ 1:54 pm

  47. in primul rand basescu nici macar nu a intins pumnul ci palma, si asta in joaca in nici un caz ca sa-l loveasca, iar coplilul pur si simplu s-a tras

      Comment by blueflower — November 28, 2009 @ 7:12 pm

  48. Cică Adrian Năstase, îl ştiţi, fireşte, fostul prim-ministru din perioada 2000-2004, ăla sîsîit şi cu vocea subţire, fireşte, a făcut pe dracu-n patru să i se amîne înfăţişarea la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în cazul de corupţie “Mătuşa Tamara”, pînă după alegeri.
    Mai exact, a cerut amînarea înfăţişării pînă pe 15 decembrie, pentru a-i lăsa răgaz să-şi găsească… un avocat. Eh, ce ziceţi de asta? Tocmai Năstase n-are avocaţi pînă pe 15 decembrie. Iar cînd îşi găseşte, dacă iese Geoană preşedinte, ghici ce-o să se întîmple? Bye-bye, dosar de corupţie! Năstase, încă un pesedist cinstit.

    http://subiectiv.ro/random/oare-ce-mai-face-adrian-nastase-ia-ghiciti/

      Comment by Vasile D — November 28, 2009 @ 10:00 pm

  49. in primul rand, filmuletul dateaza din vremea in care basescu era candidat la presedentie, nu devenise inca presedinte. pe traian basescu nu l-a obligat nimeni sa fie presedinte. nu s-a sacrificat, nu l-a durut nici in cot. ca atare, din functia lui de presedinte al romaniei nu are voie sa fie om. nu are voie sa injure, nu are voie sa dea intr-un copil, nu are voie sa bea, nu are voie sa fie nesimtit, mitocan, hot. nu are voie sa cedeze din cauza presiunii. presedintele nu are rol de “sef” asa cum ii place lui sa-si spuna. presedintele are rol de mediator, trebuie sa fie un bun diplomat. in plus fata de geoana, basescu este betiv, mahalagiu si lenes. in rest ei si partidele lor sunt exact la fel. pana si din punctul de vedere al comportamentului violent, doar ca geoana pare putin mai retinut.

      Comment by Sofia — November 29, 2009 @ 5:41 am

  50. Sunt de parere ca trebuie sa avem un presedinte al tuturor romanilor. Cum poate fi numit Basescu un presedinte al tuturor romanilor cand a lovit un copil care a strigat “Traiasca Iliescu”. Eu ce sa cred acum? Ca daca eu am alte preferinte mi se poate intampla orice ?

      Comment by rkmn — November 30, 2009 @ 12:17 am

  51. @rkmn: ai fost acolo sa vezi ce a strigat copilul? ai auzit pe film ca ar fi strigat traiasca iliescu sau o injuratura? e prima data cand comentezi, de ce am impresia ca esti un postac pesedist?

      Comment by VisUrat — November 30, 2009 @ 12:20 am

  52. Si eu cred la fel :) )

      Comment by Bogdan Epureanu — November 30, 2009 @ 12:24 am

  53. @visurat gresit! citesc mereu blog-ul tau dar de data asta nu am fost de acord cu tine. Daca cineva nu e de acord cu tine inseamna ca este postac? compentez pe foarte multe blog-uri(daca am ceva de zis) nu pun comentarii de genul : CE ARTICOL TARE si alte rahaturi de genul, doar de dragul de a linge autorul in fund pentru un backlink. In legatura cu copilul…parerea mea este ca nu conteaza ce a strigat copilul, gestul lui mi se pare incalificabil, arata-mi tu o tara de pe lumea asta unde s-a mai intamplat asa ceva?

      Comment by rkmn — November 30, 2009 @ 9:05 am

  54. @visurat inca ceva :) pe sistemul : “ai auzit pe film ca ar fi strigat traiasca iliescu sau o injuratura?” pot sa te intreb si eu: cum de esti tu asa de sigur ca filmul e trucat? ai fost tu acolo?

      Comment by rkmn — November 30, 2009 @ 9:11 am

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE