Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

19 11

Basescu: Nu-l mai suport. E prea mitocan si are diplomatie zero. Imi da sentimentul ca privesc un marlan mai citit atunci cand il vad aberand la televizor. Toti politicienii fura, au furat sau vor fura. Dar macar o faceau pe ascuns. Asta nici macar asta nu stie. Il aresteaza pe Becali atunci cand Popoviciu e in rahat pentru a muta atentia opiniei publice, inventeaza scandaluri atunci cand Udrea, Ridzi sau frate-su au probleme cu legea etc. Nu-l votez.

Oprescu: E un pesedist convins care se da independent. A ajuns primar si nu a facut nimic. Aaaa, recorduri penibile pe bani publici si caterinca ieftina la televizor. Si conferinte sau audieri prin videotelefon. Penibil.

Geoana: Asta-i cel mai penibil dintre toti candidatii. Promite zeci de mii de euro, marea cu sarea si cred ca vrea sa vopseasca si luna in rosu galben si albastru (mai mult rosu pe partea invizibila, eventual si o secera si un ciocan…). A fost ambasador in State, s-a pupat cu aia pe acolo si a revenit in tara. Si s-a trezit mare iubitor de popor. Pas.

Antonescu: Cand ma uit la el vad un pustiulica intretinut de taticul Patriciu. Vinde gogosele liberale si nu-l asculta nimeni. Plange in confruntari si viseaza o Romanie a bunului simt. Si a prietenilor. Da, trec peste.

Becali: Hai mai, sa fim seriosi. Cu maimuta faci poze, nu o treci pe liste la prezidentiale…

Vadim: L-as vota doar pentru ca sunt convins ca va ieftini medicamentele. Cel putin pe cele de care are el nevoie. Dar mai bine nu.

Cernea: Eu nu vreau un presedinte care arata de parca acum s-a trezit dintr-o betie in Vama. Vreau un presedinte care sa arate ingrijit, un om respectabil care sa stea la masa la un summit si sa nu fie privit de restul presedintilor ca un hippie scapat de la Woodstock. Urmatorul.

Hunor: Un ungur care sa ne consolideze relatiile cu Ungaria? Eventual, in semn de buna credinta sa le cedeze si Ardealul, nu? Combinat cu Johannis, ne-am scos. Suntem romani cu presedinte ungur si premier neamt. Tare, dar nu, mersi.

Potirca: Vorba celor de la Parazitii: “Dac-as fi presedinte v-as amaneta pe toti si nu m-ati prinde”. E acuzat de evaziune fiscala si e tigan. Pe afisele electorale isi arata ghiulul si ceasul si promite stergerea datoriilor romanilor. Scuze, rromanilor. Ma mir cum de nu s-a gandit la o infratire cu India. Sau Italia. Presupun ca, daca iese presedinte, va face referendum (ca-i la moda) pentru a schimba imnul Romaniei cu o manea. Deci nu.

Ca o concluzie, tura asta nu am cu cine vota. Voi merge la vot si voi umple cu stampile buletinul respectiv. Dar niciuna nu va fi pe un candidat.




55 Comments »

  1. Subscriu. Dar votez.

      Comment by Radu — November 19, 2009 @ 12:43 am

  2. faceti voi misto de Vadim, dar este singurul care ar face multe lucruri bune in Romania……

      Comment by andrey — November 19, 2009 @ 1:13 am

  3. dintre toti “cantitatii” singurul care nu cred ca are vreo legatura cu restul e cernea… dar mai are de lucrat la “look”

      Comment by Cristi — November 19, 2009 @ 1:16 am

  4. Uite asa se duce tara de rapa, nu ca nu voteaza lumea, ci ca nu are cu cine sa voteze.
    Eram anul trecut la parlamentare intr-un sat si intamplator era o babuta la vreo 65 de ani care rasfoia de zor un buletin de vot expus la intrare. Cand ma vede ma intreaba
    -Mamaie, n-am ochelarii, unde e Iliescu pe lista?
    -Pai Iliescu nu se voteaza acum…
    -Cum nu?! Si eu atuncea pe cine votez?
    Asta este electoratul care decide soarta tarii. Cetateanul turmentat. Partea buna e ca niciunul nu e mai breaz ca ceilalti, asa ca pe care punem stampila tot cam aia e. Pun pariu ca babuta, ca multe altele asemenea ei, duminica il vor cauta pe iliescu pe liste.
    Pe de alta parte si tie iti place sa dai cu parul fara sa analizezi situatia. Presedintele are ca atribute, in mare, reprezentarea tarii, mediere intre puterile statului, promulgarea de legi, initiativa legislativa parca… Presedintele nu are nimic de-a face cu imbunatatirea vietii romanilor, ieftinirea medicamentelor, cedarea Ardealului, stergerea datoriilor sau schimbarea imnului, poate doar sa faca niste demersuri legislative in acest sens, eventual sa se foloseasca de influienta lui mai departe, insa nu e asa usor cum pare. Cand vad ca toti se lauda ca vor face si vor realiza lucruri marete, presa zice la fel, populatia se uita si crede, ce naiba!.. Inca odata spun: nu presedintele mareste salariile si pensiile, face autostrazi, ieftineste mancarea si medicamentele, construieste locuinte, scoli si case de toleranta, creeaza locuri de munca, face locuri de parcare si aeroporturi. Nu. Chiar daca promit sa faca astea nu pot, pentru ca nu au atributii in acest sens, si totul este doar o prosteala pentru babele care vin sa-l voteze pe Iliescu.

      Comment by So_Hai — November 19, 2009 @ 1:21 am

  5. Absenta la vot sau votatul anulat nu penalizeaza decat alegatorul nu politicienii. Asta nu au inteles inca romanii.Inseamna cedarea libertatii de a alege celor adusi cu un pachet de faina, celor cu creierul spalat de media, sau celor cu IQ subunitar. Dupa cum spunea Edmund Burke : “Ca raul sa castige e suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic”

      Comment by Blade Runner — November 19, 2009 @ 1:45 am

  6. eu voi profita de dreptul meu de a nu vota..sau sa merg sa nu voteze aia in locu meu?da totusi nu avem pe cine vota

      Comment by adizzy — November 19, 2009 @ 2:26 am

  7. vreau presedinte pe cineva tupeist ca basescu ,cu aluira lui antonescu ,diplomatia lui nastase(am spus nastase nu prostanacu) ,norocul lui becalii ,nebunia lui vadim si respectul care-l are duda in fata celorlate case regale si presedinti mai puternici .
    nu merg la vot .astept pulicile care sunt impotriva mea

      Comment by jokeru — November 19, 2009 @ 3:23 am

  8. Votează-l pe Cernea, că oricum știm cu toții că nu iese, și omul măcar e coerent.

      Comment by Laur — November 19, 2009 @ 3:27 am

  9. cum zicea si cernea zilele astea… acum putem alege pe cine vrem noi. data viitoare pe cine ne impun ei.. asa ca decat sa voteze altcineva in locul meu, merg sa votez

      Comment by Cristi — November 19, 2009 @ 5:56 am

  10. Scrie si tu http://www.visurat.ro si pune stampila pe acolo pe langa. Castiga si aia un blog bun.

      Comment by Glumetzu — November 19, 2009 @ 6:56 am

  11. Deci aici se potriveste reclama ” nu ai cu cine ma, niste tarani”. Nu ai cu cine vota.

      Comment by cosovo — November 19, 2009 @ 8:37 am

  12. fraţilor, decât să nu mergeţi la vot şi să lăsaţi liber în dreptul semnăturii, mai bine mergeţi, dar nu daţi vot alb, că e mai rău! daţi vot nul. consumaţi tuşul ăla, pasta din pix şi hârtia dacă tot le-aţi plătit. mergeţi, chiar dacă nu vreţi să votaţi cu nimeni, nu vă donaţi votul. din respect pentru cei care totuşi vor să voteze!

      Comment by Fr3ak — November 19, 2009 @ 9:47 am

  13. deci singurul care poate face ceva ca sa-l votezi e cernea (o vizita la frizer)

      Comment by corcodusul — November 19, 2009 @ 10:17 am

  14. Felicitari! Ce rezolvi daca nu te duci la vot sau daca anulezi votul? Te baga cineva in seama? Spune cineva :”Vai! Visurat nu a votat (sau a anulat votul). Hai sa cautam un candidat pe placul lui.”? Sau… Ala care iese, un hot(z) probabil, o sa se gandeasca ca esti tu dezamagit de el si o sa se indrepte? Nu. O sa se bucure ca l-a votat prostimea si o sa fure si o sa-l doara in fund de noi.
    In loc sa alegi pe cine e mai bun din aia rai, tu anulezi votul. Bravo! Pacat ca prostia nu doare.

      Comment by Andreea — November 19, 2009 @ 10:28 am

  15. Cum se pupa ce-ai scris tu in postul asta cu Articolul 36 din Constitutie, care se labarteaza mandru in dreapta sus?

      Comment by Hilde — November 19, 2009 @ 10:47 am

  16. La Cernea principala problema nu este aspectul, desi este adevarat ce spui cu privire la asta.

    Dar si mai greu atarna:
    ■ ca este un ONG-ist mort de foame, gata de orice campanie ii aduce nitica publicitate si un banisor acolo.
    ■ ca este un fanatic anticrestin si mai ales antiortodox, atitudine care nu are nimic de-aface cu “open-mind” ci cu ingnoranta crasa si chiar cu neintelegerea mecanismelor care te pot ajuta sa faci ceva in societate. Nu vii sa candidezi la presedintia Romaniei dupa ce faci campanii antibiserica.
    ■ sta cu parintii, deci nici macar casa lui nu e in stare sa o aiba, dar vrea sa gospodareasca o tara
    ■ in afara de bla-blauri bune de ametit liceenii care acum descopera roata nu stie nimic.

    si altele

      Comment by dc++ — November 19, 2009 @ 10:50 am

  17. :) ) Nu am observat art 36 de sus.
    Nu ai consistenta in principii. :)

      Comment by Andreea — November 19, 2009 @ 10:59 am

  18. Hai nu fi asha rau! Traim totusi intr-o tara democrata!

      Comment by darius — November 19, 2009 @ 11:11 am

  19. Au murit degeaba aia la Revolutie!S-ar simti umiliti sa stie dupa 20 de ani, romanilor le e indiferent votul!Chiar daca a fost lovitura de stat, oamenii aia au murit pe strazi sperand ca intr-o zi, noi romanii astia, care azi avem net, avem bloguri, avem McDonalds etc, sa traim LIBERI, sa traim dupa principii democratice, sa votam!Chiar nu va pasa?
    E posibil ca intr-o tara in care toata lumea e nemultumita de alesi, doar 20-30% din populatie sa decida soarta, prin vot , a tuturor romanilor?Ce e cu gandirea asta a voastra?Faptul ca va aratati indiferenta, nu e altceva decat o prostie!
    Indiferent cu cine votati, duceti-va s-o faceti!

      Comment by Dragos — November 19, 2009 @ 12:02 pm

  20. asta e oferta de candidati si nu avem ce face; degeaba asteptam sa vina Miezul presedintilor; cel mai cel presedinte, buricul presedintilor si sa-l votam; nici alte tari nu au avut parte de presedinti perfecti si s-au ales cu presedinti care si care Bush JR, Sarkozy si altii.
    Din oferta actuala votam cu unul si gata.
    Faza cu anularea votului e uselees pt ca oricum Romania va avea un presedinte dupa 6 dec orice am scrie pe buletinul de vot. Nici votul cu unul fara sanse nu prea merita pt ca presedinte va fi unul din primii 3-4 . parerea mea e ca unul din acestia trebuie votati; restul vor doar sa-si faca imagine si mai apoi sa negocieze lucrui politice.

      Comment by cip — November 19, 2009 @ 12:15 pm

  21. ala de mai sus cu biserica e mondial. numai ca sa ii fac lui in ciuda si m-as duce sa il votez pe cernea

      Comment by Arhi — November 19, 2009 @ 12:19 pm

  22. eu imi doresc un presedinte care cel putin sa cunoasca dracu constitutia romaniei.

    am zis Cernea e idealul “marfa” si dupa ce l-am ascultat si am vazut ce inseamna la el Libera Exprimare si cu Majoritatea decide, si felul in care isi face campania (nu ma refer la voluntariat) ci la a arunca cu pietre in altii, m-am lasat de sportu asta.
    Eu NU am pe cine sa votez. Si asta e un lucru trist :( si mai trist e ca pt. democratia asta s-a platit cu prea mult sange.

      Comment by sammys — November 19, 2009 @ 1:35 pm

  23. dragos ai dreptate despre revolutie, dar mie nu mie indiferent pe cine votez, eu cam ascult ce spun candidatii si culmea nu la promisiuni ci la modul in care gandesc la ce spun intr-o emisiune si la ce spun intr-o alta, de multe ori nu prea coincide, pt. ca moderatorii sunt diferiti prin stil, le pun intrebari mai dulci mai dure, iar ei incearca sa scape oarecum frumos din dialog, dar cum ? in ce fel ? lovind in altele ?, aici e practic “zona crepusculara’” unde ii prind eu, pt. ca pana la urma sa-mi dau seama ca ascult de fapt o adevarata literatura electorala.

      Comment by sammys — November 19, 2009 @ 1:47 pm

  24. nu ai cum sa vii tu intr-o tara crestina 80 % poate mai mult, si sa candidezi pentru a ne scoate credinta din cap (ca face rau) sa ne legalizezi drogurile “usoare” (sa ne afumam, ca asta face bine, ne bagi materie in scoala sa ne protejam si pe alta parte ni le dai pe tava ca poti sa le incerci). Mie mi se pare proseala pe fata, si sa imi ceri mie sa termin odata cu religia ca se simte 3% naspa din cauza asta, deci in cazul asta minoritatea decide.
    e cum m-as duce eu acum intr-o tara musulmana si le-as spune ca vreau sa treaca toti la ortodoxie, as pleca franjuri de acolo. Compari america cu romania :) ha. faci viitorul unei tari in functie de trecutul alteia. Legile in america difera de la stat la stat, in romania sunt peste tot la fel.

      Comment by sammys — November 19, 2009 @ 2:06 pm

  25. cred ca incep sa ma gasesc in punctul 2 din articol si asta imi da o motivare.

      Comment by sammys — November 19, 2009 @ 2:33 pm

  26. frumos scris, bravo. te urmaresc de 1 an si ceva si pe zi ce trece tot am mai multe de invatat de la tine. noroc

      Comment by Magic — November 19, 2009 @ 2:59 pm

  27. Piticigratis are cea mai buna varianta de vot :
    “Se ia o tuşieră.
    Se intră cu tuşiera în buzunar la vot.
    Se lasă ştampila din mână.
    Se scoate pula, se dă prin tuş şi se pune pe băsescu, antonescu, geoană şi oprescu.
    Restul sunt prea nesemnificativi să îţi întinezi pula cu ei.
    Dacă eşti femeie desenezi o pulă cu pixul, altă soluţie n-am.”

      Comment by Cristi — November 19, 2009 @ 3:10 pm

  28. Excelenta analiza,felicitari! Eu unul as vota cu Ion Antonescu,oricum si mort e mai bun ca toti astia…

      Comment by edy — November 19, 2009 @ 3:10 pm

  29. Pacat! poate sunt multi ca tine care fac la fel si uite asa ajung batranii de la tara, cu mentalitatea lor invechita, sa hotarasca pentru noi…si noi mai avem de trait! nu putem lasa puterea in mana unor oameni care nu stiu decat un nume: Iliescu! pana candidam noi, mai bine ne hotaram care din cei de mai sus sa primeasca votul..asta e pana la urma, defilam cu ce avem!

      Comment by Cranberries — November 19, 2009 @ 3:14 pm

  30. Eu am să votez Eduard Manole. Vreau să am păsări flamingo în faţa blocului.
    http://www.eduardmanole.com

      Comment by Spiep — November 19, 2009 @ 3:28 pm

  31. Si vei creste sansele lui Base sa iasa iar presedinte. Inca 5 ani romanii il vor avea in frunte,intoxicandu-se pana la refuz cu realizarile de rahat a curvei alea de fi-sa si ale lui Udrea. Din cauza asta ne conduc toti dobitocii. Pt ca li se permite. Macar sa iasa altcineva. Tot un hot. Tot un nemernic. Dar macar sa nu mai iasa marinarul asta imputit. Asa ca du-te si voteaza pe oricine altcineva. Sa mai fure si altii.

      Comment by iona — November 19, 2009 @ 3:55 pm

  32. sunt convins ca ai auzit bancu’ cu babuta care se duce la vot… dar ma risc si ti-l mai spun eu o data… asa, preventiv.

    Cica se duce o babuta la vot, intra in cabina, bla, bla, bla. Trec 15 minute, nu mai iesea baba. La un momentdat, scoate capul din cabina si-i intreaba pe oamenii din sectia de votare: “maica, futu-va-n gura se scrie legat sau dezlegat?”

    S-auzim de bine ! Adica nu de basescu !

      Comment by somerio — November 19, 2009 @ 3:56 pm

  33. Ca fapt divers…a ajuns Elena Basescu si pe wikipedia. Scrie mai mul despre ea decat despre Stefania Maraineanu sau decat despre Erwin Schrodinger….

      Comment by iona — November 19, 2009 @ 3:57 pm

  34. @ edy

    da, si eu tot cu antonescu votez. chiar imi pare cel mai cerebral dintre toti…

      Comment by somerio — November 19, 2009 @ 4:03 pm

  35. http://www.napocanews.ro/wp-content/uploads/2009/11/pungovschi-alegeri-2009-afis-anti-PSD.jpg

      Comment by Darius — November 19, 2009 @ 4:04 pm

  36. tot ca fapt divers… si Cernea e in wikipedia, si scrie ca e “revolutionar”, ca el si cu altiiii au luptat contra lu’ ceva (la 14 ani)

    “Între 22 – 26 decembrie 1989, participă activ la numeroase momente fierbinţi ale Revoluţiei.”

    si nu stiu de ce am impresia ca majoritatea romanilor au participat la revolutie !!!!
    si nu stiu cum de am uitat sa-mi scriu si eu in CV chestia asta,
    scuze dar o pagina in wikipedia ce reprezinta o persoana in care se insira niste activitati ale sale, pare in acelasi timp si un CV.

      Comment by sammys — November 19, 2009 @ 4:51 pm

  37. Ai uitat de presedintele de pe facebook Remus Cernea.

    Poti vota cu Ovidiu Iane sau Constantin Rotaru sau Eduard Gheorghe Manole.

    Daca o sa votam mereu Basescu,Iliescu, Geo Ana, Antonescu, Patriciu, Hrebenciuc, Berceanu, Boc, Stolojan, Vanghelie, Simirad sa nu ne mai plangem ca nu avem conducatori….nici noi nu dam sanse altora sa intre mai sus.

      Comment by fanel — November 19, 2009 @ 5:05 pm

  38. @ cei cu Cernea: Fiti, va rog, seriosi! Pe laudativa lui pagina de wikipedia scrie ca inainte cu putin de revolutie, a organizat un grup de rezistenta. El este nascut in ‘74, cu cat de putin, caci avea 15 ani in 89. Unde a organizat grupul, pe terenul de fotbal? Daca da, presupun ca l-a impartit in doua echipe…

    Cred ca cineva l-a dus mult prea mult pe la biserici cand era mic, altfel nu imi explic frustrarea lui in legatura cu crestinismul, atitudinea lui dezechilibrata care il face sa pomeneasca la fiecare pas despre pericolul pe care il reprezinta ortodoxia, care are si creditul experientei, meritul de a a fi ajutat aceasta natiune sa nu se risipeasca sub asaltul imperiilor vecine. Ca sa se vada cat de logic si de serios gandeste omul, scrie pe pagina lui de wiki ca, la un moment dat, a intrat in UDMR, ca sa sfideze atitudinea nationalista a unora ca Pruteanu si Vadim.

    @ Dragos: Si daca votam cu cineva, crezi ca ne onoram mortii pentru libertate? Sau ii mai omoram o data? Eu sunt convins ca ei se asteptau ca cineva sa duca lupta mai departe, nu neaparat pe aceeasi cale, dar in nici un caz, sa ne culcam toti linistiti dupa ce am votat, cand sondajele sunt trase de par, cand alegerile se fraudeaza, cand nu avem candidati decenti, cand votul unui proaspat iesit din inchisoare, cu examenul de bacalaureat neluat, este egal cu votul unui absolvent de facultate de stat.

      Comment by al baidaq — November 19, 2009 @ 5:23 pm

  39. Scuze pentru aparitia dubla a postului. Rog stergerea celui de-al doilea mesaj, identic cu primul.

      Comment by al baidaq — November 19, 2009 @ 5:30 pm

  40. Pentru cei care doresc sa dea voturi nule sau albe: nu faceti decat sa-i ajutati pe cei care au majoritatea voturilor. Daca nu va obositi sa faceti o alegere, mai bine stati acasa. Atjutati la cresterea procentajelor si atat.

      Comment by Anna — November 19, 2009 @ 5:51 pm

  41. N-ai cu cine…chiar nu ai!

      Comment by Mircea — November 19, 2009 @ 7:05 pm

  42. mda, ce sa fac mama cu pamantul daca nu mi-e drag uratul?! Treaba e ca ramanem comentatori, in rest pauza.suntem o natiune unita,stim oare cu adevarat ce vrem? Vindem antirasisme false, ne imprumutam de la banca mondiala, cu frica si din frica.antonescu nu a fost nebun. Caragiale ramane actual oricum: eu cu cine votez?

      Comment by julia-iyli — November 19, 2009 @ 7:30 pm

  43. Pro votul diversificat si aici http***reclama de postaci.

    Visurat EDIT: eject. votul alb inseamna vot valabil pentru puletele de candidat care cotizeaza mai mult pentru cel care numara voturile cu stampila in mana.

      Comment by Cristiana — November 19, 2009 @ 11:48 pm

  44. nu era vb deloc de vot in alb…

      Comment by Cristiana — November 19, 2009 @ 11:58 pm

  45. televizorul va indus in subconstient ca vadim e nebun… dar ca se te pui impotriva tuturor hotilor din parlament,guvern etc.. oare nu tre sa fii oleaca dus?!

      Comment by mitica — November 20, 2009 @ 1:58 am

  46. daca nu iti plac cantindatii voteaza macar la referendum …

      Comment by Vasile D — November 20, 2009 @ 2:35 am

  47. @Vasile D: ce texte de postac politic ai… Te`a invatat bine Base, nu?
    Apropo, stiai ca prima miscare a hitleristilor si a comunistilor a fost parlamentul unicameral? Si asta o zic asa, din cata istorie stiu…

      Comment by VisUrat — November 20, 2009 @ 3:51 am

  48. Daca tot e la moda sa ne dam cu parerea despre candidatii la presedentie si sa ne expunem fiecare parerile, atunci pot spune si eu ca VOI VOTA CU TRAIAN BASESCU. Asta pentru ca in momentul de fata nu exista un candidat mai bun. De asemenea, Traian Basescu este singurul presedinte care a adoptat reformarea statului, cu care ne chinuim de 20 de ani. Mai exact, e singurul care a cerut reformarea clasei politice. Plus ca s-a luptat intotdeauna cu sistemul ticalosit infiintat cand el nu era la putere. Traian Basescu va fi din nou presedinte.

      Comment by alle_bv — November 20, 2009 @ 2:17 pm

  49. @visurat
    Nu sunt postac politic si nici membru de partid dar ceea ce faci in articolul asta este un fel de LABA fara suparare …
    Argumentul cu dictatura este unul FALS suntem in UE si NATO, este extrem de putin probabil sa se instaureze o dictatura insa de coruptie bataie de joc nu ne salveaza nimeni …
    Asa cum ai punctat orice o alegere e departe de a fi multumitoare dar, un pas mic inainte e mai bine decat decat trei inapoi NU CREZI ?

    un link care face o analiza destul de obiectiva in opinia mea
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6530419-voi-cum-votati.htm

      Comment by Vasile D — November 20, 2009 @ 4:39 pm

  50. @Vasile D: Tu crezi ca un postac politic va recunoaste ca este platit de un partid sa comenteze pe bloguri? :)

      Comment by VisUrat — November 20, 2009 @ 4:41 pm

  51. probabil ca nu, insa NU este cazul meu, lucrez de acasa si uneori cand mai iau o pauza mai sparg niste timp pe bloguri(putem schimba niste date de contact daca nu ma crezi) . As vrea sa nu imi mai fie rusine ca traiesc in Romania si SINCER as vrea sa se schimbe odata ceva in tara asta .Actuala clasa politica este de cacat insa a nu face nici o alegere nu e este stilul meu si cred ca nici al tau (cand vezi o tinta tragi sau stai sa despici firul in patru, ca tinta nu e buna, o sa zgarie glontul etc :P )
    Daca erai femeie era de inteles nevasta mea se duce ia o pereche de pantofi si cand ajunge acasa nu mai sunt buni definitia femeii este incertitudinea insa daca un barbat nu alege mi se pare o chestie cam gay .
    Nu incerc sa te conving pur si simplu am expus ceea ce gandesc , fireste poti avea alta opinie …

      Comment by Vasile D — November 20, 2009 @ 6:08 pm

  52. Eu atata rugaminte am: cand s-o da Ardealul la unguri sa se anunte din timp sa ma duc si io acasa la Brasov sau mai bine la Mures ca sa fiu sigur.

      Comment by Catalin — November 21, 2009 @ 12:44 am

  53. mama da ce prapad e la vot au facut cei de la hotnews o ancheta

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6531446-audio-alegeri-prezidentiale-2009-pregatesc-secret-primari-psd-pdl-pnl-ziua-votului.htm

    cu cat sunt mai multi absenti cu atat va conta mai mult votul la sacosa
    sa zicem ca esti un procuror tanar si vrei sa prinzi votantul poti?
    :destul de greu legi neclare mafie multa si probabil daca ajungi mai sus primesti un bonus si te linistesti sau te ajuta ei sa te linistesti

    Daca participarea la vot ar fi ca la francezi 85% toate aceste practici nu ar mai conta deci cine absenteaza sau voteaza null in fapt nu sprijina democratia.

    Vrei sa protestezi impotriva politicienilor vino si voteaza VALID este singurul lucru care conteaza!

      Comment by Vasile D — November 21, 2009 @ 2:32 am

  54. Am impresia ca lumea inca nu a aflat ca alegerile politice n-au, de cele mai multe ori, legatura cu idealul propriu … e vorba doar de alegerea optimului in conditiile date. Neparticiparea la vot nu inseamna ca nu va fi ales pana la urma unul dintre candidatii … tot va fi ales unul … poate chiar cel mai idiot dintre toti.
    Celor care nu vor merge la vot le transmit sa stea linistiti … vor vota in locul lor cei care au primit 1 kg de faina si o sticla de ulei …. si asa va iesi presedintele “tuturor romanilor “, deci si al vostru … Bravos natiune!

      Comment by george_escu — November 21, 2009 @ 7:56 pm

  55. @visurat
    De votat tot ar trebui sa votezi, si sa fie un vot valabil.
    Luam variantele de “conationali” minoritari.
    Il lasam pe ungur.
    Ia sa ne gandim ca nu ies romanii la vot si iet tziganii, si-l voteaza pe Ninel Potarca, ca-i tigan de-al lor. Si sa mergem cu ipoteza mai departe ca iaca, cu suficiente voturi tiganesti iese Ninel al lor macar dincolo de turul I.
    Cum te-ai simti cu un presedinte tigan? Te-ai simti mai reprezentat? Sau un presedinte ungur?(asta recunosc, m-ar aranja ceva mai bine decat unul tigan)

      Comment by manuku — November 22, 2009 @ 7:36 am

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE