Acceptarea pumnului in gura?
Scris de VisUratIeri seara a intrat si Arhi in randul celor vizati de CNCD. De ce? Pentru ca a avut nesimtirea sa-si dea cu parerea pe un post de radio. El si-a dat cu parerea si aia au inteles ca el nu suporta homosexualii. Ca e sau nu adevarat sau ce parere are Arhi despre homosexuali nu mai conteaza. Ceea ce conteaza este ca instantaneu s-au simtit lezati niste unii.
Niste unii care NU SUPORTA SA NU FIE SUPORTATI. Intelegeti? Deci ei VOR SA FIE ACCEPTATI si NU II ACCEPTA PE CEI CARE NU II ACCEPTA (repetitia e intentionata).
Nu vi se pare strigator la cer?
De ce sa mi se impuna mie sa suport ceva ce nu-mi place?
Daca o tara intreaga se uita la fotbal si ii place trebuie sa ma uit si eu si sa simt fericire in suflet? Daca o tara intreaga ridica boxul la rang de arta trebuie sa fac si eu la fel? De ce TREBUIE sa accept ceva ce nu-mi place?
Am prieteni homosexuali care inteleg ca nu-mi place sa-i vad cand se ling. Si nu se ling de fata cu mine. Ce fac ei in dormitor e treaba lor, dar NU MA OBLIGA pe mine sa-i privesc cand se ling pasional pe o terasa sau intr-un restaurant. De ce? Pentru ca sunt decenti si inteleg faptul ca ei sunt in minoritate si nu vor sa se dea in spectacol doar pentru ca au alte preferinte sexuale.
Si nu ei urla ca sunt discriminati. Discriminati se simt poponarii care fac parade, care se ling in fata copiilor tai si care le explica tinerilor ca e ok sa le puna mana pe cur sau sa le dea o limba in gat. Astia se simt discriminati si, pe buna dreptate, sunt. Pentru ca eu nu vreau sa vad asa ceva. Si cand sunt silit sa vad, reactionez (calm sau violent, depinde de situatie). Pentru ca ei nu inteleg faptul ca NU MA INTERESEAZA VIATA LOR ATAT TIMP CAT PE EI NU-I INTERESEAZA VIATA MEA.
Se tot caca pe ei ca vor sa fie acceptati, dar tot ce fac este sa condamne majoritatea care are alta parere. Ati auzit vreodata de doi homosexuali batuti/jigniti/discriminati pentru ceea ce fac la ei in dormitor? Nu cred. Dar sunt batuti aia care-ti pun mana pe cur, care poarta haine de cocota si sunt in stare sa-ti scoata ochii daca te uiti la ei cu scarba. Aia sunt batuti. Aia care urla in gura mare ca vor sa fie acceptati, aia care fac parade.
Cine nu te accepta frate? Eu? Mi-ai zis ca esti homosexual si ti-am dat in cap? Ce dracu vreti? Sa va futeti in fata mea si eu sa aplaud, eventual sa-mi aduc si copiii sa vada? Vreti sa ma obligati sa vin sa va vad paradele? Eu mi-am scos nevasta in strada sa-mi dau limbi cu ea sau sa fac sex in fata voastra? Asta inseamna la voi acceptare?
De ce nu am voie sa am si eu o parere? Da, nu-mi place sa vad barbati imbracati ca niste curve, nu-mi place sa vad barbati care se ling pasional in spatii publice, nu-mi place sa vad homosexualitatea promovata. Nu-mi place si spun asta tuturor. Care-i problema?
Nu am dreptul sa am parerea mea? Nu am voie sa nu-mi placa un anume lucru? De ce trebuie sa va cacati atata pe voi cu dume de genul asta?
Pe langa asta, dobitocii nu realizeaza ca au mai multe drepturi decat noi. Daca pe mine ma da afara de la serviciu ce fac? Plec acasa si-mi caut alt loc de munca. Pe ei daca-i concediaza careva se duc instant si dau firma in judecata pentru discriminare. Nu l-au dat afara pentru ca-i incompetent si doar ardea gazul de pomana, l-au dat afara pentru ca-i homosexual. Demonstreaza ca nu-i asa…
Tiganii deja au mai multe drepturi decat noi (locuri speciale la facultate pe care le vand romanilor, facilitati cat incape), homosexualii la fel. Noi avem un cacat. De ce? Pentru ca noi nu stim sa ne cerem drepturile. Noi stim ca trebuie sa inchidem gura pentru ca altii au mai multe drepturi decat noi. Noi stim ca nu trebuie sa vorbim, nu trebuie sa gandim, nu trebuie sa facem nimic. Noi trebuie sa muncim pe branci, trebuie sa dam examene, trebuie sa ne zbatem pentru o viata mai buna. Ei nu. Ei au drepturi pentru ca sunt minoritati, sunt discriminati si nu-i intelege nimeni cat de greu este sa fii ca ei.
Eu sunt unul care nu intelege. Nu inteleg de ce-i mai greu sa fii homosexual decat heterosexual. Chiar nu inteleg. Nu m-a intrebat niciodata vreun angajator daca sunt hetero sau homo. Nu m-a intrebat nici un prieten ce/cum/cu cine fac sex. Asa ca nu inteleg cu ce probleme se confrunta ei.
Oare pe mine nu m-ar da afara de la serviciu daca mi-as chema nevasta sa-i bag cinci minute limbi in gat de fata cu toti angajatii? Ba da, m-ar da afara la fel de repede cum ar fi concediat si un homosexual care se linge cu prietenul in fata biroului sefului.
Chestia pe care n-o inteleg poponarii (homosexualii sunt cei care inteleg si sunt de acord cu tot ce am scris deasupra, poponarii sunt restul) este ca si heterosexualitatea si homosexualitatea se desfasoara DOAR IN DORMITOR. Acolo esti homo, acolo esti hetero. Pe strada sau la serviciu esti doar o persoana ca toate celelalte. Cum te comporti, e treaba ta (credeti ca m-ar felicita trecatorii daca fac sex in intersectie cu vreo gagica?). Dar nu te astepta sa te accepte toata lumea, nu cere asta, nu impune asta.
Fiecare are dreptul la o parere, chiar si spusa in public. Da, unii considera homosexualitatea o boala, altii o anomalie, altii o problema psihica. E DREPTUL LOR SA CREADA CE VOR! De ce trebuie sa vina niste sugatori de pula sa-mi impuna sa cred altceva? A venit vreun linge pizda sa va impuna heterosexualitatea?
Voi sunteti cei care se basesc in soapta dar urlati in gura mare pentru dreptul la libera exprimare si tot voi sunteti cei care incearca sa bage pumnul in gura celor care asta fac. Vreti CNCD, vreti CNA pe internet…
Vreti orice care v-ar da mai multe drepturi decat avem noi.
Ei bine, si noi vrem. Si vom sesiza si noi organele pentru incalcarea dreptului constitutional la libera exprimare.
PS: Sunt convins ca nu am lezat nici un prieten homosexual cu acest articol, pentru ca stiu cativa care sunt de acord cu mine si, la randul lor, urasc comunitatea de cocote care cer dreptul de a se linge pe strada in fata copiilor nostri.
UPDATE: Sa dam si o nota vesela pe final, cu un banc pe aceasta tema:
Baiatul ciobanului se hotaraste sa ii zica tatalui sau ca e gay. Intr-o dimineata se ambitioneaza si zice:
“Auzi, tata!! Sunt GAY…”
Ciobanul sta, se gandeste si il intreaba:
“Baiete!! Ai costum Armani??”
“…Nu…”
“Folosesti parfum Hugo Boss?”
“…Nu…”
“Dar masina Porsche ai?”
“Stii bine ca nu am…”
“Mai baiete! Tu nu esti gay, esti un poponar de rand…”




ai vazut o chestie: tot timpul rasism se considera( de unii) cand unii din majoritate se iau de o minoritate?niciodata invers. La fel e si negri, cu tiganii, etc..
Comment by raducu — October 21, 2009 @ 8:00 am
@raducu: culmea-i alta, si anume ca nu albii sunt majoritari pe pamant
Comment by VisUrat — October 21, 2009 @ 8:02 am
“minoritatile au drepturi, majoritatea nu”; pai cum naiba eu trebuie sa ii suport pe ei? si eu am prieteni homosexuali dar la fel ca in cazul tau nu se manifesta in public, ca sa vezi nu ei merg la parade, e o chestie intima iar ei inteleg asta; e la fel ca le astia “normali”, “drepti” tine de intimitatate, iar homalaii care se lauda sunt un fel de cocalari din lumea celor “straight”
Comment by george — October 21, 2009 @ 8:16 am
[...] This post was mentioned on Twitter by Oradeanul.com /Sirop, visurat. visurat said: care`i victima? http://tinyurl.com/yjtz5qm [...]
Pingback by Tweets that mention Acceptarea pumnului in gura? » visurat.ro -- Topsy.com — October 21, 2009 @ 8:57 am
daca o tiganca vine in curte la mine sa fure, si cand o prind de guler ea imi zice ca nu a venit la furat, ca ,de fapt o trecea pisatul…Cum adica? Te pisi la mine in fata usii? Atunci sa vina nu stiu ce Consiliu pulii sa imi zica ca nu am voie sa ii spun tiganca borata si sa ii trag doua picioare in cur???
Comment by marius — October 21, 2009 @ 9:12 am
Ba da Sebi. Din toata suprafata Pamantului, Asia o ocupa.
Asia este cel mai întins continent de pe Pământ, şi de asemenea şi cel mai populat. Suprafaţa lui constituie 8,7% din suprafaţa totală a Terrei şi 29,8% din uscatul acesteia. Populaţia Asiei reprezintă mai mult de 60% din întreaga populaţie a pământului. Se poate considera ca fiind o subregiune a unui continent mai întins, Eurasia, situată la est de Munţii Urali, Canalul Suez, Marea Neagră şi Marea Caspică. Limitele acestui continent: Munţii Ural şi râul Ural la vest, Oceanul Arctic la Nord, Oceanul Indian la Sud, iar la est Marea Japoniei.
By Wiki.
Comment by STAR — October 21, 2009 @ 9:14 am
raducu: In Africa de Sud la inceputul sec. XX, albii, minoritari, s-au ridicat impotriva negrilor printr-un sistem numit Apharteid. Minoritatea a promulgat o serie de legi, rasiste, impotriva majoritatii.
Comment by Andreea — October 21, 2009 @ 9:29 am
nu e vorba numai de ei
dar si noi ne-am luat-o in ardeal fiind majoritari…. ne-am luat-o in bot pana la memorandumul de la 1892 si chiar un pic dupa fiindca cei care l-au scris au fost arestati….
Comment by Teo — October 21, 2009 @ 9:59 am
@STAR: Nu inteleg ce vrei sa combati. Eu am spus ca albii nu sunt majoritari. Tu mi-ai spus ca populatia Asiei reprezinta mai mult de 60% din intreaga populatie a pamantului. Dar asiaticii nu sunt albi. Sunt galbeni (China, Tailanda) sau maro (tiganii din India). Deci ce vroiai sa spui? Ca nu sunt negri? Da, nu sunt negri, dar nici albi nu sunt.
Drept urmare, albii caucazieni sunt minoritari ca rasa pe pamant.
Oare sa incepem sa ne cerem drepturile ca minoritate sau cum trebuie procedat?
Comment by VisUrat — October 21, 2009 @ 10:04 am
„Se tot caca pe ei ca vor sa fie acceptati,…”
Nu, se cacă pe ei pentru că au recturile uzate.
Comment by Fr3ak — October 21, 2009 @ 10:13 am
Ai dreptate … si eu am prieteni care sunt gay (homosexuali) … si au invatat ca nu e bine sa se manifeste pe fata decat daca sunt in cerc restrans de prieteni care ii accepta complet cum sunt … altfel … sunt moderati … eu cred ca asa tre’ sa fie toti.
Comment by Adrian din Arad — October 21, 2009 @ 10:27 am
-Homosexualitatea nu mai este considerata de multi ani si pe plan mondial o boala psihica. Cei ce o resping cauta, totusi, explicatii care sa o plaseze in anormal, imoral, inestetic sau ilegal. Astfel, exista psihologi sau psihiatri care, pe baza unor cazuri izolate, au emis teorii care explica comportamentul homosexual.
Teoria spaimei de castrare, a lui Fenichel, sustine ca o conduita homosexuala este efectul fricii barbatului de organele sexuale feminine. Homosexualul este ingrozit la vederea unui partener fara penis, din cauza spaimei inconstiente de castrare. Teoria identificarii materne explica homosexualitatea prin identificarea individului, in copilarie, cu mama sa. Conform acestei teorii, Hoffman mai spune ca homosexualul prefera baieti tineri pentru a se purta cu ei asa cum ar fi vrut sa se poarte mama lui cu el. Din perspectiva teoriei invatarii sociale, homosexualitatea, ca si heterosexualitatea, se datoreaza modului de viata. Indivizii se nasc cu impulsuri sexuale, deturnate mai apoi spre heterosexualitate sau homosexualitate in functie de experientele de viata. Teoria anomiei, dupa Merton, considera homosexualitatea ca produs al unei situatii economice grele, care determina alegerea unui comportament sexual ilicit, pentru inceput, dar care naste mai tarziu placere. Cea mai interesanta teorie este cea a societatii de masa. Kitsuse crede ca barbatii ajung homosexuali datorita nevoii presante de identificare intr-o societate care pune accentul pe anonimat si pe relatiile sociale impersonale.
Exista si o explicatie mai neobisnuita a originii homosexualitatii. Dupa Edgar Cayce, homosexualii, deopotriva femei si barbati, sunt suflete reincarnate in sexul opus ultimei existente dar care nu s-au putut detasa complet de sexul anterior din cauza unor probleme grave, nerezolvate in viata trecuta. Ei isi exprima in aceasta existenta caracteristicile din precedenta. Cazul extrem, conform acestui rationament, este transsexualitatea, definita ca fiind captivitatea sexului mental intr-un corp cu sex opus. Problema este alta. Am intalnit foarte multi homosexuali cu probleme interioare mari, chiar ratati din punct de vedere social, profesional, familial, toate problemele din cauza sexualitatii. Ce se va intampla cu ei in viata viitoare ?
Pai. sa “isi aleaga” si ei ceva din cele sapte optiuni de pe scara lui Kinsey: exclusiv heterosexual, incidental homosexual, homosexual mai mult decat incidental, egal homosexual si heterosexual, heterosexual mai mult decat incidental, incidental heterosexual, exclusiv homosexual. Sau sa intre intr-un tipar. Homosexualul ocazional, care este un tip respectabil, cu o profesie independenta, casatorit, si care agata in locuri obscure; bisexual; homosexual excentric, care se declara deschis gay, necasatorit, activ in cultura si comunitatea gay; madamele, necasatoriti, cateodata activi ca preferinta sexuala; homosexuali traficanti de placeri, numiti “hustlers”, adica prostituatii ieftini; homosexuali de lux, numiti si “call boys”, accepta orice rol sexual.
Si putina istorie…
Heracle, sau la romani Hercules, una dintre cele mai cunoscute figuri ale mitologiei greceşti, nu a fost doar cel mai puternic erou al Greciei (când era doar un bebeluş a omorât doi şerpi uriaşi cu mâinile goale), el fiind şi foarte deştept (ceea ce nu ducea la bun sfârşit prin forţă brută reuşea prin isteţime) dar a avut şi o mare doză de nebunie ( şi-a omorât primii trei băieţi într-un acces de de furie).
Un lucru mai puţin cunoscut este acela că Heracle era la fel de puternic şi plin de “eroism” şi în pat.
Este cunoscută legenda conform căreia eroul a făcut, într-o singură noapte, sex cu 49 din cele 50 de fete virgine ale regelui Thespios, acestea toate născând după nouă luni băieţi. Dar la fel de mult cum iubea femeile, Heracle iubea şi bărbaţii. Comform scrierilor lui Plutarch numărul iubiţilor acestuia era foarte mare, depăşindu-l pe cel al iubiţilor zeului Apollo, cunoscut pentru faptul că nu refuza nici o partidă de sex cu tinerii frumoşi.
Majoritatea poveştilor care vorbesc despre cei care au fost iubiţii eroului au fost distruse sau pierdute, dar printre amanţii acestuia sunt amintiţi argonauţii Admetos, Iphitos şi Euphemos, spartanul Elacatas, Abderus care a fost fiul zeului Hermes şi a cărui dragoste pentru Heracle l-a costat viaţa. Abderus este cel căruia Hercule i-a încredinţat paza iepelor carnivore ale regelui Diomede, dar tânărul nefiind destul de puternic pentru a le struni a fost sfâşiat în bucăţi şi devorat de către acestea. Cu inima frântă, Heracle a ridicat oraşul Abdera în memoria iubitului său.
Există un mit care spune ca până şi Eurystheus, regele sub a cărui poruncă eroul săvârşeşte cele douăsprezece mari fapte de vitejie cunoscute sub numele de muncile lui Heracle, a ajuns în patul acestuia. Dacă acest lucru este adevărat se poate spune că iubirea gay devine motivul central care hrăneşte aventurile eroului, tot aşa cum iubirea dintre Achille şi Patrocle este motorul care alimentează povestea Iliadei.
O altă relaţie a fost reprezentată de Philoctetes, cel căruia Heracle i-a lăsat moştenire arcul şi săgeţile sale care au fost folosite mai apoi în războiul Troian, şi Nestor, cel mai tânăr fiu la regelui Neleus şi pe care eroul a ajuns să îl iubească mai mult decât pe oricare alt bărbat. Alături de Nestor îi mai putem aminti pe Iolaus din Teba şi Hylas din Argos. Iolaus era nepotul acestuia şi chiar dacă avea doar 16 ani l-a ajutat în multe dintre cele “12 munci”. Se spune că dragostea lor era atât de puternică încât lui Heracle i se părea că “muncile” deveneau mult uşurate doar de simpla prezenţă a tânărului.
Nireus, Adonis, Jason, Corythus, Stychius şi Phrynx sunt amintiţi şi ei ca trecând prin “suliţa” lui Heracle.
Relaţiile homosexuale ale lui Heracle sunt greu de urmărit şi de identificat datorită numărului lor. Dar sunt mulţi care cred că Iolaus a făcut parte dintre aceştia şi chiar Aristotel amintea că încă din acele vremuri era o tradiţie printre cupluri să vină şi să îşi jure credinţă la mormântul acestuia.-
Nu cred ca Arhi, Zoso, VisUrat & more au facut vreodata vreo discriminare in adevaratul sens al cuvantului . Sunt Gay, am stat cu ei la masa, am baut impreuna si nu m-am simtit niciodata discriminat.
Astia sunt frustrati care nu au altceva de facut decat sa “o suga aiurea”, ca sa folosesc si eu un termen popular. Nu discriminezi un om daca iti expui punctul de vedere. Nu am vazut respectiva emisiune, dar nu cred ca dudele Arhi a zis ceva cu rautate. De… Se mai glumeste pe seama celor care iau foc.
Comment by Dani — October 21, 2009 @ 10:33 am
Nu Sebi, nu asta era ideea. Insa ceea ce am vrut eu sa spun, este ca, datorita “culorii”, negrii sunt discriminati. Si nu le iau apararea. Nici pro nu sunt. Doar pentru simplul fapt ca sunt de alta culoare. Exceptand faptele lor. Vorbind acum de “calitatile” fiecareia dintre cele 2 rase. Eu spuneam ca nu negrii (da, este corecta fraza deoarece vorba ta, o parte din asiatici nu sunt negri), cat si albii reprezinta majoritatea populatiei la culoare. Nu conteaza ca sunt galbeni, nu conteaza ca sunt iugospanioli e.t.c. Ci doar culoarea. Si inca o idee, cu toate ca exista si in Asia “tigani” (albii caucazieni), chestia este ca ei au legi. S-a comis infractiune, suferi urat de tot. La noi in Europa ce se intampla ? Ai comis o infractiune, ti se da un preaviz si pa!
Comment by STAR — October 21, 2009 @ 10:42 am
@STAR: la partea cu infractionalitatea in Asia ai dreptate. Stiu cazuri concrete din India. Acolo politia nu glumeste ca la noi. Ai comis-o, ti-o sugi. Personalul din duba care vine la fata locului are in componenta: politist, procuror, judecator si avocat. Verdictul se da pe loc, daca este cazul, si cu duba aia pleci la bulau. Daca e mai complicat, se transfera procesul la judecatorie. Dar nu dureaza zeci de ani ca la noi. Si da, alora le este frica de lege asa cum le este romanilor cinstiti din tara noastra. Diferenta e ca acolo TUTUROR le este frica de lege, in Romania doar prostilor le este, pentru ca jmecherii stiu ca isi pot plati iesirea din puscarie.
Comment by VisUrat — October 21, 2009 @ 10:48 am
@visurat
Mi-ai adus aminte de-un banc.
Discutie intre un american si un chinez. Americanul se plangea de rata de infractionalitate in S.U.A., despre omoruri, traficanti de droguri etc. La care chinezul vine cu o solutie simpla:
Ch: “De ce nu faceti cum facem si noi? Executie publica.”
Am: “Nici gand. Politicienii n-ar fi niciodata de acord!”
Ch: “Atunci incepeti cu ei” (Then, shoot them first!)
Comment by Diana — October 21, 2009 @ 12:04 pm
@dani
Şi cum explici cazurile în care unul dintre gemeni e normal şi celălalt e gay?
Şi cum intră în explicaţiile tale lesbienele, că ştii, mai sunt şi gagici pe invers.
@visule
Homosexualitatea e promovată în delir deoarece este o modalitate minunată de a:
- reduce populaţia
- şantaja omul indiferent dacă e gay sau normal.
Comment by www.tahemet.blogspot.com — October 21, 2009 @ 12:32 pm
ideea e ca toti suntem oameni, indiferent de culoarea pielii sau orientarea sexuala deci toti ar trebui sa avem aceleasi drepturi si obligatii. pai eu sa nu ma simt discriminata, ca romanca alba pentru ca am dat admitere la faculta si un tigan are locuri pe gratis? ce`i aia? el e mai prost ca altii, nu poate da examen?
cat despre gay, e treaba lor ce fac in dormitor, dar avand in vedere ca cer acceptare, trebuie sa fie de acord si cu oamenii care nu `i accepta pe ei, evident cu pareri expuse civilizat, fara violenta fizica sau verbala.
Comment by maddy — October 21, 2009 @ 1:42 pm
Pai mai e o problema, in ziua de azi printre adolescenti (in special emonoizi, ca aia-s mai neintelesi) tare se mai poarta bisexualitatea, si de aici pana la homosexualitate nu mai e mult.
Dar eh, e “frumos” sa te dai in spectacol, sa fii teribilist si sa obligi pe altii sa-ti suporte toate toanele tale…
@visurat: Astept de acum sa vad cum apar maimutoii care te si acuza ca nu-i accepti pe ceilalti..
Comment by cimajes — October 21, 2009 @ 1:53 pm
Prietene, (sper ca nu te superi ca iti spun asa) puteai sa termini cu 10 bancuri… subiectul tot trist este… Eu am o mare problema cu acesti poponari… nu-i suport.
Am scris la un moment dat un post despre asta… si sunt convins ca vor mai urma altele. Mi-am luat-o si de la persoane care sunt hetero si care nu erau de acord cu mine… chiar daca imi dadeam doar cu parerea…
E parerea mea, in 89 mi-am castigat dreptul de a o exprima liber… ma doare-n cur ca unii sunt poponari atata timp cat nu se ling in fata mea… sau a copiilor nostri…
Comment by somerio — October 21, 2009 @ 3:13 pm
Bai …. am intrat in Europa … uratilor … trebuie sa-i iubim si sa-i ocrotim pe toti, ca pe fratii nostri mai mici …. Cata lipsa de educatie pe voi …. Sa va fie rusine!!!
Comment by george_escu — October 21, 2009 @ 4:27 pm
Imi aduce aminte se asta:
http://www.tu.ro/tricouri/moarte-extremistilor.html#model-mascul_marime-l_culoare-orange
Comment by aNDRIIpOPA — October 21, 2009 @ 5:00 pm
mai vad pareri pro si contra.fiecare are dreptul la opinie.mai zicea cineva sa fie citi mai multi homosexuali ca ne ramin noua mai multe femei.
) mie imi ajunge una.de 5 ani ma gindesc la ea.eh si pentru ca nu alerg dupa altele pe care unii le vad ca pe zeite sint considerat homosexual.nu-i nici o problema nu ma afecteaza.mai bine zis nu mai ma afecteaza.
) ce vreau sa zic este ca e mai bine sa se plimbe de mina sa se linga unu cu altul.de ce?pai vad si femeile care-i hetero si care nu.sa nu mai alerge dupa himere.nu pot sa-mi dau seama ce simte o femeie cind afla ca iubitul ei este bisexual.in nici un caz nu chiuie de bucurie.daca stia…………parca domnul Zapatero a dat o lege in legatura cu homosexualii.fiecare face ce vrea cu corpul lui.se spune ca unii barbati au prostata mai sensibila si doresc sa fie stimulata.asta se intimpla la pasiv da’ activu’ ???eu personal nu sint deacord nici cu sexul anal facut cu o femeie.ce e mai frumos pe lumea asta decit pizda roz bombon care are mansarda mobilata.sa fie mobila din lemn nobil.
) si te intreb ceva:cu ce greseste cel care nu are o camera in plus acasa si merge cu masina(care are) intr-un loc un pic mai ferit si face dragoste cu prietena?face un lucru normal.ceva ce si tu faci.nu inteleg de ce-i atit de multa lume oripilata de asta.daca nu are masina merge si in parc.sa nu fie nesimtiti sa lase prezervativele pe acolo.pare aiurea da daca nu ai bani sa inchiriezi o camera la hotel ce faci?merge si pe rogojina in padure.
)
Comment by liviu amza (nadie) — October 21, 2009 @ 11:36 pm
In Romania orice fel de drept si de libertate sunt interpretate abuziv. Legea iti recunaste un drept si il apara chiar pina la aplicarea fortei coercitive a statului in cazul incalcarii acestuia insa intinderea lui nu este infinita. Nimeni nu poate exercita un drept (indiferent ca este de natura constitutionala, civila, procedurala) prin incalcarea drepturilor unei alte persoane.
Vina nu apartine exclusiv celor ce isi exercita un drept abuziv ci si celor care, de frica sa nu calce pe teren minat, nu trag o linie clara intre ce este legal si ce nu, ce este sau nu este moral dar cel mai mare vinovat in toata chestia asta este presa care promoveaza aceste elemente si presa face discriminare chiar intre homosexuali pentru ca inaintea fiecarei parade nu se asculta punctul de vedere al tuturor acestor oameni ci doar al cocotelor.
La noi cel putin, majoritatea a cedat intotdeauna catre minoritati pentru ca in Romania majoritatea nu este unita pentru ca suntem fricosi si cedam in fata celor mici care ridica glasul mai tare.
Noi nu facem discriminare, ei se discrimineaza singuri prin dorinta de a arata ca sunt altfel, ei nu cauta puncte comune ale minoritatii cu majoritatea ci scot in evidenta exact ceea ce ne separa iar cand il/o mai vedeam la televizor pe saracia aia de la Accept cum imi spunea ca ceea ce face el este este firesc si ca noi, restul, suntem cei deviati imi venea sa urlu si sa vomit in acelasi timp.
Asemenea lui Sebi, consider ca fiecare este liber sa faca ce vrea sub plapuma lui insa vreau ca ceea ce face in dormitor sa si ramana acolo.
Exista o serie de valori morale sau religioase ce trebuie respectate de TOATA LUMEA indiferent de rasa, etnie, sex, inclinatii sexuale, origine sociala etc.
Si, daca ma gandesc mai bine, poponarii, la randul lor discrimineaza pentru ca ii apara numai pe ai lor cu toate ca homosexualitatea nu este singura deviatie sexuala. De ce nu ii apara si pe zoofili, necrofili, sado-maso sau fetisisti? N-are dreptul si zoofilul sa se pupe frantuzeste in Cismigiu cu animalul pe care il iubeste?
Comment by liviu — October 22, 2009 @ 7:58 am
“SEMIOFFTOPIC”
Azi dimineata am avut placerea de a lua metroul spre servici. La intrarea de la Unirii 2, pe asfalt, a fost turnat un covor de asfalt, exact cum sunt alea de te stergi pe picioare. Scrie cam asa: “De prea mult ani noi romii am fost calcati in picioare. Inainte sa ne judeci, incearca sa ne cunosti” Promit ca maine fac poze. WTF? De cand sunt romii calcati in picioare? Eu nu cunosc romi concediati pentru etnia lor, sau care nu au acces intr-o institutie, sau care nu pot contracta un credit, sau orice altceva, ci pentru ceea ce fac si cum fac. La fel ca orice alt om. Nici eu, nici cunoscutii mei, nu au refuzat sa ofere ceva unui rom pentru ca este rom, ci pentru ca este tigan. Eu ma simt discriminat: eu nu-mi permit sa nu muncesc, nu-mi permit o masina furata din Germania, nu-mi permit o vila, nu-mi permit sa dau unuia in cap pe strada fara sa fiu judecat. Eu nu-mi permit sa ma feresc de abuzurile lor. Eu nu pot sa merg cu liftul, pentru ca ultimul etaj stau 2 familii de romi care il folosesc drept mijloc de petrecere a timpului liber. Mie mi-e frica sa merg seara pe strada, lor nu. Pe mine ma calca cu masina si p-orma ma bat ca le-am stricat dimineata. Eu nu mai pot sa ascult o muzica normala si sa vad la TV o muzica normala, ci numai subcultura (sau mai degraba noncultura) lor. Deci pe bune, care-i faza? Suntem o natie de hitlersti care omoara romi pe strada, le arde casele si ii tine in lagare? NOI VREM SA II INTEGRAM, ne rugam zilnic sa se intample minunea asta, dar fara folos. Si ma sterg pe picioare cu acel covoras, pentru in goana dupa fonduri UE, respectivele ONG-uri discrimineaza natia roma si pun inca o piedica in calea intergarii sale. Voi pune acest anunt pe toate blogurile pe care le citesc, sa se duca cititorii si sa vada minunea
Comment by Ensi — October 22, 2009 @ 8:29 pm
@liviu nu-i nici o suparare sa vezi pe unu ca saruta pasional un animal in Cismigiu.as avea o conditie sa fie crocodil. =)) mai cum zicea cineva pe http://www.criterii.ro sint unii cu prostata mai sensibila si………astia sint pasivii da restu……….poate ca nu au avut parte de dragostea si afectiunea unei femei.multi dintre ei ar putea destul de usor sa cucereasca o femeie.nu crapa oglinda cind trec pe linga ea.eu nu am nimic impotriva casatoriei intre homosexuali numai ca nu accept sa infieze copii.de ce?pai poate sa abuzeze de ei.ii termina psihic.le demonstreaza ca nu pot sa faca nimic in viata fara ei adica ceva de genul:TU FARA MINE O SA MORI DE FOAME.si de aici poti sa-ti imaginezi ca-l face pe copil sa faca ce doreste el.asta se poate intimpla destul de usor si intro familie unde-s doi parteneri de sex diferit.in mod sigur stii ca sint si bisexuali pe lumea asta.te socheaza sau nu asta-i adevarul.
Comment by liviu amza (nadie) — October 23, 2009 @ 2:22 am
Sunt liber sa fac ce vreau, ce cred si ce simt eu ca e bine pentru mine, atata timp cat actiunile mele nu deranjeaza pe cei din jurul meu. Asa ar trebui sa gandeasca toata lumea.
Atat am avut de spus.
Comment by adant — October 25, 2009 @ 12:35 am