O tara de imbecili
Scris de VisUratAm remarcat in comentariile de la articolul precedent ca pe roman il fute mai mult grija ca a murit Michael Jackson, un american care nu a facut nimic pentru romani, un strain care, in afara de a canta si A VINDE sute de milioane de albume PENTRU PROFIT PERSONAL, nu a ajutat nici un roman, nu a venit sa doneze un leu pentru vreo casa de copii din Romania sau vreun azil de batrani. Si-a facut parc de distractii, si-a construit casa si si-a trait viata asa cum a crezut de cuviinta. In schimb, unii ma condamna ca mi se rupe ceva de mediatizarea mortii unui om dar ma intereseaza faptul ca grindina care a distrus hectare intregi de porumb la Dulcesti nu a aparut pe nici un post de televiziune si nici nu va aparea.
Bai boilor! Va doresc ca la toamna sau anul viitor sa mancati albumele lui Michael Jackson. Sa mancati CD-uri si casete, nu legume sau cereale daca astea nu va intereseaza.
Pentru ca asta meritati.
LATER EDIT: Mesaj pentru labarii care vor sari cu gura, vreau sa le aduc aminte ca Mozart a murit de foame si a fost ingropat la o groapa comuna. Nu a fost nici Antena 1, nici ProTV si nici Realitatea acolo, nu s-au strans fanii la stadion sa-i asculte melodiile pentru a-l plange si nici albume aniversare nu au fost lansate. In schimb, dupa cateva sute de ani, muzica lui se asculta oriunde si oricand si o stie toata lumea. Michael Jackson a cantat doar cateva zeci de ani si, pana sa moara, nu mai asculta nimeni. Nu-mi spuneti ca ascultati de fapt in fiecare zi muzica lui pentru ca nu va cred nici mort si va mintiti singuri. Asa ca mai lasati-o in spume cu jalea asta pentru ca sunteti niste ipocriti. V-ati adus aminte de Michael Jackson doar pentru ca a murit si-i “cul” sa te dai ranit si sa plangi… Ganditi-va ca sunt chestii mult mai importante decat asta!




Măăăi, măi-măi. Am mai discutat asta cu toţi avem cititorii… de la margine. Da’ în cazul ăsta, scriitorul de la margine erai dvs.
Pentru că nu poţi compara grindina etc., cu Maicăl. Şi nu e Maicăl de vină că presa dă cu el. Presa e de vină. Iar ce-ai zis tu n-a fost urât sau cum zic ăştialalţi. A fost doar degeaba.
Deci trebuia să zici că “un blog de imbecili”, dacă nu-ţi convine.
Comment by Darius Groza — June 26, 2009 @ 7:45 pm
Defapt am inteles ca in ‘92 a donat 10.000 $ pentru construirea unui parc in Bucuresti si cred ca a donat si ceva pe la o casa de copii……pentru ca ii placeau foarte mult copii:D
sursa:Andreea Esca:P
Personal nu am fost foarte afectat de moartea lui la cei 17 ani ai mei! Am vazut ca la Lia Manoliu sau strans foarte multi oameni care il plangeau pe Michael….niciunul nu cred ca avea mai mult de 20 de ani si nu inteleg cum poti sa plangi pentru un om care nu ti-a afectat in vreun fel viata! Recunosc ca eu am varsat o lacrima cand a murit Steve Irwin, dar acest om mi-a marcat copilaria prin emisiunile lui de pe AnimalPlanet pe care inca le mai urmaresc cu placere!
Comment by iulyk — June 26, 2009 @ 8:02 pm
da,faza cu donat bani pentru case de copii din Romania e adevarata,iar tampiti astia numesc dotarile de acolo “leaganele lui Michael”
)oricum,m-au omorat azi stirile de pe toate posturile. nu mai conteaza nimic din inundatiile,tragediile si bac-ul ce au loc la noi.the fuckin king of pop is dead.ei nah,si acu ce naiba sa-i mai facem?
Comment by lau — June 26, 2009 @ 8:12 pm
asta a zis si un prieten de-al meu. Fix ce ai zis tu
, ca pe romani ii doare de M.J. si nu de grindina de ieri
Comment by WaTzaP — June 26, 2009 @ 8:15 pm
Plm, nu numai in Romania e asa! De ieri de cand a murit si aici in Dublin o tin astia in continuu cu Michael. Pana nu-l ingroapa nu se linistesc.
Comment by Gabell — June 26, 2009 @ 8:20 pm
VisUrat ai grija pe viitor cu titlurile pentru ca unii ar considera ca generalizezi si te referi la toti romanii cand zici ca-s imbecili si s-ar putea sa-ti gasesti frigiderul umplut cu mezeluri.
Comment by scorojit — June 26, 2009 @ 8:27 pm
visule, esti un pic prea pragmatic. intr-adevar, in ziua de azi nu mai poti muri pt ca se face ditamai circul mediatic pe tema asta. trebuie sa faca si presa un ban, nu? exagereaza, ca de obicei, asta este.
dar, totusi, omul a incantat cu muzica lui foarte multi oameni, a avut partea lui de donatii si acte de caritate (majoritatea in america, dar din cate inteleg a dat si pe la noi un piiic), si a avut si partea lui de controversa.
acuma, inteleg ca te oftica apucaturile presei din romania. dar in incercarea ta de a demonstra ceea ce stim cu totii, ca astia sunt niste cretini, dai cu noroi si in michael jackson. da, a cantat pt profitul lui. ce-ai fi vrut, sa cante pt altii? a donat totusi milioane pt diferite cauze caritabile. ai fi vrut sa doneze tot si sa traiasca in coliba in care s-a nascut?
cat si unde ar fi trebuit sa dea ca sa fii tu multumit? nu fii rroman….
Comment by XaeL — June 26, 2009 @ 8:29 pm
LATER EDIT: daca moare maine paul mccartney, ce o sa zici? nici muzica lui nu a mai fost ascultata de mult timp. nu mai des ca a lui michael jackson, oricum. gaseste si tu un pic de compasiune in tine pt omul ala a carui muzica a insemnat probabil ceva si pt tine, la un moment dat.
iar in ceea ce ii priveste pe mozart si beethoven si alti compozitori clasici: aia sunt putini, cu ei am ramas, ca nu cred ca se va mai scrie muzica clasica vreodata. pe michael nu-l mai asculta lumea pt simplul motiv ca au mai aparut 64976788078 care canta acelasi stil, sau stiluri mai recente. si nu cred ca se compara stilurile: mozart nu a cantat el, ci canta o orchestra in fata ta, live, compozitia lui, pe care el a scris-o ca sa fie cantata de orchestre. nu cred ca se pune problema sa ia cineva partiturile lui michael jackson si sa faca showuri live. smecheria la el statea in propria voce, deci nu vad cum ai putea sa compari doua lucruri atat de diferite intre ele. si poate nu stii ca avea programate 50 de concerte cu casa inchisa in anglia, deci cred ca totusi lumea il asculta mai mult decat pe mozart.
ma lasa rece ca a murit michael jackson. de ani de zile nu am mai auzit de bine despre el. e evident ca era dus rau cu capul, macar numai dupa aspectul fizic, plus gafele cunoscute international. dar acum ca s-a dus, nu e frumos sa fii hater. zic.
Comment by XaeL — June 26, 2009 @ 8:40 pm
Stam si ne injuram unii pe altii degeaba. Michael nu are treaba cu grindina, cum nici grindina nu are treaba cu Michael.
Ce a fost a fost. Oricat am injura si am vorbi noi, pe Michael nu-l putem invia la fel cum nu putem face grindina sa nu mai cada.
Se stie foarte bine ca mass media traieste din publicitate; publicitate facuta pe spatele audientei. Daca audienta se face mai multa cu Michael…asta o sa vedem mult timp de acum incolo.
PUNCT!
Comment by Alex Olaru — June 26, 2009 @ 8:47 pm
Bă da fain cânta pedofilu dracului. RIP
Cu grindina ne-am obişnuit. Ţi se pare că noi ne bazăm pe producţia proprie? HA! Au trecut vremurile când mâncam grâul făcut cu mâna noastră. Acum mâncăm din alea care arată cum vrea p**a noastră. Mânci cu ochii închişi şi-ţi imaginezi gustul. Noroc că noi încă ştim gusturile, din amintiri
Despre presă ce să zic. Ei îţi servesc pe tavă căcatul pe care-l comanzi. Normal că maicăl, răduleasca şi becali sunt mai importanţi decât grindina: pentru că românul s-a săturat să audă ştiri rele. parcă doreau să dea şi ceva lege din aia comunistă.
Comment by Fr3ak — June 26, 2009 @ 8:48 pm
Sebi tu ai avut dreptate si ai si gresit in cele doua articole ale tale..
@nu gresesti prin faptul ca spui ca ne pasa mai mult de MJ decat de faza cu porumbul.. stii din ce cauza e asta? din cauza presei bucurestene, care baga in capul pustilor ce cred ei ca e mai important.. de acolo porneste tot.. nu poti sa schimbi nimic atata timp cat le conduce cine le conduce.. nu e vina oamenilor ca stirile straine sunt mai importante
(dar la stirea cu Michael Jackson chiar n-ai dreptate)
@gresesti la faza cu donatul (Michael Jackson a adunat şi a donat milioane de dolari pentru scopuri de caritate prin intermediul turneului „Dangerous World Tour” şi a ajutat 39 de organizaţii de caritate si multe altel).. chiar daca n-a donat pentru organizatii romanesti asta nu-mi schimba cu nimic respectul pe care il am fata de acest om.. a ajutat atltundeva? mi se pare corect.. pentru ca in Romania trebuie sa doneze “vedetele” noastre.. care isi strica miile de euro pe posete si pe masini de fite.. iar dupa cativa ani nici nu mai auzi de ei..
Michael Jackson a fost si va ramane unul dintre singurii cantareti originali.. pacat ca a fost mai slab si s-a lasat prada medicamentelor
… va ramane in istorie pentru totdeauana.. RIP Michael 
Comment by Dani — June 26, 2009 @ 8:49 pm
Si eu sunt ofticat ca pana azi nimeni nu a mai pomenit nimic de el, nu stiu cand am auzit o melodie de-a lui pe la vreun chef, iar acum toti sar cu gura ca vai doamne cat asculta ei MJ. Cati dintre voi ati ascultat pana inainte de ziua de azi MJ in ultima luna? Hai mai lasati-o moale; ati vazut ca il plange america, hop si voi ca doar e moca. Hai cumparati-va si bilete de avion pana in america sa mergeti la inmormantare daca asa mult il plangeti pe aici. Jet!
Comment by radu — June 26, 2009 @ 9:01 pm
Ai aceeasi conceptie ca un milog: daca nu iti baga unul ceva in traista, il bagi in dumnezeii ma-sii. De ce dracu sa te intereseze de Bach ori de Rembrandt? Ce, aia ti-au dat ceva? Nu, nene, nenorocitii naibii au murit fara sa vina la tine cu purcoiul de bani in dinti.
Cat despre faza cu porumbul, lasa-ma sa te las. Nu ma influenteaza acel eveniment direct nici macar 1%, asa cum nu ma doare nici incendiul din Kuala Lumpur sau inundatiile din Namibia. Michael, da, a fost ceva pentru foarte multi dintre noi. A fost primul mare artist occidental care a organizat un concert aici si a facut-o cum nu se poate mai profesionist. E al treilea solist (si probabil intr-un viitor nu foarte indepartat va urca pe locul 2) ca vanzari de albume din istoria muzicii. E un eveniment istoric… si tot ce ai putut zice despre el e ca te doare mai mult porumbul lovit de grindina.
Comment by BacaulTau — June 26, 2009 @ 9:13 pm
PS. Si da, e in firea omului sa isi aminteasca de cineva dupa moarte decat in timpul vietii. Asa facem cu totii, e uman, e normal, e logic. E o calitate ce ne deosebeste de regnul animal. Nu are presa o vina.
Comment by BacaulTau — June 26, 2009 @ 9:18 pm
Trist e ca se duc toti…toti cei care au reusit timp de cateva zeci de ani sa umple stadioanele si sa scoata multe melodii f tari.Cand se vor duce si Metallica si Depeche Mode,am sfeclit-o…N-o sa ramanem decat cu manelistii si cu sutele de “cantareti” care scot o singura melodie si o canta pana se satura lumea de ea.
Trist e ca se duc oameni cu adevarat talentati si altii nu mai apar…
Comment by ana — June 26, 2009 @ 9:28 pm
Esti un demagog.
Comment by Dynamite — June 26, 2009 @ 9:31 pm
@Dynamite: si tu esti un bou. in caz ca vrei sa stii de ce, argumentele mele sunt aceleasi ca ale tale.
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 9:44 pm
Mozart a murit din cauze necunoscute(se suspecteaza otravire) si a fost ingropat la cimitirul Sankt Marx. Nu a fost ingropat la groapa comuna
.
Comment by sfulga — June 26, 2009 @ 9:45 pm
bine le zici ba visule. ma doare pe mine-n cur de maical gecson, cand mi-a distrus grindina toate gemurile de la balcon. le-ar dracu de termopane.
Comment by hgvlad — June 26, 2009 @ 9:48 pm
cand da grindina peste tarani romanu zice ca-l doare in cur de aia din dulcesti, tg frumos etc. ce naiba a murit cacatu. Si pe urma se plange ca rosiile n-au gust. Ai dracu de ipocriti
Comment by hgvlad — June 26, 2009 @ 9:54 pm
are kaufland, carrefour si cora….3 in plm si auchan cora si metro…alte 3 in plm
Comment by hgvlad — June 26, 2009 @ 9:56 pm
michael jackson se asculta mult…muuuuuult mai mult decat mozart.
http://www.last.fm/music/Michael+Jackson
http://www.last.fm/music/Wolfgang+Amadeus+Mozart
site-ul e de cativa ani, deci nu poti zice ca sunt de pe vremea cand m.j. era in glorie.
da’ asa e cand oricine are dreptu’ la parere.
Comment by dragoshsd — June 26, 2009 @ 9:57 pm
Cat de prost poti sa fii omule, serios acuma, nu ii iau partea lui MJ, nu sunt printre cei care ii plang moartea, pur si simplu imi pare rau ca a murit si atat. Cat despre ce a facut el pentru noi, ca a fost individualist si a castigat profit din cd`uri este mult meritat, a lasat in urma arta, gen nou de muzica si inspiratie pentru atatea si atatea persoane. Nu ma astept sa intelegi tu toate astea, dupa cum spuneam, esti prost, asa ca ramai la posturile tale despre politisti si vecini ca acolo ai o oarecare intelegere de fenomen, dar daca e vorba de arta, gandire a romanilor, macar incearca sa iti dai cu parerea fara sa iti dai pe fata adevarata lipsa de intelect.
Comment by Alandala — June 26, 2009 @ 9:58 pm
hai cu simfonia a 9-a fara numar.
Comment by hgvlad — June 26, 2009 @ 9:59 pm
Cum n-a facut ma nimic pentru Romania? In 1992 a venit sa arate bravului nostru popor cum se face treaba asta cu spalarea creierului in occident, nu in stilul lamentabil comunist (cu bataie si inchisoare). Asa ca nu mai zi ca n-a facut nimic
Comment by Radu C — June 26, 2009 @ 10:02 pm
Mie îmi este perpendicular şi de Maicăl şi de grindina dvs. Nu ştiu de ce îl aduceţi şi dvs în prim plan pe Maicăl. A murit …gata…să fie sănătos…ups nu asta se zice…să se odihnească în pace !!! Subscriu la tot ce a zis BacaulTău. Citiţi şi încercaţ şi dvs. să înţelegeţi ceva. Nu aruncaţi cu înjurături sau cu jigniri în cititori cum am văzut că faceţi în ultimul timp. Dvs. la “eşti un demagog” , răspundeţi cu eşti un bou ? Sunteţi foarte tare domnule Bârgău. Trebuie mult tupeu să scoţi aşa ceva din tine. Până data viitoare când voi găsi ceva cu adevărat interesant de comentat. numai respect de la moroi (cam în scădere totuşi).
P.S.Lăsaţi jignirile pentru alţii. Fiţi sincer că şi pe dvs. vă doare la ciocan de grindina din alte părţi cât timp acoperişul dvs. este intact şi totul e ok acasă. Hai să nu ne dăm lebădă în chiuvetă. Şi să nu fim noi mai catolici ca papa.
Comment by Moroi — June 26, 2009 @ 10:08 pm
@Alandala: mda… sunt lipsit de intelect pentru ca ascult Mozart, nu am cultura muzicala si ma pricep doar la politisti si vecini. si sunt prost si pentru ca-mi dau cu parerea pentru ca am voie. auzi, tu cine pula mea esti? vad ca esti din iasi, si cred ca esti un cacat care probabil spala pe jos intr-un supermarket si, tot ce-i posibil, m-ai intalnit vreodata. si acum tu ma citesti dupa ce ai scapat de la un serviciu de cacat si tot ce stii comenta sunt mizerii si aruncatul cu cacat pentru ca esti modelul de iesean pentru care am bagat eu in moderare IP-urile de Iasi. pentru ca asa merge treaba p’acolo, cum se ridica unul, sar toti cacatii sa-l traga in jos.
Asa ca, pana nu-mi spui cine esti si-mi lasi adresa de mail de manelist (adica madoarenpula@estisarac.com), iti pot transmite un elegant “marş”!
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 10:11 pm
@Sebastian,
Ai un cap mult prea mare raportat la creierul tau foarte mic .
Esti mult prea limitat intelectual si (probabil din aceasta cauza) faci niste comparatii total nepotrivite .
Documenteaza-te mai bine inainte de a face afirmatii.
Nu. Nu sunt fan Michael Jackson.
Si sunt 100% sigur ca tu nu asculti Mozart… ci foarte multa boratura rock (probabil de aceea si esti asa deranjat).
Comment by same me — June 26, 2009 @ 10:12 pm
@same me: ma bucur ca esti convins ca eu ascult boratura rock si nu Mozart. Acum treci pe Taraf TV ca are concert live maestrul emerit Nicolae Guta.
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 10:15 pm
Chiar ai dreptate,mulţi oameni mor şi pe toţi ne doare undeva de ei.
Din cate ştiam a susţinut un spectacol pentru ajutarea celor orfani,sau trebuia să susţină.Sau nu ştiu eu bine.
Comment by Thew — June 26, 2009 @ 10:16 pm
madre de dios acum definim intelectualitatea prin ascultarea de mozart.
urat! parca regula era combate ideea nu useru’.
Comment by logaritm — June 26, 2009 @ 10:28 pm
@logaritm: n-ai cu cine… trebuie sa-i explici omului cand nu intelege. cat despre a combate ideea sau userul, mai avem mult pana ajungem acolo… momentan tot romanul o ia personal si nu discuta ideea ci injura omul care a venit cu ea.
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 10:32 pm
boratura rock?????!!!!!!!!!!hai ca ne-ai dat pe spate cu asta…………ar trebui sa fim toti ascultatori de Mozart???!!!!!am citit toate comentariile de pana acum si pot spune atat:romanu e cel mai cacacios ipocrit ever.toti sunteti fani indurerati de-ai lui M.J dar nu stiti nici macar o melodie si sigur nu l-ati mai ascultat de pe vremea liceului.dar problemele din tara voastra va lasa reci,ca apoi tot voi sa urlati ca e o tara de cacat,cand de fapt oricum va doare-n cur.de aia suntem unde suntem……
Comment by lau — June 26, 2009 @ 10:39 pm
S-a văzut cum s-a combătut ideea lui Alandala. “eşti un prost cu un serviciu de căcăt”. Cine decide ce servicii sunt de căcat şi care nu ? Spălător pe jos e de căcat…nu? Asta numiţi dvs. “a combate o idee”? Impresar de fotbalişti full de bani care scuipă oamenii în live, e de căcat?…sau staţi să reformulez? E mai de căcat să speli pe jos în supermarket sau să apari pe T.V. după ce ai dat mii de tunuri şi ai luat pământul la oameni şi lumea te aplaudă? Jobul unui comentator ar trebuii să fie ultima chestie care v-ar interesa pe dvs. Asta ar trebuii să fie ultimul argument cu care combateţi un combatant… Cred că dvs. o luaţi cel mai personal din toţi. Drept dovadă titlul postării…
Comment by Moroi — June 26, 2009 @ 10:42 pm
Mare dreptate ai
Miserupe de MJ
Comment by Carabas — June 26, 2009 @ 10:45 pm
@Moroi: din nefericire ii stiu cam pe toti cei din Iasi care-mi comenteaza aici. Si da, crede-ma ca foarte multi sunt niste ratati cu pretentii care au ajuns spalatori pe jos si acum incearca sa-i combata aiurea pe cei care au ajuns un pic mai sus. Si nu, nu doar pe mine. Din aceasta cauza toate IP-urile de Iasi sunt in moderare la mine pe blog…
Daca eu scriu ca-mi place Michael, ratatul va intra si-mi va spune ca a fost pedofil si ca sunt un cretin pentru ca-mi place. Daca spun ca nu-mi place, acelasi ratat va intra si va spune ca-s un bou pentru ca nu-mi place de Michael, regele muzicii pop.
Intelegi ce vreau sa spun?
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 10:53 pm
Visule, MJ a castigat bani din muzica si si-a facut parc de distractii. Tu castigi bani din blog si-ti cumperi arme de airsoft. Intelegi ca se bate cap in cap ce zici tu?
Comment by punKreas — June 26, 2009 @ 10:57 pm
@punkreas: e acelasi lucru, corect. dar eu nu vreau ca o lume intreaga sa ma planga atunci cand mor. nu zic ca Michael Jackson a vrut asta, dar presa asta a facut. si nici mass-uri pe messenger nu vreau sa se trimita atunci cand mor eu. si sunt convins ca nu va plange nici un american atunci cand dau eu coltul. asa cum nu au plans nici pentru Teo Peter, care era un om mult mai cunoscut decat mine. acum intelegi unde bat?
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 11:02 pm
Eu nu contest gradul lor de “ratare” , dacă dvs. îi ştiţi personal. Era vorba de combătutul ideii, cum i-aţi precizat clar domnului logaritm. Nu prea aţi combătut ideea, ci persoana în sine. Oricum… deplasată după părerea mea postarea. NO OFENSE. Nici nu trebuia menţionată moartea lui Maicăl pe acest blog (şi o spune un om care a crescut cu muzica lui). Asta e morţii cu morţii, vii cu viile ! Nu mi-o luaţi în nume de rău, dar renunţaţi la jignirile gratuite, şi/sau la postările de vacanţă. Cam asta e şi ideea de vacanţă, să iei o pauză de la ceea ce faci, iar dacă dvs. faceţi blogging şi chiar nu puteţi să lăsaţi o postare 3 zile, scrieţi despre altceva (ex sticla de Tuborg), dar nu interesează pe nimeni sincer dacă azi sunteţi la Sovata, şi mâine la Iaşi. Prea sterile, prea insipid pentru un VisUrât. Gândiţi-vă bine şi îmi veţi da dreptate. Vacanţa e vacanţă şi ATÂT. NU impresii de drum. Nu sunteţi dator nimănui să-i daţi raportul ca un gipies pe unde vă plimbaţi soţia şi SINCER pe nimeni nu interesează asta.
Comment by Moroi — June 26, 2009 @ 11:03 pm
N-a făcut nimic. NIMIC…
Doar 10.000$ investiţi într`un parc pentru copii.
nu a venit sa doneze un leu pentru vreo casa de copii din Romania – WRONG
Comment by Codin — June 26, 2009 @ 11:04 pm
bai nea caisa, sa zicem ca-s de acord desi imi pari porc cu articolul asta si nu vrei decat sa faci flama ca sa starnesti indignare->trafic, dar uite explica-mi si mie: nu vad niciun articol despre moartea lui gica petrescu, de exemplu… sau de grigore vieru. astia n-au facut nimic pentru romani?! asta daca e sa o luam pe logica rationamentului tau extrem de penibil si de copilaresc.
Comment by envi — June 26, 2009 @ 11:07 pm
Stau sa ma intreb…chiar atat de penibili trebuie sa fim,incat sa asteptam cu mana intinsa sa vina nu stiu ce vedeta in tara noastra si sa doneze milioane de euro ca sa il iubim? Ma intreb daca suntem demni de a sti vreo vedeta ca,Romania e pe harta.Ma intreb…ce vedeta din Tara asta de rahat a “donat” macar un euro fara sa vrea ceva in schimb(publicitate)? Ma intreb,cat de tampiti puteti fi sa aveti pretentia sa se faca mediatizat un amarat de examen(BAC)? 4 ani de zile ati frecat menta si acum vreti publicitate ca dati un examen? Cat mai costa un BAC?
Vis urat….lumea a fost si a depus floripe stadion,la ambasada…cate vedete sau politicieni romani au fost? Sau,crezi ca le pasa de grindina? Sau de copacii care cad ? Nu`ti place de cineva…ok…e dreptul tau…dar sa instigi la prostie…e lucru mare.Somn usor…si vezi ca-i furtuna afara ! Dormi?
Comment by Alecs — June 26, 2009 @ 11:25 pm
Te-ai inselat un pic…A donat si el ceva.. http://stirileprotv.ro/show-buzz/muzica/michael-jackson-in-romania-vezi-imagini-inedite-de-la-concertul-sau.html
Comment by hit_man — June 26, 2009 @ 11:27 pm
[...] americani…etc.Daca vreti sa fiti pentru cateva clipe dezgustati de o gandire infantila…intrati aici.Va atentionez…e socant.Stiu ca si o antireclama ,tot reclama este pana la urma.Nu asta e [...]
Pingback by Vis urat « Karma — June 26, 2009 @ 11:33 pm
Sebi draga, ai reusit sa-ti castigi antipatia in ceea ce ma priveste. Poti sa nu dai doi bani pe asta dar pariez ca sunt multi ca mine, citeste-ti commenturile de exemplu. In incercarea de a fi interesant, ai scris o mare mizerie despre cineva care si-a castigat dreptul de a ramane in ISTORIE!! Ai gresit, tu si cu Basescu ce mai faceti d’astea.. Sa-ti fie rusine!!!
Corecteaza si posteaza sincer un “Scuze dragii mei cititori, am avut un moment de ratacire”, si daca esti cuminte si imi dai link pe twitter, ma intorc sa iti vizitez blogul, de altfel destul de interesant in mare parte.
Hai papa, mi-ai stricat ziua!
PS: by the way, sunt si fan Mircea Badea, ala pe care nu-l inghiti tu, dar cu toate astea pana acum te vizitam zilnic, acum o sa te scutesc de vizilete mele
Comment by neXt`Mike — June 26, 2009 @ 11:45 pm
@next`Mike: te rog scuteste-ma de vizitele tale. daca vrei, te ajut chiar eu cu un ban permanent. nu de alta, dar vei astepta mult si bine sa-mi cer eu scuze pentru ca mi-am dat cu parerea si n-ai fost tu de acord cu ea… ps: cum de nu te uiti la limbricul de badea acum si ma citesti pe mine?
Comment by VisUrat — June 26, 2009 @ 11:48 pm
ce-ar fi sa va relaxati voi toti si sa cantati un cantecel?
)
de exemplu asta: http://www.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU suna foarte bine.
miu unu mi-au placut la comentariile astea doua lucruri:
)
1. moroi
2. cum trag unii de trafic cu pingback-uri de rahat
in rest fiecare are dreptu’ la propria opinie si fiecare greseste generalizand.
on topic: cum naiba n-a aparat inca online un fan club? sau macar un anti fan club …
Comment by logaritm — June 26, 2009 @ 11:56 pm
Pot doar sa spun ca Mozart nu o ducea deloc rau, era chiar foarte bogat, castigand foarte mult prin reprezentatii si concerte. Sigur, Schumann sau Schubert au cam murit de foame, dar Mozart sigur nu. La cam toate muzeele legate de Mozart se spune acelasi lucru [am fost si la muzeul muzicii din Viena, casa lui din Vienna si muzeul din Salzburg]. Cel putin, eu asa imi amintesc.
Comment by alex — June 27, 2009 @ 12:11 am
ingroapa securea aia cu Badea.. las-o asa.. oricum confruntarea utopica dintre tine si el ar fi disproportionata.
Si cu Michael, drege-o cumva.. e pacat. Ai zis niste ineptii; ia si citeste-te de zece ori si o sa ajungi cred la concluzia ca ai vrut sa fii interesant, cool.. De data asta ai zbarcit-o
in rest, take care!
Mihai
PS: nu-mi da ban plixplox
) oricum te citesc da-te dreq de moldovean simpatic =)))
Comment by neXt`Mike — June 27, 2009 @ 12:12 am
deci tiai pus paie in cap…si le-ai dat si foc………trebuia tu sa te legi si de mj……….da de grindina aia de ce nu ai scris si tu daca tot te doare atita???
Comment by MIdas — June 27, 2009 @ 12:46 am
Hmmm..oare Teo Peter cate donatii a facut? In fine. Vreau sa spun si eu doar atat: Teo a fost cunoscut la noi in tara si omagiat aici, ca doar nu era sa-i aduca omagii cineva care nici nu a auzit de el. Michael e cunoscut in toata lumea. Eu as baga mana in foc, ca daca Teo Peter ar fi avut macar jumatate din faima lui MJ, si la ambasada romana din america s-ar fi strans oameni pentru a-i aduce omagiile, sau macar ceva floricele.
A….si crezi sau nu (mi se rupe), il ascult pe Michael de cand ma stiu, chiar si inainte de acest trist eveniment, nu exista saptamana in care sa nu-l aud macar odata.
Comment by Simple — June 27, 2009 @ 12:58 am
Punctul meu de vedere: boul eşti tu!
ty
Comment by Dramoleta — June 27, 2009 @ 1:30 am
Dezaprob ambele articole in care tu ai scris despre moartea acestui om.”O tara de imbecili”-adevarat.Insa in acest moment esti singurul ce-o populeaza.Spun asta pentru a-ti gasi o scuza la comparatia pe care ai facut-o intre moartea unui om si caderea unei grindini.Din punctul tau de vedere ar trebui sa “ne futa grija” doar de cei ce doneaza sau fac fapte bune?Mie imi pare rau si de Michael Jackson si de Teo Peter si pentru asta nu trebuie sa le mananc albumele si CD-urile.Exemplu de articol scris cu muuuult bun simt:
*RECLAMA*
Comment by Diana — June 27, 2009 @ 1:37 am
dooooomne sunt un ipocrit
si tocmai am fost luminat. ALELUIA! ALELUIA! ACUM NU O SA MAI MOR DE FOAME CA MOZZART.
TRAIASCA PARTIDUL, TRAIASCA REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA!!
Comment by nb — June 27, 2009 @ 2:09 am
ahhh parca mozzart a fost ucis de rivalul sau mai batran (nu stiu cum il cheama)..din invidie ca era mult mai talentat.
Comment by nb — June 27, 2009 @ 2:13 am
Folosesti cuvinte cam dure….nu cred ca tu nu ai dansat cand erai mic pe muzica lui, ca nu ai incercat sa ii imiti pasii de dans niciodata si ca in momentul de fata nu stii versurile unui hit de-al lui. Multi au crescut cu muzica lui si sincer MICHAEL A FOST SINGURUL DE PANA ACUM CARE NE-A UNIT INDEFERENT DE VARSTA SAU CLASA SOCIALA. Iar comparatia cu Mozart este cam penibila, fiecare cu vremea lui….
Comment by Vlad — June 27, 2009 @ 2:42 am
Imbecil ești tu!
Comment by Lucian — June 27, 2009 @ 8:59 am
Ai dreptate, insa partial…a donat 10 000$ pentru un leagan de copii din Bucuresti, pentru crearea unui loc de joaca pentru acestia.E drept ca asta nu este un motiv pentru care sa fie atat de venerat, dar astia suntem noi..nu putem schimba mentalitatea oamenilor
Comment by Anne — June 27, 2009 @ 9:51 am
Nu am fost fana MJ dar trebuie sa recunosc ca a fost si va ramane unic… a fost un adevarat talent si daca a castigat atat de multi bani din albumele sale.. inseamna ca a meritat.. omul asta a muncit mai mult decat vei munci tu in 500 de ani…si ce – l mai probabil munca l-a doborat… esti lipsit de suflet daca vorbesti de rau un om dupa moartea sa… si mai documenteaza-te inainte de a posta… a facut numeroase acte de caritate, inclusiv in romania, in 1992, cand a donat 10000 $ pt copii… A fost un adevarat showman, un adevarat profesionalist, dovada fiind si concertele sustinute in Romania care au reusit sa stranga zeci de mii de fani….Aveai articole interesante in vremurile tale bune, dar ai inceput sa devii penibil, te iei de toata lumea fara a avea motive solide si fara a fi in cunostinta de cauza..
Comment by Anca — June 27, 2009 @ 10:03 am
Bravo visule, imi place cum le-ai zis, si asta e si realitatea…. tot atata tam tam pt un om… a murit asta e, nu el ne de mancare sau alte treburi, si vorba ta, pe aia care si-au pierdut sute de hectare de culturi nu ii plange nimeni, si nu plange nimeni ca nu o sa aiba ce manca si ca la toamna o sa fie mancarea scumpa ca e adusa din import.mori zilnic sute mii de oameni si pe aia nu ii mai plange nimeni pe la tv si etc.Sunt total de acord cu ce a spus visu.
Comment by Luke — June 27, 2009 @ 10:50 am
Se cunoaste ca ai 12 clase la liceul de constructii.
Esti un ipocrit, nu ai cultura muzicala si cred ca nu ai nici un fel de cultura…
Mai bine ai tace decat sa vorbesti tampenii.
Pune mana si studiaza istoria muzicii pana in zilele noastre, de la inceputuri.. Studiaza forme, studiaza armonie, studiaza contrapunct studiaza tot ce tine de muzica, si dupa ce te documentezi sa vorbesti aiureli si tampenii.
Zici de Mozart… Mozart a fost un geniu, Beethoven la fel Vivaldi, Bach… si multi altii. Dar sunt absolut sigur ca tu nu stii nimic despre muzica in afara faptului ca probabil ai vazut filmul “Amadeus”.
Nationalismul tau de neam prost este din pacate una din trasaturile neamului romanesc si unul din motivele pentru care o suntem muritori de foame.
Nu zic sa nu tii la valorile si cultura tarii, dar sa faci asemenea afirmatii complet cretine confirma faptul ca tara noastra e plina de inculti.
Comment by krakatau — June 27, 2009 @ 11:14 am
A.. si de la Enescu si Celibidache noi nu am avut nici o valoare a muzicii..
Labarelile astea de muzica de la noi din tara sutn doar niste inventii preistorice compuse pentru cultura si inteligenta majoritatii.
Puneti bah mana pe o carte, puneti mana si ascultati muzica de calitate…
Ca asa se formeaza un om, ca asa iti poti depasi conditia…
Daca dai la sapa pe santier, un santerist frustrat o sa ramai toata viata.
Nu mai poti evolua, ramai un nimic in multime…
Comment by krakatau — June 27, 2009 @ 11:20 am
ei bine, la partea cu nu ascultam in fiecare zi MJ gresesti.. eu personal de vreo 3 luni incoace am ascultat Billie Jean si Thriller macar o data la doua zile:D
Comment by Teo — June 27, 2009 @ 12:10 pm
o singura curiozitate: tu ziceai de MJ ca a cantat ca sa aiba EL bani si nu a ajutat cu nimic Romania ba chiar esti indignat ca si-a facut parc si casa.Tu de ce nu donezi banii castigati din blog?:P
si in legatura cu Mozart vs MJ…da,si Mozart tot cativa zeci de ani a compus.Maxim:)
era sa uit..Daca sunt ingrijorata o venit grindina si o distrus mancarea,culturile respective o sa-si revina?8->
Comment by moto_lady — June 27, 2009 @ 12:48 pm
o singura curiozitate: tu ziceai de MJ ca a cantat ca sa aiba EL bani si nu a ajutat cu nimic Romania ba chiar esti indignat ca si-a facut parc si casa.Tu de ce nu donezi banii castigati din blog?:P
si in legatura cu Mozart vs MJ…da,si Mozart tot cativa zeci de ani a compus.Maxim:)
era sa uit..Daca sunt ingrijorata o venit grindina si o distrus mancarea,culturile respective o sa-si revina?8->
Am uitat ceva: daca ai sa ajungi la fel de faimos ca MJ pariu ca si despre tine o sa scrie presa la fel de mult,la moarte.
Comment by moto_lady — June 27, 2009 @ 12:50 pm
Song for The Great M.
Îmi bag piciorul în mod conştiincios
În megastarul care era un pic pe dos
Că mare labă, ce să spun, de cântece avea
Mai mult mieuna, da din buci şi şosete albe purta.
Dar pen’că lumea e plină de proşti patentaţi
De javre din marketing şi speculanţi sicofanţi
Evident, trebuia să jelim integrat, ordonat
Un fost star stricat la cap cu idei de căcat.
Cum spuneam – îmi bag ce-am şi eu, în mod evident
În jelania ordonată pentr-acest tip indecent
Care dacă nu era ce era, o vedetă-n pana mea
Îl săltau mascaţii pentru port ilegal de siringă, iete-aşea!
Sebastian, e o vorbă românească: cică atunci când Dumnezeu vrea să-i ia minţile omului, îi dă putere. Ăia a avut bani… tot p-acolo.
Hai noroc!
Comment by Linc Bizchit — June 27, 2009 @ 1:53 pm
@ Linc Pizdich , gieee, esti mai tare ca miclosh jacson
Comment by bazil — June 27, 2009 @ 3:00 pm
@Linc Bizchit: esti retardat
Comment by krakatau — June 27, 2009 @ 3:20 pm
mda merci ca mi-ai sters comment’ul…. ce, te asteptai ca toata lumea sa te pupe in fund si sa fie de acord cu tine nu?
Comment by Anca — June 27, 2009 @ 3:35 pm
Visule, dar tu…tu nu scrii pentru profit personal?! Sa nu-mi spui ca scrii asa de aiurea…E aceeasi chestie. Diferenta este ca el (decedatu’) a adus ceva nou in muzica asa cum au adus si alti decedati (jimi hendrix, elvis, morisson, etc.)
Comment by Candidatu' Ideal — June 27, 2009 @ 4:03 pm
Traiasca traficu!
Comment by Candidatu' Ideal — June 27, 2009 @ 4:04 pm
man e michael jackson. e un artist colosal si vorbesti prostii mai mari ca tine.
Comment by betforcash — June 27, 2009 @ 4:43 pm
ai facut niste comparatii de ma doare capu…ignorant…comparartie teo peter cu MJ?sa fim seriosi….si grindina,zapezi si tsunami au mai fost pana aqm insa un om moare doar odata….nu a donat bani niciunei case de copii din Romania dar a influentat generatii intregi kre au crescut sub muzik lui…si mediatizarea din vremea lui Mozart nu era k si cea de aqm..deci aberati…makr din repect pt memoria lui trea sa scrii de de grindina si nu de el…
Comment by Radu — June 27, 2009 @ 5:14 pm
si apropo..mi se rupe d emankrea de la Dulcesti k nu traiesc din ea…..
Comment by Radu — June 27, 2009 @ 5:17 pm
Misto
) Era tare ca toate televiziunile din lume sa blocheze brusc relatarile despre moartea lui MJ si sa puna poze cu grindina sau sa faca transmisiuni directe de la Dulcesti. Chiar observ ca in ultimii ani ( vreo 10) din cauza grindinei de acum 2 zile piata romanesca e total lipsita de vestitele legume si fructe de la Dulcesti acestea fiind inlocuite cu succes si pret la jumatate de cele turcesti si grecesti 
)
Acum serios, chiar crede cineva ca daca nu era grindina in locul ala manca cineva mai bine in afara de cativa baroni locali?
Chiar tara de imbecili
Comment by limpede — June 27, 2009 @ 7:10 pm
Care o fi legatura dintre grindina si Michael,zau ca nu pot sa inteleg…Cat despre comparatia cu Teo Peter,hai sa fim seriosi,asta e o stupizenie:Michael a fost si va ramane o legenda,Teo doar un (foarte bun) artist roman…Chiar nu inteleg de ce trebuie sa fortezi niste comparatii absolut inutile…
Comment by edy 71 — June 27, 2009 @ 11:57 pm
te aprob pe de o parte. dar asta se intampla in general in mass-media, in perimetrul tarii noastre si inafara. cat sunt in viata si o flegma le e greu sa le arunce, cand mor, ii idolatrizeaza. dar asta se vinde, nu grindina. ca micheal a murit, afecteaza in mod simbolic, ca grindina alovit si ca vor creste preturi s.a.m.d. inspaimanta lumea care vrea sa fie optimista si nu vrea sa creada ca iar va fi mai rau.
Comment by deyu — June 28, 2009 @ 12:56 am
Nu ma intereseaza moartea MJ, viata, ce a facut si ce nu a facut, daca a donat sau nu, grindina de la dulcesti, incendiul din capitala si alte alea. Ma intereseaza persoana mea. Eu ! De ce sa ma afecteze astea ? Imi intra ceva in buzunar/casa/banca ? Nu. Vazui 2 pute proaste la TV cica “a murit MJ parca a murit o parte din mine”. Ce naiba, e MJ e masa, taica-su, frate-su ? Poate intelegeam daca era o persoana ca Sir Edmund Hillary, dar asa chiar nu inteleg naibii, si nu voi intelege niciodata de ce sa plangi pentru un om care nu a facut nimic pentru tine.
Comment by AT — June 28, 2009 @ 8:50 am
Sunt profund dezamagit.
Devii suburban pe zi ce trece, incepi sa devii violent in limbaj cand nu mai ai argumente.
Credeam ca stii ca nu te citesc telespectatorii OTV, atunci de ce ne tratezi ca atare?
Nu am venit aici la tine pe blog pentru circ ieftin.
Din pacate asta incepi sa ne dai …
Comment by Dan S — June 28, 2009 @ 2:16 pm
sunt ipocrit pentru ca imi pare rau ca a murit.
vai de pula ta.
Comment by sword — June 28, 2009 @ 6:17 pm
[...] afirme parerile. nu am avut rabdare sa le parcurg pe toate, cert este ca autorul a continuat cu un nou articol in care se pronunta mult prea virulent (dar ce e nou in asta?!?!?!) la adresa natiunii care [...]
Pingback by dezgust « Toţi îţi vor binele. Nu ţi-l lăsa luat. — June 28, 2009 @ 9:10 pm
Ha ha ha nota 10 ! Totusi sa nu uitam ca Michael Jackson a fost, dupa vanzari, cel mai mai bun interpret. Si de tinut minte muzica lasata in urma si atat. E o pierdere mare. Am observat ca zilele astea toata lumea asculta MJ, de ce ? Pt ca “se poarta”, si de ce nu, unii afland de moartea sa, au “gugalit” despre el si au aflat ce a facut, cum si de ce a facut. Eu ma declar fan MJ si ii “plang” moartea si atat si m-am intors la realitate. Bafta in continuare !
Comment by mercu — June 29, 2009 @ 3:43 am
Anul 2050, BBC face un documentar despre cele mai importante evenimentele ale ultimilor 50 de ani. Se ajunge cu discutia la anul 2009: “Bai, ce sa bagam ca s-a intamplat in 2009, parca atunci a murit MJ, nu?” “Esti nebun? Cine dracu-i si MJ asta? Bagam grindina de la Dulcesti!”
Comment by none — June 29, 2009 @ 10:52 am
[...] nu a făcut nimic pentru tine … este deja trecut peste limită cu mult. După cum spune si articolul lui VisUrât, eu nu spun o ţară de imbecili, ci un glob de imbecili. Oare ce-o fi fost în mintea ălora când [...]
Pingback by STAR’s Blog – Your brain is going wrong! » Ori nebun, ori nebun — June 30, 2009 @ 6:35 pm
Ai dat cu mucii`n blid prin numele articolului: O TARA DE IMBECILI. Printr`o deductie logica si tu esti un imbecil ca si noi, doar ca tu iesi in evidenta.
Comment by AMIN — June 30, 2009 @ 10:51 pm
Am observat o chestie- lumea s-a imparitit in doua (ori doua) tabere (?!)- si asta pe doua planuri. Sa o iau in ordine: Planul 1, tabara A: aia ce-l jelesc pe Michael. Planul 1, Tabara B: aia ce-l injura. Planul 2 tabara A: aia ce nu mai termina cu stirile despre Michael. Planul 2 tabara B: aia care ii injura pe aia care nu mai termina cu stirile despre Michael. Oricum o dai, tot la Michael ajungi. Io insa promit ca incerc sa ma detasez!
Comment by Quadratus — July 1, 2009 @ 8:18 am