“Dă-te fată, că trece ‘andicapatu’!”
Scris de Sebastian BargauDa, ‘andicapatu’ eram eu. Un bou pe role care vroia să folosească ieri o porțiune din trotuarul ocupat de niște pițipoance care săreau cu mufa-n penis doar dacă mirosea cocalarul a BMW. Nu mă înțelegeți gresit, cocalarul nu trebuia să aiba BMW ci doar trebuia să miroasă a BMW. Adică trebuia să se frece un pic de un BMW din parcare și să-și facă o poză cu telefonul și păsăpisdele erau călare pe el.
Ei bine, eu eram pentru alea un ‘andicapat. Pentru că nu aveam BMW ci role, pentru că eu nu înțelegeam prin “cărți citite” ca fiind cele de la 2 la AS, 52 dacă le citești pe culori, pentru că nu aveam țoale pe care scria strident firma, pentru că nu aveam cu două clase mai mult decât trenul, pentru că nu-mi zornăiau lanțurile de inox placat cu aur la gât și pentru că nu-mi săreau banii (monedele pentru automatul de cafea adică) din buzunar la fiecare groapă.
Da, eu eram ‘andicapatu’. Ăla care preferă să meargă pe role decât să sugă pula pentru o tură cu BMW`ul și un cico în discotecă, ăla care nu se fute în cur cu ăia care “fac Jermania și Italia” să dea bine pe lângă restul pițipoancelor din cartier, ăla care câștigă într-o zi cât câștigă ea într-un an de servit la mese, ăla care scrie după ce a citit…
Ăla sunt eu, ‘andicapatu’.
Cât de mult mi-aș dori o țară plină de ‘andicapati ca mine…
Pe aceeaşi temă
- » Cum sta treaba cu respectul pe sosele
- » Romanul si chilotul maro
- » Sunt genul de om care se cearta cu marlanul tau
Hahhhahha!
Si ce iti pasa?
Comment by Julia — June 2, 2009 @ 1:17 am
Nah… ca ti-ai dat drumul!
)))
Gura andicapatului, adevar graieste!
Comment by Mircea Alex — June 2, 2009 @ 1:25 am
Si reactia ta pe moment care a fost ? N-ai gasit nici un bolovan prin preajma sau ceva obiect contondent ?
Ca banuiesc ca nu ai facut greseala sa inghiti gandindu-te ce subiect bun ai pentru a scrie pe blog.Intradevar e o vorba ca nu e bine sa te pui cu prostii dar macar niste Dumnezei si morti tot trebuiau sa fie si simt ca au fost. Acum depinde si de temperament nu stiu ce sa spun cert e ca ramai perplex in clipele alea si reactia difera de la om la om.
In mod sigur ai avut o reactie in clipele alea sau poate s-a consumat in interiorul tau. Cred ca as fi pus pana pe cel mai apropiat bolovan sau de ce nu chiar pe “dansul” mai ales daca muistu ala era singur asta presupunand bineinteles ca nu e din clasa aia de cocalari cat dulapul 2/2 cu ceafa cat trunchiu de copac
sau ca nu erau in stol.
Comment by F4D — June 2, 2009 @ 1:32 am
ai scos cliseul de la naftalina.
other than that .. ce sa zic .. un bolovan mare si dintii sparti bine, cam asta e tratamentul recomandat pt astfel de proaste
Comment by dAImon — June 2, 2009 @ 2:03 am
Parerea mea e ca daca tot exista gripa aviara, gripa porcina… ar trebui sa exista si o “gripa prostina” care sa se manifeste prin dureri foarte puternice
Sa vezi atunci ce de morfinomani printre cocalari si pitzipoance. Daca prostia ar durea…
In alta ordine de idei, cred ca asta e unu dintre putinele articole violente, scrise la cald pe care le-am citit pe blogul asta.
Si zici ca te-au evervat pitzipoancele, huh?
Comment by tavi — June 2, 2009 @ 2:13 am
@Tavi- “gripa prostina”? Foarte tare, frate! Dar daca ar exista un asemenea virus, cred ca am ramane doar vreo 2 milioane prin tara asta. Parlamentul ar fi gol, tribunele stadioanelor ar fi pustii, OTV-ul ar fi prima televiziune cu audienta 0 absolut, Oltenia ar disparea de pe harta (asta a fost o rautate!!!).
Si pentru ca nu exista acest virus, ar trebui inventat!
Comment by DaNu — June 2, 2009 @ 5:38 am
hai nu fi suparat… uita-te bine la role… ce marca sunt ? BMW nu-i asa ? glumesc, evident si sper sa prinzi din zbor ironia fina adresata celor ce cred ca haina il face OM pe om…
Comment by Alter Ego Blog — June 2, 2009 @ 5:49 am
ce capace le-as fi dat eu in locul tau
)
Comment by ruxxa — June 2, 2009 @ 7:45 am
@DaNu- e de ajuns sa creezi un virus impotriva plasticului
)…ca se vor topi pitzipoancele…ca saracele sunt toate plasticate
Comment by ruxxa — June 2, 2009 @ 7:47 am
“Ăla care preferă să meargă pe role decât să sugă pula”
Cred ca puteai vorbi mai frumos.
Comment by Thew — June 2, 2009 @ 8:16 am
Da’ pitipoancelor nu le-ai zis ceva de bine , ca ma obisnuisem sa te certi cu lumea.
Comment by RedAndBlue — June 2, 2009 @ 8:30 am
Trebuie doar sa ii ignori, tara asta e plina de oameni de acel gen..nu te supara din cauza lor..ignore si gata
Comment by Anne — June 2, 2009 @ 9:00 am
Cum alegerea dvs este să vă daţi cu rolele, alegerea lor este să o sugă pe două sucuri. Alegerile trebuiesc respectate cu menţiunea că nici ele nu trebuiau să vă facă “adicapat” nici dvs nu trebuie să le judecaţi pentru viaţa lor sexuală mai mult sau mai puţin orală. Oricum am fost odată prin Hunedoara şi pot spune că e plină de cocliţi. Acolo mentalităţile sunt rămase la nivelul castelului Corvinilor şi vederea dvs pe role oripilează cred. Sunteţi perceput ca un extraterestru “adicapat”.
Comment by Moroi — June 2, 2009 @ 9:27 am
lasa, tu sa fii sanatos si intreg pe role
ele sa ramana cu ce zisesi tu si cu aparitii saptamanale pe pitzi
Comment by Schcooby — June 2, 2009 @ 9:32 am
Aici ai dreptate, ce sa zic.
Nu esti ‘andicapat pentru ca te dai cu rolele, stai linistit.
Dar poti fi considerat ‘andicapat pentru ca esti moldovean!
Comment by Andrei — June 2, 2009 @ 9:38 am
@Andrei.
Ba Andrei traiti-ar ma-ta ai stat mult sa “coci” gandul asta? Cum adica? Adica moldovenii sunt handicapati by default…nu ? Esti tare amice. Imi vin la gura niste injuraturi foarte misto stranse prin sejururile petrecute pe la bulau care nu cred ca le-ai auzit matale in viata ta, dar domnul Sebi imi va sterge comentariul. Asa ca te las sa fii prost in continuare.
Comment by Moroi — June 2, 2009 @ 10:39 am
fara suparare dar la 30 de ani pe role …… (ce ai zice de un copil cva) , te inteleg ca ai avut o copilarie amarata si plina de neajunsuri, din cauza comunismului bineinteles dar……… totusi te dai om cu capul pe umeri poarta te ca atare airsoft merge role NU pari andicapat (mai ales ca nu sti sa mergi , esti caraghios) si nici nu slabesti pe role ai incredere in mine e o mare pierdere de timp incearca mai bine bicicleta ca nentu arhi sau o simpla alergare . Fara nici o legatura cu bmw uri pitipoance sau alte asemena specii nu am blog si nici nu intentionez sa am deci nu te ling in cur ca alti latrai
in rest Succesuri
)
Comment by cosm1n — June 2, 2009 @ 11:10 am
vasile….hai ca poate ai treaba si te retinem.de cand citesc toti tampitii blogul asta frate?
Comment by lau — June 2, 2009 @ 11:15 am
da ce-are daca te plimbi cu rolele la 30 de ani?!exista vreo varsta peste care este interzis folositul rolelor?pana si maica-mea ar merge cu rolele daca ar mai tine-o oasele sa invete si nu vad de ce naiba asta ar face-o pe ea un om mai putin cu capul pe umeri.incercati oameni buni sa va deschideti un pic mintea la lucruri care altor natii li se par absolut firesti si sa nu mai criticati tot ce voi n-aveti coaie sa faceti……
Comment by lau — June 2, 2009 @ 11:25 am
Venit din gura lor, ‘andicapat poate să fie un compliment.
)
Și eu îmi doresc o Românie plină de ‘andicapați ca tine (și ca mine, evident
Comment by aNDRIIpOPA — June 2, 2009 @ 11:26 am
un episod care se poate regasi oriunde, conform printzipului – prostu’ daca nu-i fudul, parca n-ar fi prost destul. Nu de pitzipoance ducem lipsa, ori de cocalari. Cat despre reactie .. eu le dadeam adresa dentistului meu sau le puneam sa scrie handicapat cu propriile zemuri ca sa invete ce inseamna. In rest … ceva despre TIFF nimik?
Comment by habral — June 2, 2009 @ 11:32 am
poate nah, te`au vazut pe rotile si nu ti`au vazut jumate din picior, au crezut ca asta e implant de scaun cu rotile
asa ca se zice “persoane cu dizabilitati”!
Comment by maddy — June 2, 2009 @ 11:59 am
eu sunt singura nesimtita care ‘fuge” pe role si cand le vede si pitipoance, si babe, si mosi, si cocalaru cu trabandu cu sigla de bmw pe unde nu trebe, ma apropii si la juma de metru urlu “N-AM FRANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE”
Comment by oana — June 2, 2009 @ 12:17 pm
suna cam ciudat pentru o pitipoanca, esti sigur ca nu a zis ” Da-te fă? ”
) nu m-ar mira..
Comment by Alezy — June 2, 2009 @ 12:32 pm
@DaNu in olt nu sint oameni prosti mai?nu sint nici mai uriti nici mai prosti ca in alta parte.sa te uiti pe postul de televiziune VTV sa vezi acolo ce-i.k?
Comment by liviu amza (nadie) — June 2, 2009 @ 1:15 pm
nu te supraestima sebastiane, nu te spraestima
Comment by ingodwetrust — June 2, 2009 @ 1:51 pm
nu stiu ce sa zic, pentru mine trotuarul e pentru pietoni, si eu ca umblator pe jos nu prea vad dreptatea biciclisitlor si a celor pe role , care merg tare si fac slalom pe trotuar; ba cateodata cand chiar trebuie sa me feresc din fata lor, le mai bag si una in mufeta, asa din mers…
nu vad nici o diferenta intre un smecher cu BMW-ul care claxoneaza lumea pe trotuar, ca el are de ajuns sa isi parcheze masina exact in fata magazinului de cartier, si un biciclist sau roler care are pretentia sa i se fereasca lumea care merge normal pe trotuar din fata…
civilizat este sa lasi trotuarul pentru pietoni, si tu sa iti iei rolele si sa mergi in zone mai putin aglomerate, nu sa te astepti sa ti se faca partie pe trotuar… zau acum, de unde pretentiile astea? una e pista pentru biciclete si alta e trotuarul nene, de ce sa ma feresc eu din fata sportivilor ca tine?
imi pare rau, pretentia de a se feri cineva de pe trotuar pentru ca tu esti pe role, bicicleta, scooter, BMW, elicopter e exemplu de cocalarism si lipsa de bun simt;
Comment by mage — June 2, 2009 @ 1:59 pm
biciclistii si cei care se dau pe role sunt de preferat masinilor. ca pieton, prefer sa le fac lor loc, decat unui rahat cu ochi care si-a luat carnetul pe pile sau cu bani. chiar as vrea sa vad mai multi oameni pe bicicleta, poate asa s-ar mai decongestiona traficul.
cat despre pietoni, mi se intampla de multe ori sa ma grabesc si sa dau oameni care merg intentionat mai incet, unul langa celalalt, si nu “se pot” da la o parte. devine enervant sa vezi cum un pieton iti face tie, tot pieton, in ciuda prin faptul ca nu te lasa sa treci, stiind ca tropai ca o turma de elefanti in spatele lui. poate ar trebui ca babele sa stea in casa, nu sa-si caute moartea pe afara. poate grasanii, necioplitii, “taranii” si vaginele pe tocuri ar putea sa isi faca naibii banda lor de mers, sau sa invete niste reguli de bun simt.
te doare sa lasi un om care se grabeste sa treaca? te doare bunul simt? daca da, atunci meritam TOT ce ni se intampla.
Comment by darvai — June 2, 2009 @ 2:14 pm
Ultima fraza a dovedit putina lipsa de modestie din partea ta. Si cu toate astea, iti dau perfecta dreptate. In Romania daca nu ai masina sau nu o folosesti sa mergi chiar si la alimentara esti un sarantoc. Peste tot in Europa daca vrei sa faci ceva, nu te opreste nimeni. Aici, daca te vad pe bicicleta (sau in cazul tau, pe role) se uita la tine de parca esti vai de capul tau.
Romanie, nu te vei schimba niciodata!!!
Comment by Arthur — June 2, 2009 @ 2:30 pm
darvai – nu cred ca ai inteles exact unde bat si analiza ata este deosebit de simplista; si eu ma enervez la culme cand merg in spatele a trei iepe care ocupa tot trotuarul si abia se misca; spre deosebire de tine care crezi ca babele ar trebui sa isi caute moartea ( tu imi dai mie lecti de bun simt cu fraza asta? ) eu cred ca ar trebui sa mearga in ritmul lor si doar sa incerce sa nu incurce , adica sa stea pe o partea ca sa poata trece lumea; cat despre grabit, asta e scuza tuturor muistilor care taie sensurile in trafic, trec pe rosu, te calca pe trecerea de pietoni… ce el sta dupa noi, el se grabeste, are o viata importanta de trait.. mai lasa-ma cu grabitu asta, porneste mai din timp si nu e nevoie sa dai peste oameni, ca nu in fiecare zi ai o urgenta de viata si de moarte;
dar asta e valabil pentru pietoni, care merg cu 6 km pe ora si la care le faci loc lejer pur si simplu pasind intr-o parte… nu compara cu un roler sau bicilcist care merge cum merge el de obicei, care te poate lovi urat de tot, doar pentru ca e el dobitoc si chiar daca vede ca trotuarul e plin se asteapta sa se lipeasca lumea de garduri doar pentru ca are el de trecut; grabit? la urgente te duci cu bicileta sau cu rolele? fii ma serios, de unde si pana unde poate sa argumenteze careva ca e de bun simt si normal sa ai pretentia sa circuli in viteza cu bicileta si rolele pe trotuar si lumea sa se fereasca? nene eu nu am de unde sa te vad pe tine ca vii ca vantu si nu am de ce sa sufar eu ca tu nu ai destul tupeu sa mergi pe strada, sau nu ai atata minte incat sa cobori frumos in zone aglomerate si sa mergi pe langa bicicleta;
darvai, romanul tipic, este omul de genu, eu nu fac gunoi pe strada, uite la taranu ala cum arunca cu ambalaje, eu arunc doar mucul de tigari, ce ai vrea sa il tin in mana? cam asa esti si tu , nu da lectii de bun simt, cand tu ii vezi lipsa doar la jumatatea care te deranjeaza;
civilizatie, bun simt? inseamna baiatule sa nu crezi ca tu ai dreptul sa ii deranjezi pe cei din jur doar pentru ca tu ai chef de ceva, sau te grabesti undeva; la fel cum e nesimtita baba aia care merge pe mijlocul trotuarului ca melcul, pentru ca are impresia ca e strada ei, la fel de lipsit de bun simt esti si tu care crezi ca ai dreptul ca lumea sa se dea din fata pentru ca tu te grabesti, ca deh e strada ta;
nu nenicule, nici tu, nici baba, nu aveti dreptul asta… e normal sa te feresti si sa lasi omul sa treaca, nu e normal ca el sa se astepte la asta, daca tu mergi normal; iar pt biciclisti si roleri care merg pe trotuarul aglomerat si au pretentia sa mearga mai repede decat pietonul normal, am o singura intrebare: de ce nu mergi nene pe sosea? a ca dau boiii aia cu masina peste tine, ca ii incurci si nu mergi destul de repede? pai fratioare cam acelasi lucru il faci tu pe trotuar, doar ca spre deosebire de sosea unde viteza normala e cea a traficului, pe trotuar e cea a pietonului;
a nu se intelege ca eu dau dreptate pitipoancelor sau ca visurat e andicapat, nu are absolut nici o legatura cu ce am spus eu; atrageam atentia asupra unei pozitii normale si in nici un caz nu cred ca cateva tute fara creier au dreptul sa jigneasca un om pe strada doar pt ca are role… dar daca acel om trece ca vantu pe langa tine si tu trebuie sa te feresti sa nu te puna jos, ca are el de facut sport, e altceva…
Comment by mage — June 2, 2009 @ 2:50 pm
Prietene, noi sa fim sanatosi, ca pitipoance si BMW-uri sunt mult mai multe decat e permis de legislatia in vigoare. Corectie: in vigoare in tari civilizate
Asa ca………..sanatate maxima si plimbari lungi ( pe role, neaparat)
Comment by claude — June 2, 2009 @ 3:06 pm
pai venind de la pitzi era un compliment
Comment by karmapolice — June 2, 2009 @ 3:29 pm
Nu-ţi rămâne decât să-ţi pui niste embleme de BMW pe botul rolelor şi să le penetrezi din mers.
Prima oară se vor simţi contrariate până vor da cu ochii de emblemă, ceva de genul “a tu eşti d-ăla cu bemveu, eşti ok”
Pentru efect maxim poţi încerca cu emblema de la merţan pe rola stângă şi cea de bemveu pe aia dreaptă. Succes garantat
Comment by Eu — June 2, 2009 @ 3:41 pm
nenea mage, muist oi fi poate mata. pastreaza distanta, ca nu ne-am jucat cu flocii in tarana impreuna. si s-ar putea sa fiu mai in varsta decat “dvs.”.
unu’ la mana: ma grabesc pentru ca trebuie, si nu pot tot timpul sa plec din timp. dar la asta trebuia sa te duca si pe tine capu’. sau presupun ca tu nu te grabesti niciodata.
vorbeam zilele trecute cu o frantuzoaica destul de in varsta pe care o enerva acelasi lucru ca si pe mine. si mi-a spus ca la ei in tara, oamenii care ies la plimbare sau nu pot merge repede merg pe o parte a trotuarului, lasandu-le celor grabiti spatiu.
doi la mana: mi se pare normal sa urasc babele dupa ce mereu dau peste nesimtite care au pretentia fie sa fie lasate sa stea jos in troleu, desi merg doar cate 2-3 statii, in vreme ce oamenii care vin de la lucru sau de la scoala (unde unii mai si invata sau lucreaza, spre surprinderea matale, si nu au chef de figuri de genu’: esti tanar, stai in picioare. la care le-as raspunde: esti batran, meri la morga. dar ma abtin, din pacate, pentru ca am bun simt). normal ca le doresc ce e mai rau, din moment ce mereu ma abtin sa nu le spun ceva sau sa nu le trag un sut in dos.
zilele trecute un mos m-a dat la o parte din calea lui lovindu-ma. eram la semafor, si ciudat, nimeni nu parea incomodat de mine, in afara de el. deci ei pot. dar eu nu, asa e?
trei la mana: in tarile acestei lumi se obisnuieste sa se construiasca strazi pentru biciclete si role. dar cum noi suntem un caz aparte, cred ca pietonii ar trebui sa imparta spatiul cu biciclistii si cei care se dau cu rolele. am vazut multi dintre cei din urma care sunt mult mai atenti decat pietonii. ori, eu la scoala de soferi am invatat ca tu trebuie sa te feresti inainte de a te feri altul. daca mata, nea pieton, nu esit in stare sa te feresti, ce pretentie ai atunci de la mine? sa gandesc pentru tine?
si patru: prefer sa vad un accident intre un pieton si un biciclist, decat intre o masina si un biciclist. cel din urma este mult mai sangeros. plus ca primul poate fi evitat foarte usor daca PIETONUL NU MAI ASTEAPTA SA FIE EL CEL FERIT SI invata sa se fereasca singur. dar observ ca pe unii ca tine ii doare sa gandeasca.
p.s.: bunul simt e valabil si la varsta de 90 de ani. iar daca din cauza unui bosorog un biciclist e in situatia de a intra intr-un zid, pentru ca mosu’ sta in MIJLOCUL DRUMUL si beleste ochii ca un prost, de vina e biciclistul, nu? ia mai feriti-va si voi. sau asteptati sa gandeasca altu’ pentru voi?
Comment by darvai — June 2, 2009 @ 4:48 pm
later edit: sa sti ca si a gandi e tot de bun simt. si cand ceri permisiunea sa treci, iar cel care ar fi trebuit din start sa ti-o acorde, printr-o conduita pietonala decenta, se uita la tine ca o gramada de balegar indrugand in scarba ceva, e clar ca ai mult respect pentru mitocanul din fata ta, orice varsta ar avea. in timp, toate se aduna. si ajungi sa ii urasti. pentru ca sunt prosti. pentru ca nu le ceri bani, macare, aer. ci spatiu. si bun simt.
Comment by darvai — June 2, 2009 @ 4:56 pm
Ba! (cum imi place sa zic) Ce-s cu atatea “prejudecati in gandire”. Atata filosofie pentru o intamplare despre PITZIPOANCE si BAIETZASI de-astea TARE DESTEPTI. Pentru ca am o dorinta si o placere in acelasi timp sa ii descriu, imi place sa-l citez pe un prieten, ca fiind acei “baieti cu capu’ mic dezvoltati de la gat in jos cu BMV-uri” si cu gandul la ce WC-uri mai spala prin Italia sau Spania (alte domenii nu prea am cum sa mentionez, nu imi pot “permite”) numa’ numa’ sa o poata impresiona pe PITZI de pe marginea trotuarului, care oricum fiinta(!!!) asta care nu se mai opreste din repoducere ( ne-ar trebui o bomba atomica sa reusim sa le eliminam si tot mai scapa cateva) cu creier de gaina, nu are alte standarde si principii inafara de ce le pe care le-ai mentionat.
Deci nu te mai framanta pentru ce au ei si nu ai tu, pentru ca ce ai tu nu ai ei. Esti prea destept sa iti omori timpul cu ei!!!
Comment by Alina — June 2, 2009 @ 5:29 pm
Mori de invidie andicapatule ca aia au valoar3 si dusmani deci pizd3 bun3 si tu nu. XO XO (Nu mi-a iesit ironia 100% oricat m-as stradui sa ma adaptez limbajului gresit morfologic si gramatical…maybe next time )
Comment by LoreenCroft — June 2, 2009 @ 5:29 pm
mai ciumpalete, inainte sa te iriti citeste cu atentie ce am spus: am folosit cuvantul “muist” cu referire la bizonii din trafic, in special cei din bucuresti, aia de care se teme toata lumea si sunt printre cei mai imbecili soferi posibili ( daca esti sau nu printre ei, nu stiu si nu mi-am dat cu parerea) in nici un caz cu referire la tine sau la cineva de pe blogul asta;
in al doilea rand desteptule, exact asta am spus si eu: e normal ca daca mergi incet sa mergi pe o parte a drumului, e de bun simt ( nu am scris in romaneste? );
in al treilea rand si eu urasc babele respective, care pretind respect dar nu au un minim de bun simt ( citeste aici http://www.reactii.ro/mage/bucurestenii-si-goana-dupa-aur/ sau articolul “Morala idioata drepturile babelor si tinerii nesimtiti/ ), dar asta nu inseamna ca daca ele sunt nesimtite, inseamna ca eu pot face ce vreau si nu sunt ( mai clar, daca un hot fura foarte mult si unul fura mai putin, al doilea tot hot e…);
asa, te-a lovit un mos si e nesimtit, da? si atunci tu daca lovesti pe altul nu esti sau cum? ce logica e asta? evident ca si ala si tu sunteti la fel de nesimtiti;
abia pe finalul comentariului ai demonstrat cam cata minte ai, chestie care ma face sa cred ca scriu degeaba, ca daca si pana acum nu ai inteles nimic, ma indoiesc ca o vei face acum; totusi, ca sa vezi cat de absurd poti sa te exprimi:
ai invatat tu la scoala de soferi, ca trebuie sa te feresti; zic eu ca e o chestie de normalitate sa te feresti din fata unui tir care iti vine din fata, pe sensul tau, intrand in sant; asta ca sa nu mori dracu, nu?
dar asta nu inseamna mai stupidis ca dobitocul cu tirul era in dreptul lui sa iti mearga tie pe contrasens; dupa acelasi rationament cretin, presupun ca ti s-ar parea normal sa vezi biciclisti pedaland nebuneste pe trotuar si pietonii sarind in dreapta si in stanga, ca e de datoria lor sa se fereasca… adica dupa parerea ta, daca vine unu cu scooter cu 60 la ora pe trotuar, si ca sa nu intre in zid da peste un mos, mosu e de vina? tare tre sa fii… bai ciumpi daca mosul e pe sosea, el e de vina, ca nu are ce cauta acolo, dar daca e pe trotuar si un biciclist merge atat de tare incat sa nu poata evita zidul decat daca se fereste mosul, e cretin… si el e de vina.
ti-ai folosit macar un neuron cand ai debitat idioteniile alea? sunt convins ca nu, asa ca iti spun clar care este parerea mea:
- e de bun simt, daca mergi incet sa mergi pe o parte;
- e de bun simt ca daca te grabesti ca nebunul sa nu calci lumea in picioare;
- e de bun simt ca daca mergi cu bicileta sau rolele, sa faci tot posibilul sa nu deranjezi cu nimic pietoni care merg normal pe locul lor;
Uite eu cand vad un biciclist sau roler care merge pe trotuar, simtit, fara sa bage de nebun cand e aglomeratie, chinuindu-se sa ocoleasca pietonii care merg in dreptul lor, ma dau din fata lui ( chiar daca eu in locul lui as fi coborat de pe toacla in zona aglomerata si as fi mers pe langa );
dar daca vad un cretin care gandeste ca tine ca pietonii trebuie sa se fereasca din fata lui,ca el are dreptul sa mearga ca boul , ii bag una in sfecla aia tampa sa se invete minte… de ce? pentru ca boul ala poate da peste un carucior de copil, poate da peste un pusti de trei ani care iese din scara blocului si nu se asteapta ca pe trotuar sa treaca Amstrong! Intelegi macar atat? E ca si cum ai zice ca e normal ca pe plaja, in spatiul cu milionu de turisti pe prosop tu sa mergi cu dirt bike-ul si sa te rupi in figur printre cersafuri… idiotenie…
cat despre tine, eu am tinut un ton civilizat al discutiei, fara sa ma gandesc la vreo diferenta de varsta, dar daca tu nu ai atata capacitate incat sa citesti ce am scris si imi reiei ideile ca si cum eu as fi spus ceva opus, mai debitand si una dintre cele mai stupide pozitii cu privire la trafic pe care am auzit-o, nu pot sa spun decat ca esti un alt anonim de pe net, cu figuri si multe lipsuri;
si ca faci parte din populatia majoritara a Romaniei, adica aia care sunt nesimtiti si cred ca totul e dreptul lor, dar sunt absolut convinsi ca nu ei si oamenii ca ei strica Romania, ci restul, dom’le aia necivilizati… ceilalti.. ma cum naiba pentru toata lumea baradanii sunt ceilalti?
am terminat discutia pentru ca nu dialoghez cu indivizi care nu sunt in stare de o bruma de logica sau de urmarire a ideii; visule ma scuzi, dar nu am obiceiul sa inghit si sa tac de la toti…
Comment by mage — June 2, 2009 @ 5:57 pm
la cati mai multi ‘andicapati d-astia!!!!
)
Comment by danny — June 2, 2009 @ 9:53 pm
Acum că am citit şi eu.
Mage, marş la căcat. Chiar şi pe trotuar se aplică nişte legi nescrise de circulaţie. Şi anume mersul pe partea dreaptă a direcţiei tale de mers.
Nu mersul în linie ca şi cum ai juca “ţară, ţară vrem ostaşi” şi nici pe partea stângă că ai tu patru coaie.
TU nu ai nici un drept să-mi impui mie cum să circul cum nici eu nu pot să am pretenţia ca tu să ai habar cum se circulă în general, de aia fac “slalom printre cretini”.
Iar recomandările cu mersul pe stradă nu pe trotuar să le faci plodului tău.
În încheiere amintesc de reclama la petrom “pentru că România va creşte prin bun simţ şi responsabilitate”
Comment by Eu — June 2, 2009 @ 10:22 pm
doamne, da multi cretini; nu spune nimeni sa mergi in linie, e cretin; la fel de cretin e sa ocupi toata scara rulanta la metrou, in loc sa stai naibii pe dreapta, ca asa e civilizat;
nu va duce capul sa pricepeti unde bat, asta e; eu vb de oameni care isi vad de ale lor, nu merg in linie ci pur si simplu merg; sau voi aveti pretentia ca toti pietonii sa mearga pe bordura in linie? deci: se ia un trafic pietonal normal de Bucuresti, adica lumea circula pe trotuar in ambele sensuri, cam 2, 3 pe metru patrat ( nu ca la tine la tara EU) si apar trei cretini pe bicicleta care pedaleaza de nebuni ( nu in sir indian frate, ci unul langa altul facand slalom); pentru ca deh, trotuarul e a lor… si pietonii se feresec si ei cum pot desi nu prea stiu unde, cei mai multi ingheata pe loc, asteptand sa treaca desteptii civilizati, gen tampitii de mai sus…
al doilea a avut ghinionul sa treaca pe langa mine, care m-am strans cum am putut da nici in stalp nu puteam sa intru si m-a ras c u ghidonul… al treilea nu a mai trecut… la cretini din astia ma refeream, si daca faci parte din ei, ca vad ca esti destul de prost, taci din gura cu “bunul simt” si pune mana si invata sa citesti.
Comment by mage — June 3, 2009 @ 1:40 am
Măi distrusule pe vecie, tu ai început din start că hau, că mrr.
Ţi-am argumentat mai de la topor că văd că iei lucrurile din topor. Dacă îţi vezi de mersul tău nu dă nimeni peste tine. MAJORITATEA pietonilor români merg ca nişte vite. Pentru că nu se gândesc şi la ăia din jurul lor.
Ţi-ai luat un ghidon, pocneştel pe neghiob dar nu generaliza fără să ai habar. Ăia de fac slalom îl fac tocmai că sunt vite care gândesc ca tine “dacă-i cu bicicleta să meargă pe stradă, ce caută el pe trotuarul meu să mă deranjeze?”.
Iar la treaba cu plimbatul în locuri special destinate bicicletelor sau altor modalităţi de deplasare prin forţa picioarelor dar fără să fie mers pe jos aş vrea să-mi dai şi mie măcar 1 exemplu unde se poate face asta fără să dai de pietonii vită care gândesc ca mai sus.
Să nu înţelegi greşit, eu nu dau peste oameni pe stradă decât atunci când se află la momentul nepotrivit în locul nepotrivit, cum am dat peste o femeie care venea din sens opus după o dubă, nu am văzut-o, nu m-a văzut şi ne-am lovit.
Îţi pot da la exemple, o basculantă întreagă. De la ţărani cocliţi care consideră trotuarul bătătura casei şi îl umplu cu jucărele pentru micuţ ce, în general, se avântă nepăsător în calea ta. La cordoane de familii care ocupă cu tot neamul TOT trotuarul, ăia se şi uită urât la tine când le zici pardon ca să treci.
Îmi menţin îndemnul “Marş la căcat”. A, şi dacă o să treacă unu’ pe lângă tine mergând cu spatele aratându-ţi muie să ştii că ăla sunt eu. De obicei le fac asta vitelor ca tine care s-au trezit suiţi pe căcat peste noapte.
Comment by Eu — June 3, 2009 @ 7:49 am
nenea mage, du-te si mulge o caprioara, ca te-ai udat tot de nervi. eu unul m-am saturat de “perfecti” ca tine – ca daca tot imi spui cum sunt eu, ia vomita aici si niste consideratii despre tine.
du-te si scrie despre catelusi si pisicute. ti se potriveste mai bine, pe principiul: ei nu cuvant, eu pot sa spun orice.
p.s.: subscriu la ce zice Eu mai sus.
Comment by darvai — June 3, 2009 @ 12:48 pm
cu alte cuvinte: du-te si mananca rahat la tine pe blog. e suficient de clar pt. un mitocan ca tine?
Comment by darvai — June 3, 2009 @ 12:49 pm
ce chestie si pe mine m-au facut unele “andicapat” acum cateva zile. eu nu aveam role ci doar un tricou cu un mesaj (ce bine e sa nu faci nimic dupa care sa te odihnesti) si un ghiozdan/rucsac de blugi pe care e desenat cu cap de mort . n-am ce sa le cer, pentru mine persoanele alea nu exista deci nu le bag in seama
Comment by malpraxis — June 3, 2009 @ 12:53 pm
Si parca ar fi singurele inculte!Tara-i plina!
Comment by adriana — June 3, 2009 @ 4:39 pm
Asa e cand n-ai cu ce si n-ai cu cine. Trebuie sa isi scoata prostia in evidenta!
Comment by Ciupanezul — June 3, 2009 @ 6:23 pm
eu – ce nu inteleg cocalarii ca tine este ca daca dai exemple absolut corecte de nesimtire, lipsa de civilizatie si bun simt la altii, asta nu inseamna ca in tabara cealalta ( cea a biciclistilor, etc…) nu sunt tarani la fel de prosti;
am vazut ca nu intelegi ca eu nu te contrazic cu privire la cat de badarani sunt pietonii in general, ci adaug ca si majoritatea bicilistilor si rolelilor, facand partea din aceeasi natie, sunt la fel de handicapati, cu o singura diferenta; daca un pieton este tamp, te deranjeaza, pe cand daca o vita cu bicleta este tampa, te poate baga si in spital; nu ai neuroni destul sa pricepi asta, imi pare rau pentru tine;
in general, ganditorii astia cu fundul, nu pricep ca o pozitie care aduce o adaugare sau o corectura, nu este neaparat diametral opusa;
ai argumentat din topor pentru ca numai de atat esti in stare, iar chestiile care le arunci spre mine, fara sa stii nimic despre mine, arata clar catehoria de frustrati de 2 lei care isi arata muschii din spatele monitorului… nu-i nimic…
darvai – tu esti un anonim si astia pe internet nu merita nici o flegma, mi-e jena mie pentru tine;
sunt sincer convins ca un blog de tinut, mentine o anumita linie a dialogului, dar , probabil din populism aici se ajunge la cocina, asa ca, desi citeam de multe ori cu placere, o sa intru mai rar, opentru ca daca nu iti poti spune parerea civilizat, fara sa iti sara doi-trei cretini care nici nu au inteles ce spui si sa te umple de cacat, nu are rost sa iti pierzi timpul.
Comment by mage — June 3, 2009 @ 8:18 pm
mage, sezi si fii cuminte. asa cutu’. acum spune: tu cine esti, ma rog, asa important? cum se face ca iti pierzi vremea cu idioti ca noi? daca ai fi cineva, nu ai avea timp de small talk-uri.
revin: nu te enerva, ca iti mor putinii neuroni pe care ii ai.
Comment by darvai — June 3, 2009 @ 11:15 pm
te lauzi ca te dai cu rolele?:)). Glumeam. Lasa ca ele este destepte
Comment by sorin — June 4, 2009 @ 1:08 am
Ca fetele o sugeau de la BMW-isti e doar o presupunere! Ca tu erai pe role este o certitudine si un roler ( cel putin acestia pe care i-am vazut eu pana acum ) nu poarta prea multa minte! Sunt de acord sa te plimbi frumos cu rolele pe trotoarele si chiar pe strazile putin circulate , dar nu pot fi de acord cu aceia care sar cu ele pe scarile blocurilor , sau in imediata apropiere a locuintelor facand un zgomot care te infioara! Ca fetele acelea se reguleaza sau nu cu BMW-isti nu deranjeaza pe nimeni , cel mult pe invidiosi sau impotenti… Rolerii nesimtiti , insa , deranjeaza! Deranjeaza …
Comment by Maurice — June 30, 2009 @ 11:22 am