N-ai cu cine, niste bătuți în cap
Scris de VisUratIeri mi-am dat cu părerea despre “creștinii” care nu mai pot de grija bisericii și a sărbătorii pascale doar atunci când sunt în jur camere de luat vederi. Mi-am dat cu părerea pentru că, în principiu, am acest drept. Pentru că este legal (și mă bucur nespus de acest lucru) să ai o părere personală, despre orice, pe care să o împărtășești și cu alții. Am și noroc că-s născut în România și, de 20 de ani, acest drept este legal și mi-e milă de musulmani pentru că nu pot beneficia de libertatea cuvântului.
După cum vă dați seama, odată ce am criticat biserica și am comparat Biblia cu o carte de povești scrisă de Ispirescu, au și apărut creștinii adevărați care au început să mă condamne folosind expresii ca “suge-o”, “ratatule, te bag în pizda mă-tii”, “boule”, “nenorocitule”, “cretinule”, “să te fut” și alte asemenea cuvinte evlavioase (izvorâte din vechi scrieri bisericești) care au fost sterșe din lista de comentarii cu o mare durere-n cur inimă pentru că știam că vin din partea unor suflete neprihănite și cu mare frică de Dumnezeu.
Așa că, pentru că eu consider că am aceleași drepturi și libertăți ca și un popă (așa cum el are voie să convingă lumea că există un bărbos atotputernic care ne privește și pentru asta trebuie să cotizeze pentru binele personal al preotului și al bisericii iertarea păcatelor, așa vreau și eu să spun că nu există nici un bărbos sus în ceruri ci doar niste ghiftuiți care cântă fals niște povești și vor mai mulți bani decât maneliștii), mi-am permis să fac un pamflet de 15 secunde pentru cei care au simțul umorului chiar dacă-s creștini, atei sau de altă religie.
Enjoy.
Nu vă temeți, nu se va întruni nici un sobor de preoți pentru a dezbate acest caz. Sunt convins de asta. Dacă se vor întruni, voi avea grijă să-i întreb cât costă sutanele cu fir de aur, medalioanele din aur de zeci de kilograme și din ce bani și le-au permis.
Și un mic bonus:
LATER EDIT: Să-mi încerc norocul mai mult: Paștele catolic versus Paștele ortodox: copy/paște




Tara Pupatorilor de Moaste, noul clip Truda ca tot ai pus ceva de la ei, acu’ ceva timp.
http://www.rocktube.us/pvsyynIvgKU/TRUDA_Tara_pupatorilor_de_moaste_New_Video_2009_.html
Comment by whisteru — April 20, 2009 @ 12:24 am
“Biserica e buna tine fraieri ocupati” si eu sunt anti biserica si am foarte multe intrebari pentru reprezentantii biserici
Comment by Pustiu — April 20, 2009 @ 12:30 am
pfai, sa vezi acum comentarii…
Comment by cristi — April 20, 2009 @ 12:41 am
Esti aiurea.
Comment by Aiurea — April 20, 2009 @ 12:42 am
dita parodia
)))) ahaha
cat despre al 2-lea…total ciudat. Cum sa aibe Iisus tatuaj, omg.
Comment by WaTzaP — April 20, 2009 @ 12:51 am
Eu sper sa ajung in iad sa iau de coarne dracoaicele si sa pacatuiesc cu ele, sa-mi petrec vesnicia in cazinouri rupand in doua drogurile. Nu am nevoie de o vesnicie petrecuta pe un norisor cantand la harpa. Glumesc desigur. Vreau doar sa vad crestinii cum dispar in ceata la fel ca toate sectele ce au existat pe lumea asta.
Comment by barabas — April 20, 2009 @ 12:57 am
bai eu cred ca e destul de misto sa crezi ca exista un mare serif stelar acolo sus, care te trage de maneca atunci cand o iei razna. cred ca e misto pt ca daca nu ar fi atunci binele si raul n-ar avea nici un sens. dar e doar parerea mea
Comment by katmai — April 20, 2009 @ 1:11 am
Pai daca e vorba de asa, imi scot si eu moastele la pupat, la lins, la frecat, la supt, la ce-o mai fi.
Comment by Radu C — April 20, 2009 @ 1:13 am
Am un prieten care lucra la o benzinarie unde vine un popa si alimenteaza in mod constant.

Cand ajunge la casa tot timpu’ plateste cu bacnote de 1 leu…
Comment by Andi Popescu — April 20, 2009 @ 1:16 am
foarte tare ultima parodie
Comment by Alexz — April 20, 2009 @ 1:21 am
@andi popescu: biserica fail. Îti dai seama că în cutia milei se strâng zilnic vreo 10-20 de lei, numai buni de benzină?
Sâmbătă seara cred că a spart audienţele, iar popa a putut în sfârşit să-şi facă plinul. Asta nu s-a mai întâmplat de la Crăciunul din 2008.
Comment by victorblog — April 20, 2009 @ 1:27 am
Sebastain,exagerezi cu toata chestia asta.
Fara crestinism,nu ar fi Craciun.
Ma indoiesc ca nu sarbatoresti Craciunul.
Canti colinde,nu?
Care colinde sunt despre “seriful stelar” si subordonatii lui.
Eu unul mi-am stabilit ceva.
O sa incerc sa fiu cat mai bun,decent(asta pana cand ajung la vreo petrecere),si fie ce-o fi:
Ca exista Buda,ca exista Dumnezeu,ca ne reincarnam,eu unul nu o sa ma apuc sa ma revolt in asa hal impotriva acestor credinte.
Fiindca nu conteaza in ce crezi.
Important e sa fim cat de cat “buni”.
Comment by none — April 20, 2009 @ 1:29 am
@none: Oare ai fi surprins sa afli ca nu cant colinde?
Sau ca nici copilul nu mi-l voi boteza? Am cantat cand eram copil si credeam ca exista Mos Craciun, Mos Nicolae, Dumnezeu si alte personaje imaginare din povesti. Dar nu mai cant de mult si ma oripileaza cand vad cati oameni sunt inca prostiti cu aceste mizerii.
Tu stii ca oamenii carora le-a luat casa raul la inundatii au platit la biserica pentru ca Dumnezeu sa-i ajute si sa le construiasca din nou casa?
Comment by VisUrat — April 20, 2009 @ 1:33 am
VisUrat este propriul sau Dumnezeu

poate Eliade si Iorga si altii erau inferiori lui VisUrat iar “Nihil sine Deo” o fi reclama la deodorant
dar nu-mi fac probleme, se va gasi o imprejurare care sa-ti puna la incercare limitele si necredinta, nu-mi bat capul sa deschid polemici inutile
Forteaza-ti limitele meanwhile, e fun
Comment by joju — April 20, 2009 @ 1:45 am
@joju: Si cel mai mare criminal in serie spune, atunci cand e aproape sa fie prins, “Doamne ajuta”. E un reflex, e vorba de speranta. Cand totul e pierdut, mai incerci ceva, poate merge. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa crezi orbeste ca exista un barbos si ca ala te ajuta, fapt pentru care trebuie sa imbogatesti popii
Comment by VisUrat — April 20, 2009 @ 1:50 am
nu mi se pare concludent exemplul iar criminalii in serie din documentare chiar nu pomeneau ..
si nici nu se inchinau de frica nici la finalul lor
chestia cu barbosu’.. nu L-a vazut nimeni care sa povesteasca cum arata
poate ai o problema cu popii si generalizezi?!
ori poate esti adeptul evolutionismului
si deci ne tragem din moluste.. cam perfecta evolutie, impresionanta devenire “nedirijata” a speciei nu crezi?
cunoscatorii corpului uman (chirurgii) vad in trupuri opera “Creatorului”
Mai vb dupa ce ai copil de 6 ani .. si hotaraste sa adere la scientologi… sau la cultul mozaic;)
Comment by joju — April 20, 2009 @ 2:15 am
@joju: Cand copilul meu va spune “nepotul tau s-a imbolnavit dar nu-l duc la doctor pentru ca ma rog la barbos si-l va ajuta!” atunci sa stii ca urmatorul lucru pe care-l fac este sa-i crap capul si sa-mi duc nepotul la spital. Dar sunt aproape convins ca nu asa se va intampla
De fapt nu, ai dreptate jojule. E un barbos care ne`a facut pentru ca se plictisea singur. Cum naiba am putut fi atat de prost sa nu realizez asta… Dimineata sunt primul la biserica sa dau cateva milioane sa ma ierte ca na, prieteni prieteni, da` branza si iertarea-i pe bani, nu?
Comment by VisUrat — April 20, 2009 @ 2:27 am
Exista libertatea opiniei. Nu trebuie sa i se bage nimănui pe gât cu forţa credinţa. Iar nivelul la care s-a coborât preoţimea este sub orice critica. Practic ce apare pe bloguri este o replica pertinenta la modul în care se comporta biserica. Constituţia garantează nişte drepturi. Din păcate, unele doar în scris, pe hârtie.
Comment by thor — April 20, 2009 @ 3:49 am
Visurat, in caz ca nu te uiti deja pe youtube, ar trebui sa vezi videourile din seria “Why do people laugh at creationists?” (pentru cine nu stie – daca crezi in Dumnezeu, inseamna ca esti de acord cu faptul ca omul exista de numai 6000 de ani – creationism), sunt pe canalul lui thunderf00t. Asta in caz ca nu te oripileaza destul viziunea ingusta a acestor oameni.
Comment by Abruptblog — April 20, 2009 @ 4:33 am
[...] lasi in cutia milei, sperand ca……chiar asa?! Ca ce???? Hm…credinta nu sta in “cuvinte evlavioase (izvorâte din vechi scrieri bisericesti)” , vorba lui VisUrat. O stii el [...]
Pingback by Credinta nu sta in cat de mare ti-e lumanarea! « Iyli’s Blog — April 20, 2009 @ 4:42 am
Hm…in noaptea de inviere “credinciosii” se bat pe lumina si isi arunca insulte si priviri grele; de Boboteaza se calca in picioare si isi dau cu oalele in cap. Mai bine decat toate astea ar fi oameni in fiecare zi si nu ar mai face zile fripte vecinilor, nepotilor, etc.
Ca pana la urma credinta nu sta in cat de lunga este lumanarea ori ba!
Sunt plina de scarba!
Comment by Julia D — April 20, 2009 @ 5:22 am
vad ca-ti place s-o sugi
Comment by sarin — April 20, 2009 @ 7:43 am
Buhahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha
Meserias videoclip……..meseriasi oameni ce se cred crestini si-i injura pe toti ceilalti (ce pacat ca nu mai exista inchizitia si ca nu mai au si ei bucuria arderii unui ne-crestin)
Crcaciunul, asa cum exista el acum, este o gaselnita comerciala americana, in nici un caz nu are legatura cu tradtiile religioase.
Personal cred ca e mult mai important sa ai un pic de bun-simt si decenta decat sa te lauzi cu o credinta totala si sa-ti lipseasca aceste lucruri
Comment by Attilla — April 20, 2009 @ 9:56 am
Nu discut despre propaganda anti-creştină promovată intens în mass-media chiar şi acum de Paşti, nici de cele câteva cazuri de falşi preoţi şi călugări ajunşi slujbaşi ai bisericii din diverse interese. Nu trebuie confundată credinţa instituţionalizată cu adevărata credinţă creştin-ortodoxă. Nu confundaţi forma cu fondul!
Un adevăr de necontestat este faptul că individul şi societatea au nevoie de religie, pentru că fără ea nu există coeziune socială, echilibru, unitate, nu există suflet naţional, acel motiv care ţine indivizii împreună. Iar pe plan individual religia şi apartenenşa la o comunitate asigură sănătatea sufletului şi a psihicului persoanei.
Domnul VisUrat, aş vrea să ştie că nu poate să-şi dea cu părerea despre absolut orice. De exemplu dacă contestă Holocaustul s-ar putea să facă până la 5 ani de puşcărie. La fel nu este recomandat să facă remarci jignitoare sau împotriva evreilor, ţiganilor, homosexualilor, chiar dacă astea ar fi părerile dumnealui.
Comment by Dan Lee — April 20, 2009 @ 10:29 am
@ VisUrat: nu am inteles faza cu “nu-l duc la doctor pentru ca ma rog la barbos si-l va ajuta!” asa faceau parintii tai???? ca eu printre crestini ortodocsi n-am auzit de-asa atitudine vreodata
doar la sectele mediatizate de televiziune, ceea ce ar fi o generalizare “grosolaniera”
iar faza cu platit contra pacate era la biserica lui Luther
amesteci lucrurile copios
argumentezi ca si cand ai avea un dinte impotriva tuturor religiilor
anyway, te-ai enervat ..
stiu, ai foarte multe articole de divertisment de scris, succesuri
(si daca urmasul tau va alege sa fie evreu va zice: nepotul tau este bolnav, l-am dus la Viena unde cel mai valoros medic evreu opereaza. Ce vrei, asa suntem noi evreii, ne ajutam intre noi)
Airsoft rulz
Comment by joju — April 20, 2009 @ 10:41 am
@ Dan Lee
1. “cateva cazuri de falsi preoti” = majoritatea. Eu nu imi amintesc ultima data cand am vazut un preot care macar sa imi dea impresia ca e cinstit. Am vazut numai binecuvantari de pixuri si masini.
2. “un adevar de necontestat este faptul ca indifivdul si societatea au nevoie de religie”
De cine e necontestat de tine? Eu si o multime mult mai mare decat ortodoxismul il contestam. In timp ce in jur de 2-300 de milioane de oameni sunt ortodocsi, mai mult de 600 sunt atei declarati. In afara de asta, daca vrei sa te uiti la numere afla ca sunt mai multi musulmani decat catolici, undeva in jur de 1 miliard. Religia nu e necesara, era necesara cand nu aveam destula minte si vroiam neaparat sa explicam fenomenele din jurul nostru.
3. Doar fiindca o persoana poate sa faca 5 ani de puscarie pentru o declaratie publica, asta nu inseamna ca persoana aceea este vinovata. Tu ai impresia ca fiecare lege emisa de un stat este buna? Esti de acord ca nu ai voie sa jigensti regele Thailandei pentru ca risti sa fi executat? Legea de care vorbesti tu exista numai in 10 state, e impotriva libertatii de vorbire si, ce conicidenta, fix tarile care au contribuit cel mai mult la eveniment sunt cele care o sustin: Romania si Germania.
4. De ce nu este recomandat sa faci remarci jignitoare impotriva evreilor, tiganilor, homosexualilor si religiei? Fiecare are dreptul sa spuna absolut orice, despre orice subiect. In Romania, numai legea Holocaustului atrage o pedeapsa, dar daca esti dispus sa iti asumi declaratia, poti sa faci 6 luni de inchisoare si sa sti ca statul nu ti-a inchis gura. Cat despre “problemele” despre care tu zici ca nu ai voie sa vorbesti, imi vine sa rad. Religia ta nu are dreptul de a-mi ingramadi libertatile.
Comment by Abruptblog — April 20, 2009 @ 11:16 am
@Abruptblog: de cand a aparut google nici scoala nici religiile nu mai au sens
si da, de cand ai google este practic ca si cand ai avea mai mult creier in cap
de-aia se duc scolarii cu mitraliere si-si masacreaza colegii, ca au computer si inteleg viata si lumea inconjuratoare mai bine
go fuck yourself
cand toti vor fi atei ca tine lumea va fi “a better place”
televizorul si computerul sunt noua voastra religie
ce faci daca n-ai net 3 zile?
fuck off
i-ai cerut voie mamicii tale sa scrii ce-ai scris? vezi ca te asteapta cu pilafu’
Comment by joju — April 20, 2009 @ 11:29 am
@VisUrat: poti sa-mi stergi ultimul comentariu ca deh, am folosit injuraturi englezesti ceea ce contravine regulilor visurat.ro de la ultima re-branduire
tnks
Comment by joju — April 20, 2009 @ 11:32 am
@Abruptblog
1. De unde ştii tu că “majoritatea”? Ai făcut cumva un recensământ al preoţilor şi i-ai studiat pe fiecare în parte? Cred că eşti intoxicat de mass-media mai precis de Pro(s)TV.
2. “Adevăr de necontestat” = adevăr evident, care nu are de ce să fie contestat. Asta nu înseamnă că nu poate fi contestat de orice tâmpit!
2a. Nu m-am referit strict la creştinism ci la religie în general.
2b. Avem nevoie de religie pentru că majoritatea sunt la fel de tâmpiţi ca şi acum câteva mii sau zeci de mii de ani. Civilizaţia nu înseamnă neapărat evoluţie spirituală. Toţi gibonii şi urangutanii au azi suoer telefoane şi maşini de lux!
3. Nu era vorba de vinovăţie. Visurât spunea că “e legal să ai o părere personală”. Ei, uite că nu e!
4. Fiecare are dreptul să spună orice, dar şi obligaţia să suporte consecinţele. După instaurarea NOII ORDINI MONDIALE să vedeţi atunci ce drepturi o să mai aveţi, voi ăştia liberii şi evoluaţii!
Comment by Dan Lee — April 20, 2009 @ 11:36 am
@Visurat: poti sa lasi injuraturile, pentru ca mi-au fost adresate mie si nu am nimic impotriva lor. Nu ma mai chinui sa explic ce ai gresit, incepand cu faptul ca nu am spus nici unde ca sunt ateu (nu sunt), ca tu esti un crestin care injura din clipa in care se simte “amenintat” din punct de vedere religios si ca ai impresia ca lumea era mai buna fara calculatoare, cand tinerii mergeau la razboi si religia era bagata pe gat tuturor. Era lumea mai buna acum 2000 de ani, cand speranta de viata era de doua trei ori mai mica de cat acum? Din punctul tau de vedere, probabil ca da – doar nu erau calculatoarele si internetul pe care le critici folosindu-le.
Comment by Abruptblog — April 20, 2009 @ 11:40 am
@Abruptblog: ai dreptate sunt crestin si injur.. adica nu sunt vreun sfant ceva acolo si nici preot
chiar daca folosesc computerul, exista o valenta negativa si o modificare profunda a modului de a socializa al oamenilor
acum este o perioada de familiarizare a omului cu computerul pentru a aparea apoi androizii
oamenii pre-computer comunicau mult mai bine cu semenii si cunoasteau mult mai bine mediul inconjurator
sa fim sinceri, azi gasesti milioane de raspunsuri pe net, ce rost ar mai avea scoala?
(omul nou si noua ordine mondiala ni se ofera ca sa ce?)
dar asta e doar o parere personala, aici e blog de divertisment nu de formatare si filozofare
Airsoft rulzz
Comment by joju — April 20, 2009 @ 12:02 pm
[...] ofensa publica? Daca spun ca ortodoxia e o porcarie, e ofensa publica? Asta ar insemna ca autorul acestui clip e cam pasibil de parnaie, [...]
Pingback by Legea cultelor din rromania | ARHI — April 20, 2009 @ 12:08 pm
De când cu legea cultelor nu e chiar aşa… s-a cam dus dreptul la liberă exprimare. Eşti liber şi chiar protejat (prin lege) să te exprimi atâta timp cât eşti credincios. în românia doar ortodox. (ştiţi, se aplică legea discriminatoriu, după caz, la marea majoritate)
Dacă ai o opinie contrară mulţimii atunci nu eşti liber s-o exprimi.
În schimb preoţii pot sa-şi exprime tot felul de gânduri ciudate şi năstruşnice fără a-i deranja că lezează pe alţii.
Deci eu dacă le spun lor habotnici nu-i corect. Că-i jignesc. Dar ei pot să-l reinterpreteze pe Darwin să îl reducă la o teorie eronată (darwin n-a susţinut niciodată că ne tragem din maimuţă, ci doar că avem un stramoş comun pe scara evoluţiei ), pot să-i jignească şi pe alţii care au altfel de credinţe (că se pare că la ei nu se aplică deloc legea cultelor) şi mai pot să bage spaima în lume cu tot felul de teorii conspirationiste de genul apocalipsei.
Comment by BlindGirl — April 20, 2009 @ 1:10 pm
scriu din nou comentariul la postatia ta precedenta ,vis a vis de beserica !
@ visurit – SUBSCRIU !!!
Dupa umila mea parere , daca esti curios in legatura cu beserica , religiile , popii – prima oara te apuci shi ceteshti ( dar nu asha 2 ziare , 3 pareri , ci o faci pe bune : cetind biblia , coranul , tora , s.am.d . , apoi ceteshti istoria , si la sfirsit vreo’ 20-30 de carti in legatura cu subiectul , scrise de oameni cu creier ).
Dupa lectura asta ( care nu-i ushoara si necesita ceva timp ) , sau intre timp , deschizi urechile si ochii si asculti si vezi ce fac personajele ( popii ) , ca sa vezi ce si cite fac neicushorii popi si calugari .
Iar la sfirshit SHEZI SI CUJETI !
SI TRAGI CONCLUZIILE !
Io personal , am cam facut tot ce prescriu , si dupa toate alea : sint de aceeasi parere cu tine !
E muuuuuult mai ushor sa stai sa te uitzi la OTV si sa crezi bovin TOT ce tzi se spune , si muuuult mai greu sa ceteshti , si sa cercetezi : da popa zice : CREDE SI NU CERCETA !
@ un intelectual : si la schit dupa 4 ore de stat in picioare , si ascultat nishte preoti ce se mai babardesc intre ei ( cind sint singuri ) ajungi la iluminarea absoluta ???
@ restul crestinilor : DACA NU VA CONVINE MIGRATI PE ALTE BLOGURI ! e plin netu’ , omu’ si-o zis parerea , si isi spune parerea “proprie si personala” , E BLOGU’ LUI , si face cu el ce vrea !
Comment by kuktoos — April 20, 2009 @ 1:10 pm
@ Dan Lee – stergetzi zarul de la gura ( ca m-ai ai cash ) , si apoi pune mina pe carti ( nu te apuca sa dai si tu cu noua ordine mondiala dupa noi , asha , ca ai vazt’ si tu 2 filmuletze ).
Eu intzeleg ca la virsta ta te crezi CEL MAI TARE , CEL MAI INFORMAT SI DETZINATORUL UNOR INFORMATII BETON .
iti spun eu : ESTI UN PUTZOI IMBERB , la care daca cineva ii fute doua palme se trezeste din reveria in care traieste si izbucneste in plins !
Vis-a-vis de evrei si holocaust : uita-te in ce stadiu i-au adus evreii pe palestinieni , care-s vinovati doar ca s-au nascut acolo , unde au vrut ei sa-si infiintzeze tzara , cu drepturi cumparate de la americani prin ONU.
Comment by kuktoos — April 20, 2009 @ 1:30 pm
Un mare intelept zicea odata (
): Nu poti face bine cu forta!
Daca prostimea (ca asa le zic unii preoti) vrea sa dea bani altora, in cazul acesta preotilor, asta e!
Nu ai ce sa le faci daca nu-i duce capul mai mult
Comment by Gicupisicu — April 20, 2009 @ 1:35 pm
Super tare!
)) (retardul!!!)
Creationistii se iau acum de ONU cum ca ar vinde tari!
Ar trebui sa ne intoarcem inapoi in epoca din-nainte de ONU, WW2, WW1, sa ne intoarcem undeva prin 1600 in perioada INCHIZITIEI!
)))
Vai cati retardati! Lasa-i Visule sa-si dea singuri cu tesla-n coa13 cu cretinatatile sustinute
Comment by Gicupisicu — April 20, 2009 @ 1:40 pm
Macar unul dintre cactusii inteligenti de mai sus (unii, nu toti si nu toti sunt cactusi inteligenti) de ar cunoaste numele tuturor profetilor care tineau concurenta lui Iisus in aceea perioada. Sa ne explice de ce a reusit sa faca succes Iisus, asemanarile si diferentele dintre ei. Planul fara greseala de a ascunde trupul lui Iisus si inteligenta iesita din comun a inventatorilor crestinismului. Care stie sa tina un discurs obiectiv si care sa merite sa fie citit, il postez chiar pe blogul meu. Dar ca sa scrieti asa ceva, mai trebuie sa va rupeti spinurile. Hai ca nu-i asa de greu.
Comment by Henrich — April 20, 2009 @ 2:01 pm
esti o fetita proasta si ipocrita.
Comment by raul — April 20, 2009 @ 2:41 pm
Rockerii sunt intotdeauna o specie pe cale de disparie. Niste nespalati si inculti, n-ai ce zice. Asta e… N-am rezistat mai mult de 1 min pe parodia aia de kkt. Nu’s nici foarte crestin, da chestia aia ii cea mai mare imbecilitate facuta vreodata de vreun posesor de creier. Pacat ca inca exista asemenea specimene printre noi.
Comment by Bancheru — April 20, 2009 @ 2:56 pm
Ma refer la clipul al 2-lea, nu la al tau.
Comment by Bancheru — April 20, 2009 @ 2:57 pm
Cand spiritul strabate spatiile egoice, apare sentimentul religios
Comment by joju — April 20, 2009 @ 3:22 pm
Calitatea spirituală a lui Arhi îl recomandă pentru a deveni naş de cununie şi de botez. Astfel, cât mai multe perechi de români şi cât mai mulţi bebeluşi vor fi parte din dimensiunea spiritualităţii româneşti.
Comment by joju — April 20, 2009 @ 3:28 pm
Ceea ce ma deranjează de fapt, este fala cu care îşi etalează Sebastian Bârgău anti-ortodoxismul
Comment by joju — April 20, 2009 @ 3:33 pm
si un citat din meandrele concretului www-ului:
“A fi lipsit de conştiinţă înseamnă să nu îţi mai fie ruşine să-ţi mărturişeşti intimităţile. Întotdeauna moralitatea a fost suprimarea extremelor, a minciunii şi a unei sinceritaţi dusă spre limită, împinsă spre neruşinare.”
Comment by joju — April 20, 2009 @ 3:40 pm
Si cand te gandesz’ti ca moastele astea sunt, de fapt, niste oase sau ramasite ale unor oameni… Si daca te gandesti numai la asta si tot e aiurea. Plus alte povesti.
Comment by DrLyana — April 20, 2009 @ 4:11 pm
@joju: Deja am inceput sa ma plictisesc de tine. Nu faci tu un gest frumos si, daca tot te deranjez atat de tare, ma faci sa-mi fie dor de tine? Ia incearca sa nu mai intri si sa comentezi si vei vedea ca nici tu si nici eu nu vom mai fi deranjati
Comment by VisUrat — April 20, 2009 @ 4:21 pm
nu toti preotii sint asa.sint si oameni buni la suflet care te ajuta satreci peste anumite momente grele din viata cum este normal.am auzit si de preoti prinsi in casa la nevasta enoriasului care a fost laergat mai apoi pe terenul de fotbal,ce unii care te lasa cu mortul pe masa ca nu ai bani sa platesti slujba.sint si preoti care-ti hranesc atit sufletul cit si sufletul.au fost si sint preoti care-i invata pe copii sa numere sa scrie.ii pregatesc pentru viata care-i asteapta.ei merita tot respectul si consideratia noastra.sint oameni cu har care fac cinste acestei “meserii”.
Comment by liviu amza(nadie) — April 20, 2009 @ 5:31 pm
@kuktoos
Pe lângă faptul că nu ai înţeles nimic din ce am comentat, mai tragi şi o serie de concluzii pripite şi total false.
Deci îmi spui că evreii fac ce fac în Palestina. I-am lăudat eu cumva sau i-am apărat?! Apoi îmi spui să citesc cărţi. De unde ştii tu câte cărţi am citit, câte şi ce filme am văzut şi cu ce mă ocup? De fapt, de unde ştii cine sunt?
Şi ca să-ţi demonstrez că eşti prost, află că am trecut deja de 40 de ani, aşa că nu cred că eşti suficient de în vârstă să-mi spui că am “caş la gură” (apropo, eruditule se spune zer, nu zar!!!) şi că sunt un “puţoi imberb”?! În concluzie, nu te crede mai deştept decât eşti, pentru că eşti cel mult un semidoct, care citeşte cărţi dar nu le înţelege. De fapt, pe lângă cărţi mai trebuie să ai experienţă de viaţă şi exerciţiul gândirii.
Comment by Dan Lee — April 20, 2009 @ 5:37 pm
zicea cineva ca fara crestinism nu ar fi craciunul…c’m on! chiar crezi ca nu l-am fi inventat?
si stiti cu zice melodia “Highway To hell” (AC\DC): “My friends are gonna be there too…yeahhh, i’m on a highway to hell!”
Comment by Gheara — April 20, 2009 @ 7:31 pm
@bancheru:esti probabil un cre(s)tin de manelist,avand in vedere cacaturile pe care le spui despre rockeri,dar daca inca nu ai inteles ce inseamna sa fii liber si sa iti exprimi liber opiniile sau viziunile atunci uita-te dracului mai departe la otv sa-ti zica aia ce sa gandesti,ca e foarte bine tata
Comment by lau — April 20, 2009 @ 9:32 pm
alta faza de la inviere: in timp ce citea popa, a dus mana la nas, sa se scarpine. toti enoriasii au crezut ca face cruce si s-au apucat sa-si faca cruce
Comment by cristi — April 20, 2009 @ 9:38 pm
e foarte usor sa stai in spatele unui calculatr si sa proclamezi idei anti Dumnezeu,nu ma deranjeaza oamenii care nu cred pentru ca de aceia mi-e mila,ma deranjeaza oamenii care isi bat joc cu convingerea ca au dreptate.Eu din experiente personale sunt convinsa ca exista Dumnezeu si toti cei care nu credeti o sa aveti undeva pe parcursul vietii voastre un moment in care o sa dato ochii cu El…in fine nu despre asta e vorba,ideea este ca Sebastian confunda credinta cu religia si aceasta este o mare greseala deoarece Isus nu a venit pe pamant sa aduca religii,aceste le-au instaurat oamenii facand din ele o mare mizerie,credinta este atat de simpla si atat de complexa dar trebuie descoperita de unul fiecare. Cat despre barbosul de care zici sunt convinsa ca o sa vina o zi in care o sa te traga de manecuta si o sa iti schimbi tottal parerile,oamenii care se proclama de obicei atei au de fapt o mare samanta de indoiala in suflet dar sunt prea orgoliosi sa recunoasca.Oricum, imi pare rau pentru cei care nu cred in ceva atat de minunat si atat de palpabil,in ceva care a schimbat lumea. Ai nevoie de inteligenta si rabdare sa poti intelege si cunoaste Biblia si mai departe pe Dumnezeu dar sper sa va alocati timp sa incercati sa descoperiti ceea ce insemna cu adevarat credinta. In final vreau sa va spun doar atat Hristos a inviat,am vorbit eu cu el astazi!:)
Comment by lavi — April 20, 2009 @ 10:39 pm
@lavi: ai dreptate, dar numai intr-o parte din discursul tau elaborat:
“imi pare rau pentru cei care nu cred in ceva atat de minunat si atat de palpabil,in ceva care a schimbat lumea.”
Credita a schimbat lumea. A contribuit la uciderea evreilor, la cruciade, la persecutii, crime de la om la om si adevarate razboaie. Unii din voi au dreptate cand spun ca fara religie cativa tampiti nu s-ar controla si ar ucide tot in jur, dar pe cei care ucid in numele religiei/credintei nu ii vedeti? A fost un moment cand masele trebuiau tinute sub control de o forta imaginara, dar imi place sa cred ca a venit momentul in care putem sa traim si sa evoluam prin stiinta, nu sa asteptam rezultate din ceruri. Religia a facut mai mult rau decat a facut bine. Faptul ca tu crezi in Dumnezeu si nu ucizi pe nimeni din cauza asta nu e o realizare. E bun simt. Dar faptul ca milioane de oameni ar fi dispusi sa persecute si sa ucida in numele Dumnezeului lor e cel putin ingrijorator.
Comment by Abruptblog — April 20, 2009 @ 11:15 pm
ia uite bai frate , am ajuns sa imi fie mie jena ca-s ateu. Ma lesi
Adica unu daca aude voci si se crede Napoleon e nebun, dar cel ce aude vocea “prietenului maginar” nu e decat fff credincios. si tot eu trebuie sa imi tin gura, nu?
meri crismas.
Comment by castan — April 20, 2009 @ 11:23 pm
btw, Must see Religulous. It’s the shit. the holly shit:)))
Comment by castan — April 20, 2009 @ 11:31 pm
@abruptblog:parerea ta este ca am dreptate numai intr-o parte a discursului meu elaborat,parerea mea este ca am dreptate in intregimea discursului meu elaborat dar ma rog nu asta este important, important este ca exact ceea ce am spus mai sus se confunda religia cu credinta,sunt doua lucruri total diferite,credinta este ceva ce tine de Dumnezeu iar religia este ceva inventat de oameni care s-au folosit de asta pentru a obtine putere si de aici crimele si mascarele.Toate uciderile care s-au facut pe “fond religios” si pentru care este blamat crestinismul au fost facute in contul acestuia si nicidecum pentru acesta, Dumnezeu condamna cel mai mult uciderea si tot EL a lasat liberul arbitru adica daca vrei crezi,daca nu nu, ceea ce au facut oamneii dupa proclamand ca fac in numele credintei este cu totul alta poveste si nu are legatura cu valorile adevarate insuflate de Isus Hristos. Tocmai de aceea spun este foarte usor sa vrobesti,sa acuzi si sa razi ironic fara sa studiezi si sa cercetezi,oricine citeste Biblia cu mintea si cu ochii bine deschisi o sa realizeze ca aceasta nu este o mare fabula ci este singura carte care are raspuns la orice intrebare fundamentala a omenirii. Nici eu nu sunt de acord cu preotii hoti,cu obiceiurile pagane care se numesc crestine,cu sfintii,cu icoanele,cu moastele,cu botezul la copii care habar nu au ce li se intampla si cu o gramada de alte lucruri care tin de religie dar cred in continuare ca asta nu are legatura cu Dumnezeu,nu este ceea ce el a instaurat este ceea ce oamenii au instaurat folosindu-se de numele Lui. Oricum este destul de complicat dar parerea mea este ca poti vorbi cu bataie de joc numai dupa ce ai studiat si te-ai convins. Eu sunt crestina dar nu imi permit sa imi bat joc nici de musulmani,nici de atei chiar daca nu le impartasesc opinile.
Comment by lavi — April 20, 2009 @ 11:55 pm
Buna remarca aia cu biserica e buna pentru a tine fraierii ocupati
Comment by bampi — April 21, 2009 @ 1:13 am
lavi, Biblia = religie, e o carte scrisa de oameni.
daca Dumnezeu exista sau nu, asta e cu totul alta poveste, Dumnezeu nu are legatura cu biblia.
Comment by none — April 21, 2009 @ 10:47 am
1 cuvant fratilor….. “zeitgeist” o fi n-o fi adevarat ….. mie imi convine mai mult explicatia filmului, decat “ne tragem din adam si eva” ….. genetic, am aflat si noi ca e imposibil … am fi fost dusi de mult …….(vezi soarta gheparzilor care se pare ca-s prea putini pt a supravietui dpv genetic).
)))) pana ajungem noi de varsta aia, o sa dispara multe biserici. Sincer, cu banii aia, bagam un adapost pt cei saraci, de 2 stele macar… da’ cu 10 20 d etaje ….. ca-s multi si nu sunt ajutati in nici un fel.
DAR asta nu inseamna nici ca sunt 100% de acord cu nenea darwin si teoriile lui cu privire la evolutie.
CEVA ceva … tot e … unde si cum si cand …. sincer ….. de ce s-ar agita cineva ….. oricine ar fi (papa, popa, preotu de la biserica de la capatu` strazii) sa afle si/sau sa ii/le intre in gratie, MAI ALES prin plecaciuni si alte asemenea obiceiuri primitive ? Vazand asemenea comportamente .. la cei batrani mai ales, imi dau seama ca
Comment by midgard — April 21, 2009 @ 12:06 pm
Sry de post , sarputea sa fie primu si ultimu sau primu si urm sa fie ultimu, depinde daca baga cnv in seama postul , desi cred ca il vor citii si vor inghitii in sec !
Ai auzit cumva de nebuni ? Ai auzit ca “dictatorilor” le e frica decat de Dumnezeu ? Omu daca nu crede in nimic e 0 , nu are pt ce trai , nu are un scop in viata , se naste , munceste pt el , moare . In trecut oamenii care se duceau la razboi pt “Rege” , un rege iubit si care isi respecta supusii , luptau de 3 ori mai bn decat cei care se duceau pt un jeg de rege … te’ai intrebat vreodata de ce ? oare din cauza faptului ca aveau pt cn sa lupte ? Pt rege , pt familii , pt mostenirea lasata nepotilor ( un pamant ) ?
Orcum , traim in Romania , o tara cu oameni “destepti dar prosti” (nu stiu pe ce sa se focalizeze) , o tara de pareristi , toti se dau cu parerea , acum cu reteaua asta de bloguri toti cei care nu au curajul sa vorbeasca in fata a 200 de oameni pe o scena spunandule o informatie buna vin aici si ca sa vezi cum sa atraga atentia ? spun o prostie negativa ca asta vad peste tot si in asemenea mediu traiesc, si alti 100 de prosti stau si zik “nu e asa , ba e asa , ba nu e , etc .. ”
PS: stiai ca deasupra “Mormantului Sfant” sa facut o biserica ? si ca acolo inainte de pasti se aprinde o flacara cu “Lumina” ? toate religiile au incercat sa demonstreze ca e o porcarie si ca nu se aprinde nimic , nu au reusit , au intrat pe fie serviciile secrete americane si ca sa vezi nici ei nu au descoperit cum de se aprinde flacara aia …
Alt parerist : “Buna remarca aia cu biserica e buna pentru a tine fraierii ocupati
Comment by bampi — April 21, 2009 @ 1:13 am”
“Remix” :Buna remarca aia cu BLOGURILE e buna pentru a tine fraierii ocupati!
Comment by CyRuS — April 21, 2009 @ 12:22 pm
De obicei oamenii slabi simt nevoia de a crede in ceva superior lor, ceva care sa ii protejeze sau la care sa aspire samd… Daca te mai uiti la documentarii sa vezi cam cate evanghelii au fost scrise(da in aceeasi perioada a nasterii lui Iisus) dar suprimate de catre biserica fiind acceptate doar cele care le gasim azi in biblie… sa te uiti ; parca era un documentar cu genu Evanghelia dupa Toma(care explica cine de fapt era Iisus samd).
Comment by Geordy — April 21, 2009 @ 3:30 pm
100% de acord cu visurat, biserica e cel mai mare MLM
Comment by ingodwetrust — April 21, 2009 @ 8:16 pm
Well, pe scurt, eu cred asa: Exista Dumnezeu (in termeni nedefiniti, nu stiu daca e singur, sau daca-s mai multi, nu stiu daca-i barbos sau are cercel in nas – si nici nu are importanta daca are, si nici daca stie tot ce se intampla in Univers, chiar daca are acces la toata informatia si poate scrolla peste tot) si n-are nici o treaba cu Biserica si religia.
Biserica este o institutie politica, de control si de sustinere morala. Daca ar renunta la componenta politica si de control, ar fi ceea ce ar fi trebuit sa fie de la inceput. Nestiind psihologie, oamenii au cautat diverse metode de a suplini o lipsa. Politicul a vazut ca e rost de control in treaba asta, si si-a bagat nasul, stricand totul. In ziua de azi un psiholog poate suplini preotul cand vine vorba de consolare si suport moral, cu diferenta ca preotul s-ar putea sa nu te trimita acasa cand se termina ora pentru care ai platit. Unele ritualuri au rolul de a introduce o tranzitie intre doua stari care altfel ar fi separate de o prapastie. De exemplu e buna cand ai nevoie de sprijin emotional, ca ti-a murit cineva apropiat si psihologul nu-ti poate readuce speranta cu nici o pastila, sau ca sa incetineasca despartirea de o persoana draga decedata, ca nu o pui pe foc, ci o “conduci pe ultimul drum”, stiind ca se duce de tot, dar mai petreci oleaca de timp cu “avatarul” ei. Daca preotul e bun, cand mergi la spovedanie iti poate spune o caruta de chestii interesante (eu am fost o singura data, da’ am cazut jos – preotul chiar stia ceva, nu vorbea ca sa se afle in treaba). Cand mergi la spovedanie n-ar trebui sa mergi doar ca sa-ti spui pacatele, ci si sa porti o mica discutie. Ca si la psiholog, poti merge la Biserica doar ca sa vorbesti cu preotul, nu ca sa-ti ierte pacatele. El tine loc de psiholog si prieteni, atunci cand acestia nu sunt in stare sa-si duca la indeplinire rolul. Daca n-am avea nevoie de dragoste sau daca cei care ar trebui sa ne-o dea n-ar da bir cu fugitii atunci cand ai nevoie mai tare de ei, poate n-ar fi fost nevoie de religie si alti inlocuitori artificiali. Poate si botezul are un rol, ca vorba aia, te scapa un nebun intr-un cazan cu apa rece si parfumata de vreo cateva ori, iar organismul tau s-ar putea sa tina cont de asta. Poate in trecut asa erau invatati oamenii sa inoate (ca am auzit ca unii asa invata azi: ii arunca parintii in bazinul de acumulare si stau pe margine sa vada daca se ineaca). Sunt multe chestii care s-au pierdut in timp sau au fost corupte ca se potriveasca cu agenda politica a unora, dar asta nu inseamna ca totul e de rau.
O problema mare e ca Biserica e reprezentata de-al de Gigi Becali, pupatori de moaste care se calca in picioare ca sa fie in gratia sfintilor si preoti ca in videoclipul Truda, care se roaga la Dumnezeu ca sa le fie bine atunci cand le e rau, iar dupa ce le e bine isi baga pula. Lumea a fost invatata ca daca te rogi si te spovedesti, chiar daca in retul timpului furi, violezi, te droghezi, etc. tot ajungi in rai, iar preotul e pus acolo doar ca intermediar, ca nu stie nici el mare lucru. Asta am fost si eu invatat de mic. Dar apoi am ajuns sa vorbesc si cu niste preoti – posibil sa fi avut noroc si sa fi nimerit cativa care chiar invatasera ceva, si am fost uimit. Nu mi-au dat ordine sau pedepse. Mi-au dat sfaturi, si nu multe, doar esentialul, fara sa incerce sa ma impinga intr-o directie sau alta. Nu erau ipocriti, si asta le dadea alta aura. Nu erau deloc cu “Doamne ajuta” in timp ce intindeau mana si faceau gestul banului. Dar poate am avut eu noroc.
Eu mi-am termitat predica
Tu daca ai facut sociologie ar trebui sa-ti dai seama ce e avion si ce are cat de putin sens din ce-am scris.
Comment by Radu C — April 21, 2009 @ 9:28 pm
Majoritatea nu fac deosebirea intre religie si credinta. Religie poate sa intemeieze oricine. A se vedea cazul Bisericii Scientologice, care spre surprinderea mea a ajuns si la noi si a inceput recrutarile din randul studentilor.
Personal, cred in Dumnezeu (astept sa sara VisUrat si alti atei si sa spuna ca sunt un om slab) dar nu calc in biserica decat ocazional – atunci cand simt nevoia sa ma rog si poate sa fie biserica catolica, evanghelica, ortodoxa – si nici nu pup moaste si cruci (astept sa sara “dreptcredinciosii” si sa urle: Blasfemie!). E alegerea mea; altii cred in Buddha, in karma, in destin, in zei. Altii nu cred in nimic. E alegerea fiecaruia si cat timp nu cauti sa o impui si altora nu vad care ar fi problema.
Comment by outlaw — April 21, 2009 @ 9:42 pm
Daca nu ne-ar f..e grija atat de rau in privinta convingerilor altora, ce lume buna ar fi asta…
Comment by stef — May 4, 2009 @ 5:29 pm
http://www.scaryideas.com/content/11026/large.html
Comment by Andi Popescu — June 26, 2009 @ 8:08 am
nu mai confundati religia cu credinta. fiecare religie e o afacere. credinta e ceva frumos si simplu . pacat ca nu o descopera multi….
Comment by amy — June 26, 2009 @ 10:36 pm