Visurât: Gânduri la turație maximă

15 10

Badea Mircea s`a intrecut pe el in seara asta. Am primit si eu de la oameni de bine (thx clau) inregistrarea cu pacaliciul, in care observ cu stupoare cum aproape ma implora sa`i iau banii pe care nu`i are. Pai nu`i are pentru ca are un proces penal pe rol si niste datorii de vreo 168 de mii de euro la una dintre firmele pe care nu le`a falimentat inca (pentru ca are doua care`s deja falimentare).
In continuare puteti vedea ce a spus mirificul prezentator pe un post national de televiziune:

Mircea Badea

Ei bine, Badea draga, stii cum sta treaba cu calomnia, insulta si drepturile de autor, nu?
In primul rand, mi`ai folosit poza. Acea poza nu aveai dreptul sa o preiei decat cu acordul meu si cu specificarea sursei (scrie jos pe blog, roaga un cameraman sa`ti recite).
In al doilea rand, m`ai facut albie de porci doar pentru ca eu ti`am trimis acu` vreo doua saptamani un SMS despre Voiculescu, mesaj care te`a deranjat (ca na, erai cu buzele in bucile respective).
In al treilea rand, mi`ai jignit si nevasta si mama (cu toate ca eu n`am zis -inca- cu cine si`o trage sor`ta Nati, de ce, pentru ce si in ce conditii), cu toate ca ele nu ti`au facut absolut nimic, pentru ca esti un ţărănete ordinar.
In al patrulea rand, trebuie sa`ti anunti avocatul care se ocupa deja de cazul tau penal (si de datoria de 168 de mii de euro) ca va mai avea un proces la care trebuie sa se prezinte.
In al cincilea rand, trebuie sa`l anunti si pe Voiculescu ca mai vine o amenda de la CNA si ca`i mai trebuie un avocat si pentru procesul pe care`l voi avea cu trustul Intact pentru difuzarea fotografiei, asupra carora nu are drepturi de autor, pe care tu, ca un ninja ce esti, ai difuzat`o pe sistemul “ce e pe net e gratis”.

In concluzie, cred ca e neaparat necesar sa renunti la planurile de viitor si sa te obisnuiesti cu ideea ca este posibil sa locuiesti in continuare cu parintii pentru tot restul vietii lor.

Offtopic: Tu nu realizezi cat esti de penibil atunci cand spui ca ai terminat Cibernetica si n`ai nici cea mai mica idee ce inseamna NumLock?
PS: Sa`ti traduc “offtopic” sau ai vreun cameraman sau femeie de serviciu care te poate ajuta?
PS2: Si Ovi a scris, poate mai bine decat mine…


Pe aceeaşi temă




83 Comments »

  1. E atât de retardat încât nu ştie de tasta FN de pe tastatura de laptop :D

      Comment by Staicu Ionut — October 15, 2008 @ 1:21 am

  2. cretinul avea num-lock-ul apasat :) ))))

      Comment by iulia — October 15, 2008 @ 1:34 am

  3. aha..acu am citit si articolul si am vazut constatarea lui Visurat :) )

      Comment by iulia — October 15, 2008 @ 1:39 am

  4. [...] alte detalii addthis_url = ‘http%3A%2F%2Fwww.oradeanul.com%2F2008%2F10%2F14%2Fraspundeti-la-asta.html’; addthis_title = ‘Raspundeti+la+asta’; addthis_pub = ”; [...]

      Pingback by Raspundeti la asta | Jurnal de Oradea - Mintea Ardealului — October 15, 2008 @ 1:50 am

  5. Eu l-as bate pana l-as baga in coma pe badea (nu merita sa-i scriu numele cu litera mare…). Plus de asta, l-as da in judecata si pt calomnie (nu doar pt folosirea pozei fara a cere permisiunea nimanui).
    badea, daca citesti vreodata comentariul meu, afla ca majoritatea tarii crede aceleasi lucruri despre tine (lucruri adevarate, dealtfel): esti un dobitoc / cretin / imbecil / idiot (etc.. daca vrei, iti trimit un mail de vreo 50 de pagini cu treburile astea) cu impresii de vedeta in cap, care nu stie sa faca altceva decat sa se ia aiurea de altii si sa-si pupe in cur sefii… In speranta ca pupincurismul te va ajuta sa ajungi un sef mai mic, iti spun doar atat: spor la lins, si sa ne spui si noua ce gust au bucile lu’ nea Voiculescu!

      Comment by Ioana — October 15, 2008 @ 1:51 am

  6. In Canada si Irlanda, SUA limita e 0.8 nu 0.5 ca in Austria ! :D
    Si mai tare. Daca vrei exista un PDF cu lista limitelor in multe tari, pentru informare.

    @Staicu Ionut – dreptate ;
    @ Iulia – NumLock nu transforma O in 5

      Comment by GadgetNews — October 15, 2008 @ 1:54 am

  7. lasal ca e distractiv despre ce spune

      Comment by andrey91 — October 15, 2008 @ 2:01 am

  8. Da tu imaginile de pe Antena 3 ai dreptul sa le pui pe blogul tau ???..
    Ai acordul celor de la Antena 3 ??

      Comment by xxvz — October 15, 2008 @ 2:06 am

  9. @GadgetNews: Te inseli… Pe unele laptopuri (intamplator chiar si pe unul dintre ale mele) O se transforma in 5, numai ca trebuie sa folosesc tasta Fn. Dar am vazut si laptoape la care se folosea NumLock…

    @xxvz: bucata de emisiune pe care am pus`o este publica pe trilulilu.ro. nu mi s`a spus ca n`am voie sa o pun si nu scrie nicaieri pe trilulilu ca nu am voie sa preiau codul embed (daca stii ce`i aia) si sa`l integrez la mine pe blog. la mine, in schimb, scrie ca n`ai voie sa preiei textele si fotografiile. asta`i diferenta ;)

      Comment by VisUrat — October 15, 2008 @ 2:16 am

  10. Dom’le omul ăsta e nevrotic, obsesiv-compulsiv şi toată gama de tulburări psihotico-nervoase la un loc. Dincolo de asta, cum a posibil ca pe un post de audienţă naţională [că aşa se laudă anteniştii, deşi eu mă îndoiesc] să vorbeşti ca la uşa cortului? Ce uşa cortului, grajdul porcului???

      Comment by anatati — October 15, 2008 @ 2:22 am

  11. Nici mie nu-mi place de Badea, dar aici gresesti cu 2 treburi:
    1. si tu postezi clipuri cu Badea de nu stiu cata vreme pe blog (si desi nu am cum sa stiu asta, banuiesc ca nu ti-a dat acordul)
    2. adevarul este ca sa conduci dupa 3 beri – indiferent daca o faci in Austria sau Romania – este iresponsabil sau chiar criminal. Stiu ca probabil ai pus postul ala in gluma, dar totusi, este o exagerare. Iar cu Badea – apa adevarului curge chiar si printre dintii unui ciine mort…

      Comment by Andrei — October 15, 2008 @ 2:42 am

  12. @Andrei: 1. Clipurile postate de mine pe blog cu badea sunt luate de pe un site public (trilulilu sau youtube) unde au fost postate de altii si la care ai acces in mod gratuit la codul embed. Nu scrie nicaieri pe acele site`uri ca nu am voie sa le pun. Daca acele clipuri ar viola vreo lege sunt convins ca administratorii le`ar inlatura.
    2. Asa cum nici pacaliciul a uitat sa precizeze, sunt convins ca nici tu nu ai citit al doilea comentariu de la postul cu poza, unde spun ca era apa in sticla si nu bere. Si chiar daca era bere, tot nu incalcam nici o lege in Austria. Faptul ca Badea se imbata de la o bere nu inseamna ca devii pericol public atat timp cat bei o sticla atunci cand conduci. Se pare ca faptul asta l`au demonstrat austriecii atunci cand au permis 0.5 la mie alcoolemie la volan…
    Si mai e o chestie… Ignoranta nu`i o scuza ;)

      Comment by VisUrat — October 15, 2008 @ 2:55 am

  13. Jenant, domnule Badea. De când o chestie spusă la mişto defineşte un om? Pe de altă parte am văzut la Zoso şi un drept la replică în care vorbeai ca ultiimul birjar. De la mine pentru tine numai…

      Comment by Robintel — October 15, 2008 @ 3:35 am

  14. mi-era foarte drag Badea. Dar incepe s-o suga rau de tot. Se vede ca sufera, cand il ia altu la pula

      Comment by WaTzaP — October 15, 2008 @ 4:14 am

  15. spaniolii beau vin la fiecare masa si apoi conduc.Nu se pun in cap dar 2 3 pahare la masa(echivalentul unei beri-doua) nu lipsesc.Nu sunt vanatzi de militieni pentru spaga sau amenda,nici nu mor totzi in accident de circulatie..ba mai mult au sperantza de viatza cea mai mare din lume(andorra) si catalunia(carne de peste,legume,fructe si vin).Imi place badea dar cateodata gandeste mai prost k bunica-mea care nu a iesit din sat.deh..tre sa si faca si el emisiunea.Lipsa infrastructurii(toate drumurile trec prin localitati,prost semnalizate si neluminate),lipsa educatiei rutiere ,si consumul de alcool in exces sunt de multe ori cauze ale accidentelor.Cateodata ma intreb ce vor face imbecilii care schimba de 5 ori banda in 50 de metri pe viitoarele noastre autostrazi.austria sta mai bine si ar fi niste motive in plus de a emigra acolo:D

      Comment by adi — October 15, 2008 @ 6:24 am

  16. ideea de baza e ca… in mintea lui esti “gibon grobial” (wtf is grobial, anyway?). Cealalta e ca iti vei cumpara un calculator nou(si aparat foto, masina eventual… etc, ai prins ideea) si vei face niste excursii dragute imediat ce se termina procesul. Bine jucat, coaie! Bravo! Poate il angajeaza la 0tv de acum.

      Comment by lx — October 15, 2008 @ 7:07 am

  17. mama ce de-a pupincuristi pe aici, nici un comentariu negativ….

      Comment by Rakuman — October 15, 2008 @ 8:18 am

  18. STAŢI, OAMENI, LINIŞTIŢI CĂ NU DĂ NIMENI PE NIMENI ÎN NICIO JUDECATĂ. Amândoi fac figuraţie ca doi cocoşi.

      Comment by okta — October 15, 2008 @ 8:25 am

  19. grobian = prost crescut. Pe langa faptul ca ne extinde vocabularul, chiar asa o fi ? Cine e ce? Ah si faza cu gibonu (care e o specie de maimute) de ce o repeti atat? Rakuman nu suntem pupincuristi, dar cand zice “tineretul gibon” ,insulta cam pe toata lumea.
    Prin urmare ,conchidem : Noi- “tineretul gibon” El – “Batranetul grobian” Q.E.D.

      Comment by Deeanna — October 15, 2008 @ 8:41 am

  20. Nu va mai umflati in pene ca a gresit si Badea:))
    Se mai intampla .. totusi a fost foarte haios..
    Sincera sa fiu :) ) il prefer pe domnul Badea..
    Si nu cred ca ne intereseaza ca are 2 firme falimentate..
    Poate sa aiba si 5…
    Acum faza cu poza la volan si cu sticla de bere chiar este urata..
    Foarte bine pentru Badea ca se imbata de la o sticla de bere..
    Asta dovedeste ca nu e un alcoolic…sau unul care intrece masura in bautura..

      Comment by giulia — October 15, 2008 @ 8:42 am

  21. Cred ca ar trebui sa o lasai mai moale…sa nu va mai certati atata…
    Fiecare sa-si vada de drumul lui…
    Il admir pe domnu’ Badea…
    SI nu cred ca nu o sa mai il admir pt ca are 2 firme falimentate…asa , si ?

      Comment by giulia — October 15, 2008 @ 8:45 am

  22. =)) =)) =)) Vai nu pot sa cred!!! Care si-o fi batut joc de el de i-a pus num lock!! Nu e vorba ca am patit-o si eu la laptopunde num lock e pe una din tastele de function dar m-am prins in cateva minute singura!

      Comment by D — October 15, 2008 @ 8:55 am

  23. Ma amuza persoanele care in momentul in care o iau peste bot devin agresive si ataca cu deja cunoscutul “te dau in judecata ba…”. Daca il dai in judecata si are un avocat bun te face tocanita (de gazete).

    De fapt…ce fac eu aici? Intru in jocul creat de voi doi?
    Trebuie sa fi chiar imbecil ca sa nu realizezi ca si tu si Badea aveti doar de castigat din tiganeala asta. El castiga public tanar care se uita sa vada cand mai da un upercut iar la tine pe blog intra aia care se uita la emisiunea lui si vor sa vada cine este “gibonul”.

    Jmecheria a functionat perfect in cazul lui Zoso.
    Acum un an daca citeai blogul lui gaseai o tona de mizerii. El este baiat istet si a prins valul, a lucrat la atitudine si acum face banuti.

    La tine nu inteleg care este jmecheria. Blogul e cunoscut, dobitoc nu esti, dar totusi iti place sa te bagi in cocina si sa te balacaresti cu badea.
    Frustrari? Romanul din tine iti spune sa nu te lasi, sa dai si tu un pumn in gura celuilalt gibon?

    Pe mine fiecare vizita in Austria ma face sa privesc detasat lucrurile. Se pare ca la tine nu se intampla acelasi lucru.

      Comment by Ovidiu — October 15, 2008 @ 9:09 am

  24. Acum sincer….apa sau nu in sticla aia, a fost putin iresponsabil, mai ales ca sunt multi care gandesc la fel si numai cat ca nu au inceput sa saliveze cand te-au vazut cu berea la gura si din acest punct de vedere, Badea o zice bine aici. Insa personal…cred ca mai tare e faza cu Fn-ul, sau Num Lock-ul…aia da faza :)

      Comment by Simple — October 15, 2008 @ 9:11 am

  25. bleah si chiar cand credeam ca s-a terminat cu mascariciul ala si vei reveni la seriale :(
    ce zici daca te dezabonezi de la cablu si aprofundezi munca la blog :D
    bafta la proces si sa fi calm

      Comment by Schcooby — October 15, 2008 @ 9:55 am

  26. Te rog, Visule, sa stergi partea cu ninja din post! Ninja este o persoana respectabila, un fost samurai, un nobil, un specialist. Mircea Badea nu e! Nu jigni ninja! :D

      Comment by The Fan — October 15, 2008 @ 10:11 am

  27. Ofofofofof. Omu specifica in al doilea post ca in sticla este apa. E asa greu sa va informati inainte de a scrie niste mizerii de commenturi? Sincer imi placea Badea pana acum ceva timp, dar a trecut pe aratura si deja ma dezgusta. Clar are un comportament de tip grobian. Cand jigneste pe cineva incearca sa generalizeze si nu e cazul. Probabil multi dintre blogeri au mai multa scoala decat el si un IQ muuuuult mai mare.

      Comment by who — October 15, 2008 @ 11:02 am

  28. @ gadgetnews,tin sa anunt ca el zice clar ca ii transforma m in 0( la el e o, de fapt e 0) si pe i in 5 , ceea ce e valabil si pentru laptop-ul de la care scriu eu, atunci cand e apasat NUM LOCK

      Comment by iulia — October 15, 2008 @ 11:08 am

  29. Ma in primul rand tu nu trebuia sa ii trimiti SMS lui badea, ca sti proverbul ala vechi: “Nu te pune cu badea ca are mintea odihnita”. Si pana la urma badea are fanii lui la fel de odihniti ca si el, si ca restul de privitori de intact.

      Comment by ictin — October 15, 2008 @ 11:13 am

  30. E prea agitat omu cand e vorba de tine..se consuma prea mult, nu stiu care e ala distrusu din toata treaba? ”gibonu”…cine se agita ca primata in fata camerei de filmat cand a gasit pe site poza cu berea la volan?

      Comment by Mircea pe stop — October 15, 2008 @ 11:16 am

  31. ok, i get it. Ale mele toate au fost cu Fn care trebuie tinut apasat in timp ce folosesti celelalte taste atribuite pentru combinatii.

      Comment by GadgetNews — October 15, 2008 @ 11:20 am

  32. Acuma,Visule, trebuie sa recunoastem ca si tu ai cam exagerat cu poza aia! Ca era in ea apa, votca, bere, bere fara alcool,agheasma,apa tare,apa plata,apa grea, nu mai conteaza!!! Mesajul trimis nu e cel mai bun.Cineva spunea ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, si mare dreptate avea! Cunosti foarte bine mentalitatea romanului, ai scris zeci (sute?) de posturi despre inconstinti si marlani romani. Crezi ca daca la noi s-ar da legea ca in Austria, ar respecta-o cineva? Crezi ca in loc de 3 beri, romanul nu ar bea 4? La ei exista legea pentru ca au ceva ce noua ne lipseste-un grad inalt de CIVILIZATIE si SPIRIT CIVIC!!!
    Cat despre Mircea Badea, de ce te cobori atat de jos? Pentru mine a urmari “In gura (masii)….presei” e echivalent cu a urmari episodul 632.853.541 din serialul “Elodia” de la OTv.

      Comment by dani — October 15, 2008 @ 11:23 am

  33. Buna, mai Sebi. Zi-i mersi lui Badea, ca din neica-nimeni te face celebru si pe tine si pe marele Ovi si cistigi si tu bani pentru mult-discutatele beri. Teee rrooooggg, da-l in judecata pe Badea!!! Tu esti ori prea prost, ori ai doar o prea mica experienta de viata, ca sa intelegi ce spune si Badea cind se refera la dezastrul din justitia romana.
    Badea, ca orice om – in afara de tine, bineinteles – n-are niciodata pretentia ca e cel mai cult si mai destept, el spune doar ca e muuuuuult mai cult si mai destept decit unii ca tine+Ovi+Zoso+Denisuca la un loc, lucru pentru care si eu as pune mina in foc ca asa e. Faci atita caz de Numlock, desi daca ai stii ca in anii in care facea el Cibernetica, se faceau acolo multa statistica, matematica multa in general, algoritmi, proceduri, deci lucruri care nu aveau asa mare legatura cu NumLock-ul, si oricum el deja avea de munca si n-a spus niciodata ca a fost un student eminent.
    El face o emisiune-protest, care are mare audienta, in care emite niste pareri cu care orice om poate rezona sau nu. Eu spun ca face un lucru nemaipomenit de bun pentru societatea asta, transmitind niste mesaje – majoritatea corecte, NU TOATE , dupa parerea mea – pe care nu prea le mai poti lua din alte parti. Problema lui e ca pentru a intelege foarte bine si pentru a crede ce spune el tb sa ai si minte, si rabdare dar si niste informatii care nu prea apar in spatiul public. Tu faci seriale de kkt si dai mesaje iresponsabile ca e nemaipomenit sa bei la volan. Esti prea idiot sa intelegi ca asa cum democratia da rateuri si Hitler sau Basescu ajung conducatori de stat, tot asa anumite legislatii au prostii in ele, si daca undeva e permis sa bei la volan, nu inseamna ca e neaparat bine, pentru ca oricind se vor gasi unii care nu rezista la o bere, dar se urca la volan ca legea le permite si omoara nevinovati.

    Imi pare rau , am citit si puncte de vedere interesante prin ce ati scris voi, dar cind ti-am vazut filmuletele postate de tine de la o petrecere privata, si care cred ca te purtai natural si deci te caracterizau complet, iti dadeau masura educatiei si caracterului tau, mi-am dat seama ca are dreptate Badea ca te face maimuta grobiana.
    Eu o sa-ti fac cadou un pic din timpul meu f limitat si o sa urmaresc traseul tau profesional si pe al lui, sa vad care din voi face ceva pe lumea asta si care face seriale penibile si umbra pamintului degeaba.

    Tu ce zici, pe cine sa pariem???

    Tu ce zici, pe cine sa pariem???

      Comment by DragosC — October 15, 2008 @ 11:39 am

  34. Daca tu crezi ca e normal sa bei alcool in timp ce conduci te inseli amarnic.

    Or fi austriecii cu civilizatia/tehnologia/etc la ani lumina in fata noastra … dar apa cu spuma nu cred ca au inventat.

    Stii tu … daca bei o bere te simti alt om …. si omul ala vrea si el o bere …. si se simte si el alt om …. si tot asha.

    Daca peste copilul tau/nevasta ta/etc ar da unu’ cu masina …. iar “unu’ ” ala era baut la volan….ti s-ar mai parea normal ?

    Daca tu … baut fiind dai peste un om si omul ala moare …. iar tu esti constient ca daca nu ai fi baut ai fi putut evita accidentu’ …. asta nu te-ar face sa te mustre constiinta(daca o ai) toata viata?

    Postul tau este un exemplu’ negativ …. te citesc atatia tineri care au nesansa de a se fi nascut intr-o perioada nasoala cand media,netu’ le furnizeaza informatii gata filtratre.
    Partea trista e ca iau informatiile asa cum sunt si nu le filtreaza la randul lor …. putini stiu si fac deosebirea intre ce e bine si ce e rau … iar consecintele sunt vizibile.
    Vezi deseori pe la tv sau prin ziare urmarile unor accidente teribile … si asta datorita vitezei,teribilismului, alcoolului (ce “cul” e visurat …. bea bere in timp ce conduce pe autostrada in austria).

    Una peste alta … reactia lui Badea a fost fireasca chiar daca modul lui de expunere e mai pitoresc.

      Comment by cris — October 15, 2008 @ 11:41 am

  35. Auzi ma Badea? Mi-a placut cum ai dat in Base si in Tariceanu in seara asta. Ia sa treci pe la contabilitate ca ti-am pregatit un sac de gogosari…sa pui si tu pe iarna.
    Si vezi, maine seara sa te iei de Geoana ca am io o treaba cu el!

      Comment by Felix Motanu — October 15, 2008 @ 12:07 pm

  36. Nu-i prima oara cand te bagi prin cocini si dupa aia (oh, dar ce mirare !) incepe sa-ti miroasa cand dai pe acolo de porci. Ce altceva ar putea exista pe acolo, Sebi ?
    Cineva , mai sus, vorbea de castiguri sau pierderi, de comparatii cu zoso si asa mai departe. Posibil sa fie si asta intr-o mai mica sau mai mare masura insa, pana la urma, ce se intampla cu cititorul de ziare s-a intamplat si cu DeMaio mai acu ceva vreme si cu ..si cu …. si cu….
    Poate a venit vremea sa fi mai selectiv atunci cand vine vorba sa te iei in betze cu diversi. Adica, cel putin sa alegi din cei care pot si ii duce capul sa se ridice dincolo de jigniri de familie, mame, sotii….
    Altfel, oricine si orice ar castiga , se pierde mult la partea de imagine si mai ales la partea de decenta care, de la o anumita varsta si un anumit status social, vrem sau nu, trebuie sa existe.

      Comment by WhiteWolf — October 15, 2008 @ 12:41 pm

  37. au inceput sa posteze lingericii :) )
    @DragosC probabil iti folosesti neuronul la fel de mult ca si Badea, daca tu consideri ca personajul MB ar putea, sa zicem prin absurd sa fie mai destept decat cei 3 enumerati mai sus. Ma indoiesc de asta si te salut.

      Comment by who — October 15, 2008 @ 1:04 pm

  38. ma fa ceva cu filmu ala ca ma inebuneste vreau si eu sa-l las sa vorbeasca si sa dau sa imi deschida un alt tab de la un link de la tine de pe blog si reset filmu , 0 buffer-ul de la inceput tot si asteapta sa dau play.

      Comment by apolodor.ln — October 15, 2008 @ 1:06 pm

  39. Eu zic ca a facut misto finut de tine. Tre sa recunosti ca de data asta te-a prins. Si tu ce faci?! Asa ii raspunzi : “te spun lu mama?!” adica lu domnu procuror!?
    Mircea Badea are si calitati si defecte , ca si tine, ca si oricare altul, dar de data asta a fost peste tine

      Comment by veritahigh — October 15, 2008 @ 1:09 pm

  40. @The Fan
    Ninja nu e nicidecum un nobil sau samurai. E exact opusul, adica un asasin murdar, un low-life, un element abject urat de nobili si samurai. Citeste Shogun-ul.

      Comment by Clayton — October 15, 2008 @ 1:13 pm

  41. Cat de bou poate fi omul asta…
    Cat despre faza cu NumLock – inca o dovada a prostiei.

      Comment by Cypress — October 15, 2008 @ 1:29 pm

  42. Se pare ca Badea te citeste zilnic. Daca nu ii convine ce scrii de ce oare mai intra pe blogul tau?

      Comment by Cosmylyviu — October 15, 2008 @ 1:42 pm

  43. mdea….romani sadea……………..bai fratilor da la nivelul asta ati ajuns…va certati pt un ciolan………………..Visule daca badea e prost si dobitoc da-l drakului in judecata si arde-l bine, si incheiati cu razboiul asta.

      Comment by MIDAS — October 15, 2008 @ 2:26 pm

  44. eu cred ca badea e foarte comic :)
    zi mersi ca s`a luat de poza aia si nu de povestea cu epilatul testiculelor cu crema in timp ce citesti Unica.

      Comment by Maddy — October 15, 2008 @ 3:18 pm

  45. ma ciocul mic si joc de glezne

    nu uitati ca Badea este cineva cunoscut in Romania

      Comment by andrey91 — October 15, 2008 @ 3:21 pm

  46. Eu cred k tu nu ai nici 0.00000001% Din capacitatea lui Mircea BAdea de a trata un subiect dar mai ales de a face comentarii pe o anumita tema
    Eu te cunosc foarte bine ai fost cu mine la scoala si nu dau nume ca dupa aceea ies dicutii si nu am chef sa am de a face cu tine
    PS: Sper sa lasi cometul meu sa nu il stergi!!

      Comment by Damian — October 15, 2008 @ 3:29 pm

  47. Prietene,
    Nu stiu de ce te-a apucat dintr-o data, dar la cat l-ai atyacat tu pe badea era normal ca asta sati-o faca intr-o zi. Ca s-a folosit de niste repere personale de ale atel sunt de acord, ca sarit calul iar sunt de acord, dar pentru numele lui Dumnezeu, cand intri in jocul asta nu mai ai sentimente de fecioara neprihanita.
    S-a laut si de Base, si de Tariceanu, de absolut toata lumea, emisunea lui e un gen de Alcibiade de la Romania Mare, dar in varianta tv, asa ca ar trebui chiar luata ca atare.
    Si in fond iti face reclama
    TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL
    Poate ca ar fi timpul sa o luati mai calm

      Comment by unul care se uita la Badea — October 15, 2008 @ 3:38 pm

  48. Visurat nu mai sterge comentariile Pro Badea si apoi spune ‘uitati cati sunt cu mine, nimeni nu-i ia apararea lui badea, din asta rezulta ca toata tara il uraste’

      Comment by maimare — October 15, 2008 @ 3:53 pm

  49. @maimare: in momentul in care acele comentarii nu vor contine “muie” sau alte injurii, nu le voi sterge… pana atunci…

      Comment by VisUrat — October 15, 2008 @ 3:55 pm

  50. badea a cam ajuns la categoria “frate-meu e mai mare ca frati-tu…sa vezi ce va bate pe amandoi”…si e penibil>.cel putin aseara, se vedea clar pe el cu cata oftica s-a apucat de criticat. Nu a mai avut nimic din sarcasmul rece cu care trateaza de obicei articolele. ci era ofticat pe bune. Ceea ce inseamna ca Sebi l-a atins,Unde,nu stim…probabil cand i-a tras un shut in fund lui voiculescu i-a atins din greseala buzele lu’ Badea, cert e ca acum, “simpaticul” si “Dezinvoltul” de badea s-a cam ofticat si improasca cu noroi. Asteptam poze cu Sebi la supermarket cumparand bere( bad bad Sebi!!), cu Sebi in slapi si sosete si, bineinteles, alte fapte revoltatoare si care incalca legile nescrise ale firii.

      Comment by iulia — October 15, 2008 @ 4:05 pm

  51. bai esti dus cu vaca..cum poti sa spui k ti-ar placea sa bei 3 beri la volan?asta intelegi tu prin “dezvoltarea romaniei”?mai bine te-ai muta k poate de sanatos ce esti te crezi naibi in austria intr-o zi si calci pe cineva…si dak badea sa zicem k s-a luat de nevasta ta puteai sa fi tu mai finut si nu faceai acelasi lucru…dar e mai usor sa dovedesti k esti marlan!
    SI TU BADEA NU MAI VB DE EI K NU MERITA SA LE FACI ATATA RECLAMA;)

      Comment by bogdan — October 15, 2008 @ 4:45 pm

  52. Mosule calmeaza-te.Inteleg ca traiesti in romania si incerci sa dai din coate sa`ti mai creasca coaiele, dar deja ma dezgusti.Bine ca te-ai mutat din iasi.Drum intins.

      Comment by FuSsYd3vil — October 15, 2008 @ 5:08 pm

  53. Faza cu o bere permisa la bord e ca sa poti sa bei si tu ceva cu prietenii in pub si sa muti masina dupa aia 2 km pana acasa. Nu inseamna ca tragi doua de dimineata si dupa aia te pui sa faci 800 de km pe autostrada ca asa iti da tie legea voie. Aia e inconstienta crasa – legala, desigur, da’ tot inconstienta se cheama. Parerea mea de om care sta intr-o alta tara unde ai voie cu bere la bord. Nu zic, evident, ca asa ai fi facut tu, imi dau doar cu parerea.

    Emisiunea lui Badea are “pamflet” pe generic, asa ca nu-ti face prea mari sperante cu procesul de calomnie. Poti sa discuti cu un avocat despre asta, desigur. Iar legea copyright-ului la noi este o chestie inca la nivel de anii 60, inca nu prea stie ce e aia Internet, mediu digital etc. – o sa fie destul de complicat procesul. Eu am pe unul care a furat din textele mele (si ale altora) si si-a facut carte, si faptul ca noi am publicat online face lucrurile mult mai complicate din punct de vedere legal.

    Un sfat mic si tehnic ti-as mai da: afla care e clasa de IP-uri a Antenelor si pune frumos un redirect pentru ele in .htaccess (sau vorbeste cu un web admin care stie cum). Si asa scapi de vizitatori de la trustul motanului.

      Comment by Laur — October 15, 2008 @ 5:15 pm

  54. “Bautul da bere mi se pare dizgratios in principiu,” ce blasfemiator ordinar poa’ sa fie badea asta!!!

      Comment by KodrutZ — October 15, 2008 @ 5:16 pm

  55. are dreptate la faza cu berea….nu e un motiv sa te muti in austria sau oriunde. Cu siguranta visurat a hiperbolat ca sa obtina un efect comic. Amandoi aveti mintea ascutita si e logic sa nu va suportati. Nu te deranjeaza decat unul la fel de bun ca tine, nu o sa ai antipatie fata de unu cu iq negativ. Sunteti amandoi baieti destepti. Un 10 pt fiecare.

      Comment by iona — October 15, 2008 @ 6:21 pm

  56. @Clayton: Shogun e un roman. Adica o poveste inventata de un scriitor. Incearca mai degraba sa citesti o carte de istorie. PS: Am citit Shogun. Dar tu?

      Comment by The Fan — October 15, 2008 @ 7:36 pm

  57. Auleu VisUrat… iti placi sa dai cu nuca in perete si sa faci pe durul ca dai tu in judecata pe cineva…dar tu nu te uiti la tine … ca trustul Intact o fi o laba si nu are avocati sa se apere…sau ce.. esti moartea din carpati?

      Comment by Mircea Blogovenia — October 15, 2008 @ 7:43 pm

  58. dupa logica ta , daca cineva iti ia poza , o pune pe trilulilu , iar apoi badea o da pe post (cum ca ar fi de la trilulilu) ar fi ok , nu ? iar din comentariul cu bautul celor 3 beri la volan(indiferent ca a fost gluma sau nu) , nu pot sa zic decat ca esti un idiot inconstient. sa ne anunti dupa ce l-ai dat in judecata pe badea ca sa vedem cate procese intenteaza intact. badea … la anumite faze la fel de prost ca si tine , doi aruncatori de ‘ca cat’ .

      Comment by avangard — October 15, 2008 @ 9:42 pm

  59. la un eventual proces, o sa rada judecatorul de amandoi, si singurele persoane care o sa faca ceva bani, o sa fie avocatii

    de ce ?

    el ti-a luat poza —- X ron trebuie sa-ti plateasca,…

    Tu ai luat N-clipuri cu el si le-ai pus —- Y ron trebuie sa-i platesti

    * am vazut remarca , pai eu nu am laut de la el, ci de la trilulilu … hai sa ne nu ascundem in cires, ca doar suntem elefanti ;) … nu mi-ar fi si mie la fel de simplu sa gasesc un negru mititel, un congolez, etc … care sa iti copieze toate articolele, si sa nu puna nici-un disclaimer la pagina …eu sa copiez de la respectivu, si sa zic, nu domne ..eu n-am treaba cu visu`, eu pur si simplu am luat de pe o sursa publica

    concluzie : e doar un scandal de rating in ambele parti … nimic deosebit

      Comment by IuliusAugustus — October 15, 2008 @ 10:33 pm

  60. Totusi ? atata caz pentru asta ? omul nu e din bransa (pc-urilor) si nu le are….asta e parca voi toti le aveti cu mass-media să fim seriosi!

      Comment by Ivy — October 15, 2008 @ 11:50 pm

  61. Eu l-aş ignora în locul tău, că m-am cam săturat să-l ascult cum scoate băşini pe gură. Mai bagă un serial, ceva, că sincer, nu cred că mori de foame cu ele.

    Atâta timp cât nu eşti cu musca pe căciulă, nu are rost să te aperi şi să te scoţi, că o să-l enerveze şi mai tare.

    p.s.: dezavantajul de a da detalii personale pe blog: începi să primeşti lovituri sub centură, că deh, la asta se pricepe românul.

    p.p.s.: eu cred că cine are un pic de minte, a prins gluma cu sticla de bere.

      Comment by Fr3ak — October 16, 2008 @ 12:02 am

  62. Da…. Badea a gresit! A gresit ca te-a bagat in seama! Vezi poate imi stergi mesajul… ca te dau in judecata bheeei !!!!

      Comment by Marius Vilaia — October 16, 2008 @ 12:20 am

  63. Macar nu ti-a dat blogul pe post, ti-a facut ceva reclama dar intre blogeri asa. Daca iti dadea si adresa te scotea din foame, insista ca poate, poate.

    Cum zice si cel mai sus, a gresit ca te-a bagat seama, persoanele ca tine trebuie lasate in lumea lor, pe bloguri.

      Comment by Ionut — October 16, 2008 @ 12:49 am

  64. Spui ca nu stie el de NumLock ca a terminat cibernetica, el e doar un prezentator, ce conteaza daca nu stie atata timp cat emisiunea lui nu cere specializarea care a terminat-o el.Asta in masura in care sunt in media multi care au doar liceul terminat. Mai mult de atat ce conteaza atata timp cat face rating si multa lume il place. In medie are rating 2, tu daca faci parte din mass-media cam iti dai seama ce inseamna rating 2 si cati oameni se uita la emisiunea lui. A nu se intelege ca sunt fan Badea, mie mi se pare indiferent, e si el om, are si el momentele lui cand se enerveaza, dar faza e ca devine deja enervant sa vezi pe toate blogurile “mari” articole anti-badea. Mai zic in ca o data nu sunt fan Badea, dar daca as fi eu el nu v-as baga in seama pe nici unul, voi tanjiti toti sa va dea adresa pe post, iar el nu sta sa gandeasca si o face, asta inseamna trafic pentru voi, si va convine. In fine …a trece si faza asta cu bloggeri vs Badea.

      Comment by DJAx3L — October 16, 2008 @ 12:51 am

  65. antena1 are audienta mare. este post de televiziune cu acoperire f mare deci majoritatea tarii are acces, tara care este in mare parte mediu rural. Io ma uit f rar la tv iar de antena 1 trec repede (ca de majoritatea posturilor romanesti). la emisiunea domnului Badea nu m-am uitat mai deloc insa am mai vazut cate ceva. Nu-mi place. Nici nu vad ce e de placut. E un tip suparat pe toata lumea care are are ceva de comentat despre tot. Ma mir ca la cata lume a injurat, inca nu l-a calcat nimeni. Am vazut ca are multi fani. Sa-i traiasca.
    Toata lumea e suparata pe ceva da nu toti au ocazia sa-si verse amarul la o televisiune nationala vizionata de milioane, in fiecare zi. Mai da-o dracu mai. Ce fel de om isi incepe emisiunea ca pe tarla? Ai apasat NP din greseala si toata romania tre sa alfe cat esti de prost ptr. ca nu stii sa-ti tii problemele personale ptr tine.
    Si am inteles ca esti suparat da nu in halu asta. Io nu mias permite sa-mi vars nervii asa de fata cu doar cateva persoane, daramite milioane. Si am inteles ca te iei de lume da ce-i cu apelativele astea ? Io nu stiu ca Visurat sa i se fi adresat in halu asta (si CNA ul iar permite).
    Mai dani :Si daca bei 3 beri ce? Cin va zis ca condusul in stare de ebrietate e mai periculos? Ce statistici spun asta? Io sunt sofer de mult timp iar 2 beri nu shimba felul in care conduc. A pus Visurat o poza cu el si berea la volan. MARE CACAT! Trebuia audienta nationala la asta?
    Mai Visurat: nu numa romanii e prosti, toata lumea asta are oameni prosti. Mai las-o si tu mai moale cu ce de cacat e tara noastra ca nu e chiar ultima spelunca. Tarani cretini sunt peste tot

      Comment by damias cu parerea — October 16, 2008 @ 2:48 am

  66. damias cu parerea…daca asta e numele tau ..
    Din moment ce emisiunea se numeste pamflet..tu ai vrea sa stea drept , cu ziaru in mana si sa citeasca ? NORMAL ca mai trebuie sa si glumeasca , daia emisiunea e numita pamflet
    ce cretin a comentat “Bautul da bere mi se pare dizgratios in principiu,” ce blasfemiator ordinar poa’ sa fie badea asta!!!

    Draguta..poate lui nu-i place berea…
    In fine ..Daca nu il lasati pe Badea va dau in judecata :) )))
    Chiar e o prostie cu datu’ in judecata…
    Unul l’a injurat pe altu’…si “TE DAU IN JUDECATA CA M”AI INJURAT”
    ce prostie..

      Comment by giulia — October 16, 2008 @ 8:36 am

  67. [...] presei, o poza de pe blogul lui. Articolul cu pricina “Scrisoarea” catre Mircea este aici precum si aici (pe oviblog, un prieten). Sincer, cand am vazut poza in emisiunea lui credeam ca e [...]

      Pingback by Badea, in razboi cu bloggerii « Mircea Badea Fansite — October 16, 2008 @ 10:21 am

  68. Mi-e mila de tine. Sincer.

      Comment by 13 — October 16, 2008 @ 11:51 am

  69. De ce nu va “masurati” voi si ne lasati pe noi, cei care nu dau doi lei pe vendetta asta de …doi lei :) , sa intram pe bloguri si sa citim lucruri serioase …eventual haioase …ca doar nu a murit nimeni daca va luati dupa zicala “cel mai intelept cedeaza” , nu?!

    P.S nu ma refeream la EGO-uri cand am zis sa va masurati…si, Mircea, nici la bicepsi nu ma refeream! :) ) so…down boy! :) ))
    P.S 1 vendetta : Act constând într-o ură neîmpăcată şi o dorinţă arzătoare de răzbunare, care are la bază o ofensă sau un omor. 2) fig. Sete de răzbunare sângeroasă.

      Comment by alina — October 16, 2008 @ 12:24 pm

  70. “ca doar nu a murit nimeni daca va luati dupa zicala “cel mai intelept cedeaza” , nu?! ” – ma prostesc citind ce se scrie pe-aici, dar io macar am bunu` simt sa recunosc si sa rectific…+ sa ma opresc in timp util! so…sa rectific ce am scris pt ca nu era intentia mea sa sune …asa! :) corect este : ca doar nu a murit nimeni din cei care au ascultat / folosit zicala aceea si cu siguranta nici voi nu o sa muriti! …mai bine asa! :P

      Comment by alina — October 16, 2008 @ 12:29 pm

  71. @anatati
    Convenţionalitatea este refugiul unei minţi amorţite

    asta e citatul tau de pe blog… dar nu prea se aseaza langa al tau comentariu.

    “Dom’le omul ăsta e nevrotic, obsesiv-compulsiv şi toată gama de tulburări psihotico-nervoase la un loc. Dincolo de asta, cum a posibil ca pe un post de audienţă naţională [că aşa se laudă anteniştii, deşi eu mă îndoiesc] să vorbeşti ca la uşa cortului? Ce uşa cortului, grajdul porcului???”

    Comment by anatati — October 15, 2008 @ 2:22 am

      Comment by christian long — October 16, 2008 @ 12:43 pm

  72. Acuma adevărul e că nu aş vrea să mă întâlnesc în trafic cu cineva care a consumat 3 beri, dar faptul că Mircea Badea exagerează, ca de fiecare dată, în “epitete” e un fapt ştiut. Păcat de o singură treabă: Mircea Badea, prin emisiunea pe care o face, are ocazia să fie lider de opinie, cu alte cuvinte influenţează opinia multora. Păcat că genul ăsta de personaje au ocazia să spele creiere, să influenţeze masele, să genereze curente de opinie, atâta timp cât nivelul lor intelectual este cel puţin contestabil. Şi încă o chestie: el vorbeşte de tineretul din România? El care face parte din generaţia cea mai sumbră a României tuturor timpurilor, o generaţie de oportunişti, figuri de carton şi pseudo-educaţi ce condamnă un comunism pe care pretind că l-au trăit, pe care pretind că îl urăsc, că l-au învins, dar de care rămân profund marcaţi. Ei, cărora le putem mulţumi pentru ţara în care trăim azi?

      Comment by Julie — October 16, 2008 @ 1:23 pm

  73. mai Giulia !!!
    1. damias = da-mi-as (cum sa fie numele meu mai fato?…faza misto cu netu asta e ca poti sa fi cine vrei)
    2. fazacu pamfletul: s-o crezi tu ca emisiunea lu ala e pamflet (cauta si tu pe net definitia pamfletului) ! Academia catavencu, Cronica carcotasilor, alea sa zicem ca sunt pamflete, aia mai glumesc, mai fac misto, da un tzaran care incepe cu “pastele masii” si termina cu “maimutza retardata” o emisiune, nu are dreptul sa o denumeasca pamflet. Unde ai vazut tu sa fi glumit ala in filmuletul postat de Visurat ??? Badea are (se pare) o problema personala cu Visurat si el nu stie sa-si tina problemele personale acasa! parerea mea
    3. “TE DAU IN JUDECATA CA M”AI INJURAT” unde ai vazut tu expresia asta ??? Tu si toti astia care nu au o treaba cu legislatia, A LUA CEVA DE PE SAITUL UNUIA CARE ARE EXPRES SCRIS CA NU AI NEVOIE DECAT CU ACORDUL ACESTUIA, ESTE ILEGAL (sunt f multe saituri de unde poti sa iei ce vrei deoarece nu au stipulat ca nu ai avea voie, Visurat nu e unul din acele site-uri). Visurat in loc sa-l injure pe un post national, il da in judecata. io i-as da foc!!!

      Comment by damias cu parerea — October 16, 2008 @ 6:52 pm

  74. OMG :) ) pwned
    l-a batut calculatorul :) ))

      Comment by Xander — October 17, 2008 @ 3:11 pm

  75. da-l in judecata!!

    “© 2006 – 2008 http://www.visurat.ro. Textele si fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului si cu precizarea OBLIGATORIE a sursei!”

    sa zicem ca nu esti chiar asa de prost pe cat pari … cum a preluat badea fotografia? faptul ca a filmat monitorul unui calculator inseamna “preluare”? nici macar nu-ti cunosti drepturile, te mai faci si de kkt postand asemenea aberatii

      Comment by cetateanul turmentat — October 17, 2008 @ 6:50 pm

  76. Este acsolvent de cibernetica….
    Pt el toti sunt idioti numa’ el e destept.
    Incet, incet se prinde el cum e cu laptopul.Maine, poimaine descopera si “Caps Lock” si “Shift”……

      Comment by niu iuzar — October 17, 2008 @ 7:31 pm

  77. Ai baut prea mult si nu mai stiai unde era liniuta ca sa scrii corect ?Ca poate ‘damias’ mai se aseamana si cu un nume .. un nume mai ciudat ->damias, cu parerea->cu parerea ta ..macar apasa si tu alt si shift si pune drq ş in loc de s ..[eu una in vecii vecilor nu m'asi fi gandit ca e da-mi-as..vezi ce diferenta e daca nu stii sa scrii corect..sau poate nu vrei (apropo .. poate nici pe mine nu ma cheama giulia , mai stii ? )A .. si chestia cu : "M'ai injurat...te dau in judecata! " am dat eu un exemplu ca sa vezi cat de cretin poate sa sune..Cam asa e si in realitate...
    Doamne..cata dusmanie puteti sa aveti in voi...Daca aici toti il injurau pe Badea nu mai comentati..Dar hopa top cand intra cineva si ii ia partea lu'Badea "SARITII , CA E DE PARTEA LU BADEAAA "
    Vrei sa vezi ca daca Badea lua poza aia si daca il vorbea numa' de bine pe Visurat...Nu mai comenta ?
    Si uite ca Badea e mai smecher si l'a injurat pe un post national
    'Pe pariu' ca daca il pun pe Badea in fata ta..esti un nimic..
    Nu o sa mai intru pe blogu' asta...
    1. NU vreau sa mai citesc comentariile de la toti cretinii , 'gibonii' [ ca sa-l citez pe Badea ] si idiotii
    2. Imi provoaca sila acest blog , dar trebuia sa-ti spun parerea mea…

    LA REVEDERE

      Comment by giulia — October 17, 2008 @ 9:34 pm

  78. Bai fratioare v-ati adunat aici sa va pupati in 3 litere unul pe altul sau sa va bociti de mila??? .
    Vorba unor “amici” de-ai taranului: “Badea v-o trage la UE in stil huliganic” si voi va povestiti frustrarile unul la altul. Cred ca v-ati pus cu cine nu trebuia.

    Sanatate!

      Comment by pt_toti_idiotii — October 18, 2008 @ 12:28 am

  79. ptr cetateanul turmentat !

    Deci sa mergi la cinema si sa filmezi cu camera un film nou aparut iar apoi inregistrarea sa o dai pe un post de televiziune e ok ? Asta asa ca sa ma lamuresc si io cu preluatu.

      Comment by damias cu parerea — October 18, 2008 @ 12:44 am

  80. ptr “damias cu parerea”
    tati atata timp cat ce e scris pe blog apare pe net ptr oricine are acces la net, eu/tu/orice om de tv sau orice om din romania are voie sa vb despre asta (ca n-are voie sa descarce poze, sa fol aceste articole/sau portiuni din aceste articole pline de inteleptciune, e partea a doua). ce-a facut badea (sa filmeze monitorul in timp ce era pe net) nu reprezinta nici o incalcare a vreunui drept. dar e ok, dati-l voi in judecata, mai faceti eventual cateva post-uri pe blog, cereti-va drepturile, ca vad ca toti aveti mintea mult prea odihnita

    ps: vezi ca la cinematograf inca se plateste bilet ca sa vezi un film, in caz ca ai uitat cum e. si ceea ce tu incerci sa compari, sa te dai rotund, compari capra cu varza, sunt 2 lucruri total diferite, filmul ala are copywright si multe altele inregistrate oficial la diferite institutii)

      Comment by cetateanul turmentat — October 18, 2008 @ 5:16 pm

  81. esti nasol rau tati, nu mai sterge p0$turiL3 }{

      Comment by trAANCe — October 21, 2008 @ 3:10 pm

  82. [...] ma asteptam sa ajunga in astfel de situatii. Pai hai sa vedem cine sunt in razbel. Mircea Badea vs. VisUrat Mircea Badea vs. Serban Huidu Serban Huidu vs. Victor Ciutacu Eu nu tin cu nimeni. Nu sunt in [...]

      Pingback by » » Conflicte deschise - Blogu` Lu` Sorin — October 21, 2008 @ 9:55 pm

  83. Altadata fi mai atent ce scri , ca fapt divers , sa nu te minunezi apoi ca te baga Mircea pe post si sa faci gura cat 4 camioane …

      Comment by Dee — November 7, 2008 @ 10:21 am

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.