Amice, esti idiot!
Scris de Sebastian Bargauacum o sa ziceti si ca sergiu nicolaescu a facut filme bune si e un super actor, nu?
omul nu a spus decat faptul ca desi Ilarion Ciobanu a fost un actor mare a jucoat doar in filme proaste, si asta e adevarul.
Comment by gica contra
Da amice, esti idiot. Nu cred ca trebuie sa`ti explic faptul ca nici un regizor roman de dupa revolutie nu s`a ridicat la nivelul lui Nicolaescu, nu? Ar fi o pierdere de timp si oricum, la cat de idiot pari, nu vei intelege.
Dar sa spui ca “Ilarion Ciobanu a fost un actor mare care a jucat doar in filme proaste” este o cretinantate. In primul rand, daca filmele sunt proaste, nu ai cum sa`ti dai seama daca un actor e bun decat daca joaca si in filme bune. Daca joaca numai in filme proaste inseamna ca nu`i un actor bun. Nici cu acest aspect nu te voi chinui pentru ca e clar ca nu intelegi…
Asa ca mai bine mergi si vezi avortonii lui Mungiu sau discutiile despre cacat ale lui Puiu pentru ca vad ca asta intelegi tu prin filme bune. Cinci puli in 2 secunde, maestrul Tudor Chirila (eventual poate`l si compari cu Marcel Iures sau Toma Caragiu), Vacanta Mare (comparata bineinteles cu Dem Radulescu, Jean Constantin si Marin Moraru), cersetori, mizerie, saracie, trei pisde goale si niste futaiuri ieftine…
Astea`s filmele care`ti plac tie, nu? Astea`s capodoperele care ne pun pe harta…
Pentru ca tu stii doar ca filmele romanesti tre` sa contina zeci de injuraturi, pisdele au profile pe hi5 si Adi Minune tre` sa fie presedinte…
Ma scarbeste sa vad cum ajunge sa promovam niste rahati vulgari si sa consideram arta niste dejectii suburbane…
Sergiu Nicolaescu este singurul regizor roman care a facut peste 40 de filme de lung metraj! .. nu conteaza daca au fost comenzi de partid sau ca a avut privilegii.. dar a facut! Nu are nimeni dreptul sa-l injure. Filmele facute de el au poveste cu inceput si sfarsit. Nu zic NU valului de realism-minimalism de acum, insa Nicolaescu e un mare om
Comment by bimus — September 8, 2008 @ 10:39 pm
Sergiu Nicolaescu a facut filme bune inainte de 90 . Ultimul film din seria Comisarul Moldovan este o porcarie crasa.
Comment by Cristi — September 8, 2008 @ 10:51 pm
Ai un gust groaznic in materie de filme. Ciudat ca nici un regizor dupa revolutie nu a ajuns la nivelul ‘maestrului’, si totusi uite ca un roman a luat marele premiu la Cannes. Straniu, nu-i asa? Nicolaescu e un regizor bun, dar atat. Nu se apropie si nici nu se va apropia vreodata de nume mari de dupa cortina de fier. Nu are nici macar un film de nivelul regizoral al lui Menzel de exemplu. Din pacate probabil nu ai auzit vreodata de respectivul regizor. A, dar de un Herzog ai auzit?
Comment by vctor — September 8, 2008 @ 11:14 pm
Si da,draga sebi,filmul lui mungiu e clar doar despre avortoni si ‘pisde’ goale.:)).Cat despre Cristi Puiu..si pe mine ma plictiseste/enerveaza.
Comment by vctor — September 8, 2008 @ 11:22 pm
Omul avea si el o parere/opinie. Asa gandeste el, asta ii place lui, nu te poti pisa pe gusturile omului. Faptul ca gusturile lui sunt proaste sau sub nivelul majoritatii e alta treaba. Prea multa importanta pentru lucruri marunte, mai bine ne scriai ceva amuzant
Comment by SentineV — September 8, 2008 @ 11:44 pm
nicolaescu, acest zeu al cinematografiei romanesti. m-am mirat cand te-am citit cu cristi puiu…ca sa vomit, apoi, citind laudele catre nicolaescu si flegmele adresate lui mungiu.
idolatrizezi un gunoi comunist in dauna regizorilor tineri, cu idei, care NU au putut beneficia de finantari ca le lua MAESTRUL, desi trecusera ani de zile de la revolutie. e, lasa, ca au luat premii si asa, fara ajutorul statului care ii era destinat, fireste, marelui regizor. Doua articole de care mi-e scarba.
Comment by Iskander — September 9, 2008 @ 1:20 am
Subliniez ce a punctat atat de concis iskander.
Comment by M0n0 — September 9, 2008 @ 1:48 am
Comment by apik — September 9, 2008 @ 1:49 am
ai perfecta dreptate filmele aparute dupa 90 arata doar ceea ce e rau in societatea noastra sau se axeaza pe tema expirata a comunismului. Sunt curios sa vad ce vor face domnii Mungiu si Puiu peste inca 10 ani … si la 30 de ani de la revolutie ei vor avea aceleasi subiecte ? E ca si cum ai face Rambo IV (acelasi razboi din vietnam in 2015)…. penibili. Acesti domni si-a facut un nume denigrand tara din care provin.
Comment by mihai — September 9, 2008 @ 9:02 am
ai uitat de Tudor Giurgiu si de minunatul sau film Legaturi bolnavicioase…. la cat de putine filme se fac in Romania, e trist ca regizorii vor numai sa socheze si o fac si in cel mai rau caz.
NIMENI nu se poate compara cu Dem Radulescu sau Toma Caragiu
Comment by movieaddicted — September 9, 2008 @ 9:09 am
Depinde la ce te raportezi cand vii si spui ca Nicolaescu e cel mai bun regizor roman. Daca te iei dupa premiile castigate pe plan international, Cristi Puiu e deja peste Nicolaescu. Daca te iei dupa nr. de filme facute, rolurile se inverseaza. Acum depinde ce preferi, cantitatea sau calitatea.
Comment by zetu — September 9, 2008 @ 9:26 am
ma voi sunteti prosti tare….ce nu intelegeti din textul de mai sus…..omu spune clar “REGIZORII DIN GENERATIA NOUA FAC FILME DE KKT….PROMOVEAZA INCULTURA PROSTIA SI DOBITOCIA ROMANULUI…..NU IL VOR AJUNGE NICIODATA DIN URMA PE NICOLAESCU” ……va spargeti atita in beshini cu puiu sau cu muiu(mungiu)….is niste ..(etc).. care nu vor face niciodata filme ce vor prinde la tot publicul…eventual doar pentru cocalari si pentru emo……….doar astia intreleg filmele facute de ei………………asa ca terminati drakului cu toata panarama asta…..faceti scandal pe un subiect care e de toata jena………maturizati-va o data si deschideti ochii sa vedeti ce se intampla in jurul vostru si apoi incepeti sa le dati apa la moara la al de puiu sau muiu(mungiu)………cand o sa faca astia 2 filme ,noi romanii o sa avem fiecare cate un elicopter in curte…….
Comment by Midas — September 9, 2008 @ 10:29 am
hahaahahah iete niste frustrati de la academia de teatru si film care sunt niste pupincuristi @ noii regizori romani. au si acestia niste realizari internationale dar nu se vor ridica niciodata la nivelul celor de pe vremuri. nu uitati ca scurt metrajul lui Ion Popescu Gopo a fost primul premiat din RO plus ca a deschis o noua cale in cinematografie
Comment by Schcooby — September 9, 2008 @ 11:01 am
Vezi ca o sa iasa in colectia Adevarul o serie noua cu filmele lui Florin Piersic – Drumul Oaselor, Trandafirul Galben .. toata seria + Pintea si inca vre-o 3 – fi pe faza sa le prinzi la chiosc (tocmai printez posterele de pus pe chioscuri – azi a venit comanda)
Comment by Un Om Nesuferit — September 9, 2008 @ 11:11 am
Midas…daca mai folosesti mult “…………” o sa cred ca esti prost.
Nicolaescu a fost regizoru partidului. Tie ce iti zice asta?? Ca e bun? Ia te uita la filmele lui de dupa 89. Sunt de rahat, toate!
@movieaddicted … iar compari actori cu regizori.
Si fratilor…daca nu va plac Puiu sau Mungiu, exista intotdeauna un Nae Caranafil care nu se lasa influentat de comunism si a scos filme excelente ca Filantropica, Restul e tacere sau È pericoloso sporgersi.
Comment by M0n0 — September 9, 2008 @ 11:28 am
Dupa 89 nu sau mai facut filme pentru ca sa furat tot ce se putea. Toti au cautat sa faca altceva sa scoata banu. Evolutia cinematografiei e in cadere nu in urcare. Nicolaescu nu a facut filme penrtu ca nu sau mai investit bani in filmele lui. Bugetele alocate sunt mult prea mici. Inainte de 89 partidul baga bani grei in filmele care se faceau. Chiar daca era regizorul partidului a facut filme nemuritoare , iar guzmetii astia din ziua de astazi nu stiu decat sa faca o labareala de film sa o prezinte pentru premiere si eventual sa se lafaiasca, iar dupa 2 zile sa uite toti de ei si de filmele lor.
Asa ca repet inca o data nu ii mai ridicati in slavi pe regizorii din ziua de astazi, nu se vor egala niciodata cu Nicolaescu. Tot romanu stie cine este Nicolaescu si toti au auzit de el, in schimb toti ceilalti precizati in comentariile voastre sunt niste necunoscuti fata de publicul mare. Stau si ma gandesc cum niaba a luat premii muiu(mungiu) cu panarama ai de film cu avorturile…..ideea nu e rea in schimb modul in care a fost regizat filmul e de cea mai joasa speta. Daca era dupa mine eu il interziceam filmul asta.
Comment by Midas — September 9, 2008 @ 1:10 pm
@Midas: Ai mare grija ce spui… Ca imediat sar unii care`ti explica faptul ca tu nu intelegi ideea, nu vezi substanta, nu stii ce`i aia arta… Pentru ca la noi asta`i arta mai nou… Adrian Minune (Furia), avorturi (432), spaga, mizerie, curve si injuraturi… Si noi suntem niste dobitoci care nu intelegem substratul si calitatea acestor filme…
Comment by VisUrat — September 9, 2008 @ 1:16 pm
Da Sebi ai mare dreptate, daca nu tin cu turma si nu pup fundurile, imediat sar salaii sa imi explice ce insemna viata de roman “cultivat”.
Asa ca in incheiere vreau sa le dedic “un elegant penis captivus” tuturor mancailor de fund, cultilor si altora care stiu ce insemna arta si care sustin ca regizorii din ziua de azi sunt cu mult peste nivelul lui Nicolaescu si al altor regizori din trecut.
Dumnezeu sa ierte cinematografia romaneasca care de mult e sub pamint. Amin
Comment by Midas — September 9, 2008 @ 1:38 pm
Regizor bun e, dar este unul dintre cei mai prosti actori. In primul rand trebuie sa definim ce inseamna un actor bun, ca sa ne putem da cu parerea. Actor bun nu e Robert DeNiro care joaca mereu rol de mafiot, sau Brad Pitt care joaca mereu rol de smecheras cu succes la gagici. Actor cu adevarat bun e unul care joaca orice tip de rol: Tom Hanks, sau chiar Ilarion Ciobanul. Sergiu Nicolaescu nu intra in discutie.
Comment by Flo — September 9, 2008 @ 2:54 pm
Am o parere buna despre visurat pe care il citesc frecvent, dar in materie de filme (ca si Zoso) nu are nicio treaba. Gusturile cica nu se discuta, dar uite ca visurat le discuta
Cel mai bun blogger de filme mi se pare Danezia care intelege ceva din aceasta arta.
Comment by Filmbuff — September 9, 2008 @ 4:17 pm
IAr scoti regizorii din contextul lor si ii compari.
Cum era bancul ala… se termina filmul si apare scrisul:
Regia….Sergiu nicolaescu
In rolul principal- sergiu nicolaescu
Scenariul-sergiu nicolaescu
rolurile secundare- sergiu nicolaescu
figuratia- JEan COnstantin…
Jean Consatntin- Sergiu nicolaescu
Comment by So_Hai — September 9, 2008 @ 5:27 pm
mai puiule,esti precum numele tau un pui in comparatie cu uriasii la a caror degete nu o sa ajungi niciodata pt ca voi regizorii sunteti actori ratati,nu sunteti in stare sa ajungeti pe scena si aveti viziuni care de care mai stupide si va considerati chiar originali.daca din poporul asta nu a mai ramas decat mizerie vorbe vulgare si mizerie pe care sa le aratati …e jale…in fata unuia ca ilarion ciobanu,dinica ,georgr constantin ,marin moraru etc trebuie sa va inchinati nu sa emiteti pretentii.cand o sa mobilizati atatia oameni ca nicolaescu intr-un film at sa vorbiti.nu neg ca se faceau filme proaste comuniste dar asta nu va da dreptul sa judecati capodoperele si filmele bune care din 89 le poti numara pe degetele de la o mana.in concluzie nu intina memoria unor colosi pe cre niste saltimbanci precum bodochi ,ivascu ,bleont si altii ca ei nu-i vor ajunge niciodata pt ca totul se bazeaza pe pile si sex.
Comment by cidul — September 9, 2008 @ 8:38 pm
solutia comunismului – surogatul. in loc de carne aveam salam cu soia, tacamuri, adidasi, in loc de paine mancam batoane, in loc de cafea nechezol, in loc de coca cola cico, in loc de poezie adrian paunescu, in loc de pictura sabin balasa, in loc de filme sergiu nicolaescu, in loc de libertate cenaclul flacara. si ce bune erau toate pentru ca nu stiam ca exista si altceva. daca la vremea respectiva v-ati simtit bine vazand tampeniile alea de filme nu inseamna ca ele au cu adevarat valoare. sunt putine filmele din perioada comunista care au cu adevarat valoare. cel mai bun exemplu (dupa parerea mea) e morometii. sau padurea spanzuratilor. un foarte mare actor al perioadei comuniste e victor rebengiuc. comunismul a fost ca o ciuma, a distrus tot ce era de valoare. uitati-va la filmele cu actori formati inainte de ’45 (grigore vasiliu birlic, alexandru giugaru, ion fintesteanu, ion lucian – doar cateva exemple) si apoi la cele turnate cu actorii formati dupa ’45 ca sa puteti face o comparatie. respectul pentru filmele din perioada comunismului e, de fapt, nostalgia iluziei de bine pe care o simteam atunci.
vestea buna e ca romania incepe sa se trezeasca, ca din… nimic apar oameni de valoare care incearca sa ne traga pe toti inainte. prefer sa ma doara filmele lu’ cristi puiu decat sa ma tampeasca cele ale lui sergiu nicolaescu.
Comment by ghrayada — September 10, 2008 @ 7:40 pm
fii serios.
Cultura in romania e la pamant. adik de fapt nu e la pamant…n u exista..ceea ce e , este o comanda masonica evreiasca…ca doar ei fac aceste lucruri.
Toata familia din parte nevestii sunt creatori de arta……si plang cand vad ce este acum….si cum asha zisa democratie si libertate culturala se desfasoara. Oricine creeaza orice si gata e arta.
in comunism or fi fost restricti si atatea de multe lipsuri….dar acum …..cultura insemna bani…nu arta…..ai bani esti cult…etc.. Numai dobitoceni.
soia….uite ca acum soie e peste tot si toti care o criticau inainte de 89 acu o ridica in slavi. Asemeni si altor produse surogat. scrii despre avort pentru ca era ilegal..si foarte bine ca era, si gata esti sus. Ca deh ..nimeni nu a scris…nici nu mai conteaza cum scrii.
eu zic ca mai inainte sa verificati nivelul cultural romanesc inainte de 89 si comparati-l cu cel de acum. Cati romani mai servesc cultura ? muzeele mor, galeriile la fel, operele, teatrle sunt toto mai goale, sau le vezi pline numai de oameni in varsta….cei tineri…cauta mertane si asculta manele doar se vor lipi de vreunul.
Comment by Scorpse — September 12, 2008 @ 1:28 am
Mie oarecum, premiile astea recente pe care le primim, mi se par ca fiind date mai mult din milă, decât pentru merit. Pentru efectul de şoc pe care-l produc filmele noastre.
Vreau să văd un film pentru copii, de exemplu, premiat la cannes. Dar un film de calitate, premiabil, pentru copii e o provocare mare pentru regizorii din toată lumea. D-apăi pentru ăştia ai noştri?!
Comment by Fr3ak — September 16, 2008 @ 8:40 pm
Dar dragi tovarasi cred ca ar fi corect sa amintim publicului spectator ca Dl Sergiu Nicolaescu a Beneficiat de peste 80 % din fondurile Centrului Naţional al Cinematografiei (sau cum D-zeu se numea ) atunci cand lumea cinematografica se baza pe diversitate nu numai pe filme istorice…Asa ca amice te cred si eu ca a facut niste filme cu care a rupt ”gura targului” poate la niste secretare de ong-uri obosite…Oricum respect pentru maestru dar nu-l mai ridicati asa in slavi pentru ca sunt multi care puteau face treaba atunci dar nu au avut sansa sa dovedeasca…
Cu maxim respect!!!
Comment by kid alex — February 2, 2009 @ 4:20 pm