Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

Am scris mai jos ce mi`a placut in Sighisoara, acum a venit timpul sa spun si ce nu mi`a placut. Dupa cum cred ca realizati, va fi muuuult mai lung articolul decat celalalt…
In primul rand, cand am ajuns acolo am avut impresia ca`s in Vama Veche. Plin de tigani, distrusi, emo, roackeri beti si jegosi, cersetori (combinati: un tigan, un roacker), si extrem de multa mizerie.
Serviciile au fost sub orice critica. Am stat o ora sa prind o masa la un restaurant, o ora sa`mi ia comanda si o ora jumatate sa mi`o aduca, si mi`a si gresit`o.
Asadar sa incepem, pe capitole.

Mancarea

In prima seara am mancat la restaurantul “Rustic”.

Photobucket

Am avut parte de cea mai penibila servire din viata mea. Mancarea a fost acceptabila dar prea scumpa. Sa zicem ca pretul nu m`a interesat, dar servirea a fost sub orice critica. Am revenit a doua zi doar pentru ca am gasit in meniu ciorba de fasole cu costita in paine. Chelnerul mi`a spus ca se termina in jurul orei 3, asa ca m`am dus a doua zi la ora 12.
Am stat o ora sa prind masa. Am mai stat o ora sa`mi aduca meniul. Mi`a zis ca nu mai are ciorba de fasole in paine, ca nu mai are paine. Daca vreau mi`o aduce in castron si painea alaturi. Dupa doua ore de asteptat as fi mancat si scobitori, asa ca i`am cerut de mancare. Eram patru, asa ca am cerut doua ciorbe de fasole cu costita (7.80 lei/portia), doua ciorbe de burta (7.80 lei/portia), o portie de varza calita, doua portii de fasole batuta cu ceapa (4 lei/portia) si ceva de baut.
Dupa o ora jumatate si trei beri vine mancarea. Ciorba de fasole cu costita era doar cu fasole pentru ca au uitat sa puna costita. I`am aratat chelnerului, si`a cerut scuze si a zis ca nu vom plati si costita. Dupa un 20 de minute a adus si smantana, otetul si ardeiul iute pentru ciorba de burta. Am terminat ciorbele si asteptam felul doi. Vine ala cu portia de varza calita si dispare.
Si stai, asteapta… Dupa vreo 40 de minute, mama Denisei s`a dus sa`l intrebe p`ala ce se mai aude cu restul comenzii.
“Pai fasole batuta nu mai avem, am crezut ca v`am spus…” zice respectivul.
Buna treaba.
Am cerut nota si m`am uitat sa vad ce platesc. Cum era si normal, pe nota plateam si fasolea batuta iar din ciorba de fasole era scazut 1.8o lei, in conditiile in care o ciorba de legume costa 3.5 lei. I`am explicat, la inceput calm, chelnerului ca ciorba de fasole nu poate fi mai scumpa decat cea de legume, doar pentru ca in cea de fasole e DOAR O LEGUMA iar in cealalta sunt MAI MULTE LEGUME, si, nu pot plati fasolea batuta pentru ca nu mi`a adus.
“Dar ati comandat`o, eu am bagat`o in casa…” zice ala.
Am ramas perplex. N`am mai rezistat si am inceput scandalul. S`a rezolvat intr`un final, dat am plecat total dezgustat.

Civilizatie

Am dormit intr`un camping curatel. A fost curat pana seara, adica pana s`au imbatat distrusii si au inceput sa vomite care pe unde apuca. Pe trotuare, pe langa trotuare, pe corturile altora, in sala de mese, in buda, langa buda, pe buda…
Pe langa asta, la 3 dimineata, doua taranci haifaiviste cu impresii de roackerite descopereau, la propriu, apa calda. De bucurie urlau ca proastele de n`a dormit nimeni din zona…

“Uite tu fata, este apa calda!!!”
“Da, stiu, am facut dus aseara”, raspunde mandra cealalta.
“Da` pe care dau sa fie calda? Pe ala rosu sau pe ala albastru?”, intreaba taranca.
“Pe ala rosu tu fata, da` sa nu dai prea tare, ca te frigi…”, raspunde cealalta.
“Vai tu, cum o opresc? Uite cat abur, am facut sauna aici!!! Hahahahaha!”

Si asa a continuat vreo ora jumate…
Pe langa asta, mizeria din oras si gradul de civilizatie al vizitatorilor m`au scarbit. Am ajuns la concluzia ca Vama Veche s`a mutat la munte.

Photobucket

Photobucket

Am auzit o chestie care numai nu m`a facut sa ma duc sa`i scuip pe cei de la care am auzit`o.
Un pustan la vreo 18 ani, roacker bineinteles, cauta un cos de gunoi in care sa arunce un cocean de porumb fiert. N`a gasit, asa ca s`a reintors in grupul distrusilor beti care “simteau muzica” si le`a zis.
Unul dintre ei ii spune “Arunca`l pe jos ce pula mea! Nu vezi ca toata lumea face la fel?”
Ei bine nu, nu toata lumea face la fel. Doar taranii si distrusii carora le lipseste bunul simt si civilizatia fac la fel.

Vizitatorii

Putina lume buna, in rest toti distrusii, toti betivanii, toti manelistii si toti nesimtitii din Vama s`au adunat acolo.
Rupti de foame, pisati/cacati pe ei de la bautura, murdari de la dormitul in boscheti, unii cerseau pentru bani de tren, altii vomitau pe unde apucau, rupeau, spargeau… Adica traiau liber.
Tin minte ca lui Arhi i`a reprosat cineva ca e un cacat si nu stie sa`si traiasca viata la maxim.
Ei bine, se pare ca nici eu nu stiu. Nu pot sa dorm mort de beat intr`un boschet, nu pot sa plec fara nici un ban de acasa si apoi sa cersesc bani de mancare, de tigari, de bautura sau de tren de la altii, nu pot sa ma imbat pana ma cac sau ma pis pe mine la propriu si nu simt nevoia sa sparg sau sa distrug banci, scaune, garduri sau ornamente doar pentru ca vreau sa traiesc liber si asa ma manifest eu cand sunt liber. Nu pot. Eu cand plec undeva am bani de mancare, de tigari, de bautura, de cazare si de drum. Daca`mi e foame imi cumpar de mancare, daca`mi e somn am unde sa dorm. Daca nu am bani, nu plec. Nu ma duc sa racesc pentru c`am dormit pe pamantul ud, nu vreau sa stau intr`un boschet sa se pise cainii sau alti betivani pe mine, nu vreau sa fac foame sau sete, nu vreau sa cersesc tigari. Daca asta inseamna ca nu`mi traiesc viata, atunci au dreptate.
In continuare va las sa va scarbiti privind pozele.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




42 Comments »

  1. Vai de steaua lor!

      Comment by acsel — July 28, 2008 @ 4:55 pm

  2. Off, nimic n-ai înţeles din viaţa asta! :P

      Comment by TheBlog — July 28, 2008 @ 4:55 pm

  3. astia-s manelisti care cica asculta rock!
    pokemoni si ratati!
    sun sigur ca stii ca nu toti pletosii barboasi sunt asa :P

      Comment by RockerMotociclistSatanistViolatorDeBabeLaSemafor — July 28, 2008 @ 5:05 pm

  4. @Rocker: Da, stiu, si eu sunt rocker, si eu am fost pletos, da` nu am facut din astea… Am scris ca a fost si lume buna

      Comment by VisUrat — July 28, 2008 @ 5:13 pm

  5. Pai normal ca-i plin de d-astia. Toata lumea vine sa vada spectacolul “medieval”.

      Comment by Etherfast — July 28, 2008 @ 5:15 pm

  6. DA trist din pacate ce se intampla in Romania noastra care a devenit Rromania… Toata problema porneste de la necivilizarea multor bipezi..ca oameni nu-i pot numi.
    Pe de alta parte e si vina voastra ca ati mers in locuri gen campinguri pline de alcoolisti si tarani, pe viitor sa mergeti in alte locuri fara asemenea personaje.
    Numai bine,
    Cuibus.

      Comment by cuibus — July 28, 2008 @ 5:31 pm

  7. [...] am o pasiune pentru ele, binenteles, pentru alea faine ) c). Gothic Rock ( nu ma confundatii cu rockerii de la Sighisoara, sunt chiar un tip de treaba. Stiu, ramane de vazut). d). Sa joc fotbal la greu cand am ocazia. e). [...]

      Pingback by Mariuskl » Blog Archive » Una bucata leapsa — July 28, 2008 @ 5:47 pm

  8. ce era pe vremea mea… adica nu demult…

      Comment by Gicupisicu — July 28, 2008 @ 6:01 pm

  9. In continuare va las sa va scarbiti privind pozele.

    Tot ce ai scris este perfect adevarat dar nu pot sa inteleg propozitia de mai sus. Nu inteleg ce ai cu 2 oameni care desfac un pachet si mananca ceva pe o treapta sau pe o bucata de iarba. Unii nu au banii pentru o masa la restaurant iar altii poate ca nu vor sa ii dea (din ceea ce zici tu nici eu nu sunt sigur ca as vrea). Din primele 2 poze de sub propozitia de mai sus nu stiu ce ar trebui sa inteleg – eu vad o adunatura de oameni care privesc catre ceva – de ce m-as scarbi?

    Ce ai cu un om care face o poezioara instant pentru 1-2 lei? E optiunea ta daca vrei asta si omul ala daca face ceea ce zice iti ofera parte din imaginatia si talentul lui.

    Condamna-i pe cei care fura de acolo, pe cei care iti vomita in si pe cort, pe cei care cersesc cu nesimtire nu pe cei care iti si ofera ceva pentru leul pe care il dai. Poate iti da un pupic, poate o poezie, poate te face sa razi. Dam bani pt un stand-up comedy, o carte de poezii sau pt o curva – In esenta e acelasi lucru numai ca la alt nivel si automat la alt pret.

    Condamna ospatarul care nu e in stare sa tine minte o comanda si care isi bate joc de tine pe banii tai, pe organizatori ca nu sunt in stare sa ia un om care iti vomita in buzunar dupa ce l-a golit in prealabil. Fara lege si legiuitori asa ar ajunge sa se comporte toti intr-un final.

    Te citesc de ceva vreme si pana acum am tinut sa iti impartasesc opiniile dar de data asta nu cred ca ai dreptate.

    O zi buna,
    JJ

      Comment by JJ — July 28, 2008 @ 6:01 pm

  10. :) ):)):)) Am o presimtire… :) ):)):))

      Comment by Robintel — July 28, 2008 @ 6:02 pm

  11. @JJ: Oamenii aia despre care zici tu ca “vad o adunatura de oameni care privesc catre ceva” priveau spre parada, ai dreptate. Din nefericire acolo au dormit toata noaptea. Nu am poze cu ei dormind din doua motive: 1. mi s`au descarcat bateriile la blitz si 2. am plecat sa ma culc.
    Aia care spuneau poezii sau pupici sau ce naiba mai faceau ei, iti spuneau din start ca d`aia fac ce fac pentru ca n`au bani sa plece acasa. Din cate stiu eu, tot cersit se cheama, pentru ca si tiganul care-ti vinde o hartie pe care-i o icoana, tot cersetor este. Sau tiganul e cersetor pentru ca`i tigan, roackerul nu pentru ca`i din ala care`si traieste viata la maxim? ;)

      Comment by VisUrat — July 28, 2008 @ 6:18 pm

  12. Asa e cum ai scris. Anul asta am stat maxim o jumate de ora prin cetate. Dar asa este toata povestea. Festivalul medieval pare un Woodstock romanesc. Vin aia se rup in gura si cica traiesc. Ce? Nimic de fapt. Anul asta mi s-a parut mai calm… dar accentuez, nu am stat mult… Anii trecuti era si mai meseriasa treaba, am vazut atatia in coma alcoolica… oho. Cat despre servicii la mancare etc, asa este. Norocul meu ca am casa acolo si ca sa zic asa mananc acasa. Cel mai misto si mai linistit este sa mergi iarna de Revelion. E total diferit.

      Comment by ziarit — July 28, 2008 @ 6:32 pm

  13. ah,am uitat sa ii spun Denisei:(. Ciorba de fdasole in pita se gasea la hotel Sighisoara unde am stat noi, la restaurant, si era si servirea ok,si portiile imense. Preturi medii, ca deh, totusi e festival.Dar merita. Imi pare rau, ca nu v-am zis:(

      Comment by oaki — July 28, 2008 @ 7:57 pm

  14. si eu am stat 1 ora jumate sa aduca mancarea desi am lasat 200 lei acolo. altii, de langa masa mea, au facut comanda de vreo 900 lei iar cand am plecat asteptau deja de vreo 2 ore jumate dar tot nu au primit mancarea…

      Comment by tudor — July 28, 2008 @ 8:08 pm

  15. deci joi cand am fost eu a fost super misto ;) curat, parcat masina fara riscuri etc ;) … nice :) )

      Comment by Piticu21 — July 28, 2008 @ 8:16 pm

  16. Sebi, gresesti amarnic. Si eu am stat in grupul ala de oameni de langa Biserica si nu cred ca-i ok sa zici despre toti ca-s roacari jegosi si cine stie cum vrei sa le mai zici. Erau oameni de treaba care vroiau sa stea jos. Au fost cel putin 5 chitari pe-acolo, oamenii discutau, vorbeau si radeau. E adevarat ca fiecare copac are si poame rele.. mai erau si vreo 10 care erau morti de beti si vomau pe-acolo.

    Nu inteleg ce e cu publicitatea negativa. Daca am face toti asa unde am ajunge ? Daca am arata partile bune am avea mai multe de castigat, fiecare dintre noi.

    Festivalul a fost mult mai frumos decat l-ai descris tu. Dar asta e parerea mea doar ;)

    Numai bine.

      Comment by Basil — July 28, 2008 @ 8:30 pm

  17. As spune 2 lucruri:
    1) unele fotografii surprind oameni nevinovati care stau pe iarba sau care manaca din pachet si nu are rost sa generalizezi
    2) oleak de dreptate ai atunci cand spui ca lucrurile nu sunt in regula la Sighisoara.
    Am fost 4 ani la rand la Sighisoara cu un grup de oameni si am ajuns de fiecare data fie vineri, fie sambata, fie Duminica dupa amiaza .
    Pentru ca am ajuns dupa amiaza am descoperit ca muzeele sunt inchise( Turnul cu ceas, Muzeul Armelor..etc) si ma intrebam : Cand se asteapta ei sa vina turistii? in timpul saptamaniiintre 8 dimineata si 4 dupa amiaza? Greu de crezut ….Am intalnit in fiecare an zeci de oameni dezamagiti din acest motiv si nu numai. Brandul Sighisoara atrage foarte multe persoane dar daca nu se reglementeaza ceva lumea se va satura in cativa ani…

      Comment by Adrian - Iasi — July 28, 2008 @ 8:31 pm

  18. Am fost si eu la festival.Nu mi-a placut ca au fost o groaza de cocalaaaaari.

      Comment by Kittutza — July 28, 2008 @ 9:14 pm

  19. Merci de raspuns

    Probabil ca totul o sa genereze intr-o polemica fara sfarsit. Fiecare vede lucrurile in felul lui. Pana la urma ceea ce am zis mai sus cred ca ramane in picioare. Fara legiuitori asta se intampla. Oricum nu ai zis nimic la adresa celor care mancau pe iarba – de ce te-au scarbit? Daca pe cei care faceau o poezie pt un leu ( de bere, de tren – pana la urma pt ce vroiau ei) ii vezi ca si pe cei care cersesc e alegerea ta. Eu pe cel care macar s-a chinuit sa invete 2 versuri si le “vinde” il vad ca pe un comerciant, un om care isi vinde marfa. Cersetor pt mine e cel care iti intinde mana pe motiv ca nu are. De ce cel care iti vinde un frappe nu e un cersetor? Pt ca nu iti zice ce face cu banii? Cel care ti-a adus comanda gresita e mai om? De ce? Pentru ca te-a tratat ca pe un cersetor – ti-a dat ce si cat a vrut?

    Parerile sunt impartite si am putea dezbate la nesfarsit pe tema asta fara sa ne dam dreptate unul celuilalt. Putem sa facem asta poate fata in fata la o bere sau intr-un cadru privat(mess sau mail)

    Tot respectul din partea mea pentru munca pe care o faci. Ai unul din cele 2 bloguri pe care le citesc frecvent dar trebuie sa te gandesti ca nu e totul ca intr-un instantaneu.

    PS: Te rog sa observi ca nu am facut nicaieri o diferenta intre rockeri, satanisti, tigani, manelisti – Am luat lucrurile dintr-o singura perspectiva

    Numai bine,
    Dragos

      Comment by JJ — July 28, 2008 @ 9:36 pm

  20. Bai toata lumea, vedeti ca a scris anterior si despre partile bune, desi citindu-le pe amandoua simt asa un pesimism si cum balanta se inclina spre partea negativa. Cum nu am fost pe acolo, nu pot sa-mi dau cu parerea.
    Voi de ce credeti ca-i spune festival MEDIEVAL??… ca e ca in evul mediu, atmosfera recreata. Adica mizerie, oameni fara maniere si nespalati, betivani si studenti saraci. Singura diferenta e facuta de sticlele de plastic.

      Comment by So_Hai — July 28, 2008 @ 11:12 pm

  21. fucking retards :| |||||||| Uite de asta nu mai servesc eu Sighisoara la festivalul lu peste prajit, ca desi au desfiintat concertele lu peste nu au scapat de jeguri :( ((( Cat despre servire e la fel si cand nu e festivalul.

      Comment by paisie — July 29, 2008 @ 12:43 am

  22. Sincer, şi mie mi se pare că s-ar putea să faci nişte judecăţi nefondate. Pe lângă faptul că nu mi se pare un păcat să stai pe iarbă, în fund sau întins, nu ai de unde să ştii când te uiţi la un om care face asta unde anume doarme şi mănâncă sau dacă se va îmbăta sau nu. Când era mai frumos afară şi mai multă iarbă în cetatea Sighişoarei erau pieţe pline cu oameni care se strângeau în jurul câtorva chitare şi cântau până dimineaţa. Unii dormeau pe iarbă (ceea ce nu-i aşa o mare scofală). Desigur, erau şi unii care se îmbătau numai de dragul de a se îmbăta, dar nu mi se pare că ei erau regula. Mai degrabă excepţia. Şi să nu uităm că mulţi dintre cei care frecventează Sighişoara sunt la liceu, o perioadă în care să zicem că eşti predispus la excese :)

    În fine, nu are sens sa stârnesc o polemică pe tema rele şi bune la Sighişoara. Ceea ce vreau să spun e că nu e ok să generalizezi. Fiecare poate să-şi trăiască viaţa aşa cum simte. Dacă nu te deranjează şi nu fac rău nimănui nu prea ai de ce să-i judeci. Cazi în aceeaşi capcană ca şi cei care îţi spun ţie că nu-ţi trăieşti viaţa.

      Comment by Irina — July 29, 2008 @ 1:12 am

  23. E tare de tot replica de la restaurant cu fasolea cu ceapa – ati comandat, am bagat-o in casa. Eu i-as fi raspuns ca si eu o bag in a mamii lor si as fi plecat fara sa platesc. Pun pariu ca nu aveau curajul sa cheme politia ca la autorizatii sanitare stateau cam prost. Oricum, eu sunt de parere ca daca esti tratat cu curul, merita scandal cu varf.

      Comment by gunnar — July 29, 2008 @ 1:13 am

  24. Scopul acestui festival ar trebui sa fie unul cultural,adica oamenii vin sa vada spectacole,concerte intr-o anumita atmosfera, nu sa manance si sa bea.N-am vazut aici niciun comentariu cu privire la calitatea spectacolelor si concertelor. Si eu sunt fan muzica rock dar nu ma-mbat si nu dorm prin boscheti ,nu mai generalizati,preferam oricum atmosfera rock in festival decat burtosii cu lanturi de-un kil la gat si gospodine tarandu-si plozii amatori de acadele ieftine colorate cu c… Am vazut un festival transformat intr-un balci ieftin cu spectacole si mai ieftine cu “trante”de artisti rasuflati (cu cateva exceptii,le numeri pe degetele de la o mana)toti marsaluind veseli pe banii nostri de contribuabili fraieri.Dar ce conteaza ce credem noi? O sa vedeti la televizor un festival cosmetizat cu niste comentarii de genul: “E fooooarte frumos aici! Ma simt biiiine! Micii sunt tare buuuuni! Berea la pahar e cam scumpa ,dar in rest e suuuuuuuper! Primarul si organizatorii or sa faca nota de plata (umflata si aia cu fasolea pe care n-ai mancat-o) si ne-o vor trimite noua sa le-o decontam ! Si-am mai bifat in calendarul nostru anual o porcarie scumpa!

      Comment by soana — July 29, 2008 @ 9:18 am

  25. Festivalul rockerilor manelisti

    Vineri seara m-am imbarcat, impreuna cu prietena, castile, gecile si ceva bagaje in trenul accelerat Bucuresti – Oradea, urmand sa coboram la Cluj sa verificam si sa testam o motocicleta in vederea cumpararii. Urma sa calatorim minim 8 ore cu trenul asta, asa ca ne-am facut confortabili pe locurile noastre dupa numerele trecute pe biletele cumparate cu o zi in urma.
    Trenul era plin pe coridor de ‘rockeri’ pokemoni scapati din lesa parintilor, rebeli plecati spre Festivalul Medieval de la Sighisoara sa se dezlantuie in grup, sau care se intorceau din libertina Vama Veche (avand in vedere ca trenul era venit din Constanta si continua catre Oradea)…….
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    …. atunci credeti-ma: NU SUNTETI ROACHERI…. sunteti niste manelisti cu plete ce poarta tricouri negre cu trupe rock! SICTIR COCALARILOR!
    postul asta are legatura cu ce-am vazut la VisUrat!

      Comment by RockerMotociclistSatanistViolatorDeBabeLaSemafor — July 29, 2008 @ 12:16 pm

  26. Nu am cum să nu fiu de acord cu JJ din 2 motive. În primul rand mi s-au parut argumentele lui mult mai solide, tu ai generalizat copilăreşte asupra unei situaţii pe care m-aş fi aşteptat să o analizezi mai în profunzime având în vedere notorietatea ta si calitatea generală a articolelor. În al doilea rând m-am surprins sa ma văd în una dintre poze, mai exact în prima de sub agresiva propoziţie “In continuare va las sa va scarbiti privind pozele.”. Aş dori să te întreb ce este aşa scârbos la primele 2 poze de exemplu din acea categorie? după cum ai zis, nu mai ai aveai baterie şi în plus te-ai dus să te culci, aceste motive nu mi se par suficiente pentru a denigra o masă de oameni care stătea pe o pajişte cântând la o chitară sau discutând, afirmând că majoritatea s-au îmbătat şi s-au culcat acolo, pentru că eu cel puţin am stat şi vineri şi sâmbătă până pe la ora 6 dimineaţa acolo(după care m-am dus la cazare, într-o casă, într-un pat, un loc civilizat din punctul meu de vedere, nu în vreun boschet) şi erau cel mult 10 persoane care domeau în iarbă. E adevărat că orice pădure are şi uscăciuni, dar raportând la numărul de persoane care au participat la acest festival, procentul mi se pare cu adevărat scăzut. Scuză-mă că îţi zic asta, dar tu dacă zici că eşti rocker şi ai avut şi părul lung şi aşa mai departe, nu mi se pare normal să ţi se pară astfel de situaţii degradante. Şi eu sunt student în an terminal, lucrez într-o companie multinaţională şi duc o viaţă obişnuită din punct de vedere al societăţii dar nu mi se par absurde cântările în iarbă cu o bere lângă tine, tineri care au simţ creativ şi găsesc modalităţi de a face un ban în plus sau mănâncă o felie de parizer pe peronul gării, bineînţeles nu sunt de acord cu excesele care mi se par penibile şi teribiliste dar consider după cum am mai zis, că reprezintă cazuri izolate. Poate nu sunt eu încă ancorat în urbanismul şi mondenismul contemporan, sau poate gândirea mea asupra societăţii şi a oamenilor ce ne înconjoară mă face să mă refer folosind termenul de scârbă la cu totul alte aspecte. Te întreb pe final dacă ţi se păreau cerşetori şi jenanţi şi cei ce făceau portrete sau vindeau tablouri proprii? Mulţumesc.

      Comment by Leonard — July 29, 2008 @ 1:24 pm

  27. @Leonard: e o mare diferenta intre cantarile in aer liber cu o bere langa tine si boratul nonstop, poate am gresit ca am generalizat, dar nu`mi spune ca n`a dormit nimeni pe iarba acolo sau ca nu s`au facut muci ca nu te cred. Trebuie sa recunosti si tu ca nu mai e cum a fost odata. Nici un Sighisoara si nici in Vama. Nu`mi zi ca n`a aruncat nimeni pahare si resturi pe jos, nu`mi zi ca n`a fost nimeni care sa deranjeze chiar si pe cei care stateau pe iarba linistiti.
    Cat despre cersetori, nu cred ca aia care isi vindeau tablourile, care faceau face painting sau care iti faceau portretul iti cereau tigari sau bere, eventual te rugau sa`i ajuti cu niste bani ca nu mai au cu ce pleca acasa… Eu nu m`am referit la acei tipi care castigau pe baza talentului lor ci la cei disperati ca erau lihniti de foame si nu mai aveau cu ce pleca acasa. Daca ai inteles altceva imi cer scuze pentru ca`i posibil sa nu ma fi exprimat clar.

      Comment by VisUrat — July 29, 2008 @ 1:32 pm

  28. Pentru masa la restaurant am asteptat si eu de mi-a venit rau. Dupa ce in sfarsit ne-am asezat la masa nu iti mai zic ca am asteptat 2 ore o pizza :) In mare a fost destul de frumos.

      Comment by Seby — July 29, 2008 @ 1:37 pm

  29. Mai, nu e dracul asa de negru. Eu am facut toate golaniile si plimbarile si cerselile posibile ani de zile, aici si afara, si am vazut multe, am cunoscut multa lume faina, am dormit si in santuri si in hoteluri de 5 stele, nu am avut nici un ban in buzunar, dar nci nu am murit de foame si sunt mandru de mine. Azi conduc o companie si tot cu un cort ma duc la mare. Sunt doar viziuni diferite. Nu fiti bosorogi de la 20 de ani. Cum o sa fiti in 20-30?

      Comment by George — July 29, 2008 @ 3:18 pm

  30. @George: nu te mai tine minte nimeni ca TU cerseai si acum ai ajuns mare sef de companie… oamenii tin minte ca ERA UN cersetor (sau mai multi) in locul in care s`au dus sa se simta bine. tu crezi ca eu m`am dus sa`l intreb pe vreunul cum il cheama sa vad ce ajunge peste cativa ani? e vorba ca dupa asta ne tine minte toata lumea (ca erau multi straini p`acolo): o natie de cersetori…

      Comment by VisUrat — July 29, 2008 @ 3:21 pm

  31. Stie cineva cum e Sighisoara in afara festivalului? As vrea sa fac o vizita pe acolo in septembrie! Ma intereseaza mai ales cazarea ca mancarea mi-o aduc de acasa! La cazare prefer fie pensiuni, fie particular: curate, preferabil cu dus in camera, maxim 100 RON/camera/noapte!

      Comment by Glumetzu — July 29, 2008 @ 3:32 pm

  32. ok, astea sunt patile rele…dar partile bune nu le-ati vazut? si…asa kum exista categorii de rock-eri…buni sau rai…exista shi categorii de manelisti sau alte natii la fel…priviti si partile bune

      Comment by dianathebest — July 29, 2008 @ 10:05 pm

  33. [...] a spus si Visurat , la restaurantul “Rustic” ,servirea a fost extrem de proasta (cred ca am [...]

      Pingback by Festivalul Medieval Sighisoara 2008 - Kittutza — July 29, 2008 @ 11:46 pm

  34. Ca sighisorean, le doresc moarte crunta celor care se duc acolo crezand ca e Voma Veche. Si un mic sfat pentru doritori de vizitat: mergeti in iunie acolo, nu “de festival”. Cladirile sunt tot acolo, e liniste, preturi mai mici pe alocuri si nu mai stai 2 ore pentru un cacat de ciorba :) Ah da, si mergeti la Jo Pub sub cetate. Au pizza foarte buna.

      Comment by altered ego — July 29, 2008 @ 11:47 pm

  35. deci nu mai am ce cauta la sighisoara la toamna.

      Comment by MaTr3o — July 30, 2008 @ 1:33 am

  36. Am fost si eu cu prietenul meu la Sighisoara tot in perioada festivalului, dar parca am vazut lucruri cu totul diferite de cele mentionate de tine. Am mancat la pizzeria San Gennaro (mancare foarte buna, chelneri cum n-am mai vazut de ceva vreme). De exemplu, prietenul meu a comandat snitel cu orez si ciuperci, au incurcat comanda si i-au adus snitel cu cartofi prajiti; chelnerul si-a dat seama singur, si-a cerut mii de scuze si i-a adus orezul, lasandu-i si cartofii, care n-au aparut pe nota de plata. Am fost cu cortul pentru ca cu o saptamana si jumatate inainte n-am mai gasit niciun loc la nicio vila, asa ca am ales campingul de la Vila Franka, unde erau persoane civilizate (unul dintre ei ne-a ajutat sa punem si cortul :P ). Ne-am plimbat pe strazile Sighisoarei, am stat pana pe la 12-1 la cetate, lumea parea ok, tin minte ca era un grup de tineri care urca scarile de la cetate cantand “un elefant se legana pe o panza de paianjen”. Singurii care nu mi s-au parut ok au fost taximetristii: “Daca stiam ca vreti sa mergeti la Vila Franka nu va luam 8-| ). Probabil ca erau si persoane care au venit acolo cu alte scopuri, pe mine nu m-au deranjat nici cei care vindeau poezioare, nici cei care cantau la chitara pe scari si chiar n-am vazut pe nimeni beat.

      Comment by roxanam — July 30, 2008 @ 11:17 am

  37. @ MaTr3o du’te linistit/a la toamna la Sighisoara. La fel va propun tuturor care v-ati speriat de cum e atmosfera pe acolo de festival. Ca dovada aveti niste poze aici http://chiarnustiu.blogspot.com/2008/07/sighioara-n-afara-festivalului.html

      Comment by mtz — July 30, 2008 @ 9:04 pm

  38. Poi cât de civilizaţi ai vrea să fie? A fost festival MEDIEVAL. Doar n-o să se comporte ca-n 2008. Dispare spiritul medieval. Dar mie mi se pare că nu doar cu ocazia festivalului suntem aşa…

      Comment by Fr3ak — July 31, 2008 @ 10:32 pm

  39. :) ) si-mi parea rau ca n-am bani sa merg la sighsoara…am fost acum 2 ani… si cred ca o sa ma mai duc, dar putin mai incolo cand gasesc si cazare, nu astept 2 ore o pizza (asa cum am patit la o terasa cand am fost) si nu e plind de obositi. mi-am adus aminte de 2 chestii de cand am fost la sighisoara.
    una ar fi fptul ca ne-am cazat undeva (eu si un amic) intr-o camera mare, ce-i drept…apo am iesit la o plimbare…dupa concert ne-am intors si ne-am trezit ca mai erau inca 6 tipi in camera…ma rog, au ajuns morti de beti cand ne-am trezit si ne-am luat talpasita. a doua chestie – in gara era o batrana care oferea chirie. coboare un punker cu o creasta imensa rosie si se duce la batrana si ii cere 10.000 lei vechi sa-si ia ceva de mancare:|

      Comment by mihaela_yellow — August 2, 2008 @ 12:10 pm

  40. daca acum ai atatea lucruri naspa de spus inseamna ca nu ai fost in anii trecuti. prin 2000 era ca la woodstock nu ca in vama. si era misto pentru ca erau concerte. ideea e sa nu te astepti la nu stiu ce chestie super civilizata, fara noroi, voma si chetari pentru ca de soiul lor sunt peste tot. dar in in acel oras minuscul nu ii poti evita cu prea mult succes. cetatea devine din nou ca in evul mediu pentru un weekend, deci e o experienta autentica. :) )))
    daca ai fi sighisorean te-ar amuza grozav turistii ca tine care dau in ardeal 7.8 lei pe o ciorba de fasole. (te rog nu te simti jignit,)
    in rest e un orasel placut in care simti cum timpul se dilata.

      Comment by alexandra — August 12, 2008 @ 9:57 am

  41. Dragilor,
    Pai daca vreti conditii, servire si servicii ireprosabile, stati acasa. Intr-un orasel de cateva mii de locuitori se dau toate peste cap atunci cand vin cateva zeci de mii. Am fost si in Italia la astfel de festivale in cetati medievale iar lucrurile stau cam la fel. Nu realizati ca tehnic vorbind e imposibil sa ai conditii in asa invalmaseala de oameni care depaseste cu mult potentialul urbanistic al cetatii, cu toate eforturile edililor. Sunteti genul de roman tipic bun doar sa critice. E mai simplu decat sa gandesti.

      Comment by Vlad — March 28, 2009 @ 10:57 am

  42. ai dreptate,preturi mari ,servirea lasa de dorit

      Comment by elias — May 25, 2009 @ 6:51 pm

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE