Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

21 07

Tot saracul e vinovat

Scris de VisUrat

Astept pareri pe tema:
O pizda plina de bani a lovit cu masina un copil pe o trecere de pietoni din Constanta. Copilul este in spital, a fost operat de trei ori pana acum. Jegurile de militieni au venit la locul accidentului si au chemat si niste experti (platiti din greu, normal) care au tras urmatoarea concluzie: “Copilul este vinovat pentru ca, pe trecerea de pietoni fiind si avand un bloc de desen in mana, nu a vazut masina muistei si a luat’o la fuga spre trotuarul pe care trebuia sa ajunga, lovind si avariind frontal masina jegoasei care cu bani muta si trecerea de pietoni si se scoate si victima dupa ce omoara cativa copii.”

Da, s`a intamplat in Constanta, Romania. Anul acesta.
Deci copilul este vinovat ca a traversat pe trecerea de pietoni, in fuga pentru a nu ingreuna circulatia si a mai si avariat masina respectivei cucoane care acum sufera pentru tabla indoita si eventual un far spart…

Dar nu`i problema, politia romana vegheşte la siguranta populatiei.
A populatiei cu bani, bineinteles…




52 Comments »

  1. Adica tu ce vrei sa zici? Astea pizde cu bani nu are voie sa face accidente sau ce? in zona trecerii de pietoni si a scolilor se merge cu 70 domnu… asa e la moda… sa vada toti dusmanii, invidiosii, frustratii, ofticosii si alte natii ca tu stie sa merge cu viteza si urla masina ca in filmul ala ciumeg cu masini Tochio Dift ala.

    In alta ordine de idei… daca era legal sa calci prosti cu masina… ehe… stii cate pizde d-astea proaste avea Loganu meu pe constiinta? Plus ca mai e si rosu si de pasti pot sa ciocnesc de rup cu el :) )

      Comment by Andrei.Dilit — July 21, 2008 @ 4:58 am

  2. sa-i iau fata-n pula … pe zi ce trece aud de tot mai multe cazuri de genul… fmm in romania chiar se poate cumpara orice cu bani iar unii si-ar vinde si mamele pt ” niste” banuti … lasa frate ce-i aia constiinta, demnitate…. banii sa curga da-i n plm pe restul… ale ale. ale ale sa-ti dam la muie gabore…..

      Comment by NuStiuJuca — July 21, 2008 @ 8:29 am

  3. si la mine in oras exista o trecere de pietoni dubla, probabil de la un caz asemanator, si e destul de populata trebuie sa dau prioritate la ambele treceri. Cat desprea aia din ct….poate o fi ruda cu neamul Paunescu.

      Comment by Narcis Corvette — July 21, 2008 @ 8:45 am

  4. Am mai auzit de cazuri de genu’. Daca fur acum un salam si un cascaval infund puscaria si puscariasii imi infunda dosu’. Daca am bani, omor copii si parintii lor imi repara masina!!! Parca fiica lui Adrian Paunescu a omorat o familie intreaga intr-un accident de masina, supravietuind doar o fetita. Militienii au spus ca, de fapt, la volan se afla sotia lui Paunescu si ca nu ea a incalcat regulile de circulatie… Chestiile astea le vedem zi de zi, dar habar n-am cum putem schimba ceva…

      Comment by krakilla — July 21, 2008 @ 8:50 am

  5. Păreri pe această temă aici.

      Comment by Darius — July 21, 2008 @ 8:55 am

  6. Nu ii iau apararea ei, dar ai fost acolo sa vezi cum s-a intamplat? La modul haotic cum se circula la noi, nimic nu te mai mira. Acum doua saptamani mi s-a urcat unul pe portbagaj pentru ca el traversa in fuga pe zebra si nu s-a asigurat. Si cati ca astia sunt zilnic pe trecerile de pietoni de la noi. Noi suntem de mentalitate ca daca suntem pietoni suntem zmei si pe zebra avem prioritate absoulta. Ei sicitir. Pe zebra nu poti muri? Nimeni nu stie ce e aia asigurare la traversare, toti se avanta ca oile, cu capul inainte, fara a se uita in stanga sau in dreapta, tu trebuind sa ai grija de ei.

      Comment by io — July 21, 2008 @ 9:13 am

  7. Si eu mai fug pe trecerea de “pedestri”,desi n-ar trebui! Cred ca le fac lor un bine,daca ma car mai repede din fata lor si ii las sa treaca,ca,deh,se grabesc oamenii!
    Dupa cum am mai spus:Sunt recunoscatoare soferilor care au rabdare sa astepte linistiti ,sa treaca “turma” de pietoni prin fata lor.Au un gand de multumire asigurat,de la mine…:)

      Comment by mirey — July 21, 2008 @ 9:19 am

  8. in primul rand tu ai prezentat stirea neimpartial. eu de exemplu nici nu stiu ce s`a inatmplat dar cititnd ce ai scris tu tind sa tin partea copilului. cand te apropii de trecerea de pietoni e normal ca preventiv sa reduci viteza dar nici copilul nu trebuie sa sara in fatza masinii numai ca e pe trecere.

      Comment by Maddy — July 21, 2008 @ 10:02 am

  9. Nu stiu daca ai vazut minunatul articol pe tema asta din Gandul (http://www.gandul.info/actualitatea/un-copil-gasit-vinovat-pentru-ca-a-tamponat-o-masina-pe-zebra.html?3927;2784132). Sa vezi acolo calculele unui handicapat de inginer care a elucidat acest caz. Ce dracu sa mai zicem? Eu am scris pe blog despre asta si s-au ofensat soferii…

      Comment by Vlad — July 21, 2008 @ 10:15 am

  10. @io da tu ce naiba faceai cu masina pe trecerea de pietoni de l-ai luat cu porbagajul? k mie imi da cu virgula povestea ta.

      Comment by DinoMaster — July 21, 2008 @ 10:17 am

  11. Nu va mai grabiti cu injuraturile. Daca sunteti soferi, poate ati fost siliti de multe ori sa-i trageti cate-o frana cu scartz fiindca, pe trecerea de pietoni libera, a aparut brusc, dintre masinile parcate, vreun zapacit in fuga mare sau vreun dement care trece pe bicicleta. PE TRECEREA DE PIETONI NU SE ALEARGA! Oare de ce? Fiindca daca e libera, treci, si nu te astepti sa iti apara deodata o persoana taman la mijlocul ei, de parca s-ar fi teleportat acolo. Ca sofer, esti obisnuit sa aproximezi distantele si vitezele celorlalti participanti la trafic, fie ei masini, motociclisti sau pietoni. Iar pietonul merge, de regula, la pas si astfel ai ajuns sa-l percepi. Chiar daca circuli regulamentar, poti avea surprize de-astea.

      Comment by Robert — July 21, 2008 @ 10:26 am

  12. Fiind vorba de vatamare corporala din culpa, cazul e de competenta politiei judiciare, ca nu face politia rutiera urmarire penala. Iar pentru a fi pedepsita femeia care l-a lovit, trebuie ca victima (copilul, that is) sa necesite ingrijire medicala mai mare de 10 zile. Chiar si asa, actiunea penala nu se pune in micare decat la PLANGERE PREALABILA (conditie de pedepsibilitate dar si de procedibilitate). Deci daca tanti ii da bani, el nu depune plangere ==> incetare UP. Nimic nu il impiedica sa ceara despagubiri in fata instantei civile, desi ma indoiesc ca o va face.

      Comment by A. H. — July 21, 2008 @ 10:32 am

  13. Da, pietonii nu ar trebui sa alerge, da’ chiar daca alearga, se teleporteaza sau chiar vrea sa se sinucida pe trecerea de pietoni, tot soferul e vinovat. Pana mea, obisnuiti-va sa va apropiati incet de trecerea de pietoni, sa puteti frana in caz de urgenta. Iar pietoni ar trebui sa caste ochii, ca doar viata lor e in pericol, nu a aluia de la volan.

      Comment by Sabotor — July 21, 2008 @ 10:35 am

  14. AH, da’ tanti aia tot trebuie sa ia amenda si sa-i fie suspendat carnetul. Iar copilul a fost operat de 3 ori deja, asta nu crezi ca inseamna mai mult de 10 zile de spitalizare? Si in cazul asta nu trebuie sa depuna el plangere, parchetul trebuie sa se autosesizeze. Chestia cu plangerea cred ca e valabila numai in cazul in care-l lovea usor, nu avea nevoie de spitalizare iar fapta era incadrata ca si contraventie.

      Comment by Sabotor — July 21, 2008 @ 10:46 am

  15. Sabotor, da, presupun ca ai dreptate, desi nu stiu care sunt sanctiunile din codul rutier (ma refer la amenda si la suspendat carnetul).
    Parchetul nu trebuie sa se autosesizeze. Daca e sub 10 zile ingrijirea, fapta nu e penala (evident, sanctiuni is, dar de alta natura, cum spuneai si tu..). Scuze, am gresit: plangerea nu o depune el, ci ocrotitorii lui legali (parintii). :)
    Otoh, sesizare din oficiu avem la ingrijire medicala peste 60 de zile pentru ca repet, vatamarea e produsa din CULPA.

    Regards,

      Comment by A. H. — July 21, 2008 @ 10:58 am

  16. sebi , dar un alta ordine de idei , ai avut vreodata ghinionul sa iti sara un pieton in fuga pe trecerea de pietoni ? tu circuland cu viteza legala ? iti spun eu , ca daca nu ai MAXIM 20 la ora , il iei pe capota , sau tre` sa treci pe alta banda sau pe cotnrasens . deci treaba nu sta chiar asa cum zici tu

      Comment by KillerINC — July 21, 2008 @ 11:01 am

  17. dreptatea in Romania, se face dupa aparenta politica (adica relatii ) si buget (leii grei ). nu te incadrezi in nici una din aceste situatii?! atunci e naspa … esti vinovat, n-ai dreptate!!!!

      Comment by http://traficantii.blogspot.com/ — July 21, 2008 @ 11:16 am

  18. In primul rand pentu toti “soferii” care se simt ofensati legea supune ca trebuie sa reduci viteza PANA LA LIMITA EVITARII ORICARUI PERICOL, si aia e viteza legala. Daca ai luat pietonul pe capota ESTI VINOVAT si trebuie sa FACI PARNAIE sa te linistest sii alta data sa mergi cu viteza corecta. Daca nu ai aocrdat prioritate pietonilor trebuie sa AJUNGI LA PARNAIE. Daca ai trecut pe rosu ca esti tu smecher cu 3 coaie goale TREBUIE SA AJUNGI LA PARNAIE. Ca m-am saturat ca de cate ori trec strada avand VERDE ca pieton trebuie sa ma uit de 3 ori si in dreapta si in stanga de cate un dobitoc care se crede smecher si trece pe rosu sau vireaza stanga avand galben intermitent si crede ca poate sa travereseze cu viteza intersectia. Nu sunteti in stare sa conduceti masina stati dracu acasa si nu va mai vaitati ca va iese pietonul in fata. Exista autobuze, metrouri trenuri.
    Iar pizda aia proasta ar trebuie impuscata, impreuna cu “expertul” care a tras concluziile, in piata publica iar executia ei ar trebui sa fie transmisa live pe toate canalele sa fie invatatura de minte pentru toti “soferii”

      Comment by ictin — July 21, 2008 @ 11:27 am

  19. Din pacate nu e singurul caz. Sunt atatea exemple de indivizi cu bani care omoara oameni si tot mortii sunt de vina. Macar in cazul prezentat de tine baiatul nu a murit… E penibila si ridicola concluzia la care au ajuns cei care au cercetat cazul si ma intreb daca si sefii lor sunt la fel de dobitoci incat sa nu-si dea seama de absurditatea explicatiei sau sunt si ei manjiti.
    Am vazut si eu un asemenea caz acum 10 zile. Pe viu. Cumplit. L-am descris aici, http://ganduri-de-mama.blogspot.com/2008/07/murit.html, in speranta ca ceva, ceva se va urni in mentalitatea celor care trebuie sa faca dreptate. Din pacate insa nu cred sa fie prea aproape zilele in care vor fi pedepsiti si vinovatii cu bani in egala masura cu ceilalti.

      Comment by Ana — July 21, 2008 @ 11:56 am

  20. Comentatorii ca ictin ar trebui SA FACA PARNAIE. Pentru prostie. Din nefericire prostia nu e incriminata de codul penal. Ictin, ai grija de creierul tau data viitoare cand te pui pe scaun in fata calculatorului. Fiindca sezi pe el. Si s-ar putea sa-i dauneze

      Comment by Robert — July 21, 2008 @ 12:03 pm

  21. trist

      Comment by je — July 21, 2008 @ 12:04 pm

  22. E atat de usor sa spui ca poti cere despagubiri, ca nu ii impiedica nimik pe parinti sa o faca… Asta de pe pozitia celui caruia nu i s-a intamplat, biensur..De ce sa ajungi pana acolo? De ce sa ajungi sa ceri? In conditiile in care poate iti moare copilul sau ramane handicapat? Crezi ca banii il pot pune pe picioare miss Avocat????

      Comment by Probably Me — July 21, 2008 @ 12:07 pm

  23. cazuri de genul asta sunt la greu. nu e vinovat doar soferul, ci si idiotii care parcheaza masinile pana in trecerea de pietoni. nu degeaba zice in codul rutier sa nu parchezi, in mortii lor, la mai putin de 25 metri de trecere.

      Comment by cristi — July 21, 2008 @ 12:08 pm

  24. Ce ma Robert te simti cu muca pe caciula? Esti unul dintre smecherii aia cu 3 coaie goale care a luat carnetul pe spaga? Si apoi ti-ai luat o masina pe credit de nu mai ai ce pune pe masa, si trebuie sa te dai smecher cu ea mergand cu 80 la ora prin Bucuresti si trecand pe rosu ca sa te vada lumea cat esti de smecher ca sa te simti si tu bine? Si poate mai agati si un pieton pe trecere ca sa iti vezi moaca de bou la teveu si apoi sa te dai mare la baietii din fata blocului ce cocalar smecher esti tu.

      Comment by ictin — July 21, 2008 @ 12:20 pm

  25. Asemănătoare cu povestea studentei omorâte pe Kiseleff, în capitală.

      Comment by UnCopilutz — July 21, 2008 @ 12:26 pm

  26. Dar puscaria asta pe care o tot pomeniti pe aici mai aduce copilul inapoi sau il mai pune pe picioare?
    Normal ca nimeni nu-si doreste sa ajunga acolo, dar daca tot s-a ajuns hai sa nu ne grabim sa ii punem la zid, ca d-aia justitia are mecanismele ei.

      Comment by A. H. — July 21, 2008 @ 12:42 pm

  27. Mircea Badea povestea ca n BUC un cocalar a lovit un tip pe zebra. Avea gelatul asa niste relatii la Rutiera ca a 2-a zi locatarii din zona au descoperit dimineata ca zebra fusese mutata la 15 m distanta (!). Peste noapte. Ca sa scape cocalaru.

      Comment by Lucius — July 21, 2008 @ 12:48 pm

  28. Nu iau partea pizdii, dar inainte de a acuza aiurea trebuie sa stii ca nu ai voie sa alergi pe trecerea de pietoni. Asa e LEGEA. Nu cunosc imprejurarile, dar din ce ai latrat tu pe aici am inteles ca respectivul copil a fugit pe trecere. Deci se face VINOVAT de accident. Moral sau nu, asa e. Daca au masluit ei declaratiile si copilul traversa regulamentar, asta e alta treaba.

    Nu cred ca ti-ar conveni ca un idiot sa fuga prin fata masinii tale, sa-l lovesti fara sa vrei si sa intri la parnaie.

      Comment by Melk — July 21, 2008 @ 12:49 pm

  29. bine mai ca aveti masini si sunteti mari si tari… dar mai ganditi-va si la cei care nu au masina si care trebuie sa ajunga si ei pe la casele lor, sau la servici, sau la scoala… si daca vezi ca este o trecere de pietoni, incetineste frate ca nu patesti nimic, iar daca intarzii la servici, apoi trezeste-te mai devreme ca sa ajungi la timp, nu calca pietonii pe strada… anul trecut numai ce era sa ma calce un taxiu pe trecerea de pietoni, si nu i-a sarit in fata, si m-a vazut, dar na, de ce sa incetineasca cand el poate sa secere oamenii?… si inca ceva, momentan sunt in Belgia si de fiecare data cand am pus piciorul pe trecere, soferii au incetinit si mi-au dat prioritate… si nu numai mie… la ei de ce se poate si la noi nu? din cauza mentalitatii pe care nu vrem sa ne-o schimbam, din cauza lipsei de respect fata de noi si fata de cei din jur… din cauza asta se duce totul de rapa in Romania… si cand ma gandesc ca acusi vin in tara, of…

      Comment by Andreea — July 21, 2008 @ 1:26 pm

  30. politia pardon militia in romania e de cacao, vinovatul e victima si victima e vinovat sau cum vor domnii cu burta ori cum dicteaza Mihai Eminescu (500 ron) , Lucian Blaga (200 ron) sau Nea’ Caragial (100 ron)

      Comment by Viorel Calinescu — July 21, 2008 @ 1:41 pm

  31. @dinomaster: eu eram pe trecere si faceam dreapta, cedand trecerea si la pietonii de la cealalta trecere; un bezmetic d-asta de se arunca pe zebra m-a vazut ca trec si nu a asteptat sa trec si a sarit pe zebra; in acelasi timp altul a sarit pe zebra cealalta si am oprit masina sa il las sa treaca, ceea ce a facut ca bezmeticul initial sa se catare pe portbagajul masinii
    @andreea: nimeni nu spune ca soferii sunt ingerasi, dar nici cu pietonii nu mi-e rusine; ei cred ca toata strada e a lor si trebuie sa li se acorde prioritate pe oriunde ar fi, chiar daca sunt pe mijlocul autostrazii. Nu ai vazut cum se procedeaza la trecere? Te uiti doar la masinile care vin din dreapta, la cele care vin din stanga nu te uiti de fel, desi astea sunt mai aproape de tine, ca deh, soferii tre sa iti cedeze tie trecerea. Pana nu ai fost acolo si nu stii ce s-a intamplat, nu are rost sa te pronunti. Codul rutier spune clar ca traversarea se face in pas alert, dar nu in fuga, dupa ce te-ai asigurat in prealabil

      Comment by io — July 21, 2008 @ 2:01 pm

  32. Vad pe aici numai oameni care impart firu-n 14 ca vezi domne copilu e de vina… stiti ce ma… cine zice ca ala e de vina e idiot. Da sunt sofer si NU, nu am vazut pe nicaieri Asociatia Generala a Soferilor sau ce pisicii mei va credeti voi de sariti cu gura repede chipurile ca daca nu esti sofer nu stii despre ce e vorba. La TRECEREA DE PIETONI se REDUCE VITEZA SI SE MERGE CU PRUDENTA. De la 30-40 la ora mai ai ce sa eviti chiar daca-ti fuge-n fata. de la 60-80 mai eviti o pula… Asa ca… soferii experti de pe aici care se bat cu pumnu-n piept ca a fugit ala mic pe trecere, ca parcheaza altii aiurea… SOARTA… si voi parcati la fel :P si voi ati fugit macar o data pe trecere mai ales daca stati in bucuresti.
    Mi-au sarit si copilasi si prosti si cocalari in fata pe trecere da pana acum vad ca n-am lovit niciunu. Poate pentru ca am avut noroc, poate pentru ca am incetinit si am fost atent… cine stie… da in nici un caz nu am facut spume ca era ala de vina. Legea scrie clar. Are voie sa traverseze numai pe trecere… daca si acolo vreti sa il futeti in cur ca trebuie sa stea dupa cum au chef soferii sa opreasca atunci …

      Comment by Andrei.Dilit — July 21, 2008 @ 2:04 pm

  33. cred ca mai degraba era o persoana influenta soferita… “ce naiba bai pietonule, uita te si tu pe unde accidentezi masina aia! “foarte trist! traim in romania? da bineinteles si asta ne doare cel mai tare!

      Comment by nelimitat — July 21, 2008 @ 2:54 pm

  34. E normal, copilul putea sa zboare, si unde mai pui ca, sigur, nu avea nici RCA! CRETINI!!!

      Comment by Dan Terteci — July 21, 2008 @ 2:58 pm

  35. Soferul nu e vinovat.
    Vinovati sunt politisti care nu aplica legea, si se lasa corupti.
    Daca s-ar aplica legea cu simt de responsabilitate, cei care fac greseli grave, omorand sau schilodind oamenii, ar fi fost scosi din trafic, sau temperati din timp. Cel putin marea majoritate.
    Daca se poate, de ce sa nu incerce sa scape.
    Voi, care sunteti in trafic chiar nu a-ti dat niciodata 50 euro sa scapati de o amenda si puncte pentru depasirea vitezei, sau alte infractiuni minore?
    D-na a facut acelasi lucru, sau Pauneasca, doar la o scara mai mare.
    Sau, puneti mana pe inima, daca vi s-ar intimpla ceva asemanator, si ati avea posibilitatea nu a-ti face-o?
    Stiti pilda din biblie, sa dea cu piatra cine nu a pacatuit. Chiar daca nu a-ti omorat un om, chiar nu a-ti pacatuit
    Sa fim realisti, putreziciunea e in parlament si in justitia care nu functioneaza, Asta a dus la coruptie generalizata in toate aspectele societatii.
    Nu va luptati cu morile de vant (politisti) ci mai eficient ar fi cu cauza (politicieni).

      Comment by duduS — July 21, 2008 @ 3:20 pm

  36. Idioti. Si tine cont ca asta e doar un caz. Chestii de genul asta se intampla in fiecare zi.

      Comment by hurri — July 21, 2008 @ 3:22 pm

  37. Codul rutier, vechi sau nou, zice ca daca dai peste cineva pe trecerea de pietoni se lasa cu dosar chiar inchisoare, doar daca era beat pula sau drogat ai sanse sa scapi, dar si atunci daca nu arunci cu bani in politisti/sistemul juridic se lasa cu puscarie in caz ca moare. Un caz similar i sa intamplat unei prietene in Focsani. Era cu taica-su si cand au dat sa treaca strada, la lovit pe taica-su cu masina un putoi (sau muist ca sa fim in tema), treceau pe la semafor, aveau verde, tipul avea 90km/h IN ORAS si a sarit cu banii si l-au scos pe tatal tipei beat. Nu se stie de unde, avand in vedere ca tipul avea probleme cu ficatul si nu mai bause de vreo 10 ani, dar hei asta-i tara tuturor posibilitatilor. Din pacate tatal fetei a murit la locul accidentului. Si muistul e bine mersi.

      Comment by Lumpy — July 21, 2008 @ 3:26 pm

  38. @io: probabil ca ei nu au prealabil

    ii urasc pe toti pietonii aia care numa pietoni nu sunt. daca ai semafor si el mai are 3 secunde se arunca ca boul/vaca, ca doar e verde. nu conteaza ca lui ii trebuie vreo 10 secunde(asta daca are conditie fizica cel putin normala si nu are carje)

    ii uras pe cei pe role, care trec pe zebra in super viteza, de dupa masinile parcate, testand viteza de reactie a soferilor

    ii uras pe cei care nu au rabdare sa astepte pe trotuar sa se faca verde pentru pietoni, si stau ca animalele pe zebra, ca doar nu conteaza ca tre sa mai faca masinile viraje

    daca un idiot alearga pe trecere si tu nu ai de unde sa-l vezi, si 30km/h e mult. asa ca insist ca ar trebui facuta educatie pietonala atat cu parintii cat si cu scolerii.

    referitor la faptul ca aia de sus o sa scape: daca e pe spaga intotdeauna o sa scape, dar asta nu exclude si pe acei soferi care circula regulamentar si dau peste inconstienti imbecili care nu stiu ca tu nu ai ochelari de supererou sa-i vezi pe ei de dupa masinile parcate aiurea sau cand ii mananca pe ei in profundor sa treaca strada pe unde nu ar trebui

      Comment by Anna — July 21, 2008 @ 3:38 pm

  39. Indicati-mi si mie, va rog, un text de lege care deroga de la reglementarea actuala a Codului Penal cu privire la vatamarea corporala din culpa. Vreau sa ma prind de unde atata dosar penal si atata inchisoare.

    Regards,

      Comment by A. H. — July 21, 2008 @ 3:42 pm

  40. [...] aiurea, mai ales dupa ce am citit la Visurat cum un baiat din Constanta a fost accidentat pe o trecere de pietoni, are 3 operatii deja, si la [...]

      Pingback by Politia din Iasi - Exemplu pentru toata Romania | Un blog printre bloguri — July 21, 2008 @ 5:32 pm

  41. Prea multe comenturi! Nu ma obosesc sa va citesc, dar mai bine ma cititi voi, ca eu chiar am ceva de zis!

    Vis urat este lipsit de simtul realitatii, asa ca personal nu ma deranjeaza expunerile domniei sale partiale si pe alocuri licentioasa. Totusi au in sine un adevar fundamental si anume: “realitatea nu este ce pare a fi!”

    Dupa aceste intelepte vorbe, ma extrag si eu, din suma suferintei universale, ca sa ma recompun in haosul zilei ce vor purcede.

      Comment by candid — July 21, 2008 @ 6:13 pm

  42. FI-mi-ar scarba de piSdele pline de bani si de politai si de toata lumea, ca stau in orasul asta si cate-mi ajung la urechi si cate vad… Nimic nu-i corect, si mereu pica de prosti cei corecti, simpli, si fara pile sau resurse financiare mari…

      Comment by Ungur Bulan — July 21, 2008 @ 7:25 pm

  43. Lympy, doar in caz ca-l omori pe unu cand esti la volan, sau doar in caz de vatamare corporala grava fapta e incadrata ca si infractiune (daca-l lovesti pe unu pe trecere, da’ doar isi juleste genunchiul, e doar contraventie, ramai fara carnet, da’ e doar contraventie) si se poate vorbi de dosar penal. Si chiar daca-l omori pe unu si esti condamnat, primesti pedeapsa cu suspendare. Deci inchisoare nu prea faci.

    Pe de alta parte, vad ca multi “soferi” gasesc scuze – ba masini parcate pe trecere, ba pietoni care alearga…. Stimati “soferi” sunteti imbecili cumva? Mai bine ati arunca carnetul ala la gunoi, ca nu-l meritati. Ai lovit un pieton pe zebra, esti VINOVAT, indiferent cum a ajuns pietonul ala acolo si care au fost conditiile in care l-ai lovit. Cand te apropii de zebra, incetineste pana la 20-30 de km/h, daca vezi masini parcate pe zebra, incetinesti mai mult decat de obicei, daca vezi oameni stransi la trecerea de pietoni (chiar daca stau) opreste-te si lasa-i sa treaca si sigur n-o sa lovesti vreodata un pieton pe zebra.

      Comment by Sabotor — July 21, 2008 @ 7:30 pm

  44. se vede ca nu te pricepi… mai cauta sau intreaba la altii care stiu, daca traversezi trecerea de pietoni in fuga esti vinovat pt ca cel cu masina nu mai are timp sa reactioneze cand tu-i apari ca boul, fugind, in fatza. Sa fii tu sofer, sa-ti sara unu’ in fatza pe trecere din scurt alergand si sa fii nevoit sa franezi brusc sa ajungi pe contrasens sau sa pui masina de-a 2-a pt el si atunci sa vezi cum e… Majoritatea nu sunt buni nici de pietoni, habar nu au sa treaca strada, asta e inseamna lipsa de civilizatie la noi. Stiu, o sa zici: “vai, era copil, nu stia el cum se trece strada, d-aia a fugit” dar daca copilul ala nu stia sa treaca strada nu trebuia lasat singur, nesupravegheat, nu ? again, lipsa de civilizatie. Nu, nu-i tin parte “pizdei plina de bani”, dar in cazul de fatza nu ai dreptate si te ambalezi cam degeaba. Cred ca noi suntem singura tara care avem treceri de pietoni din 50 in 50 de metrii… ce-ar fi sa incetinim pana la 20 km/h la fiecare trecere de pietoni, cum fantezia cel de deasupra ? sa vezi atunci fluidizarea traficului…

      Comment by Devilpriest — July 21, 2008 @ 10:31 pm

  45. Oameni buni,oameni buni…daca era pe trecere insemna ca soferita este de vina pentru ca l-a lovit si cu asta-basta!
    Codul,codul rutier Coana Mareee,mai citeste-l inca odata daca este nevoie! ;)

      Comment by mirey — July 21, 2008 @ 11:31 pm

  46. @mirey: mai citeste-l tu, mon cher.

      Comment by Devilpriest — July 22, 2008 @ 12:26 am

  47. @Devilpriest:no ma ,ca nu-i nevoie,ca io n-am masina si nici nu imi tre’e prea curand,dar imi spuneam si eu parerea despre unii soferi care nici de ai naiba nu te lasa sa le treci pe dinainte..:(

      Comment by mirey — July 22, 2008 @ 12:36 am

  48. @mirey: lasa-i p-aia, ca-s imbecili… aci vorbeam de pietonii imbecili care sar precum caprioarele pe trecere…. si multe caprioare sunt calcate prin paduri

      Comment by Devilpriest — July 22, 2008 @ 12:47 am

  49. Devilpriest, chiar sunt sofer, de vo’ 12 ani, si au fost ani buni in care faceam si cate 10000 de km pe luna, asta asa, ca sa nu cumva sa spui ca n-am experienta. Si cu toate astea, nu am lovit nici un pieton. Cat despre pietonu ce fuge sau nu pe trecere, stii macar ce scrie in codul rutier? Uite, te lamuresc eu:

    Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile [....] neacordarea priorităţii de trecere pietonilor angajaţi în traversarea regulamentară prin locurile special amenajate şi semnalizate, aflaţi pe sensul de deplasare al autovehiculului sau tramvaiului [....]

    Dupa cum poti observa, nu scrie nimic de fuga pietonului sau nu. Nu i-ai acordat prioritate (si din cauza asta l-ai lovit, e clar, nu?) esti vinovat, indiferent daca pietonul fugea sau nu.

    Iar in legatura cu redusul vitezei la trecerile de pietoni, permite-mi sa te contrazic din nou, pentru ca sunt destul de putine treceri de pietoni fara semafor, asa ca nu mori daca reduci viteza la putinele treceri fara semafor. Am avut ocazia sa vad intr-o tara civilizata cum toti soferii incetineau foarte mult in preajma trecerilor de pietoni si culmea, traficul chiar era fluid. Stii de ce? Pentru ca traficul e dezastru prin romania din cauza soferilor cretini si nu din cauza ca se mai gasesc unii care sa acorde prioritate pietonilor…. Ia gandeste-te ca in Ungaria esti obligat sa OPRESTI (ca si la o trecere de cale ferata) in fata trecerii de pietoni daca cumva sunt pietoni in zona. Iar traficul este mai fluid decat in Romania.

    In fine, ideea e ca din moment ce l-ai lovit pe trecere, nu mai exista scuza ca a fugit ca s-a teleportat, ca mai stiu eu ce.

      Comment by Sabotor — July 22, 2008 @ 2:20 am

  50. [...] trecute am criticat intr-un articol o tipa care a accidentat un copil pe trecerea de pietoni si s-a scos nevinovata, rezultatul [...]

      Pingback by Daca era mama mea… » visurat.ro — July 24, 2008 @ 1:30 am

  51. Inaintea trecerii de pietoni se reduce viteza. Se numeste conduita preventiva. Eu prefer sa reduc viteza cand ma apropii de trecere tocmai pentru a putea opri in siguranta in cazul unui ‘eveniment neprevazut’. Familia acelui copil ar trebui sa o dea pe vaca in judecata la un tribunal din afara Ro.

    Daca as fi comis-o eu de exemplu garcea mi-ar fi dat peste ochi cu normele de conduita preventiva.

    Pe trecerea de pietoni, mai ales nesemaforizata, pietonul are prioritate. Ca nu poate opri la timp este numai vina soferului…. sau ar trebui sa fie.

      Comment by mircea — July 25, 2008 @ 11:26 am

  52. [...] cercetarile politiei da. Parerea mea ca nu e tot timpul asa. Visurat prezenta acum cateva zile un caz cu un copil accidentat pe trecerea de pietoni de catre orice persoana cu destui bani, in [...]

      Pingback by » Accident pe trecere = sofer vinovat? | Bogdan's Blog — July 29, 2008 @ 12:38 am

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE