Visurât: Gânduri la turație maximă

6 07

Rezultatele de la bacalaureat

Scris de Sebastian Bargau

A trecut si Bacalaureatul, s`au mai triat incompetentii (pentru ca am auzit ca a fost dezastru) si eu imi mentin in continuare parerea ca Adomnitei n`are nici o vina ca sunt scolile pline de cocalari si pitipoance care n`au citit o carte in viata lor sau ca pe profesori ii doare`n cur si nu se obosesc sa educe tineretul. Unii au dat BAC`ul in niste conditii pe care nu le doresc nimanui asa ca degeaba se plang dobitocii de programa sau ca n`au avut timp sa invete.
In fine.
La un articol precedent am primit o reactie. O reactie care mi s`a parut fara rost pentru ca n`am inteles unde bate…
Nu inteleg de ce Adomnitei ar fi vinovat pentru ca bosorogii din invatamant privesc un profesor tanar ca pe un copil, nu inteleg de ce ar fi vinovat pentru ca elevii/studentii sunt dezinteresati si nu vor sa invete preferand sa copie si in nici un caz nu`l consider vinovat pentru chestia spusa in urmatorul paragraf:

Nu mi-a placut faptul ca nu imi mergeau calculatoarele sau reteaua din cand in cand. iar administratorul de retea nu era de gasit sau era prea ocupat.

Care`i vina ministrului aici? Da, recunosc ca`l cunosc si`l respect pentru ca mi`a dovedit ca are ceva in cap si se implica. Ca nu dau televiziunile decat ce vor ele, asta`i alta treaba, dar nu inseamna ca n`a facut nimic. In fine, nu asta conteaza, ci faptul ca sunt acuzat ca vorbesc in necunostinta de cauza. Da, poate vorbesc in necunostinta de cauza, dar asta e strict la cauzele exprimate aici.

LATER EDIT: Nu toti strutii iau BAC`ul… (Vladinho, s`aude acolo in… toamna?)


Pe aceeaşi temă




22 Comments »

  1. iac :) ) nu mai zic nimic ca ma iau astia la 11 m

    Pun pariu ca si la chimie invatai bine da nu sti ce’i aia ketamina
    Romparkin, tusin forte, gluten ??? codeina si nici amitriptilina
    Regemen, diazepam, extraveral, fortral, mescalina
    Amfetamina, metadona, dopamina, rohypnol ???
    Sevadol si rivotril, prozac, roletra si plegomazin ???
    Pun pariu ca cei ca tine nu stiu nici macar cum se scriu
    Asa ca zimi putin despre cocaina si despre hasis

      Comment by NuStiuJuca — July 6, 2008 @ 11:18 pm

  2. Nu pot spune decat ca-s de acord cu tine, din pacate.

    Mult prea multi idioti invata inca in scolile din romania si tot ei acuza sistemul. Sistem care e chiar bun, nu extraordinar, dar bun.
    Mereu am fost de parere ca atunci cand iti doresti sa inveti ceva, o vei face. pentru ca asta iti doresti, nu pentru ca iti impune cineva.

    Sunt foarte multi idioti care injura integralele si ecuatiile din materia lor mult urâtă, Matematica.
    Fac asta pentru ca-s niste imbecili. Sunt foarte putini cei care vad rostul acestei materii. Scopul ei este de a dezvolta o gandire logica si pragmatica, dar ei trebuie sa puna in fata faza aia de tot cacatu: “Ce imi trebuie mie integrale cand ma duc sa cumpar paine ?”
    Consider ca ar trebui sa sune cam asa: “Ce imi trebuie mie integrale cand car ciment si sefu isi bate joc de mine”

    Si un singur om, Admonitei, niciodata nu va fi de ajuns, oricat de inteligent si cat de mult ar vrea el sa faca ceva. Pentru ca asa-i la noi, unu fura si 10 muncesc.

    Si scuza-ma acum pentru ca imi permit sa-mi bag PULA in ea de tara (cu toate ca imi place din anumite puncte de vedere ) si mai imi cer scuze pentru incoerenta care se datoreaza nervilor neuronilor mei singuratici.

    Romania: MUIE!

      Comment by Furnicu — July 6, 2008 @ 11:19 pm

  3. Sebastian,
    Evident, Adomnitei nu este vinovat de tot ceea ce se intampla in invatamantul romanesc. Dar, totusi, el este, dupa cum stim toti, nu un specialist in invatamant, ci un manager. Ca manager, a dat-o rau de tot in bara. Nu este in stare sa gestioneze sistemul, nu este de gasit la birou atunci cand se desfasoara procese importante pentru ministerul lui si asa mai departe. Toate reformele din ultima vreme, care au girul ministerului, nu sunt straine nici de Adomnintei. Era job-ul lui sa imbunatateasca invatamantul, nu i-a iesit, asta e. Ce te supara?

      Comment by PAH — July 6, 2008 @ 11:39 pm

  4. @PAH: in caz ca n`ai vazut, nu am spus ca n`a facut greseli, am spus ca nu este vinovat de aceste acuze. am spus ca nu`i vinovat pentru ca elevii copie, nu`i vinovat ca administratorul de retea nu`si face treaba si nu`i vinovat ca nu stiu ce profesori aproape morti de batranete nu respecta profesorii tineri…
    Eu consider ca, daca e sa i se ceara demisia, sa i se ceara pe ceva care tinea de el, nu pe motive de genul asta.

      Comment by VisUrat — July 6, 2008 @ 11:47 pm

  5. Furnicu la noi 10 fura si munceste unu …..si cred ca profesorii la ce salarii au ….nu o sa isi bata niciodata capu cu elevii

      Comment by je — July 6, 2008 @ 11:56 pm

  6. Pah… esti un pupincurist PD-List presupun… tu …daca ai lucra intr-o firma mare ca director…si un angajat de-al tau ( pe care nu l-ai angajat tu…ci era vechi in firma)…face poze nud cu el pe birou si strica imaginea firmei…si tu trebuie sa iti dai demisia…ti-ar conveni? E vina ta?…La fel e si cu un minister…un ministru nu poate sa controleze toti elevii…si nici profii care in marea lor majoritate sunt idioti…asa ca gandeste de doua ori inainte sa spui bazaconii…..si gandeste-te…a fost un manager chiar bun…de ce de cativa ani profesorii nu au mai facut greva?Hai zi daca esti atat de criticant…

      Comment by Mircea — July 7, 2008 @ 12:03 am

  7. @NuStiuJuca: Crede`ma ca stiu chimie. stiu acizii, stiu bazele, stiu sarurile, stiu reactii, stiu si chimie organica. Intamplator maica`mea`i inginer chimist si a bagat chimie in mine de mi`a iesit pe nas. Ce ai scris tu acolo nu face parte din chimie ci din farmacologie. Farmacologia se invata la Facultatea de Medicina si Farmacie, ceea ce inseamna deja o specializare pe domeniu. Liceul este axat mai mult pe cultura generala, d`aia materiile pe care le inveti in liceu se predau in toate liceele (ma refer la matematica, fizica, chimie, romana, biologie). Nu vei invata in liceu raza de convergenta a unei serii de puteri (calculata de Cauchy) si nici schema transformatorului de putere sau, cum spuneai tu, formula chimica a prozacului si modul de fabricare.

      Comment by VisUrat — July 7, 2008 @ 12:22 am

  8. @ Mircea: Am lucrat si in firme mari unde a trebuit sa iau masuri sau sa imi cer scuze pentru greseli ale unori oameni pe care nu i-am angajat eu. Cand aveam evenimente, iar asta poate sa-ti confirme si Visurat, eram acolo 100% (iti confirma in sensul ca asa se intampla atunci cand esti implicat). Nu e vina lui Sebastian ca este subiectiv in cazul lui Adomnitei. S-a iantalnit cu omul fata in fata, a discutat cu el, poate era un primar bun la Iasi. Nu ma pricep la Iasi, asa ca nu ma bag. Nu ma pricep la prea multe lucruri, si recunosc asta. Stiu doar ca, de ani buni de zile, analfabetii care trec bac-ul cu indulgenta vor ajunge sa-ti fie sefi maine. NU e vina lui Adomnitei. E vina ta, ca inghiti asta.
    Cat despre mine, te rog, Mircea, adu-ma pe drumul cel bun spre casierie: daca tot trec in ochii tai drept un curinpupist, spune-mi si unde se distribuia banii pentru asta. Poate esti tu mai in masura sa-mi explici circuitul limbilor in natura.

      Comment by PAH — July 7, 2008 @ 12:37 am

  9. maaa..ce-ai cu saracu vladinho? :) )

      Comment by WaTzaP — July 7, 2008 @ 12:51 am

  10. VisUrat, e de vină pentru că e (sau a fost, habar n-am) ministrul învăţământului. Dacă de azi (luni) încep demiteri ÎN MASĂ, atunci i s-ar mai putea găsi o scuză.
    Deocamdată e la fel de vinovat ca şi cei care au fost înaintea lui miniştri. Dar nu mai spune că săracul e nevinovat, că se implică, că se nu ştiu ce. Să îi dea afară pe TOŢI boşorogii care mai sunt în învăţământ, să facă controale peste controale, să facă CEVA. În rest e doar frecţie la picior de lemn. O să ajungă în opoziţie şi o să înceapă să urle că aia care vor fi la putere nu fac nimic. Aşa s-a întâmplat până acum, aşa o să se întâmple şi de acum înainte. Toţi vor uita că au fost la guvernare şi au avut şansa lor de a schimba ceva. Dar li s-a rupt.

      Comment by Bogdan — July 7, 2008 @ 1:00 am

  11. i-auzi unde zac cunostintele natiei… he, he, o punem de-un mic atelier de pirotehnie? ca io aia tin minte cel mai bine din toata chimia de-am invatat-o (pana si in faculta, chiar)

      Comment by akismet_hates_me — July 7, 2008 @ 8:21 am

  12. Sincer Visurat,tu nu il vezi vinovat probabil deoarece ti-a facut o impresie buna . EU il vad VINOVAT !!! ,In loc sa pregateasca BAC-ul el era la Iasi la CAMPANIA ELECTORALA .De cand e ministru EU NU AM VAZUT CEVA BUN. SUNT ELEV SI NU ZIC CA ALTI MINISTRII AU FOST BUNI ,DE FAPT TOTI AU FOST ”VARZA” dar de la el ma asteptam la MAI MULT decat sa numere stelele UE.

      Comment by crazy — July 7, 2008 @ 9:29 am

  13. Las-o dracu de treaba daca si Adomnitei e un ministru bun… Un om care candideaza la o primarie e clar ca nu are nicio intentie in a face treaba la minister. E clar ca scopul lui e de a castiga alegerile si il cam doare-n cot de educatie. La fel ca si Peter Kovac de la ANT. Si ala era in campanie electorala nush pe unde dracu.

    Fiecare ministru al educatiei care a fost a schimbat ce a vrut muschiu lui si a incarcat si mai mult materia cu si mai multe inutilitati. Eu sunt elev si am trecut prin toate astea. Cele mai multe schimbari s-au facut la nivel de examen de capacitate si s-a ajuns acum sa intre la licee si aia cu 3 sau 4 in teza.

    In sistemul educational nu mai merge cu evolutia, este cat se poate de clar ca e nevoie de un proces de revolutie, de schimbare radicala. Dar suntem o tara de fricosi si nu o sa isi asume nimeni riscul sa transforme educatia noastra pe modelul celei a englezilor, spaniolilor, nemtilor, americanilor. Poate peste 10-20 de ani cand o sa scapam de mentalitatea asta cretina.

      Comment by myke — July 7, 2008 @ 11:01 am

  14. Sa mor daca te inteleg. Sistemul de invatamant e gandit prost si ministrul care trebuie sa se ocupe de asta, nu e de vina? Pune ca secretar al MECT o pupicurista de-a Noricai Nicolai, incapabila ca profesor si cu experienta 0 si nu e vinovat?
    Studentii ajung dezinteresati pentru ca interesul pentru studiu le este inoculat din liceu si generala datorita calitatii scazute a materiei si a prea multor drepturi si prea putine responsabilitati.
    Invatamantul merge prost si nu e vina nimanui, nu? Mai ales nu e vina celui care ar trebui sa se ocupe de asta. Imi place logica ta.
    Cat despre chestia cu adminul de retea, el e angajat al facultatii. Nu stiu pe ce baza a fosta angajat si nu stiu pe ce baza e tinut in post, (de fapt stiu, dar nu pot spune pentru ca periclitez viitorul sursei.) oricum nu e pe baza “calitatilor” lui.
    Sistemul de invatamant a fost distrus de toate guvernarile de dupa revolutie. Am inteles. Dar nici Adomnitei n-a facut nimic in legatura cu asta. Dar el nu este vinovat, nu…. noi suntem.

      Comment by Jules — July 7, 2008 @ 11:03 am

  15. Update: Unu munceste si zece fura.

    Vad ca-s parerei impartite, ceea ce e normal.
    Eu, datorita vastei mele experiente din domeniu politic si al administratie “pudice” si ceva trebi cu ministeri si ministreisti, pot spune ca da, Admonitei nu este cel mai perfect om, nu este cel mai perfect ministru al invatamantului, dar oricat de perfect ai fi, intr-un sistem cum e in romania nu prea ai sanse.

    Daca tu vrei sa faci ceva, o sa se gaseasca cel putin unu pe care sa-l doara numai de el si de banii pe care ii baga el buzunar, nu de ce se intampla cu tara. Pentru ca asa-i Romania.

    Ce ma supara pe mine mult mult de tot e ca toti oamenii vad doar scoarta (ma rog, majoritatea), vad doar ce arata la TV si vad elevi prosti care fac poze in putzulica goala in clase sau ii scuipa pe profesori.
    Daca s-ar vedea si miezul asa cum se vede scoarta, cu siguranta ar intelege despre ce-i vorba. Ar intelege cum e sistemul asta inchis al intereselor politicienilor si influentele lor asupra anumitor oameni. Atunci nu cred ca ar mai veni cineva cu acuze de genul

    Traim intr-o tara condusa de mult prea putini oameni. Fiind putini, sunt de asemenea eficienti si ne fac sa credem ce vor ei. Normal ca cine nu intra in sistemul lor este repede pus pe fundul putzului sau putzulicii :)

      Comment by Furnicu — July 7, 2008 @ 11:12 am

  16. Visule … NuStiuJuca iti recita niste versuri din Nimeni Altu’ :) )

      Comment by Afroditu — July 7, 2008 @ 11:52 am

  17. Ete varza, ca sa zic asa. Ia repetati dupa mine: nu (nu) sunt (sunt) bani (bani). La ce bani are un profesor cand incepe (fara grade si vechime) mai bine merge si lucreaza casier/secretara. Si te mai miri dupa aia ca in invatamant raman doar cei care nu pot altceva si (rar) cei cu vocatie si dorinta sa predea.

    E ca la fotbal, toata lumea de pe margine se pricepe. Ministrul Invatamantului are un rol de manager. A facut si el ce-a putut cu bugetul pe care l-a avut. Se putea mai mult? Poate. Se putea mai putin? Cu siguranta. Dar nu e rolul lui sa iti ia plodul de mana si sa-l duca la scoala, si nici sa mearga la produs ca sa faca rost de bani pentru invatamant.

    Ala cu datul afara: da-i tata afara. Hai sa vedem pe cine pui in loc. Baga-l pe becali ministru la invatamant, ca el se pricepe la toate.

      Comment by Laur — July 7, 2008 @ 3:26 pm

  18. @jules, bai frate, tu nu stii cum merge sistemul? In posturi cheie se pun oameni cheie, alesi pe criterii politice. Aia care ii “aleg” nu fac decat voia partidului. Ideea e ca nu ai cu cine… niste tarani.
    De ce nu vin profesori de calitate in scoli?? Pai la ce salarii primesc ca debutanti mi se pare normal ca aia de se duc in invatamant sa fie doar cei care nu au mai prins loc in alta parte.
    La televizor vezi doar ceea ce vor ei… te uiti la antena, normal sa vezi ce vrea voiculescu, nu? Ca doar nu o sa laude guvernul si o sa se critice pe el.
    In caz ca nu stiati, mentalitatea e sa avem note mari cu putin efort… sa fim jmekeri, ca cine are bani e jmeker, nu conteaza cate clase ai… uitati-va cati il invidiaza pe becali (ca tot zicea laur) si cati ii invidiaza pe cocalarii cu q7 care nu stiu sa scrie.

      Comment by So_Hai — July 7, 2008 @ 9:57 pm

  19. trebuie sa recunosc ca nu mi-au convenit multe chestii la sistemul de invatamant. dar tind sa dau vina pe profesori. si nu ma refer numai la profi batrani si ci la cei tineri. sunt oameni in varsta care poate nu au o metoda extraordinara, poate nu atrag elevii. dar sunt si profi tineri imbecili (nu am nimic cu pofa cu pozele de pe net, e viata ei, n-are decat sa faca bors cu ea) care nu sunt in stare sa-ti predea. nu mi se pare normal ca la o ora de limba si literatura romana sa mi se spuna bancuri porcoase, colegii din fata sa puna manele pe telefon si sa joace carti. si nu prea ai ce le face pentru ca la orele in care sunt testati se prezinta exemplar. poate singura varianta ar fi niste vizite-surpriza?? nici nu poti lasa elevii sa aprecieze profesorul dar nici numai inspectorii. parerea mea….

      Comment by mihaela_yellow — July 8, 2008 @ 11:18 am

  20. Visule la primul tau post elevii “copiaza” nu “copie”

      Comment by Alleks — July 8, 2008 @ 5:37 pm

  21. Nu sunt de acord cu cei care se plang de salariile mici din invatamant. Profesorii care sunt interesati, care depun efort si au multe activitati atat in cadrul orelor, cat si in afara, cei care se implica si ii implica pe elevi primesc puncte suplimentare, care se aduna si pot primi un salar de merit egal cu salariul pe care il au. Este si cazul soacrei mele, cu care nu ma am prea bine, dar ii recunosc meritele. Are salar dublu fata de colegii ei, dar munceste de-i sar capacele, iar la orele ei se merge cu placere si SE INVATA. Asa ca in loc sa se planga, mai bine ar pune mana sa munceasca. Sau le contabilizeaza cineva si meditatiile si nu stiu eu?

      Comment by Anna — July 9, 2008 @ 10:36 am

  22. [...] scrie că Ministrul Educaţiei, Cristian Adomniţei nu trebuie scos ţap ispăşitor pentru toate [...]

      Pingback by Şi totuşi Adomniţei e vinovat… | Cosmin Vaman — July 10, 2008 @ 11:55 pm

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.