Nu mai sunt Fan Courier
Scris de Sebastian BargauDa, dupa Cargus a venit si timpul Fan Courier`urului s`o dea in bara. Cargus a comis`o doar prin faptul ca a durat prea mult sa`mi aduca rambursul, Fan Courier deja se intrece cu gluma prin a`mi a aduce coletul.
Sa va explic cam cum sta treaba.
Saptamana trecuta, miercuri, am dat din Hunedoara o comanda pe net. Nu spun unde ca nici de aia nu`s chiar multumit. Am trecut ca adresa de livrare adresa din Iasi, stiind ca urmeaza sa vin cateva zile aici. Joi dimineata m`au sunat respectivii pentru confirmarea comenzii si mi`au spus ca vineri, adica a doua zi, vor trimite coletul. Nu am inteles de ce nu l`au trimis joi si a trebuit sa mai astept o zi sa proceseze comanda, da` am zis ok.
“Dom`le, vi`l trimitem vineri, sambata il aveti”. mi`a spus Gigel ala de la firma.
OK.
S`a facut sambata. Eram obisnuit pana acum ca persoanele de la curierat sa ma sune dimineata sa`mi spuna ca a venit pachetul si sa hotaram o ora si un loc in care sa ne intalnim.
A trecut dimineata, s`a facut ora 12. Sun eu. Nu raspunde nimeni. Mai incerc vreo patru numere. Nu raspunde nimeni.
Se face ora 13, sun din nou la 5 numere de telefon. Nimic.
Se face ora 15:34, sun din nou la 5 numere de telefon. La al cincilea raspunde un nene.
In continuare aveti conversatia:
“Buna ziua, Fan Courier?”
“Da, spuneti”, raspunde nenea.
“Pai stiti, aveti un colet pentru adresa X…”
“Da, stiu, il avem, l`am vazut.”
“Bun asa, cum facem sa`l ridic, sa va dau banii etc…?”
“Pai noi azi am avut program pana la ora doua…”
“Pai si n`ati putut sa ma sunati pana la ora doua?”
“Pai i`am luat in ordine… S`a facut ora doua, am terminat programul…”
“Bine… Da` maine?”
“Maine e duminica, nu avem program. Luni d`acuma.”
Mai poti sa spui ceva?
Astia`s aia care`ti aduc coletul in 24 de ore? Pentru asta platesti mai mult decat la jegul de Posta Romana? Pentru ca dureaza 4 zile sa ti`l aduca platesti de 5 ori mai mult decat prin Posta?
In cazul asta… Cred ca trebuie sa ma orientez spre serviciile unor curieri care`si termina programul dupa ce au livrat toate pachetele sosite in ziua respectiva, si care n`au nesimtirea sa`ti spuna ca au pachetul tau in fata, au sediul la 5 minute de tine, dar nu ti`l poti lua pentru pe ei ii doare in cur si si`au terminat programul…
“Mai incerc vreo patru numere.” Esti tare daca la varsta ta inca te tine 4 numere
Glumesc. E normal sa-i doara in zona aia. Salarii mici dar fixe, oameni putini. Daca livreaza azi sau maine iau aceeasi bani.
Comment by L3ST — June 8, 2008 @ 1:12 am
La noi, la Arad…. Fun Curier e ca peste tot. Adica servicii de rahat, curierul vine sa-ti ia comanda la 5-10 ore dupa ce ai solicitat asta… Am trimis un colet cu ei saptamana trecuta, la Eforie. A ajuns… dar mi-am zic ca nu m ai apelez niciodata la serviciile lor.
Comment by 2/2 — June 8, 2008 @ 3:38 am
O experietnta asemenatoare am avut si eu.
Am lucrat cu Fan Courier si am renuntat la ei pentru ca saptamanal au cam schimbat preturile plus ca baietu de pe zona firmei unde lucrez venea cand avea chef doar, trebuia sa il sun de 3-5 ori sa ma rog de el sa vina sa-mi aduca colete/ rambursuri sau sa trimit colete desi am contract cu ei. Vazand ca tipu respectiv da rateuri am sunat si la sediu si l-am reclamat dar degeaba.
Dupa ei am incercat si Cargus dar am realizat ca-s a naibii de neseriosi si acum lucrez cu URGENT COURIER de care in acest moment sunt foarte multumit, am si contract la ei si chiar merge bine treaba momentan, la ei e chiar pe bune 24 de ore dar sunt curios cat va dura seriozitatea si la ei.
Deci Visurat, foloseste Urgent Courier, daca totul e ok cu ei imi esti dator cu un bax, daca nu, atunci dau eu un bax de bere.
)) si nici nu am fost platit
P.S. Nu e reclama ce am zis mai sus
Comment by E-Bogdan — June 8, 2008 @ 4:13 am
nu mai bine mergi si le iei cu mana ta?
) Scump Da` Sigur
Comment by WaTzaP — June 8, 2008 @ 5:11 am
Urgent Curier. Dar nici asta nu sunt foarte straluciti.
Comment by sorin — June 8, 2008 @ 7:09 am
eu lucrez cu fan curier si pana acu nu au facut faze..(am si pile de aia cre ca)
Comment by cipoc — June 8, 2008 @ 7:43 am
Nu mai bine protestam toti? Comandam rahaturi de pe net, le refuzam cand nu sunt aduse in timp util. In asa fel invata si magazinele online de la care cumparam sa le impuna conditii sau sa lucreze cu altii.
Buna, aveti un colet…
Nu! Mersi! Ati intarziat juma` de ora…
Comment by Laurentiu — June 8, 2008 @ 7:45 am
Laurentiu – in cazul asta pierd doar magazinele online si Fan castiga dublu (si pentru retur). In momentul asta ca si raport pret/calitate Fan conduce de departe. Nu cred ca ii convine nimanui sa plateasca 25-30 lei pe un colet cu ramburs.
Nu iau apararea Fan, si eu sunt destul de frustrat de problemele care apar cateodata, dar in momentul asta nu prea sunt alte optiuni la acelasi pret.
Noi o sa incercam in curand cu GLS, care promite. Sa vedem si cum o sa mearga, poate se termina si era Fan-ului
Comment by Alin — June 8, 2008 @ 9:29 am
n`ai cu cine ma, na`i cu cine…
Comment by Ndrey — June 8, 2008 @ 10:23 am
DHL/UPS nu fac livrari Romania-Romania ?
Comment by sin — June 8, 2008 @ 11:01 am
Pe mine m-au pus cei de la Fan sa merg la depozitul lor regional, ca nu aveau drum pe la mine prin oras, la 6 km de Cluj…
Comment by RoEurope — June 8, 2008 @ 11:14 am
Exact la fel am păţit şi eu. Iată povestea spusă de arhi: http://www.arhiblog.com/2008/06/oralul-de-seara.html
Comment by micu`TZU — June 8, 2008 @ 11:37 am
am intalnit si eu destui oameni asa, dar desigur toate astea pentru ca traim in romania!
Comment by anetoiu — June 8, 2008 @ 11:43 am
Cand vor fi destule plangeri, cand vor fi pierderile mari si pentru magazinele online se vor lua masuri.
Pana atunci o sa lucreze cu aceiasi rahati.
Comment by Laurentiu — June 8, 2008 @ 11:46 am
eu am dat comanda de tricou de blogger si nici acum nu l-am primit. Si au trecut 2 luni…de pe sheepses.
Comment by saliery — June 8, 2008 @ 12:20 pm
si Fancurier sucks, am trimis ceva de la Bucuresti la Timisoara, ce-i drept a ajuns in 24 de ore in orasul respectiv dar timp de alte 72 de ore l-au cautat ca nu-l mai gaseau. cum naiba sa se intample asa ceva ?!
Si curiero suck, mi-au pierdut o unitate centrala de la Cluj la Bucuresti … hocus, pocus
) eu cred ca s-a nimerit unul fara pc
) .
Comment by LTC — June 8, 2008 @ 12:23 pm
trebuia sa incerci si cu nenea ala un numar =))
Comment by danuts — June 8, 2008 @ 12:26 pm
Lucrati frate cu UPS. Dai un ban da stii ca stai in fata. Am trimis in franta colet, a doua zi la ora 12:00 a ajuns
Comment by Gigel — June 8, 2008 @ 12:32 pm
Fan si cargus sunt aproape ok.
Am facut o comanda de la Cluj pentru Sighetu Marmatiei si m-au sunnat sa-mi spuna ca voi primi comanda doar saptamana urmatoare, joi, deoarece doar joia curierul are drum in Sighet… cele 24 de ore ale lor s-au facut cam 144. mai bine Posta Romana.
Macar ceilalti au livrat in maximum 48.
Comment by Nilu — June 8, 2008 @ 2:01 pm
nu ai nici o alternativa
-stiam ca de 3 luni dhl a luat cargus care inca nu a auzit de saci negri de transport.daca aveti de trimis ceva peste urlati la ala care vine de minim 3 ori: road parcel bahhhhhhhh! road parcel baaaaaaaah! bah tu auzi ca vreau cu road parcel baaaaaah!
initial va vor spune ca asa ceva nu exista,daca urlati vor accepta
-calculatorul de timp/tarife de pe site ups nu imi recunoaste adresa
Comment by rembours — June 8, 2008 @ 2:23 pm
Mie mi s-a părut ok Fan Courier. Am primit săptămâna asta un colet din Petroşani în ceva mai puţin de 24 de ore (stau în Bucureşti). Ori am avut eu noroc… ori ai avut tu ghinion.
Pe de altă parte, un prieten a surprins o chestie drăguţă la un depozit Fan. Un şofer de tir trebuia să ia un colet şi să îşi continue drumul spre Grecia parcă… numai ca nu găseau coletul cu pricina. Le basculaseră ca pe cartofi şi stăteau şi se uitau la grămadă la modul Dorel.
Comment by boboque — June 8, 2008 @ 2:55 pm
in general curieratul roman e foarte prost organizat.
Comment by bux.to review — June 8, 2008 @ 4:52 pm
Eu pana acum am fost multumit de Fan Courier si de fapt, n-am avut nicio problema cu niciun serviciu de curierat. Sa fie pentru ca sunt din Bucuresti?
Oricum, daca nu livreaza la timp, te poti adresa Protectiei Consumatorului – chiar functioneaza.
Comment by Petre Flueraşu — June 8, 2008 @ 5:16 pm
şi să spun ce?
că a fost ăla nesimţit şi mi’a spus că n+are drum prin cartierul meu şi să mă grăbesc că i se termină programul? Dacă nu SĂ MĂ DUC TOT EU la ei luni!
Comment by micu`TZU — June 8, 2008 @ 7:31 pm
Iti recomand NEMO EXPRES
http://www.nemoexpres.ro
Comment by Adi aka LunaViteB — June 8, 2008 @ 8:18 pm
Mosu’ programul e pentru toata lumea. Nu e vina angajatului ca i se termina programul. E platit pana la ora 2 sambata, nu o sa stea pana la 12 noaptea. Si e corect sa dea coletele in ordine. Este poate vina managementului ca nu a alocat mai multi oameni pentru ziua respectiva sau nu a refuzat colete.
Ce spui tu se intampla in orice tara vrei tu de pe glob.
Comment by nelu coletelu — June 11, 2008 @ 10:58 am
Ma ce probleme aveti voi cu firmele de curierat, sunt sigur ca si ele cu voi, nu intelegeti un lucru curieratul din Romania nu da doi lei pe livrarile la persoane fizice care au servici si program, sunt de gasit la adresa doar cand vor destinatarii, sa faca 2,3 drumuri pentru care se percepe taxa de transport o singura data, sa livreze la 100 de clienti la aceiasi ora, sa multumeasca daca sunt injurati……..ce mai………. ai dreq astia.
Comment by Vasile_plopu — July 22, 2008 @ 8:23 pm
In Bucuresti am rezolvat problema,am un site de vanzari online ,Bookurier curier rapid sunt la inceput si merg
destul de bine ridica coletele azi si mi le livreaza in 72 ore la numai 5 ron coletul/kg.Deasemeni in bani astia incasaseaza si rambursuri si primesc bani in max. 3 zile sic.Deocamdata sunt foarte multumit sper sa o tina tot asa.
Comment by GEORGE — July 29, 2008 @ 6:30 pm
Mai baieti nu va mai enervati aiurea..sint curier la FAN si sincer e vb de organizarea lu peste in primul rand si apoi tine de oameni..adik noi muncitorii …pt k sintem frecati …sefii sint vina…oameni putini …bani si mai putini…cum poti lucra de de forma??????….eu incep la 9 (asta pt k imi aranjez marfa) apoi stau pana seara la 8-9 ..k sa fie multumiti clientii …si nici asa nu ajung la toti……iar sambata bag kt e nevoie….dar kt mai pot in halul asta?????????are cineva un raspuns???????sau makr o idee mai buna………????????????????
Comment by Cioby — August 16, 2008 @ 3:36 pm
sintem platiti cu 6 bani pe expeditie…cum suna???????…nu e chiar simplu
Comment by Cioby — August 16, 2008 @ 3:43 pm
Si eu am neplaceri din cauza Fan Curier. Din Brasov mi-a fost expediat plic cu valoare foarte mare si s-a paltit mai mult decat un plic normal. Ei bine, nici dupa o saptamana nu am primit plicul cu continutul. Am scris si un articol… http://blog.bycoddot.com/life/2008/08/19/fan-curier-express-review-services-are-deplorable/
Comment by Daniel Condurachi — August 19, 2008 @ 3:43 pm
incercati pegasus a ajuns in 24 de ore cat despre dhl si ups nu va recomand un colet prin pegasus m-a costat 18 lei serviciu door to door la iar la dhl si ups pretul era de 76 lei mai mult ca triplu baieti scuze ca ma bag si eu in seama, fan cuourier nu mai e loc de zis e caz de targa la ei si probabil ca patroni romani numai aia vor profit maxim in timp scurt, putini romani gandesc pe termen lung
Comment by Basaraba Cosmin — August 29, 2008 @ 11:34 pm
[...] şi mi-a închis, a doua oară am primit mesajul cu “abonatul nu poate fi contactat”. Să fi fost din cauză că lucrează doar până la ora 2? Am sunat la Cargus în aceaşi zi, seara pe la 6 şi în nici 10 minute curierul era la mine la [...]
Pingback by Fan Courier - NOT « Vlad’s Weblog — September 4, 2008 @ 8:16 pm
mai baieti,nu mai fiti voi aia care le stiti pe toate,din curiozitate va-ti uitat si voi pe pagina de net a FAN-ului?
sa vedeti si voi termene de livrare,de mijloace de transport,de cum trebuie sa fie facut un colet,de ceea ce trebuie sa contina un colet,etc…pai si daca nu va convine o firma de curierat ,cautati alta .
bai baieti destepti ca…..FAN COURUER ESPRESS este cea mai mare firma de curieret din romania,e normal sa suni la o firma mica si sa vina curierul in 5-10 minute,pentru ca firmele mici nu au volum de munca ca al fan-ului,sa va explic ceva ,la fan programul de lucru este 08,00-17,30 tura 1,la un numar de curieri de cca 55o cu expeditii in livrare in medie de 45-50 si de firme ridicate cca10-12,ba fratilor astia chiar muncesc.inainte de va da cu parerea ,opriti ba un curier fan si unul de la alta firmasi faceti-va ca vreti sa va angajati la ei si cereti-le pareriin legatura cu activitatea lor.si hai sa va mai marturisesc ceva ,generatia asta noua care sa nascut prin 1995-1996 vor bani multi si munca putina si nici nu stiu cum ii cheama dar sa munceasca si voi vreti calitate? habar nu aveti ce va asteapta in anii urmatori.deci?
Comment by musca — September 20, 2008 @ 11:25 pm
apropo…. de ce nu va faceti voi curieri,nu de altceva dar poate asa va aduce-ti caletele mai repede.
poate sinte-ti mai comozi nu mai bogati?>ai?pun pariu ca sinte-ti copii de bani gata,din aia care iau furat parintii vostri in afaceri cu statul,nu var fi rusine,magarilor
Comment by musca — September 20, 2008 @ 11:37 pm
comentarii,ceva…..?
Comment by musca — October 8, 2008 @ 12:12 am
eu sunt curier si nu stau 5 minute in programul meu .. poate nu credeti fac asta de 1 an … merg la adrese dar sunt persoane care nu stau la adresa… nu sunt acasa sau la adresa de livrare.. apoi … unii negociaza preturi
… altii nu au pregatit rambursurile .. sunt clienti la care pierd si 15-20 min.. ca nu stiu nici pe ce lume se afla ..normal ca iau la rand pe fiecare .. nu stii cu cine ai de a face .. eu vreau sa ajung acasa la fel ca tine .. daca nu te gasesc acolo unde ai adresa de livrare incepe distractia .. hai peste o ora sau mai stai o juma de ora.. deci si voi aveti parte de vina.. sun la interfon , urc 4 – 5 etaje, gafai tot si mai stau si la usa pana se gandeste sa raspunda … – ce? am un plic? de unde ? pt mine? da sa vad ! eu platesc? de ce? asa mult ? da aveti sa dati rest? pai nu am bani tre sa merg la banca … sau sun la usa, stau , aud ca se foieste cineva la vizor? nu zice nimic.. scot tewlefonul, suna se aude din casa si apoi sune ca ..scuze eram la wc si te invit cand vrei sa vii cu mine pe teren cred ca pe zi raman cu 4-3 pachete…bineinteles di 50 sau 70 de expeditii..asta e dar acolo la adresa sigur am fost .. si sunt peste tot si uscaturi … salariul e fix daca duc 30 sau 50 de expeditii e acelasi … tre sa plec acum..
Comment by liviu — October 9, 2008 @ 5:41 pm
Un curier la 50 de clienti?Sa-i multumeasca pe toti?Niciodata.Alergi ca prostul prin oras,rupi masina in 2 si cand ajungi la client,vezi ca nu e acasa.Sa il sun?Nu ma ajuta cu nimic.El este la servici sau prin oras si ca sa stau 15-20 de minute sa-l astept,pierd timp in defavoarea altor clienti.Daca el nu suna cand gaseste avizul,a 2 a zi il sun eu pentru a nu mai pierde timp sa-l caut sau sa pup usa din nou.Daca este la servici,pot sa-l dau unui alt coleg sa-l livreze la o firma mult mai usor de gasit.Dar retineti,nu pot sa fac livrarea unui colet prin telefon.Atata timp cat este o adresa de livrare pe colet,am obligatia de a incerca 2 (doua) livrari consecutive a coletului in cazul in care nu reusesc sa-l gasesc la adresa pe destinatar.Cat despre livrarile sambata va asigur ca nu se vor mai face la nici o firma de curierat.UPS si DHL livrari sambata?Da,contra cost sau chiar deloc si cred ca nu va convine.
Comment by un curier — October 11, 2008 @ 7:26 pm
“Dupa ei am incercat si Cargus dar am realizat ca-s a naibii de neseriosi si acum lucrez cu URGENT COURIER de care in acest moment sunt foarte multumit, am si contract la ei si chiar merge bine treaba momentan, la ei e chiar pe bune 24 de ore dar sunt curios cat va dura seriozitatea si la ei.”
Pentru E-bogdan
Sincer cred ca esti un zgarcit.Neseriozitatea la Cargus inseamna “preturi mari”.Stiu ca au preturi mari,dar cred ca la ei calitatea este mai mare si va creste cu siguranta.Mai gandeste-te.
Comment by un curier — October 11, 2008 @ 7:31 pm
Hmmm,am lucrat pe rand ca si curier la Cargus,Fan,iar acum lucrez la urgent.Departe de mine sa incerc sa fac partizanat vreuneia dintre aceste firme.Dar cel mai multumit sunt de job-ul de acum de la Urgent.De ce spun asta?
Pai…salariul e mai mare decat la celelalte firme,curieri sunt destui(sa zicem ca ar mai fi nevoie,dar momentan ne descurcam asa),masinile sunt ok(atunci cand functioneaza).Clientii nostri pentru livrari sunt in proportie de minim 50% persoane fizice,unde asa cum scria cineva mai sus e cel mai dificil sa livrezi ceva pentru 1001 de motive.Ceea ce nu intelege de fapt nici un client-fie el pesoana fizica sau juridica e ca acel curier care vine la ei nu are timp la discretie si nu are ca unic client pe EL…MARITUL CLIENT! Toti clientii sunt importanti in egala masura.Asa ca de aceea eu sun clientii inca de la ora 8.00 ca sa stiu ce program au,daca sunt acasa,daca pot schimba adresa,iar coletul sa le ajunga la serviciu.Tot pentru a livra mai repede si la mai multi clienti sun,ca sa fiu sigur ca acel client la care urmeaza sa ajung,are banii pregatiti,stie deja cat va costa coletul,ce ramburs are de dat,cam in ce interval orar voi fi la el.Exista insa si cazuri dificile.De exemplu,de un timp incoace,o institutie de creditare,trimite prin Urgent plicuri cu somatii de plata,instiintari de dare in judecata si altele asemenea.Inchipuiti-va ce “usor“ e sa livrezi si a doua oara un plic cu asa ceva in cartiere precum rahova-ferentari,salajan,titan,giulesti,bucurestii noi sau militari….credeti-ma,trebuie sa bati iepurele pe suta de metri garduri ca sa scapi de ciorile hotarate sa te linseze…
Mai e categoria aparte de clienti cu contract,clientii aceia care trimit un plic la 3 zile.Si primesc la fel.Ei sunt aceia care au momentele lor speciale,zilele cand au de trimis CHIAR si 3 plicuri pe zi!!!Te freaca de 2-3 ori pe zi sa vii sa mai ridici cate unul.Dupa ce te duci prima data si le-ai luat plicul,pleci sa faci restul de livrari sau sa-ti iei comenzile.Si…surpriza.Te mai suna ca mai au un plic.Si injurand in gand,vorbesti frumos,ca asa ai invatat si te mai duci o data.Si iei si plicul respectiv.Pleci sa ridici ceva,mai faci o livrare si…ORGASM!
Te suna din nou-a treia oara aceeasi firma de 2 lei,cea care te chemase “doar“ de 2 ori in aceaasi zi.Si cand deja nu mai rezisti si le spui ca era mai bine daca nu te mai frecau asa si te chemau dracului la terminarea programului lor,sa iei o data toate cele 3 plicuri,se inflameaza situatia!Adica cum tinere…noi avem contract!
Mda…voi si inca 4000 de firme,importantilor care sunteti voi hahalere…Din cauza unor clienti ca cei enumerati mai sus nu pot eu sa mananc nimic in unele zile,nu pot sa opresc sa-mi iau tigari sau un suc,fac ore suplimentare-neplatite…LOGIC.Si totul cred ca pleaca de la faptul ca nici clientii,dar nici firmele nu dovedesc un dram de intelegere.E multa nesimtire din partea tuturor,ca doar de aia traim in tara asta de cacat,trebuie sa ne comportam ca babuinii si sa nu ne mai miram de nimic.Firma de curierat perfecta nu exista,nu exista servicii ireprosabile in nici un domeniu.Pana a fi curier,sunt consumator si client si m-am lovit si eu de “n“ ori de imperfectiunile din jurul meu.Toleranta cred ca e singura solutie.
Comment by BoomPunk — October 24, 2008 @ 11:33 pm
bai la ora actuala fan courierul sti o firma de tot rasul stiu pt ca am lucrat la ei si e de tot cacatul. in primul rand nu respecta angazatii cum multe firme o fac , al doilea e ca te trateaza ca pe un nk cu toate ca si ei sunt oameni si nu tre sa uite de unde au plecat mai ales fondatorii astia de zic ei ca au fondat firma…au numai fumuri in cap si din ce in ce cu trecerea timpului fanul o sa cada deja a inceput dar ei sunt tot cu capul sus sa vedem cand o fi in groapa ce o sa mai faca
Comment by adi stroe — October 31, 2008 @ 6:38 pm
Cu Fan Courierul am probleme de vreo 2 ani. Comenzile de la Bucuresti la Timisoara (din magazine online) vin repede, mai greu e pana ti le distribuie localii…si tot asa, pana nu ii suni tu, ingrijorat, nu stii de pachetul tau.Noroc ca nu am avut multe comenzi.
Acum am trimis eu (am un magazin online) din Timisoara la Deva. Din comoditate, bat-o vina. Pachetul trebuia sa ajunga in 14, azi suntem deja in 18 (minus duminica, e drept). Ii sun si nu raspund la niciun numar.
De data asta nu mai stau cu mainile in san. Fac reclamatie. Inca un client nemultumit.
Comment by Raluca — November 18, 2008 @ 10:53 am
Sunt un angajat FAN si asi dorii sa va va ajut si sa va pot raspunde, pe cat posibil, problemelor pe care le intampinati cu aceasta firma. Ma puteti contacta pe YM iulyu_s
Comment by Iulian — November 18, 2008 @ 8:41 pm
inainte de toate vreau sa spun ca sunt angajat al fan courier,si am citit articolele de mai sus,lucrez la fan de 4 ani si credeti-ma ca am albit di cauza voastra a clientilor pretentiosi care vor punctualitate si calitate la preturi de cacat,nu se poate daca ati fii macar odata ‘atent’
cu,curierul sa vedeti voi ce atent o sa fie si el cu voi si asa se rezolva toate problemele dar sa stiti cel mai mult sunteti injurati daca il chemati de 2 ore in aceeasi zii stricati prietenia idiferent de ‘atentie’
Comment by fan fan — November 29, 2008 @ 9:14 am
Deci lucrez la Fan de 1 an si am vazut tot felu de oameni, mie imi vine sa iau pe toty cei de aicea care au facut reclamatye la firmele de curierat si sai bag cu capu in WC dear sty ei ce inseamna aia o livrare.ba pai cand va aud cu atatea pretentii ca vi sa livrat coletu in 5 zile …
stay in pwla mea acasa cand stii ca ai facut comanda la ceva nu sa te caut eu pe acasa sa urc etajele degeaba si culmea ca voi astya mai tinety telefoanele de forma sa va uitaty la ceas nu sa raspundety cand suna curieru.Care draq stye ce bine e sa urci intro scara unde mai au si caine ..la usa…sa nu fie acasa sa incerci sal suni sa aibe dat nr gresit sau ..cand are cate o adresa gresita sa incerci sal contactezi si sa faca mijto de tine.Ba lam sunat pe unu ca avea un pachet la ora 9:11 min si intreb alo domnu X? imi zice ca nu si inchide telefonu……zic ok asta e nr gresit ….apoi ….sun …mai trz….dupa 4 ore ….la acelasi nr ….si zic alo domnu X ?..el de colo Da spunety …pai zic avety un pachet cand vam intrebat prima oara miati zis greseala ….Cica eiii dormeam …deci LOL…sa numi bag eu pwla inn gatu la astya aaa??
Comment by Cercel de la Fan courier — November 30, 2008 @ 3:46 pm
Imi pare sincer rau ca D-ul Cercel vine cu un asa limbaj si sincer imi pare rau ca suntem in aceiasi barca.
Curieratul in Romania a fost adus de DHL, mai apoi a aparut Cargus, din Cargus, Fan s.a.m.d
As vrea sa inteleaga toata lumea ce se intampla cu curieratul in Romania :
Pret : – Londra 5 lire
-Germania 12 euro
– Cehia 8 euro
– Bucuresti 3 euro
DHL km/h – Londra 45 km/h
– Berlin 40 km /h
– Praga 35 Km/ h
– Bucuresti 10km/h
Program de lucru – Londra 8.00 – 17.00 destinatii – 60
– Berlin 8.00 – 17.00 destinatii – 50
– Praga 9.00 – 18.00 destinatii – 40
– Bucuresti 6.00 – 21.00 destinatii – 40
Atentie curier livrare – Londra 2 lire
– Berlin 5 euro
– Praga 5 euro
– Bucuresti 1 leu
Acum cred ca se observa diferanta. Multumesc
Comment by curieru' lu' peste — December 15, 2008 @ 6:18 pm
Fan Courier…. nu am sa insirui aici o lista cu nemultumiri la aceasta companie (sucursala Timisoara). Aceste nemultumuri le-am facut cunoscute companiilor care isi livreaza produsele prin FAN, produse pt. care am fost nevoit, (de fiecare data) sa dau o multime de telefoane, sa fac mai multe drumuri pana la sucursala firmei, ca sa le recuperez. Cei care au fost pe la sucursala din Timisoara, probabil stiu despre ce este vorba… de atmosfera de piata/talcioc, unde nu te poti intelege cu nimeni, angajatii iti rad in fata, oameni isi cauta furiosi coletele primite, dar de care nu stie nimeni pe unde se afla…. Pe de alta parte, ca sa fiu cinstit, pachetele care le-am trimis la Bucuresti sau Iasi au ajuns si au fost livrate foarte promt… poate este doar o problema cu sucursala Timisoara…. oricum pe mine m-au pierdut de client… si au castigat campanie publicitara negativa.
Comment by Cristian — December 28, 2008 @ 12:10 pm
bai si eu sunt tot un angajat al fan courierului de circa 6 ani, problema sta in felul urmator in ceea ce au comentat unii colegi ai mei de la fan pe care i-am vazutt pe aici le dauu dreptate maxima, cat despre tine bai ala de la DHL iti dau dreptate si tie dar nu mai fii asa de infumurat ca lucrezi la DHL ca si ei sunt tot o apa si-un pamant , cat despre clientii astia nemultumiti cred si eu ca unii chiar nu isi dau seama ce inseamna sa fii curier si sa ai si de livrat vre-o 50-60 sa mai si ridici 20 si sa mai si multumesti pe toti sa vb si frumos etc.si voi astia CLIENTII UNII SUNT NISTE PUTOI CARE TRIMIT SI EI 2 FLOACE si din moment ce exp vre-o 2-3 colete spuna ca gata curierii tre sa le stea la piciore, pai bai mucosilor si nesimtitilor si nespalatilor stti voi cei aia curierat, stiti voi ce inseamna sa alergi ca nebunu o zi pt niste pramatii ca voi macar daca ati da si voi ceva in plus , venim cu , coletele la voi si va cautati in buzunare de 5bani . pai voi va considerati clienti voi sunteti niiste cacaciosi care cred despre un curier ca este sluga lor si cica nu au un chior in buzunar..BAAAIII clietii estia de doi bani vedeti ca un curier castiga de 3 ori mai mult decat voi cocoseilor ce sunteti si voi sunteti niste muritori de foame . ASA CA BAI CLIENTILOR CIOCUL MIC CA SUNTETI DE TOT RASUL UNII DINTRE VOI, MAI ALES AIA CU FACULTATI:::::))))))))))))))))))))) PROSTII DRACU CE SUNTETI
Comment by mihai fanul fanului — January 9, 2009 @ 9:51 pm
sii sa va mai zic ceva ca vad ca unii nu inteleg . alta e sa livrezi la persoane fizice si alta e sa livrezi la firme cat despre domnii musca, adi stroe pe care ai respect si bravo ca au ceva de spus niste baieti care intradevar stiu ce e aia curierat. CIOBY bai cioby cand dracu te-a platit pe tine fan courierul cu 6 bani pe expeditie ca eu nu imi aduc aminte? vezi ca minti si nu prea te mai avem la inima:::)))
Comment by mihai fanul fanului — January 9, 2009 @ 10:08 pm
ceea ce zici tu inseama la 50 de expeditii 30 ron nu? ceea ce la fan pe zi e salariu fix cam 83 ron pe zi plus spaga ta nu ,asta inseamna ca tu ar trebui sa duci cam140 de expeditii intr-o zii ceea ce nu prea se poate asa ca bai cioby imi pare rau pt tine dar nu prea cred ca ai lucrat la fan courier. bai musca si adi mai explicatii si voi la baiatul asta cum e cu banii si expeditiile ok
Comment by mihai fanul fanului — January 9, 2009 @ 10:14 pm
[...] blocului si acolo m`a asteptat. Pe langa toate acestea, mai primesc si comentarii de genul, la articole mai vechi in care`mi exprimam nemultumirea despre Fan CURier: mihai fanul fanului mihai_fce@yahoo.com [...]
Pingback by Fan CURier si blocul blestemat » visurat.ro — January 10, 2009 @ 12:10 am
Multi frustrati pe acest blog… dar si mai multi zapaciti, care parca nu s’au trezit dupa petrecerea de dupa noaptea de Revelion, ii intalnesc zilnic la birou si mai ales ii aud la telefon. Oricum, sunteti clientii nostri si indiferent de ceea ce facem trebuie sa va multumim intr’un anumit fel, dar nu suntem sclavii nimanui!
FAN’ilor va astept in lista mea de YM ( iulyu_s ) sa mai impartasim din experienta noastra zilnica
)
Comment by Iulliann — January 21, 2009 @ 6:08 pm
@domnu’ Iullian>>> Talica mancashi ceva,si acu pute’ gura,nu? Om fi noi “clientii” niste romani cretini,prosti,imputiti,nespalati,samd; dar nici cu voi nu mi-e rusine!
Ca sa iti dau un exemplu de prostie crunta(nu mai zic crasa,ca poate nu stii termenul si ma obosesc degeaba).
Am comandat ceva din Bucuresti,coletul avea 185 de grame,si mi s-a spus ca va ajunge la destinatie in 3 zile.Zic vacii de la telefonul firmei expeditoare,ca e ok,dar daca se poate sa nu se intarzie mai mult de 4 zile,deoarece trebuia sa plec din Romania pentru 1 luna la un simpozion.
Bun,a 4-a zi!!! in jurul orei 15,sun la firma expeditoare sa vad ce era cu coletul,deoarece nu primisem nici un telefon.
O alta vaca(nu era aceeasi voce,dar avea acelasi timbru grav si tamp)imi spune ca a fost trimis la timp si trebuia sa il primesc la termen!
Ma infurii,caut pe web nr.filialei respective dau de nr. sediului si sun.
Imi raspunde o voce de cioban deranjat de pe cacastoare(de parca aveam eu vreo vina ca pe el il “taia burta”)si il intreb de colet(cu nr. AWB-ului fireste),la care ciobanul deranjat la burta imi spune ca NU EXISTA NICI UN COLET CU ACEL AWB in baza lor de date!!!
Imi stapanesc un urlet de groaza,inchid,si sun la firma de la Bucuresti.
Acolo,stupoare,imi raspunde aceeasi vaca,o iau la intors caruta-n drum,si imi spune ca ma suna in 10 minute,sa verifice la curier.
Peste o jumatate de ora(timp in care imi treceau prin cap tot felul de porniri animalice la adresa vacii) ma suna paracopitata,si imi spune ca FART COURIERUL a confirmat coletul in depozit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma inchin la copitele ei,inchid,sun la FART COURIER,dau peste cioban(ii spun asa deoarece nu are rost sa reproduc dialogul jenant de clasa primara,pe care am fost obligat sa il duc)si ii spun ca am sunat la Bucuresti,si mi s-a confirmat coletul!
Ciobanul se alerteaza vireaza la culoarea rosie(probabil,dupa timbrul vocii)si impacientandu-se,imi spune ca pe el nu il intereseaza,ca daca vreau coletul trebuie sa vin a 2-a zi!!!
Ma apuca iar falimentul neuronal,ii transmit ciobanului faptul ca e in decadenta morala,inchid,sun la Bucuresti,anunt persoana de la celalalt capat al firului faptul ca AWB-ul cu nr. a sosit dar trebuie sa ma duc eu sa il ridic(chipurile din vina mea),si ca renunt la comanda din cauza FART COURIERULUI care nu si-a facut treaba,si si-a permis sa se cace in gura clientului,pe motiv de indobitoceala acuta,CRONICA!!!
La mai mare pentru FAN(TA) COURIER,si tineti-o tot asa mai “gaozarilor”,ca stie el ce stie Basescu!!!
Comment by Marko — February 14, 2009 @ 10:09 pm
Nu va mai obositi sa va “pritociti”in gura mea,nu e frumos,si nu va tine punga,stati linistiti!
Sunteti prea nesimtiti pentru secolul asta,si DA,va dau dreptate asupra faptului ca romanul e nesimtit,ca(virgula) client,dar atata timp cat si voi sunteti romani,faceti parte din aceeasi categorie de “neavizati tehnic”.
Sa va
Comment by Marko — February 14, 2009 @ 10:15 pm
Ce ragaiti!
Comment by bento — February 18, 2009 @ 12:06 pm
Doamne ce oameni…ce limbaj si mai ales,cata “cultura“ emana cativa dintre cei care-au scris pe-aici,referitor la serviciile si firmele de curierat.
Din cauza unor asemenea oameni,imi e mie rusine sa spun ca lucrez ca si curier,mi-e rusine pentru ca am niste sefi de toata jena,niste colegi care n-au mai mult de 3-4 clase primare(cel putin mintal),ca am de-a face cu oameni chiar de factura celor care-au comentat atat de “plastic“ mai sus,dar nu trebuie sa omit nici clientii cam de aceeasi factura.Dar…despre clienti nu pot sa zic nimic,ei sunt cei care-mi platesc salariul,asa ca voi incerca sa ii multumesc cat pot de bine mereu,indiferent de cum sunt ei.
Serviciile de curierat din tara asta sunt cum sunt,din cauza angajatilor acestor firme,care au fost selectati si angajati ca la intrecerea socialista,doar pentru ca au un carnet de conducere si se presupune ca pot duce o livrare si pot ridica o comanda de la o adresa.Nu ma pretind destept sau cult,dar macar bunul simt elementar si respectul fata de mine,dar si fata de altii exista.Incerc pe cat posibil sa fiu calm,sa tratez pe cei din jurul meu asa cum as vrea eu sa fiu tratat de ceilalti din jur.
Problemele din acest segment se datoreaza in primul rand foamei de bani-implicit de clienti,dodata ce s-au luat banii,nu prea mai intereseaza pe nimeni despre client.Totul se intampla pe scara ierarhica,pleaca de sus si se opreste la amaratul de curier,care chiar ca e prea muncit pentru banii pe care-i ia.Conditiile de munca pentru cei de jos sunt sub orice critica,logistica e depasita si de multe ori ca si inexistenta,sefii sunt cei care decid niste enormitati,sunt alesi pe orice criterii,mai putin pe cele competitive.E normal atunci ca serviciile prestate de orice firma de curierat,sa fie percepute ca fiind de-o calitate indoielnica…
Comment by BoomPunk — March 4, 2009 @ 4:38 pm
si io am patit`o la fel, NU ma intereseaza de ce nu reusesc ei sa-si duca promisiunile la bun sfarsit, ca exista pentru fiecare chestie cate o scuza romaneasca, ma intereseaza ca pentru banii platiti sa imi dea serviciile promise
io trebuia sa primesc acasa un ramburs, si tot am asteptat dupa el 2 zile, dupa care pun mana pe tel si sun la ei la sediu in brasov, o duduie imi zice senina ca au rambursul si ca daca il vreau sa ma duc la ei la firma, ca nu era dom`le adresa pe ramburs si de aia nu stiau unde sa`l aduca
pai de unde visul iepei au luat coletul, nu de la mine de acasa ? vai de mama lor ….
Comment by 1881 — March 14, 2009 @ 7:37 am
Marko – frumos limbaj… nici nu vreau sa comentez pe marginea acestuia dar imi imaginez cum a decurs dialogul cu persoana de la FAN, si chiar daca este un angajat la o firma prestatoare de servicii sunt convins ca nu a depus nici un efort pt. a te ajuta vorbind’ui astfel.
Dialogul dintre doua persoane poate aduce mari avantaje dar si dezavantaje.
Comment by Iulliann — March 23, 2009 @ 10:30 pm
Ba` “gaozarule” , daca eram lacatus iti mai faceam o rozeta
Comment by EU — April 14, 2009 @ 11:29 pm
curieri se rup,ditrug sanatatea pentru averea sefilor,ca la noi la nimenea,si sant scuipati de niste milogi cu pretentii,ma curierilor majoritatea au impresia ca santeti slugi de doi bani
Comment by bibi — June 6, 2009 @ 8:17 pm
daca nu le convin curieratele este ieftin si eficient badea partag de la posta nationala,oricum schimba jafurile cu w-cadyy
Comment by bibi — June 6, 2009 @ 8:20 pm
Stimati Domni si Domnisoare!
Nu va mai suparati degeaba ca faceti riduri,vreau sa va fac urmatoarele marturisiri legate de firma de curierat Fan Courier,precum si de celelalte firme:
-in ziua in care va scriu aceste randuri forte multe probleme sau rezolvat si lucram in proportie de 99% in favoarea clientului fie ca este fizic sau juridic;
-problemele care pot aparea in decursul unei zile de lucru pot fi de natura urmatoare:
-din vina unor clienti care te tin mai mult decat trebuie(fie la livrat fie la ridicat expeditii);
-o intarziere la un client de mai bine de 5 minute la un client situtia devine intarziata cu cca 2 ore pentru mine;
-masinile cu care primiti aceste expeditii ,se mai si defecteaza instantaneu,e drept nu in fiecare zi:
-traficul:
-locuri de paecare.
si multe altele ,atunci cand spui ca cunosti toate motivele problemelor atunci apar altele si de regula nemaiintalnite.
Credeti-ma ca eu personal sant satul de acest job si tot ce implica el,credeti-ma ca sunt chiar sunt cunoscut in “fan” drept musca si tot ce fac nu aduc nimic negativ in imaginea acestei firme.In fapt vreau sa va inchipuiti doar cum este cand un curier face alte lucruri care nu trebuiesc facute,cat trebuie sa “incasam” datorita acestui fapt.Slava domnului fan-ul a prin multi curieri cu mata in sac si a luat toate masurile ce se impun.
Ce mai vreau sa va rog,nu ne mai blamati,nu ne mai tratati cu indiferenta,luati-va masuri de siguranta daca stiti ca trebuie sa primiti ceva sau daca trimite-ti ceva,intrebati la telefonul dispeceratului cat costa ,ce curier vine ,luati telefonul curierului si sunatil.
Daca credeti ca ce va-m spus este neadevatat si daca vreti chiar cu ce se mananca curieratul,oricine ati fi,persoana fizica ,persoana juridica,inspector A.N.P.C.avocat,politist,ziarist,blogar,bagator de seama,viitor curier,curios va astept in fata sediului fan din bucuresti,str.Fabrica de
Comment by musca — June 10, 2009 @ 1:15 am
Glugoza nr.11C,intrebati la poarta de musca de la tura 2,si vorbim sau astept sa ma contacta-ti pe adresa mai si MY marian_dincrangasi@yahoo.com marian_dincrangasi
Comment by musca — June 10, 2009 @ 1:20 am
eu sunt curier si nu e asa.. chiar la fan .. noi mergem la adresa mentionata pt ca e logic unde vrei sa fi gasit .. deci curierii au zone ..odata luate pachetele curierul in acea zi face vizitele pe rand la fiecare client .. dar voi nu sunteti la adresa mentionata .. logic e pt curier sa te gaseasca acolo unde ai scris matale ca vei fi gasit ..odata ce am trecut de adresa ta ..eu voi merge mai departe sa livrez ..daca doar 2 sau 3 clienti nu se gasesc atunci e problema pt ca trebuie sa revin inapoi la acele persoane ..asta cere timp.. la cate expeditii sunt curierii fac fata dar nu atunci cand spun hai la mine ca nu sunt stai si asteapta 10 -15 min ca vin hai in alta parte a orasului, stai ca sunt la serviciu pana la 4 , si scuzati .. suntem si noi platiti ca voi 8 ore la zi ..dar voi trimiteti corespondenta atunci cand plecati acasa si vreti in 5 min sa venim sa luam faceti un calcul daca am 10 comenzi la 15 h si eu termin la 4 nu crezi ca voi cu aroganta a-ti prelungit programul meu de lucru? ..in fiecare zi apar alte comenzi si alti nemultumiti din aceste cauze .. revizuitiva atitudinea ca noi muncim si nu jucam la birou solitaire ,…cu stima liviu trifu fan courier.. intrebari?
Comment by trifu — June 13, 2009 @ 7:38 am
Auzi, ala de la DHL, daca nu ar fi cumparat nemtii, aia de la Deutsche Post, firma voastra falimentara, azi erati la groapa de gunoi. Ia studiaza matale profiturile pe ultimii ani ai Postei germane, sa vezi dinamica lor de cind au cumparat DHL =Documents Lost Halfway. Sinteti niste spalati la creiere, aveti cei mai ciudati curieri si un management care necesita targa urgent.
Si mai ia niste istorie recenta la adresa http://www.dhlsucks.net, sa vezi acolo companie serioasa. Da citeste bine, ca e foarte interesant.
Comment by nimrod — June 17, 2009 @ 12:20 pm
[...] “L-am gasit, asta este!”, imi spune bucuros. “Ma bucur…”, ii raspund si scot banii din buzunar (pentru ca l-am comandat cu ramburs). “Da, face 927 lei. Fara ciubuc!”, imi spune zambitor omul. M-am oprit din numarat. “Cum adica “fara ciubuc”? Cu ciubuc cat e?”, il intreb. “Pai… Cat vrea omul sa lase… Stii tu…”, imi raspunde si-mi face cu ochiul. Ei bine, eu n-am vrut sa las. N-am vrut sa las pentru ca nu mi l-au adus la bloc (nu la usa), n-am vrut sa las pentru ca m-au lasat sa stau in soare aproape o ora si pentru ca L-AU CERUT. Asa ca sunt un marlan care nu respecta munca si efortul altora, dupa cum spun comentatorii de la articolul asta. [...]
Pingback by Si curierul spuse… » visurat.ro — July 29, 2009 @ 1:46 am
Ma asa am patito si eu exact la fel…. cu o coamnada la o carcasa… nu iam mai suant… m=iam bagat picioarele….. am cumparato din magazin …… e mai sigur asa……..
Comment by ANg3LL0 — August 14, 2009 @ 3:17 pm
Aveti dreptate cu Fan Courierul .Eu am dat comanda pe 24.08.09 (pachetul vine din Baia Mare la Focsani),pe 25.08.09,dimineata, ma suna cei de la firma de la care am da comanda si m’au intrebat daca imi confirm comanda.Bun.Am confirmat si mi s’a spus ca pe 26.08.09 dup’amiaza primesc coletul.Astazi,26.08.09,dup’amiaza,stau si astept ca fraiera coletul,care nu a ajuns nici pana la ora actuala.Aaa..si sa nu uitam ca nu’mi raspunde nimeni la telefon.Sunt dezamagita de profesionalismul lor.
Comment by Velur — August 26, 2009 @ 7:25 pm
Mai copiilor! De ce nu puneti si voi numarul de AWB impreuna cu detaliile sa-l poata verifica toata lumea? Vii frica sa nu vi se vada lipsa d-voastra de bun simt? Vi s-a pierdut coletul. La numarul de expeditii pe care il are Fan Courier-ul nu vi se pare normal sa mai apara si erori? Pentru cei care nu stiu se poate trece la observatii si timpul dorit de livrare. Aviz pentru cei de mai sus care pretind ca ar lucra in Fan Courier: retusati-va vorbirea sau dati-va demisia. Lucrez cu Fan Courier si sunt chiar foarte multumit. Sunt avizat la timp si respect curierul care imi pune avizul mergand chiar eu la sediu dupa el si sunand din timp curierul. Intotdeauna sunt intampinat cu interes si bunavointa iar problemele pe care le-am intampinat s-au rezolvat cu calm si putina rabdare. Multa stima pentru cei de la Fan Courier Baia Mare!
Comment by ingerica — January 7, 2010 @ 1:59 am
Sper ca cifra de afaceri a firmei Fan Courier sa fie de 300 lei atat cat valora coletul care pur si simplu a disarut din sedul lor din Iasi
Comment by x — January 8, 2010 @ 9:24 pm
X – ai facut o sesizare scrisa in acest sens?
Comment by Iulliann — February 23, 2010 @ 6:51 pm
si iata cum revenim la GLS… am facut si eu o comanda pe un mare portal de licitatii… si baietii din germania mi-au trimis coletul prin GLS… Refuz sa cred ca neamtzul a scris adresa mea cu manutza si pixuletzu, avand in vedere ca plata s-a facut prin paypal via afterbuy… adresa mea am tastat-o personal si am verificat-o de doua ori avand in vedere ca trebuia scrisa perfect ca sa nu fie probleme cu bariera lingvistica… am fost practic obligat de acel formular online sa trec acolo si codul postal, si numarul meu de telefon (de vreo 5 ori!) pot sa spun ca a ajuns onorabil in bucuresti; a facut cam doua zile si jumatate pe drum… de sistemul online de urmarire, toate cele bune! si ajungem la problema… coletul a fost inregistrat in depozitul din Bucuresti la ora 7:10 am…. pe la 10 si 5 am, s-a descoperit cu stupoare ca adresa e gresita si s-au hotarat ei sa imi aresteze coletul la depozit…. va intreb eu…. cum se poate ca un colet sa ajunga unde trebuie si sa se stie si adresa de livrare (pentru ca d-l “VALI” mi-a confirmat numele strazii) si sa nu se livreze pe motiv de “ADRESA INCOMPLETA”? ce ar fi trebuit sa le treaca expeditorul pe plic? coordonatele GPS ale adresantului? a trebuit sa trimit mailuri la cluj ca cei de la sediul central sa-mi dea telefonul responsabilului de depozit, pe care cand l-am sunat nu a trebuit decat sa ma recomand, ca mi-a si zis: “A, domnul cu coletul de germania pentru Vatra Luminoasa!” pai sa nu-mi sara tzandara? nu zic nu, am si eu cunoscuti care lucreaza si la cargus, si la fan, dar asa nu se face treaba… oricum am sa fac o sesizare la sediul central GLS din amsterdam… sa vedem, ei ce parere au de reprezentantii lor?
Comment by Robby Nemultumitu' — February 26, 2010 @ 12:07 am
intr-un sfarsit a ajuns si coletu’… adevarat, domnule, unde a printat nematzul adresa pe hartie n-a mai incaput si numarul apartamentului, cat despre numarul de telefon… era trecut bine-mersi, pe factura, in interiorul coletului!
m-am grabit sa ii judec pe cei de la GLS; nu sunt chiar atat de incompetenti… singura lor problema se pare e o oarecare lipsa de comunicare… intrucat la sediul lor central se stia de colet intrucat deschisesem un dialog pe tema lui inca dinainte de intrarea lui in tara, se pare ca la bucuresti au ajuns informatiile de-abia dupa ce am vacut ceva valuri prin departamentul lor de PR de la central! in rest, totul ok, odata ce a aflat curierul ca trebuie sa ma sune pt a stabili livrarea… si la ce numar de telefon ma gaseste a mers totul ca uns!, Deh! asta este, a facut 3 zile pana a intrat in Romania si inca Doua pana a ajuns la mine! ma pot considera un caz fericit!
Comment by Robby Nemultumitu' — February 26, 2010 @ 7:15 pm
Oameni buni, am comadat si eu niste art. vestimentare de pe net si nu-mi plac asa ca trebuie sa le returnez neaparat prin curier la Timisoara (neramburs) insa nu stiam ca e asa bataie de cap! Am sunat la bine cunoscutele Cargus, TNT, etc insa dintre toti parca intre 2 firme as alege: una mai cunoscuta MailMan si una tare necunoscuta, bookurier.ro! Ati auzit de vreuna? Pe care ati putea sa o recomandati? Banii ii voi primi ori prin virament bancar, ori Posta Rom. insa cum coletul depaseste 400 ron am citit k ar fi o idee buna sa-l asigur. La Bookurier este asigurat automat daca nu depaseste 500 ron! As fi tenta sa aleg firma asta mai mica pt ca nu cer decat 12 lei. Cu Mailman ma lamuresc mai exact maine insa cred ca un pic mai scump ar putea fi.
Multumesc anticipat pentru..eventualele raspunsuri!
Comment by A.M. — March 16, 2010 @ 7:00 pm
Eu in general nu am avut probleme cu Fan Curierul , de fiecare data mi-au adus coletul in ziua care a trebuit si dupa ce m-au sunat si am stabilit o ora anume au venit la ora precizata . Decat prima data a trebuit sa-mi ridic coletul de la sediul lor din Targoviste din cauza unei neintelegeri mai mult din vina mea . Atunci nu mi-am facut o impresie buna despre atitudinea angajatilor si despre indiferenta cu care am vazut ca umblau cu pachetele . Bun , deci am fost sa-mi ridic coletul si-l intreb pe un “domn” care statea pe un colet si fuma : buna ziua , am si eu un colet de ridicat … – pe ce nume ? ii explic si imi zice – da , stiu dar coletul nu mai este aici . zic – nu puteti totusi sa va mai uitati o data ? La care dumnealui cu un aer plictisit se da jos de pe acel colet si … SURPRIZA , acel colet pe care statea era defapt coletul meu …
Comment by Constantin — April 22, 2010 @ 5:04 pm
Asta nu e nimic….sa vezi Urgent Curier cat de jegosi pot fi….trimit un colet vineri ajunge la destinatar luni seara iar ramburs imi primesc banii tot vineri….dupa o saptamana si mai si platesc transportul 35 lei…..
Comment by Dan — May 1, 2010 @ 5:42 pm
Am avut si eu probleme cu Fan Curier- ul. Nu mai folosesc serviciile lor de mult. Acuma lucrez cu Otto Curier. Firma noua. Vad in orice moment unde este coletul. In maxim 24 de ore este la destinatie. si preturile is mai mici ca la fan curier..
Comment by Marius — May 11, 2010 @ 9:09 am
asa am patit si eu azi….coletul trebuia sa ajunga la sebes la ora 2…sunt doua chitari electrice…si aveam nevoie de ele atunci:@…..sunt cam nesimtiti astia…livrare in 24 ore…..
Comment by kretzoo — May 11, 2010 @ 4:26 pm
Intr-adevar Otto par cei mai seriosi la ora asta. Am avut emotii la inceput dar sunt chiar ok.
Comment by DAN — June 10, 2010 @ 11:09 pm
Pt Dan :: Daca tot arunci cu noroi , pune si tu nr. de awb sa vedem de ce ti-a intarziat rambursul.
Comment by IONUT — June 17, 2010 @ 10:36 pm
Pt Dan: Eu nu cred ca ti-a ajuns rambursul dupa o saptamana, posteaza nr de awb daca e intr-adevar asa.
Comment by Emy — June 18, 2010 @ 12:29 pm
Si cat ai fi vrut sa platesti , 1 leu sau chiar gratis daca se putea, asa-i?
Comment by Emy — June 18, 2010 @ 12:31 pm
Si eu la fel, am lucrat aproape cu toate firmele de curierat. Fanul si Cargus au aceeasi problema- limbaj, imagine, un pic needucati nu vreau sa par rautacios. Am incercat sa lucrez cu Urgent Curier, am esuat rau de tot. Cu otto curier lucrez acum si sunt foarte seriosi, livreaza bine, rambursurile slava Domnului se intorc la timp, asa e…. la inceput am avut emotii dar acum e bine.
Comment by Mdg — July 3, 2010 @ 4:02 pm
Baieti si eu am inceput sa lucrez cu OTTO. Cred ca sunt cei mai buni la momentul actual. Chiar ma saturasem de Fan Si Cargus(niste nesimtiti si needucati), sper sa nu se strice treaba si la OTTO Curier.
Comment by guardian — July 7, 2010 @ 1:26 am
e culmea prostiei sa deschizi portile de fier cu cheile bicazului …lol
Comment by funny — August 6, 2010 @ 11:03 am
Fan-ul oricum ii cel mai bun, si este normal sa se mai rataceasca cate un colet avand in vedere volumul mare de expeditii. Iar de cele mai multe ori este vina clientului ca nu este capabi sa scrie un cacat de adresa cum trebuie pe colet. Majoritate nu stiu ce ii aia expeditor sau destinatar ce sa mai incerci sa-i explici procedurile.
Comment by cristi — August 12, 2010 @ 1:44 am
Constantin eu nu cred ca te-a lasat cineva sa intri in depozit la Fan Courier sa-l vezi pe curierul ala cum statea si fuma pe coletul tau. Incearca povesti de astea pe la gradinita.
Comment by cristi — August 12, 2010 @ 1:47 am
Fratilor otto se duce in cap cat de curand,nu va mai faceti iluzii.hai sa vedem peste o luna.
Comment by JOHN — August 16, 2010 @ 11:13 pm
mergi la OTV cu astfel de dezvaluiri .
Comment by rentru john — August 18, 2010 @ 1:49 pm
Cei ce lucrati cu Otto Curier mai vb peste cateva luni, va mai recuperati rambursurile, coletele; acum sunteti incantati de preturi mici si vezi Doamne livrari rapide….sunt prea mici pt o lume atat de mare, se vor duce in cap cum s-au dus si altii despre care la fel ii laudati pt servicii de calitate…
Singurele firme de curierat la ora actuala sunt Fan, Urgent si Cargus(DHL).
Nu puneti prea multa baza pe Otto C., sevor duce foarte curand cu tot cu banii si coletele Dvs.
Eu lucrez cu cei de la Urgent, nu spun ca nu gresesc, dar sunt bine organizati, au acoperit orasul de masini, camioane si mai nou, nu stiu daca stiti, acolo sunt oameni f bine pregatiti, oameni care stiu ce inseamna si ce implica aceasta activitate.
Comment by eu.m.eu — August 18, 2010 @ 11:37 pm
Isi fac reclama, investesc continuu in tehnologie de calitate, am vazut pe facebook imagini de la un team building, care din ce am observat eu a avut loc in aceasta perioada, perioada in care multi patroni taie salariile, fac reduceri de personal, inchid firme. Aici oamenilor le merge bn, cresc pe zi ce trece. Bravo lor!
Comment by eu.m.eu — August 18, 2010 @ 11:41 pm
care vb aici habar n-aveti de cat alearga un sofer de la curierat, si nu depinde numai de el de rutele care le fac cei mari, daca omul ala la ora 14-oo avea 16-17 ore decand alerga cu masina aia voi vreti sa va vina la timp comenzile. Si faza cu Sighet ca are odata pe saptamana cursa acolo????, scuze dar ala e mare mincinos care a scris asta, in afara faptului ca intradevar se mai ratacesc din comenzi fanul ramane cel mai tare..
Comment by marius — September 7, 2010 @ 6:46 pm
servicii de rahat
Comment by silver — September 9, 2010 @ 7:38 am
am trimis un colet de la pl la bv si a ajuns in 2 zile,mai bina ajungea cu posta romana,am vb cu cei de la bv dar sunt tare nesimtiti mi-au inchis telefonul,asta e ei au pierdut pana la urma…………………….mai bine CARGUS MULT MAI SERIOSI
Comment by silver — September 9, 2010 @ 7:41 am
cu urgent curier am avut niste probleme groaznice.au incurcat coletele odata, au gresit adresa, au adus coletul lovit, murdar.si intarzie intotdeauna.va recomand sa nu apelati la ei
Comment by alin — October 21, 2010 @ 11:34 pm
In afara de fan curier restul firmelor de curierat nu au fost in stare sa imi livreze coletele la usa. A trebuit sa ma deplasez prin oras dupa restul pe motiv ca nu erau in stare sa gaseasca blocul, nici macar dupa ce le-am descris unde sa vina nu au reusit. Ce sa mai zic de un curier care dupa ce m-a sunat si i-am zis ca o sa dureze ceva pana ajung eu la el, daca evident nu e in stare sa vina la adresa mea ma suna dupa 10 minute ca de ce nu am ajuns la el… Incredibil, dupa ce nu a fost in stare sa gaseasca adresa la care stau, nu a fost in stare sa vina la locul indicat de mine prin telefon, m-a obligat sa bat jumate din oras dupa el tot el era ala deranjat. In absolut nici unul din cazuri nu a stat curierul dupa mine s-au nu am fost de gasit la adresa indicata pe colet. Daca e o adresa la care trebuie sa livreze un colet ar trebui sa fie in stare sa vina la adresa aia ca de aia s-a angajat curier nu sa ma duc eu dupa el cine stie pe unde (a se citi inclusiv in partea cealalata a orasului pe o strada care nu avea nici o legatura cu strada pe care stau). Da in fine probabil ca le e prea greu sa vina in parcarea dintre prefectura si fostul cec vechi, de acolo ar fi imposibil sa nu gasesti blocul in care stau ca doar un singur bloc vezi de acolo…
Zicea cineva ca sunt clientii neseriosi, poate imi zice si mie cum e un curier care nu e in stare sa gaseasca o adresa scrisa pe colet, nu e in stare sa gaseasca o locatie indicata de destinator intr-un oras care are numai strazi perpendiculare si pararele, o singura prefectura si un singur cec vechi, o singura parcare intre prefectura si cec-ul vechi (ca sa nu mai zic ca unul dintre ei nu a fost in stare sa imi zica nici unde se afla, se apucase sa imi descrie cum arata cladirea pe care o vede…).
Eu nu ma mai duc dupa curieri, nu e in stare sa vina la adresa unde stau nu are decat sa renunte sa mai fie curier. Firma de unde am comandat va fi anuntata ca lucreaza cu o firma de curierat care nu e serioasa si nu e in stare sa livreze coletele la adresa la care trebuie si vrea sa ma plimb eu prin oras dupa ei, uneori sa nici nu ii gasesc unde zicea ca e…
M-a mai sunat unul dupa vreo 2 saptamani dupa ce facusem o comanda sa imi zica ca am un colet. Raspunsul meu a fost simplu: nu am nici un colet de ridicat. Sincer chiar nu ma intereseaza daca a fost curierul de vina sau magazinul de unde am comandat, atata timp cand nu s-au simtit sa ma anunte ca intarzie din diverse motive livrarea coletului/onorarea comenzii nu am absolut nici un motiv sa ridic comanda respectiva. Unul din motive e ca nu sunt singurii curieri care exista, al doilea e ca nu e singurul magazin care vinde produsul respectiv. Sunt nemultumit de ei nu mai apelez niciodata la ei.
Am citit pe aici motivatii de genul ca e platit prost curierul si ca de aia nu se simte sa faca ceva. Pai e vina mea ca destinatar al unui colet ca e el prost platit? Il oblig eu sa lucrez pe banii aia? Pot eu in vreun fel sa conving firma la care lucreaza el sa ii creasca salariu. Eu unul cred ca raspunsurile la intrebarile astea sunt toate NU, si atunci de ce sa fiu eu afectat de niste probleme care tin exclusiv de relatia lui cu firma la care lucreaza.
Comment by noname — October 26, 2010 @ 5:12 pm
@E-Bogdan:
INCERACA OTTO CURIER,LIVRARE A DOUA ZI PANA LA 12
Comment by ANONIMA — October 31, 2010 @ 1:07 pm
@rembours:
INCEARCA OTTO CURIER,O ALTERNATIVA LA CARGUS SI FAN
PRETURI MICI,LIVRARE 24H IN TOATA TARA
Comment by ANONIMA — October 31, 2010 @ 1:11 pm
OTTO E O VRAJEALA DE FIRMA! NU FACETI GRESEALA SA LUCRATI CU EI ! EU ASTEPT DE APROAPE 2 SAPT UN COLET SI NICI NU AI BINEVOIT SA IMI DEA UN TELEFON! AU DAT VINA PE MINE CA NU AM FOST ACASA ! NISTE MINCINOSI, APOI AU RECUNOSCUT CA NU AU VENIT DEOARECE NU AU AVUT “TIMP” EU AS SPUNE “CHEF” ! EVITATI SA LUCRATI CU EI !
Comment by patricia — December 7, 2010 @ 6:54 pm
Buna! Am citit povestea ta cu cu curierii astia…sunt din arad…si acuma in momentul s-au scurs inca 24 de ore pe langa alea 48 cate miau zis ei…eu folosesc ptr prima data curierii…dar cred k va fi si ptr ultima oara….am facut o comanda din alt judet….ptr care imi va veni o factura de 250 de lei….problema e k nu e ptr mine….si dak nu vine pana maine va trebuie sa platesc eu….evident….si vreau sa zic k am vb si eu cu cei de la curierat la telefon….si miau zis k mau cautat aksa….dar se pare k au “uitat” sa ma sune…..si evident…deja am vb de vreo 3 cu nenea de la fan courier….si tot ma amana cu coletu…..probabil ii voi refuza knd mil vor aduce…..bataie de joc ce fac ei…..reclama care sio fac cu cele 48 de ore ar trebui sa sio schimbe…..cu….textul…..knd isi aduc ei aminte k ai colet la ei….asa ar fi mai adevarat….
Comment by Andreea — December 17, 2010 @ 9:10 pm
Salutare!
In urma cu vreo 2 ore citisem cateva pareri,aici,pe blog.Exact acum 2 minute,un reprezentant de la GLS imi telefoneaza intrebandu-ma unde este adresa specificata de mine.Domnul era cam confuz,pana ma intreba unde anume este.I-am spus ca in Brasov,judetul Brasov.Imi raspunde cu dezamagire ca din greseala coletul meu a ajuns in Suceava,judetul Suceava.Cred ca e o mica diferenta.Asa ca in loc de azi il vad joi.S-a dus mitul celor 24 de ore!(cam pentru toate firmele din tara,presupun)…
Numai bine!
Comment by cristi — January 11, 2011 @ 4:11 pm
D`mle primesc un colet prin fancuuurier…imi gresesc adresa si n`a sa nu mai platesc un transport merg eu la ei la sediu la aprox 30km de mine………k……Achit contravaloarea coletului si plec….dar imi uit awb+bonu fiscal ca de` n-aveam nevoie si ma grabeam…Motiv sa ma sune o duduie sa-mi spuna ca mi-a dat rest mai mult decat trebuia si ca sa-i restitui banii…..(tanti nici macar nu stia sa calculeze restul avea nevoie de calculator.)…. asta dupa vreo 3 ore dupa ce am plecat de la ei …ca nu-i ieseau ei banii la sfarsitul programului……….Dupa ce ca am asteptat 5 zile…..mi-au gresit adresa….am platit si transportul……..mai sunt acuzata si de Furt….am toate calitatile unei gaini….care n`a nu se oua
Comment by anyagreen — March 18, 2011 @ 3:52 pm
In ultimele postari am observat doar obiectii foarte subiective si in necunostinta de cauza, a regulilor curieratului. Avand in vedere ca de 5 ani zilnic intru in contact cu zeci de clienti care ma contacteaza in diferite probleme pot doar sa va concluzionez ca: ca si client daca stii ce sa vorbesti si mai ales cum sa vorbesti cu cel care iti presteaza un serviciu, indiferent de problema aparuta, sigur problema TA va fi rezolvata in favoarea ta. Dar nu uita: limbajul si comportamentul TAU influenteaza modul de reactie al prestatorului.
Comment by Iulliann — April 7, 2011 @ 6:50 pm
Buna.. sunt un fost client al fancurier si al mai catorva curieri despre care nu pot sa zic nici ca au fost prompti , nici ca au fost excelenti… dar nu asta vreau sa spun aici.. Ceea ce vreau sa spun aici , binenteles dupa ce am citit majoritatea comentariilor de mai sus este ca … inafara de a pierde vremea in a face reclama negativa domnului (X sau Y) de la firma cutarescu pe internet sau pri alte mijloace din diverse motive/sentimente.. sau cine stie ce nu ti-a placut la respectivul personaj care ti-a inmanat coletu mai bine DOMNILOR CLIENTI ati face bine daca nu va convine o anumita firma de curierat (folositi POSTA ROMANA sau PRIORIPOST) sau nu folositi deloc.. comoditatea / prostia / si domnia …. se platesc intotdeauna mai scump decat normalitatea… “serviciile de calitate” exista dar costa… iar CLIENTU ROMAN nu prea si-l permite.. dar isi permite sa critice pe cel de langa el (Curieru) care incearca sa faca bani de-o paine pe masa la copii acasa si sa-si plateasca toate miile de taxe impuse de ROMANICA ASTA.. in loc sa fie fie si el (sau macar sa incerce) la fel de serios cand este cautat de Curier pentru asi ridica ( pachtul/coletul) comandat sau in cas de retur sa nu faca comentarii la Curier pentru vina asa zisului CLIENT care nu numai ca vrea ca, pachetul sa-i fie livrat la adresa specificata de el in comanda… dar mai vrea sa si il astepte 4 ore la usa pana se decide CLIENTUL sa deschida ( dupa ce a terminat de futut nevasta/amanta/ facut dus, micul dejun/pranz/cina…etc) iar dupa toate astea sa ii zica in fata la Curier un simplu “multumesc” (nu ca ar fi obligatoriu o atentie in plus).. dar ar fi cazul (la unii CLIENTI DEASTIA) Si acum despre Curieri care arunca toata munca lor pe spatele mofturilor clientilor sau al firmelor care au contract cu Firma lor de Curierat… Domnii mei.. nu va obliga nimeni sa va angajati la o firma sau in vreun anumit loc atata timp cat nu va convine sau sunteti obligati de imprejurari si sa credeti ca tot ceea ce faceti la firma respectiva faceti pentru Clientii firmei .. pentru ca e doar o parte mica de adevar.. ceea ce faceti voi defapt faceti ca sa va castigati banii pentru care ati muncit.. asa ca incercati sa va mai schimbati mentaliatea asta de retarzi (ambele parti) si CLIENTI si Curieri… pentru ca la voi Zicala “un Sut in cur e un pas inainte” nu se potriveste.. pentru ca voi cand luati 1 sut in cur… zice-ti “bagami-as pola in mortii matii sau ceva de genul cultural romanesc .. si va apucati sa dati si voi suturi in cur la altii indiferent daca merita sau nu… la voi (ambele parti) sunteti obsedati de razbunare personala reciproca.. incat sa fiti putini mai deschisi la minte si sa ganditi inainte de a actiona.. (orice actiune atrage dupa sine Reactie)… e usor sa spun ca: daca ala e prost / incult / batut in cap / bla bla bla… trebuie sa i-au si eu atitudine fata de altii la fel in loc sa ignor acea situatii si sa trec mai departe (in unele cazuri e drept ca se umple paharul .. insa asta mai rar) Chestia e cat se poate de SIMPLA domnii mei (nu iti place ceva nu fa acel ceva) .. dar nu te plange ca nefacand acel ceva nu ai ce manca… dar glas sa arunci vina pe X sau Y ai.. Toate cele bune… P.S…. multora de aici care au facut comentarii (nu dau nume sau exemple.. se vor simtii ei) am un mesaj …
Dragilor… Folositi-va capul pentru ceea ce a fost creat sa fie folosit si nu pe post de umbrela sa nu va ploua in gat.
Comment by Alex — May 4, 2011 @ 3:22 pm
Va trasmit o intamplare reala: un curier urca la o clienta destinatara cu un colet, destul de greu. Suna la usa, suna… suna… nu i se raspunde. Deodata iese vecinul din pere al destinatarei : te rog nu mai insita, se aude sunetul soneriei tare la mine in apartament”. Curierul pune mana pe telefon si suna, din fata usi. Raspunde destinatara si ii precizeaza ca este acasa dar ca nu deschide la persoane necunoscute, desi stia ca trebuie sa primeasca colet, dar astepta telefonul. Destinatara era o doamna maritata, vaccinata la 30 de ani. Destinatara deschide usa… Ce credeti ca a facut curierul in acel moment?
Comment by Iulliann — June 6, 2011 @ 10:03 pm
Eu lucrez cu NEMO EXPRESS pentru ca sunt promti si au preturi acceptabile, si Cargus fac treaba buna dar au preturi usturatoare, asa ca prefer NEMO.
La Fan Courier nu am apelat niciodata, doar am primit plicuri, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea despre ei.
Incercati cu NEMO, sunt profesionisti si nu cer nici mult.
Comment by Ada — August 11, 2011 @ 2:56 pm
Nu recomand Fan Courier, pe langa faptul ca iti vorbesc ca la un sclav, mai sunt si neciopliti.
Comment by Anonim(sa nu ma bata cei de la Fan) — September 9, 2011 @ 12:58 am
mie mi s-a intaplat sa stau o sapt dupa fan courier. Chiar nu pot spune ca sunt interesanti
Comment by Andrei — September 21, 2011 @ 11:34 am
Eu am mai comandat diverse chestii de prin tara si multi din vanzatori mi-au trimis prin fan nu mi-au venit in 24 H(desi stau in buc) ca nu a fost nicodata graba la mine dar ultima faza mi-a pus capac(am comandat o casca 440e care a venit uda fleasca in interior si pe langa asta nici nu a venit cu cat mi-a zis vanzatorul adica 29ron si a facut 53ron transportul sub 2kg…si mai vor si spaga?…eu sunt sigur ca si-o iau singuri…s-ar putea sa si-o ia si de prin alte parti
data viitoare ca prea sunt piz’dosi .
De trimis nu am trimis decat o singura data prin ei(aici nu am primit plangeri)
Eu am fost multumit de nemo care poate am nimerit eu un baiat ok pe zona mea…mi-a dat nr lui in caz de mai trimit-primesc ceva sa stabilim de comun acord ora…
In rest la firma am semnat cu cargus si din sute de colete trimise si primite lunar nu au fost decat vro 3-4 plangeri din care 2 erau greselile secretarelor.
traim in romania si se pare ca,curierii vor sa conduca si ei vro’ nava din flota lui base(a se intelege o tara pt ciampalii care dau in greu carand colete…si care cred ca fac vro mare munca in comparatie cu altii…este simplu atata va duce capul sau spatele ca …)
Comment by DRG un fost client(indirect) — September 30, 2011 @ 11:28 am
NU TRIMITETI NICIODATA CU CARGUS SUNT CEA MAI NESERIOASA FIRMA!!!
mi-au crapat carcasa la monitor.
Comment by Bold — October 31, 2011 @ 5:06 pm
[...] eu minte, niciodata nu prea am scris de bine. Majoritatea problemelor pe care le-am avut au fost cu Fan Courier, daca tin eu bine mine. Si totusi, treaba s-a schimbat. Problemele cu Fan Courier s-au oprit in [...]
Pingback by Omul sfinteste locul >> visurat.ro blog — November 1, 2011 @ 8:58 am
da , intradevar ,cei la fan sunt cei mai nesimptiti dintre toti , dar otto , daca ai auzit de ei le fac varf , 94 de lei pentru un ramburs de 130 de km , e strigator la cer , mai bine ma duceam cu masina proprie , iesieam mai ieftin . Cei de care sunt cel mai multumit sunt cei de la URGENT CURIER , isi fac treaba cel mai bine , si relativ repede.
Comment by nonea gabriel — January 11, 2012 @ 3:42 pm
Buna . Exact aceeasi chestie am patit`o si eu .. azi e sambata si au program scurt .. si chiar daca a trecut 48 de ore de cand am facut comanda pe net .. si 24 de ore de cand au ridicat coletul cei de la fancurier .. nu primesc nimic .. probabil o sa vina luni .. Insa luni , eu fain frumos o sa cer sa nu mai platesc taxele de expeditie .. pt ca la ei pe site scrie clar ”24 ore pentru expeditiile livrate in interiorul oricarui judet de pe teritoriul Romaniei;” si ”In cazul in care FAN Courier Express depaseste termenii de mai sus din motive imputabile acorda expedierea gratuita a expeditei intarziate sau acorda o alta expeditie gratuita.”
Deci sa imi plateasca ei expeditia ca si asa cer o gramada de bani pt asta .
Comment by Cafea — January 21, 2012 @ 3:06 pm
otto curier , seriosi, am comandat , a fost trimis prin curier rapid otto melc pot sa spun eu; cum se poate ca intr-o saptamana sa nu ajunga un colet de la bucuresti la brasov…. posta romana il livra in doua zile…. si se face,… ca sun la firma de la care am cumparat , imi dau numarul seriosilor domni, sun la seriosii domni, dau numarul coletului…. seriosii domni imi dau un numar de mobil de la brasov, sun si acolo si dupa indelungi insistente , raspunde o doamna plictisita , pe banii mei … la ora 11:30 , ca sa sun peste o ora ca ea inca nu a ajuns la serviciu bineteles pe banii mei….. am mai lucrat cu alte firme de curierat nu le spun numele ca nu fac reclama aici … dar acestia sunt cei mai neseriosi…. sau poate nu….. dar exista un proverb romanesc vechi…… O vaca ca-cata , murdareste toata ciurda….Multumesc,
Comment by gerald — January 26, 2012 @ 11:11 am