Visurât: Gânduri la turație maximă

31 05

Raspund cretinilor

Scris de Sebastian Bargau

Dupa cum e si normal, spuma cretinilor de pe net s`a apucat sa ma injure la ultimele mele articole – cel prin care am dorit sa stimulez tinerii sa mearga la vot si cel prin care mi`am exprimat nemultumirea fata de faptul ca am fost dat afara fara nici o vina.
Voi raspunde in acest articol tuturor dobitocilor, le voi si desena daca`i nevoie, apoi cred ca`mi voi mari lista de ban`uri.
Sa incepem cu primul articol.
Au descoperit cretineii ca articolul era favorabil lui Cristian Adomnitei si nefavorabil celorlalti candidati la Primaria Iasi.
Asa este. Il cunosc personal pe Cristian Adomnitei, am avut ocazia sa lucrez cu el, am avut onoarea sa lucrez cu niste oameni de o calitatate extraordinara, si am realizat ca Adomnitei chiar vrea sa faca ceea ce promite. Am si eu voie sa am o preferinta politica?
Este intrebare retorica, nu va obositi sa`mi explicati ce si cum. In schimb vad ca sunt condamnat si injurat pentru ca am o preferinta politica de catre niste tampiti care au alta preferinta politica. Adica eu sunt ala nesimtit pentru ca il prefer pe Adomnitei, nu cei care`i prefera pe altii, nu?
Nichita nu a facut nimic in orasul ala. Catalin Ivan este un om extraordinar dar este nevoit sa stea in umbra bosorogilor comunisti din PSD`ul iesean. L`am taxat atunci cand am crezut ca a gresit si el a avut taria de caracter sa nu ma umple de injurii (ca alti dobitoci care nu merita mentionati), ci sa imi explice elevat ce si cum credea el ca sta treaba.
Pe Daniel Matasaru il consider mai mult prieten sau coleg-blogger decat politician, pentru ca pot discuta cu el despre femei, blog sau orice altceva. Nu mi`l pot imagina ca politician, dar mi`l pot imagina ca blogger sau ca prieten. Pentru ca este prezent la majoritatea blogmeet`urilor, ii prevad un succes enorm in online pe viitor, pentru ca deja este foarte popular in comunitatea bloggerilor ieseni.
Despre Oprea am scris mai jos si nu`i voi da link catre infectia aia de blog pe care ba cere ajutorul bloggerilor pentru campanie, ba vrea sa`i bage in puscarie sau sa`i faca sa`si modereze comentariile. Nu cred ca trebuie sa va explic mai multe.
Da, am fost platit pentru a`i face blogul lui Cristian Adomnitei, dar nu va ganditi ca`mi iau vila si masina din banii aia. Chiar si in politica, nu se plateste chiar atat de bine pe cum aveti impresia. I`am facut blogul si atat. El a scris, eu am postat si am moderat comentariile, atat. Am scris un singur articol pe aceasta tema in 3 saptamani (cel prin care anuntam lansarea blogului) si am mai scris unul favorabil la care ati sarit ca arsi. Cum spuneam mai sus, am dreptul sa am preferinte. Am scris articolul fara sa fiu platit, ci pentru ca imi place sa cred ca il am ca prieten si pentru ca acum cred ca`i o varianta destul de buna pentru Iasi, daca ne gandim la Oprea sau Nichita… Nu i`am pus bannere pe blog, nu am scris zilnic cat de bun este… Am scris doar UN SINGUR ARTICOL. Nu am dorit sa manipulez pe nimeni, ci doar mi`am dat o parere. Plus ca, in momentul in care Adomnitei o va comite, puteti fi siguri ca voi scrie obiectiv despre acest lucru.

Al doilea subiect la care vreau sa raspund este cel referitor la concedierea mea.
Au sarit cretineii, imbecilii si cretinii in sus de parca si`au vazut rugaciunile ascultate.
Dobitocilor, ia imaginati`va ca lucrati la o fabrica de etichete. Si tot ceea ce faceti este sa scrieti pretul pe o eticheta. Nevestele voastre lucreaza la alta firma de etichete, firma al carui patron este prieten cu patronul vostru. Si, in timp ce voi sunteti plecati din oras, nevasta voastra scrie, in timpul ei liber, pretul pe o eticheta a unei firme concurente a firmei la care lucrezi tu, nu ea. Se afla si tu esti dat afara pentru ca nevasta`ta a incercat sa aduca mai multi bani in casa si patronului tau nu i`a convenit.
Cum suna?
Dampulea?
Da, stiu ca o veti da iar pe politica, dar mi se rupe. Este o faza de cacat indiferent de domeniu. Stiu ca veti jubila si va veti bucura in continuare ca nu mai am serviciu, dar va anunt ca ma doare la zece metri in spate. Castig din alte surse (total apolitice si exclusiv din strainatate) destul de multi bani incat sa nu ma intereseze faptul ca mi`am pierdut serviciul. Ma deranjeaza in schimb modul prin care l`am pierdut.

Maine sunt plecat la Bucuresti la un eveniment extrem de fericit pentru un blogger si ma intorc duminica.
Pana duminica nu voi bana nici un retardat care, aparat de realitatea virtuala, crede ca ma poate injura dupa bunul plac. Dupa ce ma intorc, voi reimprospata lista de ban`uri cu cretinii care ma injura pentru ca am niste pareri diferite de ale lor.

Am programat cateva articole pentru acest weekend, asa ca puteti citi in continuare si cat timp sunt plecat.
De luni reintra totul in normal, se termina politica, reincep concursuri, se termina unele seriale si incep altele etc.

Pentru ca acum am timp liber cat vreau eu.


Pe aceeaşi temă




36 Comments »

  1. ESTI SECURIST? MA! Ai grija nu mai umbla prin calculatoarele personalitatilor, prin www, sau mirc…! Ai grija ca altfel te converteste tanarul democrat vechi comunism OPARIT E la doctrina lui de CACAT (,) CONDUCATOR!

      Comment by GicuPisicu — May 31, 2008 @ 12:44 am

  2. Sunteti de tot cacatul va luati de om aiurea nu va inteleg daca al urat si ai vreti raul de ce sunteti atat de cretini si ai citit blogul ? Sunteti pe lumea asta degeaba niste cretini fara minte , stiti doar sa criticati si sa va luati de oameni aiurea , ce va doare pe voi cu cine tine el si pe cine simpatizeaza el ce nu va convine , va bucurati ca omul si-a pierdut locul de munca ? SUNTETI TAMPITI , puneti-va in locul lui cum era daca erati dati afara AIUREA TAMPITILOR SUNTETI NISTE OAMENI FARA VIITOR , sunteti pe lumea asta doar pentru a va bucura de raul altora , credti ca omu asta nu are si alte surse de venit ? Eu unu cred ca poate sa stea linistit si acasa in fata pc-ului si sa ai vina bani SUNTETI TERMINATI, RATATILOR GET A LIFE !!!!!!!!!!!!

      Comment by RampaGe — May 31, 2008 @ 12:53 am

  3. @GicuPisicu : TERMINATULE TU NU STI CUM SA ATI ADUCI VIZITATORI PE BLOG ? Esti un rupt prietene !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RUPT !

      Comment by RampaGe — May 31, 2008 @ 12:55 am

  4. @RampaGe Cred ca gresesti un pic. Lucrurile nu stau chiar asa … Eu personal nu ma bucur cand cineva isi pierde locul de munca, si nu am comentat nimic la problema acea … problema cu care sunt total de acord cu VisUrat … DAR … inca nu sunt de acord cu ce spune despre comentatorii de la primul articol …
    Parerea mea este ca nu ar trebui sa loveasca fara discriminare in toti cititorii lui, si sa ii numeasca pe toti dobitoci, sau sa fim cu totii invitati sa ii sugem p**a … Omul are dreptul la o parere, sunt foarte de acord cu el … Faptul ca nu sunt foarte de acord cu modul in care si-o exprima (un pic prea vulgar), iarasi nu ar trebui sa constitue problema mea … Ceea ce recomand este totusi sa isi reciteasca singur bine articolul (pentru ca eu l-am recitit de 2 ori), si sa analizeze foarte bine modul in care a analizat candidatii … E in mare parte lipsit de obiectivism, si daca vrei iti subliniez si pasajele, si motivele (mai ales ca privesc subiectul total din exterior)
    Pana si faptul ca e subiectiv este problema lui proprie si personala, orice om are dreptul la parere, de asta exista libertatea la exprimare. Ce ma deranjeaza este abuzul catre cititorii lui … cititori care l-au ridicat destul de mult la nivelul la care este acuma, si care l-au facut cunoscut.
    Sebi, cred ca ar fi cazul sa recitesti si comentariile, o sa descoperi ca multe au fost facute de oameni cumpatati, si au fost cat se poate de obiective. De ce anume trebuie sa ii insulti totusi in continuare? Nu crezi ca o dicutie civilizata ar fi mult mai productiva pentru toata lumea decat sa aruncam cu injurii unii in altii?
    La urma urmei daca continui pe fagasul asta, nu vei deveni mai bun decat cei in care arunci cu noroi, si vei deveni unul dintre ei.
    In plus ca sa stii … eu am fost la un moment dat intr-un partid politic … si am vazut o parte din substraturile care se intampla acolo … nu te lasa amagit de nimeni, pentru ca toti au o agenda ascunsa, si aparentele inseala. Macar sa fim civilizati intre noi.
    Sunt foarte curios daca o sa fii capabil sa raspunzi temperat la posturi sau o sa dai cu ban in dreapta si in stanga …

      Comment by warlock — May 31, 2008 @ 1:22 am

  5. El sa referit doar la cei care s-au luat de el si care s-au bucurat pentru concedierea lui daca nu te numeri printre acele persoane nu are de ce sa te deranjeze ceea ce a spus el acolo :) simplu ca buna ziua

      Comment by RampaGe — May 31, 2008 @ 1:37 am

  6. Ciudat … daca a raspuns numai celor care s-au bucurat si care l-au injurat (in mare cretinii si dobitocii), atunci de ce nu a raspuns si la comentariile mai obiective, cele temperate … ca nu au fost putini cei care au vociferat. Momentan din fraza: “Voi raspunde in acest articol tuturor dobitocilor” urmata de explicatii, nu pot sa nu observ ca raspunsurile s-au limitat la cei care l-au injurat. Prin urmare, ori a decis sa nu raspunda la toata lumea, ori toti suntem dobitoci.
    Nu toti care au spus ceva impotriva acelui articol au avut un limbaj agresiv, dar atat articoulul cat si raspunsul la comentarii sunt agresive.
    Daca gresesc te rog sa ma corectezi

      Comment by warlock — May 31, 2008 @ 1:49 am

  7. PS.
    Facand abstractie de toata vulgaritatea. Daca intradevar il sustine pe Adomnitei … ok no problem … posteaza pe un banner pen undeva: Eu votez cu Adomnitei
    DAR daca asta e cazul, Sebi de ce ai adoptat metoda de arunca cu noroi in toata lumea, si de a-i ierta lui Adomnitei greselile? sunt convins ca si el are greseli, dar metoda asta de a arunca cu noroi e adoptata de toata lumea. Eu personal sunt scarbit cand politica se face in tonul: votati-ma pe mine, pentru ca uite ce cretini si corupti sunt contra-candidatii mei.
    Intr-o tara in care circul si haosul asta domneste, de ce nu incerci sa fii o voce rationala, asa cu ai fost cand ai inceput acest blog, lucru pentru care majoritatea cititorilor acestui blog te-a apreciat.
    Te-ai injosit prea mult in jocul asta politic (parerea mea – cred ca si eu am dreptul la exprimare libera, nu? :) )

      Comment by warlock — May 31, 2008 @ 2:01 am

  8. @warlock: cand m`am referit la dobitoci, m`am referit strict la cei care m`au injurat pentru preferintele mele. poate nu am fost destul de clar, dar rectific acum.
    Consider dobitoc tot prostu care nu poate combate o idee fara sa injure sau sa condamne un om fara a aduce argumente. La fel, consider dobitoc orice persoana care ca nu poate schimba nimic, sta acasa si nu misca un deget dar are pretentii ca altii sa`l ajute.

      Comment by VisUrat — May 31, 2008 @ 2:02 am

  9. Complet de acord cu tine … Dar asta nu justifica faptul ca arunci cu noroi doar in contra-candidatii preferatului tau. De asemenea, tin sa spun ca eu personal consider ca majoritatea persoanelor care iti citesc blogul, nu sunt cretini … sunt doar scarbiti. Din nefericire odata cu faima vin si cretinii sa se bage in seama. De ce tii sa le dai satifactie la cretini?
    Personal mi-ar placea sa vad de la tine ca nu le dai satisfactie, si ca iti continui drumul fara sa fii atras in toate prostiile care se arunca la tine. Un om cu capul pe umeri vede si realizeaza cine e cretin intr-o conversatie si cine nu. Nu are absolut nici un sens sa te pui cu prostul … are mintea odihnita :)

      Comment by warlock — May 31, 2008 @ 2:07 am

  10. cum poti fi tu ofensat de cei care te-au injurat pt articolul ala “pro vot” sau cum zici tu ca a fost cand, de fapt, tu in el nu faceai decat sa-i injuri pe toti cei care aveau niste preferinte politice diferite de ale tale (sa nu voteze)… la fel ai fost si tu injurat pt ca aveai niste preferinte diferite de ale lor… ce te asteptai sa primesti dupa articol in care dai muie la un sfert din tara? pupaturi? statuie?

      Comment by Devilpriest — May 31, 2008 @ 4:32 am

  11. ai adresat cuvinte urite si unora care nu te-au injurat, eh?… doar pentru ca si-au exprimat public scirba… apoi raspunsul relativ decent la injuriile aduse a fost pur si simplu sters.. chiar astept raspuns si motivatie.

      Comment by andi — May 31, 2008 @ 5:18 am

  12. libertate de exprimare…asa-mi place :X

      Comment by meanpower — May 31, 2008 @ 7:28 am

  13. Totusi imi pare rau Sebi, si o spun inca o data pentru ca modul in care au facut-o a fost de-a dreptul de kakat, oricum te descurci ce naiba esti “baiat” mare si stim noi ca te doare in 14 de serviciul lor, daca esti in buc sau ai plecat da-mi un telefon poate ne vedem totusi

      Comment by swaMp — May 31, 2008 @ 8:58 am

  14. Andi, la ora la care ţi-a fost şters comentariul, Sebi era pe tren, în drum spre casă. L-am şters eu pentru că m-a deranjat faptul că l-ai jignit doar de dragul de a te afla în treabă. E-adevărat că nu ai fost singurul, dar la ora aia, comentariul tău a umplut paharul.
    Chiar mai e nevoie şi de un alt motiv? Adică, vii “la mine-n casă”, împroşti cu rahat şi apoi te aştepţi să te poftesc la o cafea.

      Comment by Denisa — May 31, 2008 @ 9:05 am

  15. da da da pacat ca nu poot desena doua palme sa par la fel de fericit ca si mircea badea :) plm 1) pana la o adica nu conteaza pentru cine faci tu jocuri politicine, ce urat suna, pentru ca se presupune ca voi restul sunteti destul de inteligenti incat sa votatzi singuri dupa propria constiinta si legat de punctul 2 cu concedierea :) ,fuck them all, imi place sa cred ca nu stateai in postul ala … oricum sa nu renunti usor la lovelele ce tre sa ti le dea :)

      Comment by NuStiuJuca — May 31, 2008 @ 9:17 am

  16. atata zgomot pentru nimic. Visule, nu inteleg de ce te justifici. vorba aia, la mine-n casa, fac ce vreau. de ce tii cu adomnitei? fiindca asa-ti place tie. care e partea greu de inteles?

    din viata scapa cine poate.

      Comment by ade — May 31, 2008 @ 10:16 am

  17. Probabil ca o sa-mi iau ban pentru asta, dar chiar nu-mi pasa. A fost odata un blogger corect si impartial, care se lua si de PSD, si de PNL si de PD-L:

    “Cum e si incultul ala de Adomnitei care n`are idee pe ce lume e, da` explica romanilor cum sta treaba cu invatamantul. In conditiile in care nu sunt locuri la gradinite el vrea sa scada varsta la care sa`ti dai copilul la gradinita, de la 4 la 3 ani. Aaaaa, am uitat, vrea sa construiasca gradinite in curtile scolilor. Cu ce bani bai ministre? Ca profesorii mor de foame si tu le zici ca n`ai de un` sa le dai.”

    (http://www.visurat.ro/2008/02/07/tariceanu-prietenul-prietenilor-lui)

    Iar acum a fost “o onoare sa lucrezi cu el”. Doamne, ce scarba mi-e!

      Comment by Matei — May 31, 2008 @ 11:50 am

  18. ups busted =)))

      Comment by NuStiuJuca — May 31, 2008 @ 12:06 pm

  19. si uite cum matei ne arata adevarul. ai ajuns un pupincurila.

      Comment by hgvlad — May 31, 2008 @ 2:40 pm

  20. matei scores:)
    pe de alta parte,cine nu a lins un sef niciodata sa comenteze primul ,va fi comment ul no.21

      Comment by mopje — May 31, 2008 @ 3:07 pm

  21. @Matei: da, am scris despre el inainte sa`l cunosc. Acum l`am cunoscut si da, a devenit o onoare sa lucrez cu el si cu oamenii lui.

      Comment by VisUrat — May 31, 2008 @ 6:34 pm

  22. Pe ceilalti contracandidati pe care ii critici, i-ai cunoscut?

      Comment by Afroditu — May 31, 2008 @ 8:03 pm

  23. hm afroditu scored 2 :-? cum facem anti” visurat 2-1 visurat ” de ce 1 pt ca a raspuns la atacul lui matei si mie mi se pare destul de bun cat pt egalare :) ) dar afroditu a preluat conducerea cred ca azi ramane 2-1 pt anti…:) ii greu sa cunosti pe toti oricum

      Comment by NuStiuJuca — May 31, 2008 @ 8:10 pm

  24. Nasol moment Visurat. Partea proasta e ca se intampla exact ca inainte de ’89, doar ca acum sunt mai multe partide. Si daca misti vreun deget impotriva partidului de care apartine seful tau sau seful sefului tau risti sa zbori, atat tu, cat si altii din familia ta care muncesc la un patron cu interese politice.

      Comment by L3ST — May 31, 2008 @ 8:18 pm

  25. RampaGe treci la colt pe coji de nuca! nu ai voie sa comentezi ce face mama ta

      Comment by GicuPisicu — May 31, 2008 @ 8:34 pm

  26. “Anti”?! Eu singur nu sunt “anti”, si probabil nici Afroditu. Pun doar niste intrebari (justificate, cred) unui om al carui blog il citesc de ceva vreme si pe care l-am admirat pentru forta de a spune lucrurilor pe nume.

    Visule, o sa trec peste faptul ca incepand din aprilie (imediat dupa primele intalniri cu Adomnitei) ai avut o atitudine vadit anti-Oprea (si n-am inteles de ce te-ai luat de amaratul ala de Baghiu; recunosc ca nu-mi place persoana) si anti-Schrotter, dar remarc faptul ca nu a existat niciodata link catre blogurile susnumitilor, in timp ce lui Adomnitiei i-ai facut reclama din secunda 0. Mai remarc si faptul ca la 2 luni dupa ce scriai despre “incultul ala” atitudinea se schimba cu 180 de grade. Schimbarea nu e gradata, ci brusca, si are loc prin aprilie-mai. Nu neaga nimeni ca ai tot dreptul sa-ti schimbi parerea despre un om sau ca il poti judeca gresit, dar parca a fost cam rapida schimbarea. Nu ti se pare normal sa ne punem intrebari?

    A, si inca ceva. Propui celor din Iasi care nu voteaza sa-ti faca sex oral, dar tu esti la Hunedoara. Tu o sa votezi? Unde?

      Comment by Matei — May 31, 2008 @ 8:54 pm

  27. Citez: “@Matei: da, am scris despre el inainte sa`l cunosc. Acum l`am cunoscut si da, a devenit o onoare sa lucrez cu el si cu oamenii lui.”
    Ma visule nu are rost acuma sa intorci foaia. Te-ai facut de cacao! Asta e. Se mai intampla. Ce incerci acum? Sa pari mai dalb ca albu? Omule ti-au zis-o si multi cititori de ai tai in precedentul articol (ala cu bosorogii) te-ai stricat. Eu sunt un om fara preferinte politice, mai pe scurt apolitic, am votat si voi vota in continuarea, stampila fiind aplicata in dreptunghiul independetilor. Ultima oara a fost ungurul de Lazlo Tokes. Pana la comentariul lui Matei aveam oarece dubii, insa dupa am realizat ca nu esti o persoana credibila. Degeaba cauti scuze, stii vorba aia : “scopul, nu scuza mijloacele”. Scuza-ma , dar ti-ai dezamagit cititorii in primul rand , cat si sefii (opinie subiectiva).

      Comment by hgvlad — June 1, 2008 @ 12:15 am

  28. NuStiuJuca (comentariul 23) – eu nu cred ca nu e 2-1 pentru visurat, ci mai degraba 3-0, la masa verde, aia a cititorilor. Cand tu ataci in restul (canditatilor) si il ridici in slavi pe unul , pe care cu cateva luni inainte il blamai, nu esti decat sensul cuvantulu italian, la curba, pe romaneste.

      Comment by hgvlad — June 1, 2008 @ 12:34 am

  29. Fiecare are pareri diferite…de aici rasar si”mici” polemici……

      Comment by azd — June 1, 2008 @ 1:46 am

  30. @Matei – Nu-ţi mai face probleme. Ştim cu toţii cum stau lucrurile şi de ce stau aşa.

      Comment by DeMaio — June 1, 2008 @ 1:49 pm

  31. Sebastian, nu o sa comentez preferintele tale politice (stii ca nu as face-o), vreau doar sa fac cateva precizari pe marginea unor amendamente la un raport pe care – intamplator sau nu – il cunosc bine. Cred ca situatia s-a inflamat si probabil multi comenteaza fara sa fi citit textul original, si apoi amendamentele lui dumitru oprea. Probabil nu ai avut timp sa citesti documentele astea (e de inteles), asa ca o sa incerc sa iti explic pe scurt despre ce e vorba (o sa ma interesez daca am voie sa postez documentele pe blog, si in cazul in care e voie, le voi pune integral, ca sa se lamureasca oricum). In orice caz: documentul initial prevedea faptul ca in multe cazuri blogurile aduc atingeri libertatilor individuale, asa ca trebuie clarificat statutul lor juridic. Amendamentul lui Oprea nu a facut decat sa adauge faptul ca nu e nevoie de o lege SPECIALA pentru bloggeri, ca nu trebuie discriminati, ci ei trebuie sa se incadreze intr-un cadru in care sa fie sanctionati doar daca incalca legile existente care guverneaza spatiul public. Deci sensul era fix pe dos fata de ceea ce au inteles unii ca Paul Sava. Daca am face o lege speciala pentru bloggeri, abia atunci ar fi vorba despre o ingradire. Despre moderarea comentariilor nu poate fi vorba, aici cred ca ai fost pur si simplu rau (sau dezinformat) – dovada cea mai clara se gaseste pe blogul lui – uita-te cat este de terfelit si injurat in comentariile de pe propriul blog. Etichetarea voluntara a intereselor bloggerilor nu face decat sa incerce sa creeze un mediu salubru. Ea este asa cum spune si textul -INITIAL – (acest fragment NU a fost adaugat de Dumitru Oprea) VOLUNTARA. Adica se recomanda ca eu, de exemplu, sa spun din capul locului ca sunt asistentul lui Oprea inainte de a emite pe blogul meu (cu trei cititori :) ) judecati despre – sa zicem – Nichita. Asa e corect. Asa cum si tu ti-ai declarat simpatia fata de unii candidati. Nu este un lucru condamnabil si nici verificabil. Este doar o recomandare la mai multa transparenta in cazul celor “implicati” si partinitori. Inca ceva: amendamentele au fost depuse acum 2 luni. Fix cu o saptamana inainte de campanie si-au gasit unii sa le rastalmaceasca. Iar asta e o lipsa de fair-play atipica pentru un partid cum e PNL-ul. IN rest numai bine. Astept si eu sa treaca si campania asta sa discutam mai relaxat despre… ORICE :D

      Comment by Cosmin Vaman — June 1, 2008 @ 6:34 pm

  32. Ok… am recitit.. “incadreze intr-un cadru”… sunt idiot, dar probabil esti de acord, e o zi stresanta :P

    A, si am uitat sa zic, apropo de concedierea ta: e, intr-adevar, o mizerie. Dar sper sa fii de acord cu mine ca nu e singura mizerie de la ziarul acela.

      Comment by Cosmin Vaman — June 1, 2008 @ 7:16 pm

  33. dai cezarului….nu stiu ce sa ii dai …dar dai…

      Comment by je — June 2, 2008 @ 3:00 am

  34. tot eu ….:) visule cati crezi din cati te citesc ca sunt din iasi? si daca sunt cati crezi ca au drept de vot? si daca au drept de vot cati crezi ca se duc? si daca se duc cati crezi ca o sa voteze cui faci tu reclama(chestia asta sa stii ca nu ma deranjeaza catusi de putin ) dar pe majoritatea nu ii intereseaza cine candideaza la primaria iasului si cine o sa castige …si daca preferatul tau o sa castige …crede-ma ca o sa iti faci programare cu o luna inainte sa te intalnesti cu el ….si asta ptr ca politica e o ….CURVA

      Comment by je — June 2, 2008 @ 3:05 am

  35. imbecilii care nu au înţeles că în ţara asta există libertatea cuvântului şi a opiniei să se mute în rusia. acolo se votează în unanimitate cum zice putin. aici avem dreptul să gândim şi să ne susţinem convingerile (cu argumente, nu cu imbecilităţi de genul “aşa vreau eu”).

      Comment by Dan Calin — June 2, 2008 @ 4:03 pm

  36. Nu am sa reiterez urarile de bine si parerile de rau pentru faptul ca ai fost data afara. Nu ma intereseaza catusi de putin, avand in vedere ca un nou job iti este oricand la indemana, in opinia mea. Asa ca nu am sa-ti plang de mila. Totusi, motivul pentru care ai fost dat afara este stupid si nu este “acoperit” de nici o lege sau HG. Da-i in judecata. O sa fie nevoiti sa te ia inapoi si sa te plateasca pentru toata perioada cat te-ai judecat cu ei. Plus ca nu trebuie sa platesti taxa de timbru(pentru ca e conflict de munca). Bineinteles, sper ca aveai contract de munca, nu unul comercial.

    Multa bafta, macar iti bati putin joc de ei.

    PeSeu: tot pentru ca este un conflict de munca, solutionarea cazulu se face intr-o perioada mai scurta de un an(cu tot cu recurs).

      Comment by RanFan — September 2, 2008 @ 5:00 pm

Leave a comment

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.