Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

Acum ceva vreme in urma, anul trecut daca mai tin bine minte, prietenul respectiv, impreuna cu cativa amici, au plecat intr-un weekend la padure, langa un lac din judetul Iasi.
S-a lasat noaptea, s-au bagat in corturi si s-au purces la somn. Inainte sa adoarma, au auzit niste zgomote suspecte. Cand a iesit unul din cort a vazut cum un hot le golea masina. Bineinteles ca l-au luat la fugarit. Unul dintre ei a pus mana pe un topor si, tine-te dupa hotul care fugea cu geanta plina.
L-au prins intr-un final, l-au legat si l-au predat la postul de politie.
Eeee, si d-aci incepe distractia.
Au dat cu subsemnatul, au scris declaratiile de rigoare in care au povestit faptele intamplate si se pregateau de plecare. Cand, apare prostul satului. Aaaaaa, adica seful de post.
“Stati un pic, pentru ca s-a complicat treaba”, zice zmeul cu sapca.
“Cum adica?”, intreaba unul dintre ei…
“Pai, ala de l-ati prins a declarat ca l-ati fugarit cu toporul…”, spune albastrul om al legii.
“Asa, si?”
“Pai vrea sa va dea in judecata… Pentru ca Continue reading




21 Comments »

  1. Pai asa e legea in Romania, mai, nu ai de ce sa te iei de sapcalie.
    Daca-l fugaresti pe unul cu toporul se cheama tentativa de omor, pe cand daca ala te fura e mai putin grava fapta lui.
    Fraieri au fost ei ca trebuia sa zica ceva de genul “Noi? Noi nici nu avem topor, minte dom’le, ca vrea sa scape” ca oricum ala nu avea martori care sa-i sustina lui afirmatia.
    Uite d-asta e atata hotie in tara asta, de asta cersetorii si tiganii isi fac de cap, ca legea e facuta de poponari si hoti. Am o prietena careia i-a intrat peste noapte unu in casa la furat. Ea s-a trezit (culmea ca lucreaza in politie) si ala a scos un cutit s-o ameninte. Norocul ei ca a avut prezenta de spirit sa il loveasca cu un taburet care era langa ea si ala a fugit dezarmat. Stii ce i-au zis colegii ei?? “Bine ca nu i-ai facut ceva ca te dadea in judecata si o incurcai…” Adica imi intra in casa, ma ameninta cu un cutit si tot eu intru la bulau… C-asa-i in tenis

      Comment by So_Hai — May 4, 2008 @ 3:05 pm

  2. probabil daca il vezi pe unu ca iti goleste masina ar trebui sa arunci cu perne dupa el…

      Comment by the black light — May 4, 2008 @ 3:19 pm

  3. Este o vorba romaneasca: cine se aseamana se aduna. Nu e surprinzator ca statul roman apara criminalii in tara asta.

      Comment by Oribilul — May 4, 2008 @ 3:50 pm

  4. Asta mi-a adus aminte de un caz asemanator despre care am auzit acum ceva vreme.
    Au venit hotii la un magazin satesc de unde au furat niste salam si o sticla de posirca, totul in valoare de cateva sute de mii, pana intr-un milion.
    Dimineata propietarul s-a dus si a declarat furtul la politie unde “prostul satului” l-a amendat cu vreo 4 milioane pentru ca, vezi doamne, nu avea paza asigurata la unitatea comerciala.
    Sa nu-i footzi intre dinti, fatza lor de plavani cretini?

      Comment by XtraVagAnT — May 4, 2008 @ 4:22 pm

  5. asta s-a intamplat ca nu l-au calcat in picioare cand l-au prins. 2-3 picioare in gura, cat sa adoarma, si toata lumea era fericita :)

      Comment by cristi — May 4, 2008 @ 4:28 pm

  6. la ciorbesti nu?

      Comment by costi — May 4, 2008 @ 5:17 pm

  7. ” Traim in Romania si asta ne toaca toti nervii “

      Comment by Powerpuff Boy — May 4, 2008 @ 5:30 pm

  8. cata dreptate are cristi.

      Comment by cezar — May 4, 2008 @ 6:27 pm

  9. Eheee am trait si eu o d’asta.
    Erau fo 5 hoti si furau la rand de la toti cei care erau pe malu lacului… De la noui un cutit care fusese lasat infipt intr-un copac peste noapte, de la unii un rucsacel/geanta din masina si de la un pescar sculele si fo doi pumni i-au dat.
    Cand ne-au trezit lovind in sticlele de bautura plasate strategic in jurul cortului, evident, tot cu toporul i-am luat la fugarit pe dealuri… a mai venit ala cu rucsacul cu masina sa-i cautam pe deal si de la noi vreo 3… am prins pe unu si cand am auzit ca are nush care cutit la el, era sa-i fac zambetu mai larg si fara dinti murdari lu ala din fata mea (tineam toporu de langa lama si coada de un metru numa bine i-ar fi ajuns pana la maseaua de minte).

    S-a incheiat cu un articol in ziar si atat…

      Comment by Gicupisicu — May 4, 2008 @ 6:50 pm

  10. Intamplarea chiar a fost pe bune? doamneee……..

      Comment by Jamilla — May 4, 2008 @ 7:53 pm

  11. reluare? :D

      Comment by securitatea — May 4, 2008 @ 9:37 pm

  12. pai daca sunteti prosti si nu stiti legile =))))) pentru ca l-ai fugarit cu toporul e in cel mai rau caz amenintare, fapta pe care procurorul o sanctioneaza in cel mai rau caz cu amenda, nici macar nu ajungi la judecator. Asa ca daca va mai intalniti cu cazuri de acest fel sunati si voi un avocat si daca nu cunoasteti faceti rost de un numar de telefon preventiv :P

    so_hai stii macar cei aia tentativa de omor????? daca citesti mai intai omorul la 174,175,176 cod penal si dupa mai citesti si definitia tentativei la art. 20 cod penal ai sti despre cei vorba.

    Xtravagant exista o lege care prevede in mod expres obligatia societatilor comerciale de a-si asigura paza, fie printr-o firma specializata, fie printr-un sistem de alarma conectat la o firma de paza si in mod normal administratorul magazinului a luat amenda, urmand ca politistii sa ii prinda pe hoti :P

      Comment by paisie — May 4, 2008 @ 10:54 pm

  13. Daca stau sa ma gandesc bine, se pare ca baietii erau de vina, ca l-au fugarit si l-au impiedicat sa-si exercite meseria…hotul era in timpul serviciului!!!
    Legi cretine, aplicate de niste cretini…in alte tari cu grad normal de civilizatie si justitie se numeste “garantarea proprietatii” si dreptul tau de a-ti apara proprietatea.

      Comment by Sfx — May 4, 2008 @ 11:43 pm

  14. ce tupeu pe ei, cum sa-l fugareasca si cu toporul mama ,mama….. trebuiau sa-i dea si ce aveau prin cort ,apoi sa-i dea cheile de la masina ,sa-i dea niste banutzi sa faca un plin si sa se puna la somn pana dimineata … iar abia dimineata sa declare furtul … dupa 4-5 luni cazul era clasat la sectia cu cazuri nerezolvate ei ramaneau cu paguba dar nu hartuiau hotul in timpul munci ,ca plm asa mi se pare corect

      Comment by NuStiuJuca — May 5, 2008 @ 12:17 am

  15. nu ma trebuiau sa ii dea hotului toate bunurile si in plus sa ii mai cumpere hotului si un BMW sau Ferrari si o vila cu piscina, dar mai bine ii da banii hotului ca doar se descurca el si sa nu uitam un lucru se duceau baietii la politie si spuneau ca au incercat sa-l talhareasca pe hot si sa-i fure bunurile ca sa intre la inchisoare!… se vede clar = Romania!… asa da lume Coruptia la putoare!

      Comment by Uncoverguy — May 5, 2008 @ 12:13 pm

  16. @paisie, poate ai dreptate, am facut dreptul dar nu am avut ocazia sa profesez asa ceva, asa ca poate am uitat eu. Oricum, in domeniul asta e multa doctrina . Cand te va fugari unul suparat cu toporul sa stii ca trebuie sa stai, ca doar e amenintare si respectivul va primi o amenda, sa nu fugi, sa nu te aperi, ca dupa aia tu esti acuzat de lovire si el primeste amenda iar tu te duci la bulau (eventual ii dai bani si isi retrage plangerea sau va impacati). Bai, fii serios. Eu stiu ca amenintare e cand ii arati toporul si ii mai zici si ceva dulce de ma-sa. Mie imi cam miroase a intrerupta, desi nu cred ca respectivul prezenta intentie sa-i dea in cap, dar dupa cum ti-am spus, a trecut ceva vreme si nu mai tin minte prea exact.
    Partea aia cu societatile asa e, legea cere tuturor societatilor comerciale sa-si asigure paza. Respectivul a primit o amenda pe care ar fi primit-o oricum la un eventual control. Asta nu impiedica desfasurarea cercetarilor.

      Comment by So_Hai — May 5, 2008 @ 4:24 pm

  17. Si apropo, ca mi-am adus aminte, zice “uciderea unei persoane se pedepseste” atat. Nu vb despre calificat si deosebit de grav.
    In varianta simpla exista o multitudine de modalitati faptice nespecificate de legiuitor.
    Adica eu vreau sa il omor pe unul, incep executarea elementului material (adica incerc sa-l prind sa-i dau la cap), dar din oarece motive nu se consuma infractiunea, adica exact tentativa intrerupta.
    Acuma tu ai dreptate in felul tau si in speta de fata, ca pericol social garla si fapta e prevazuta unde trebuie, totusi trebuie dovedita intentia. (ca ucidere din culpa cand il alergi pe unul cu toporul cam greu) Nu cred ca cei despre care se povesteste au avut intentii din astea, asa ca de aia iti dau dreptate in speta asta. In rest, mai vorbim

      Comment by So_Hai — May 5, 2008 @ 5:11 pm

  18. visule..n`ai mai publicat tu o data asta?
    parca pe la tine am citit`o..

      Comment by cipoc — May 5, 2008 @ 8:20 pm

  19. @ so_hai elementul material al infractiunii de ucidere incepe in momentul aplicarii loviturii care, ea lovitura, este apta sa produca decesul persoanei atacate, dar si aici exista discutia privitoare la incadrarea la omor sau la vatamare corporala grava care a pus in pericol viata victimei. Oricum se aplica de la caz la caz.

    Oricum nu ai vrea sa vezi un hot de buzunare prins in fapt si batut de nu mai aveau aia de la politie de unde sa il lege :D , si bineinteles ca ala a facut plangere, iar politia l-a intrebat daca stie cine l-a batut si el nu, pai apoi noi cercetam si daca aflam ceva te anuntam noi la parnaie :P

    Ps: Oricum fapta sefului de post e cu atat mai condamnabila cu cat furtul se cerceteaza din oficiu,dar sunt unii mai lenesi, cu o burta in plus si un creier in minus care nu au chef de munca :( ((
    Ps2: si eu am terminat dreptul da profesez :D si apar hoti :P

      Comment by paisie — May 5, 2008 @ 10:34 pm

  20. Ma, io cunosc pe unu’ care a stat 2 ani in puscarie pentru ca a avut tupeul nesimtit sa puna mana pe un cutit si sa-i zgarie piciorul hotului ce a intrat noaptea peste el in casa, asa ca nu ma mira reactia “omului legii”. Serios, sefu’ de post trebuia nici sa nu-l bage in seama pe hot si sa-i sfatuiasca pe amicii tai sa declare ca nici nu aveau topor la ei… Dar asta ar fi insemnat sa incalce legea si se stie ca politistii sunt foarte cinstiti.

      Comment by Sabotor — May 6, 2008 @ 3:02 pm

  21. @paisie, ai dreptate, am vb intamplator cu un prieten care se ocupa de asta, si mi-am adus aminte faza cu infractiunea de rezultat.
    Mai uita omul, oricum nu mi-a prea placut penalu’ prin facultate.
    Omului nu prea ai ce sa-i ceri, ca face o postliceala de politie (2 ani) si daca e sef de post nu prea mai face altceva, eventual un id la o privata, adica da banu si e omul doctor in drept fara sa stie prea multe.
    Ca mi-ai adus aminte, asta vara eram la mare si unui prieten i-au shutit portofelul si telefonul de pe prosop, in timp ce el era cativa metri mai departe. Faza e ca a observat mai tarziu, si s-a dus la sectie. Acolo un militian sictirit a incercat sa ne convinga ca ala nu e furt, e insusirea bunului gasit. Buun, noi o tineam pe a noastra, ca era plaja privata, ca nu era bun pierdut sau abandonat, doar era pe prosopul omului. In fine, ne zice ca trebuia sa-i vada si atuncea ar fi fost furt… Eu sa mor de ras, ala de nervi ca ramasese fara telefon, bani, acte si cheile de la masina. Nu am mai zis nimic si am plecat dupa ce a depus o plangere si a luat nr de inregistrare, ca oricum nu mai tragea speranta sa recupereze ceva.

      Comment by So_Hai — May 6, 2008 @ 8:51 pm

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE