Pareri personale
Scris de Sebastian BargauSe vehiculeaza zvonul ca n`ar fi carantina in Iasi ci doar un pretext ca primarul Iasului sa extermine cainii comunitari din municipiu si prin asta sa creasca in sondaje.
Asa o fi, nu neg.
Dar, cu carantina sau fara, cainii comunitari trebuie exterminati, asa cum am mai scris. Stiu ca`mi vor sari iar jde omuleti in cap. D`aia care nu mai pot de grija cainilor comunitari. D`aia care n`au fost niciodata muscati de o javra din spatele unui bloc. O javra care a sarit neprovocata, naiba stie din ce motive. Si nu neaparat la ei. La copii lor. La rudele lor.
Au si cainii o viata. Sunt animale iubitoare si sunt primul care spun asta. Numai eu stiu cat am suferit cand a murit cainele meu.
Dar cainii comunitari trebuie exterminati. Sunt purtatori de boli, sunt violenti si posesivi in haita, unii sar si musca neprovocati. Iti este frica sa mergi pe strazi noaptea din cauza lor.
Trebuie eutanasiati.
Nu chinuiti, nu terorizati sau maltratati. Pur si simplu eutanasiati cat mai uman posibil.
Dar trebuie.
Asta este parerea mea si, pentru cei care vor sari de cur in sus sa ma combata si sa`mi spuna ca n`am suflet, voi pune cateva link`uri la niste poze oripilante de copii si batrani din judetul Iasi care au fost mutilati de caini vagabonzi.
ATENTIE!!! POZELE SUNT EXTREM DE EXPLICITE, CHIAR SOCANTE, SI NU SUNT RECOMANDATE MINORILOR !!! DACA INTRATI SA LE VIZIONATI NU VA PUTETI DECLARA ORIPILATI SI NU PUTETI DA IN JUDECATA PROPRIETARUL SITE-ULUI www.visurat.ro SUB NICI UN MOTIV
Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Foto5
Foto6
Cu alte cuvinte, decat sa ma trezesc plangand la capul copilului meu care se afla pe patul de spital din cauza unei jigodii de care nu are nimeni grija, mai bine felicit un primar pe care nu`l suport pentru faptul ca are grija sa nu ajung in situatia in care sa ma plimb cu un topor prin oras si sa macelaresc tot ce caine comunitar imi iese in fata pentru a ma razbuna…
Va plac cainii vagabonzi si suferiti pentru ca`s si ei suflete si vine un nene rau care`i eutanasiaza?
LUATI`I ACASA SI AVETI GRIJA DE EI.
Daca le dati o coaja de paine si trei oase cand plecati dimineata la serviciu nu inseamna ca ii iubiti… Si nici daca pichetati prefectura sau primaria.
Am mai auzit ca, n`ar fi chiar grav daca ar fi eutanasiati legal, cu eutanol.
Fratilor, totul se face din bani publici. O simpla cerere mediatizata si televiziunile, ziarele si chiar oameni simpli pot fi prezenti acolo. Sa vada ce si cum se intampla.
Intrebarea e alta…
Daca esti atat de sufletist/sufletista, crezi ca ai rezista sa vezi cum sunt eutanasiati zeci de caini?
Pana una alta eu sunt si voi ramane ferm convins ca trebuie eutanasiati. Cat mai uman posibil, dar trebuie.
Pentru ca nu NOI trebuie sa ne ferim de ei. Pentru ca nu mai traim in jungla.
Pot zice ca impartasesc aceleasi ganduri! nice one!
Comment by seedee — January 12, 2008 @ 7:16 pm
true.. si eu inconjor destul de mult cand sunt de dimineata de munca.. e cam naspa sa mergi la ora 5 dimineata pe strazile foarte bine luminate de Nichita si de ochii cainilor vagab.. pardon.. comunitari.
Comment by Adi — January 12, 2008 @ 7:17 pm
Da, ai dreptate, cei care ii iubesc sa ii ia cu ei in casa, daca le arunca un coltz de paine sau mancarea care nu le-o mai trebuie nu inseamna ca au grija de ei. Am o vecina care a fost muscata cand era mica 10 ani, acum are 21 si urmele de pe fata i-au ramas la fel si frica de caini. Sa ii omoare cum vor, doar sa nu mai fie, dupa ce scapati din Iasi de ei trimiti killarii aia si la Oradea.
Comment by SentineV — January 12, 2008 @ 7:17 pm
omg .. chiar nu am avut ocazia sa vad adevaruri ca in pozele de mai sus … si chiar nu as vrea sa vad vreodata. sustin ceea ce zici
Comment by psaico — January 12, 2008 @ 7:18 pm
stii bine ca in romania sunt multi in stare sa fure banii destinati eutanasierii.
exista solutii pentru multe, dar … e romania si se fura.
Comment by somnoros — January 12, 2008 @ 7:18 pm
sa ii omoare pe toti..cat mai omeneste posibil dar sa o faca dracului odata,sau sa se faca ca prin “tarile calde”..centru de colectare..si daca nu-i revendica nimeni(si prin revedinca vreau sa spun cu acte sau cu dorinta de a-l pune in legalitate si a raspunde pt faptele animalului) sa fie eutanasiati..cu ce vor ei…
Comment by alex — January 12, 2008 @ 7:19 pm
Cainii comunitari trebuie eutanasiati. Ideea primarului e laudabila, dar sa se si adevereasca. Cand o sa vad mai putini caini pe strada am sa zic ca da, s-a facut ceva in orasul meu.
Si zic astea chiar daca nu am treaba cu cainii, nu sar la mine din nici un motiv, nici cand eram mic nu am patit vreun incident. Dar da, ma gandesc si la altii cum a facut visurat.
Daca va plac cainii comunatari nu va impiedica nimeni sa-i luati in casa si sa aveti grija de ei.
Comment by M0n0 — January 12, 2008 @ 7:19 pm
sunt perfect de acord !!!
Comment by Andrei — January 12, 2008 @ 7:20 pm
ai dreptae dar chiar trebuia sa pui pozele alea ?(nu raspunde , e o intrebare retorica
)
Comment by thefumlord — January 12, 2008 @ 7:24 pm
@thefumlord: pozele alea am vrut sa le pun de mult… acum le`am pus doar pentru a vedea si cei care se sparg in figuri ca iubesc cainii de nu mai pot ca realitatea e alta. sa se puna si ei in locul parintilor acelor copii. si sa se gandeasca mai bine inainte sa apere niste animale care, in unele cazuri, devin periculoase.
Comment by VisUrat — January 12, 2008 @ 7:29 pm
Sper ca se va infaptui aceasta “curetenie” ….sper totusi sa nu intampine aceeasi opozitie precum s-a intamplat in Bucuresti …cand era Base primar…venise madame Bardot…plansete etc…
In alta ordine de idei : Sa fie intr-un ceas bun! Sa aveti casa de piatra si mai presus de toate lucrurile frumoase care doresc sa vi se implineasca, va urez sanatate, ca-i mai buna decat toate!
Daca ai pus filmul cu cererea in casatorie sper ca si valsul miresei sa-l vedem.
Comment by sfx — January 12, 2008 @ 8:19 pm
100% de acord…daca oamenilor nu le plac sobolanii sa inteleaga ca si cainii vagabonzi sunt tot daunatori, iar tinerea lor degeaba in niste custi vai de ele.Si hranirea lor tot din bani publici se face…de ce ne grabim sa ne omoram copiii prin avorturi in loc sa promovam nasterile, dar se chinuie societatea sa protejeze cainii? Suntem cu valorile in plop rau de tot. Sa tinem cainii vagabonzi dar sa ne omoram copiii.
Comment by Gilbert — January 12, 2008 @ 8:25 pm
bine si din toti banii aia care intra in eutanasierea lor si alte chestii n’ar putea sa se faca un adapost ?
Comment by toto — January 12, 2008 @ 8:58 pm
[...] explicatii plauzibile in legatura cu intentiile primarului Nichita; – al doilea articol scris de Visurat, in care sunt prezentate poze socante cu victime ale atacului cainilor vagabonzi, plus opinia lui [...]
Pingback by Miting de protest, castigatori fotoblogger | Marius Sescu — January 12, 2008 @ 9:00 pm
sunt si caini comunitari care nu sunt chiar atat de rai de ei da mi-ar fi mila in casa nu i-as lua dar poate un ” centru de plasament ” cum ii mai spune unde cateii fara stapan sa traiasca ar fi o idee mai buna decat eutanasierea
Comment by gargoyl — January 12, 2008 @ 9:22 pm
Intru totu’ deacord. Pan’ la urma omoram vaci, porci, gaini, ca sa ne hranim. Caini nu putem omori ca sa putem merge mai linistiti pe strada?
Comment by zetu — January 12, 2008 @ 9:26 pm
[...] la postul acesta al lui [...]
Pingback by Wild thoughts » Pareri personale. — January 12, 2008 @ 10:13 pm
Autoritatile locale trebuie sa gaseasca o solutie de compromis de genul adaposturi.
Din pacate mai e mult pana departe (vezi sistemul american )
Cainii astia trebuie luati de pe strazi si dusi in spatii special amenajate unde sa aiba parte de un tratament medical , unde sa fie pusi spre adoptie.
Da.In ultima instanta se ajunge la eutanasiere…dar solutia aceasta trebuie sa fie ultima pe lista.
Fac o paralela cu puscariasii si ciorile care umplu strazile oraselor romanesti si europene.sunt mai rai si mai periculosi ca si cainii fara stapani , si totusi nu e ok sa umblii cu ak-u pe strada , just in case , iar condamnarea la moarte nu mai e la moda cam de prin evul mediu.La fel si cu cainii comunitari.
Locuim totusi intr-o tara europeana cu pretentii de membra ue.
Comment by Tzaphoo — January 12, 2008 @ 10:17 pm
Adica n-au oamenii unde sta? Dar sa le facem cainilor adapost, plasament, auzi tu treaba. Sa pape bani in fiecare luna, cand cu o injectie am rezolvat problema.
Comment by SentineV — January 12, 2008 @ 11:30 pm
Da bre, problema e ca injectia aia nu se face, ca banii pentru medicamentul ala se duc in buzunarele lor, iar cainii sunt omorati cu bata.Ti se pare corect? Mie nu.
Comment by jules — January 12, 2008 @ 11:33 pm
Vezi ca ai o admiratoare in Iasi, care lucreaza la o asociatie din asta de protectie a cainilor si care iti da o replica. Dar observ ca nu vrea sa-ti spuna. In schimb pune un comentariu la mine unde imi indica adresa.
http://rpx.kicks-ass.net/?p=324
Fata are si un link spre blogul tau, pus la loc de cinste.
In ce priveste maidanezii, sunt pe aceeasi lungime de unda cu tine. Cat despre iubitorii de animale mi-am spus parerea la mine pe pagina.
Comment by orasuliasi — January 12, 2008 @ 11:40 pm
eu am vazut nenumartate cazuri cand cainii comunitari stateau linistiti si “bietii” oameni ii atatcau,acum ptr oamenii de-astia ce soltuie exista??
Comment by ina — January 13, 2008 @ 1:56 am
Din pacate au modificat legea prin care trebuiau eutanasiati: http://www.ziarullumina.ro/articol.php?wid=0&actual=1&editia=411&fsize=0&duminica=0&test=test&article=4889&title=Program-de-gestionare-a-cainilor-i-a-pisicilor
Si io sunt pro eutanasiere! Era o lege buna, in forma in care era. Mi se pare ca in spatele “dragostei de caini” si a dorintei de a le contrui tot felul de adaposturi (nu ca ar putea sa-i adaposteasca pe cei 1 milion sau mai mult de caini vagabonti din Bucuresti) se gaseste o mare spalare de bani ale acestor ong-uri. Storc bani de la guvern pt asa zise adaposturi, banii se duc in buzunarele presedintilor de ong-uri, totul e trecut sub tacere. Mi-e sila de tara asta!
Comment by Foxana — January 13, 2008 @ 2:30 am
Dar cum se face ca 99% din cainii comunitari nu ataca neprovocati, personal am vazut foarte multe cazuri in care copii de varsta celui din poza dadeau cu pietre in bietii caini si atunci se mirau ca de ce sunt atacati, javrele alea de copii isi merita soarta. Nu sunt de acord ca strazile sa fie pline de caini dar nici sa nu fie saracii eutanasiati ca s-au aparat de niste dobitoci, ca oameni nu le pot zice. La fel s-a intamplat cu petrazile si artificiile, daca niste cretini de copii isi scot ochii cu ele ca se dau mai destepti, ele trebe interzise ca is periculoase. Si exemplele pot continua, asa ca nu va da-ti voi rotunzi ca toti cainii trebe eutanasiati, ca strazile nu sunt ale voastre este un loc public atat pt animale cat si pentru oameni, cand cineva sau vreun animal face vreun rau isi primeste pedeapsa meritata.
Comment by Name — January 13, 2008 @ 12:03 pm
spunea cineva ca te-a rugat sa anunti pe blog ca se face azi la 13:00 in fata prefecturii Iasi demonstratie contra macelaririi cainilor comunitari, iar raspunsul tau ar fi fost ca nu faci asta din cauza ca ar putea sa iti scada traficul… nu stiu cat e de adevarat, dar de ar fi, post-ul tau de acum devine dezamagitor.
Comment by Eu — January 13, 2008 @ 12:06 pm
propun sa se faca un carmaggedon! care are pistol/pusca/spirit de tarzan si cutit, sa iasa pe strazi si in functie de cate trofee strange sa primeasca recompense, gold coins(fakes), punctisoare(ca la facultate), sau cei de top statui prin oras
ps.
)
Comment by Gicu Pisicu — January 13, 2008 @ 2:14 pm
@Eu: ai fost dezinformata. nu am spus niciodata ca nu scriu pentru ca`mi scade traficul. discutia pe care am avut`o a fost cu totul alta. am spus ca nu pot scrie despre miting de la prefectura tocmai pentru ca sunt impotriva cainilor comunitari, asa cum am mai scris si in alte randuri.
nu pentru ca`mi scade traficul…
Comment by VisUrat — January 14, 2008 @ 1:25 am
sunt foarte multi care se leaga de cainii de pe strada – vagabonzi sau comunitari, oricum le-am zice – si-i intarata, lovesc, dau cu pietre. cainii aia devin violenti si, desigur, le este mult mai usor sa atace pe cineva care habar nu are ce trebuie sa faca cand este inconjurat de o haita. stiu si eu caini care pe hartie sunt eutanasiati si care nu sunt omarati cu bata, ci dusi prin toate satele si comunele din jurul orasului Iasi. Cainii aia, daca nu au norocul sa se aciueze la o gospodarie, mor de foame, pentru ca la tara nu se arunca mancarea. Si sunt si violenti fata de toate masinile care trec pe strazi, in amintirea calatoriei la tara care nu le pica bine la stomac.
Comment by anna — January 14, 2008 @ 3:11 pm
Din categoria “Copiii spun lucruri trasnite”
Anna face o afirmatie haioasa (ca sa nu spun penibila): caiini sunt “violenti fata de toate masinile care trec pe strazi, in amintirea calatoriei la tara care nu le pica bine la stomac.”
Parintii Annei nu fac bine ca o lasa asa mult in fata computerului.
Anna, mai bine mergi si culca papusile.
Comment by orasuliasi — January 14, 2008 @ 4:37 pm
sa fim seriosi…cine va avea grija ca acei caini sa fie eutanasiati legal???
sa nu uitam cate reportaje au fost facute legate de tratamentul aplicat cainilor in momentul in care ajung in respectivele centre…
ce au avut cu 5 caini care noaptea stateau inchisi tocmai pentru a nu aparea discutii iar ziua nu plecau de langa adapostul lor facut de un tip care vindea ziarea???de ce i-au otravit??
oare sunt mai multi cetateni muscati de caini decat jefuiti??
Comment by neuron — January 15, 2008 @ 10:18 am
dintre cei care apara cainii…inainte de a spune ceva in favoarea cainilor mai bine sa zica cati caini de pe strada au luat acasa sa aiba grija de ei.
Comment by tommy — January 27, 2008 @ 7:02 pm
ce e clar e clar .. cainii nu ar trebui lasati pe strazi nesupravegheati ..
cateva imagini filmate cu ceea ce pot face unii caini si ce patesc cainii agresivi :
http://www.nothingtoxic.com/media/1200883503/Unlucky_Kid_Gets_Attacked_by_a_Pack_of_Vicious_Dogs
http://www.youtube.com/watch?v=8VXEydFRHP0
Comment by alexandru — February 1, 2008 @ 1:27 am
vai,ce tragedie,atatia zeci de ani au fost caini pe strazi dar abia acum,cand incep autoritatile sa reduca nr de caini,oamenii nu mai pot dormi din cauza cainilor de pe strazi…dar de tigani si de psihopati nu va e frica cand iesiti noaptea???AM O VECINA DE 9 ANI,VIOLATA IN PLINA ZI..DE OAMENI…E O POVESTE LUNGA SI INFIORATOARE…DAR STITI DE CAZUL LARISA,FETITA DE 8 ANI,VIOLATA SI UCISA,IN LUNCA CETATUII?? CRED CA MAMA EI AR FI PREFERAT SA O MUSTE 10 CAINI,NU SA TREACA PRIN CE-A TRECUT LARISA,PANA A FOST UCISA…SI EU AM FETITA,SI MI-E GROAZA DE CE I SE POATE INTAMPLA ORICAND IN ROMANIA,DE LA OAMENI,NU DE LA CAINI !
A FOST MUSCATA DE CAINE DAR NU S-A SOCAT,PT CA E UN COPIL SANATOS LA MINTE,CARE NU FACE O TRAGEDIE CA I-A MUSCAT UN CAINE TOATA PALMA…HRANESTE ANIMALELE FARA STAPAN IN CONTINUARE PT CA E CREDINCIOASA SI NU POATE LASA O FIINTA SA MOARA DE FOAME,ASTA STIE DE LA BISERICA…DACA AR AFLA CATI SUNT DE PARERE CA AR TREBUI OMORATI CAINII,I-AR INTREBA DOAR ATAT: SE DUC ACESTIA LA BISERICA,DUPA CE AFIRMA ASA CEVA??
Comment by iuli — February 5, 2008 @ 9:33 pm
Ca sa nu mai lungim vorba, as vrea sa-l intreb, pe inteligentul care a scris articolul, urmatorul lucru:
- Domnia sa ar fi de acord ca, in cazul in care copilul domniei sale comite o infractiune penala, sa fie eutanasiat? Parafrazandul pe acest inteligent, de ce sa plang eu dupa banii furati, de ce sa plang eu la capul copilului meu agresat de al domniei sale?
- Domnia sa este de acord sa-l eutanasiem in cazul in care descoperim ca sufera de vreo boala mintala, in cazul in care constatam ca a comis o infractiune?
Domnia sa afirma ca acesti maidanezi sunt agresivi. Tot ce se poate. De ce nu se intreaba inteligenta sa de ce sunt agresivi acesti caini? Oare cei cu stapan nu sunt agresivi? Nu au muscat pe nimeni? De ce nu isi pune problema ca acesti caini sunt agresivi atunci cand sunt in haita, cand sunt in “nunta”? Nu ar fi mai buna sterilizarea efectivelor de maidanezi?
“DUMNEZEU nu bate cu parul si da fiecaruia dupa inima!
Comment by nero — February 6, 2008 @ 8:14 am
@nero: analogia facuta de tine este total aiurea. tu compari omul cu cainele. nu cred ca exista termen de comparatie. si, pentru a`ti raspunde la intrebare, da, sunt de acord ca un criminal/pedofil/violator sa fie omorat. nu eutanasiat ci omorat. cu pietre. daca mi`ai fi citit blogul ai fi vazut asta.
oamenii sunt bagati la puscarie cand incalca legea. animalele nu. un urs care coboara dupa mancare in oras si ataca oamenii cu ce`i mai diferit decat un caine maidanez?
in viziunea mea, ambii sunt animale salbatice si trebuie tratate ca atare. locul lor este departe de oras, acolo unde nu pot face rau nimanui. din nefericire, cainii maidanezi nu pot fi aruncati intr`o padure plus ca nici prea mare folos n`aduc.
sper ca ti`am raspuns la ce vroiai sa stii, fara sa te consider mai prost decat mine. dar faptul ca nu esti in stare sa intelegi ca exista si alte pareri decat cele pe care le ai tu, imi dovedeste ca esti.
Comment by VisUrat — February 6, 2008 @ 8:32 am
Eu as vrea sa se aplice euthanasierea si pentru oamenii care cersesc pe strazi. Sunt absolut respingatori, mizerabili, nu aduc nici un folos societatii,ba dimpotriva, ne fac tara de rusine… Sau daca nu putem scapa de ei,macar sa-i impiedicam cumva sa se inmulteasca…
Comment by eu — February 6, 2008 @ 6:36 pm
Pentru autorul blog`ului impreuna cu simpatizantii sai ( regasit mai jos si prin apeletivele de ‘romanas’, ‘roman’, ‘tzarasean’ ….):
Oamenilor, sunteti naivi. Ca sa nu folosesc un alt cuvant. Adica voi vreti sa ucideti toti cainii de pe strazi. F bine. Hai sa`i ucidem, asa cum facem de ani BUNIIIII. Sunt de acord, ii ucidem pe toti.
Dar ce mintea voastra ingusta nu vrea sa priceapa e ca NU ACEASTA E SOLUTIA. Locul cainilor nu e pe strada. Dar nu pt. ca ar dauna speciei umane, ci pentru ca specia umana (romanul mai bine zis, ‘necizelatul’, necivilizatul, needucatul, etc) pertuba linistea speciei canine. Nu vreau insa sa insit pe aceasta tema.
Sa revin. II ucidem, prin eutanasiere, printr-o ranga in cap, prin ce vreti voi.
Insa, efectul va fi urmatorul: cateva zile/saptamani romanul se va simti in ‘siguranta’ pe strazi, fara celebrul caine maidanez, agresiv, ‘turbat’, plozii vor merge ‘linistiti’ la ‘scoli’, pensionarii comunisti vor barfi linistiti noii vecini, etc, etc.
Si apoi o luam de la inceput. Specia canina de tip maidanez o sa apara din nou pe strazi, mai numeroasa, mai ‘agresiva’ si mai deranjanta.
De ce?… pentru ca:
1) in primul rand romanasul nostru, tzaraseanul nostru de toate zilele nu s-a integrat intr-un sistem CIVILIZAT (UE, bla bla), pentru ca el isi abandoneaza cainii, puii rezultati din inconstienta sa, animalul care si-a pierdut utilitatea si nu mai produce (ex. caii abandonati pe timpul iernii, sau dati hrana la caini de ciobani), si exemplele pot continua.
2) NU avem legi, romanii nu vor legi, se cred stapanii vietii acestor suflete, se cred d-zeul sufletelor inferioare din pct lor de vedere. Prin urmare abandoneaza la greu tot ce prind, tot ce se dovedeste MOFT, tot ce incurca.
Si cainii acestia se vor inmulti, si in termen scurt vom reveni la situatia precedenta. Si ma repet: Degeaba omori 10 caini, pt ca in acelasi timp alti 20 se nasc, si alti 20 se abandoneaza (statistica demonstrata). Din nou vocea poporului cere capul maidanezului. Si situatia intra intr-un ciclu infinit.Din nou, in naivitatea sa, romanul nu stie, sau nu vrea sa stie, ca acest ciclu se intampla de ani buni si il costa pe roman zeci de milioane de euro pe an (capturare/ucidere/etc). Si daca mai punem faptul ca multi bani se fura si nu se folosesc pt. eutanasiere, ca doar putem folosi ranga…..
Ca si concluzie:
NU VREM CAINI PE STRAZI!!!!! nici ei nu vor sa fie pe strazi, NOI ii lasam pe strazi, noi ii aducem in stadiul in care sunt agresivi, infometati, speriati. Ce drept ai TU, cel care ai abandonat un caine, sau cel care stii ca oamenii ii abandoneaza (deci e vina speciei umane prezenta maidanezului pe strazi) , sa ceri UCIDEREA lor??? CE DREPT????
Sa refuzi o lege care sa descurajeze abandonul??? O lege care sa incurajeze sterilizarea si castrarea (=> inmultirea nejustificata) ?? O lege care sa sperie, care poate chiar sa pedepseasca romanul crezut d-zeu???Sa refuzi infiintarea unei institutii (e.g Politia Animalelor), care oricum se va autofinanta din amenzi?? (ca romani ‘salbateci’ care ar incalca aceste legi s-ar gasi cu sutele de mii)
Si ne credem educati, vrem sa credem ca facem parte dintr-o comunitate civilitata, bla bla`uri dinastea…. Si crud e ca noi chiar credem, in prostia noastra, acest lucru.
Iar faza cu copiii si batranii ‘strazi’, ai nimanui,sau expresii de genul ‘mai bine ai avea grija de un copil, mai bine ai gati barbatului, mai bine ai face o prajitura’ MA LASATIIIIII??????
asa ca fratilor, cititi, cultivati-va, vizitati tari cu adevarat civilizate, luati aminte, fiti in primul rand OAMENI, nu animale. SI GANDITI !!!!!
e asa de greu sa gandesti???? se pare ca DA, in romania.
Comment by dan — March 7, 2008 @ 10:45 am
Eu zic ca toata lumea sa-si tina parerile ptr ei!atata timp cat nu le dai de mancare,nu ii cresti,nu ii ai in casa mai bine lasa lucrurile asa cum sunt!eu zic ca fiecare sa-si vada de viata lui si sa lasam animalele sa -si vada de viata lor!pacat ca nu suntem in afara,ptr ca fiecare om care face rau unui animal sa primeasca ceea ce merita !!!sincer,mult mai mult rau facem noi decat fac ele asa ca va rog..ma repet, fiecare sa-si pastreze parerile ptr el!e cel mai simplu..
Comment by Alexandra — March 10, 2008 @ 10:21 pm
am si eu o intrebare..cu ce te deranjeaza pe tine asa mult?daca nu ii iubesti,nu ii iubesti..inteleg !! dar de ce trebuie sa spui numai lucruri urate despre ei si mai ales sa vb despre eutanasiere ??! scuza-ma ca te intreb ..dar ai tu cumva grija de ei ?daca nu,atunci mai bine iti vezi de viata ta ..nu crezi ca e o idee mai buna ?
Comment by Alexandra — March 10, 2008 @ 10:29 pm
@Alexandra: ia`i tu in casa si spala`i, hraneste`i, ai grija de ei. atunci nu voi mai avea probleme cu ei. pentru ca nu vor mai musca oameni nevinovati pe strada, nu vor mai umple trotuarele de cacat, nu vor mai fi copiii in pericol.
mai ai si alte nelamuriri cu care te`as putea ajuta?
Comment by VisUrat — March 10, 2008 @ 10:34 pm
Da zi-mi si mie ce probleme ai tu cu ei ? ce ti-au facut de te deranjeaza asa tare??!stai linistit sau linistita..ca strazile sau trotuarele sunt umplute si cu cacat de la oameni!!!si cine a zis ca sunt copii in pericol?asta e treaba parintilor!daca parintii nu au grija de ei si ii lasa sa se joace cu cainii,e treaba lor!nu e vina cainilor,incearca sa intelegi si tu asta..poate pe viitor o sa iti dai seama ca gresesti!nu e vina lor ca sunt pe strazi,nu e vina lor ca musca..haide sa iti explic ca si eu am caine acasa..un caine care musca e ala care a fost batut de oameni,asa ca pana la urma totul se rezuma la noi!!!noi i-am facut sa fie asa!mai bine da vina pe aia care ii bat si fac lucruri urate decat pe niste sarmane animale care nu au mancare si nu se pot apara singure!si nu e greu de inteles..si sunt sigura ca am dreptate !!!!!!
Comment by Alexandra — March 10, 2008 @ 10:50 pm
@Alexandra: esti convinsa ca traim intr`o tara cat de cat civilizata? Hai sa lasam pe strazi nu doar cainii, hai sa lasam si ursii, lupii, mistretii… Eventual hai sa aducem si ceva tigri, un elefant, niste pantere… Pentru ca pe strazile oraselor e locul lor. Intr`un oras in care copiii nu trebuie lasati sa se joace nesupravegheati, intr`un oras in care cacatul poate sta pe strazi fara nici o problema…
E vina copiilor ca`i musca un caine? Nu, e vina celor care nu au grija ca acel caine sa nu fie acolo unde se joaca respectivul copil.
Nu suntem in jungla. Daca vrei, te poti muta acolo sa vezi cum traiesc animalele in armonie…. Eu nu vreau sa fiu nevoit sa ies cu pusca sau cu sulita cand ma duc la serviciu sa ma apar de animale salbatice….
E vina oamenilor ca acei caini musca? Nu! E vina oamenilor ca acelor caini li se permite sa traiasca liberi intr`un oras care nu`i chiar in padure…
Comment by VisUrat — March 10, 2008 @ 10:59 pm
Pana la urma..fiecare cu parerea lui!!eu nu am nimic cu ele si nici nu o sa am vreodata,dar daca tu ai macar incearca sa iti tii parerile mai mult pentru tine!pentru ca peste tot stiu ca exista oameni rai,care le vor raul..dar cum exista oameni rai asa exista si oameni buni care vor avea grija ca ele sa fie ocrotie si sa nu pateasca nimic!si apropo..altceva in afara de eutanasiere nu puteai sa gasesti ?”Nu chinuiti, nu terorizati sau maltratati. Pur si simplu eutanasiati cat mai uman posibil.”..daca vrei sa fie uman..pai atunci nu mai vb tu despre eutanasiere,mai repede daca nu vrei sa fie pe strazi si te deranjeaza atat..gaseste adapost unde sa stea toti ptr ca nu pot fi eutanasiati,sau nu esti informat prea bine?!?aia bolnavi ..poate asa ..
Comment by Alexandra — March 10, 2008 @ 11:13 pm
@Alexandra: in caz ca nu stiai, acest blog este o pagina cu parerile mele. Nu te obliga nimeni sa intri si sa le citesti. Si nu vad de ce n`as avea voie sa`mi spun parerea. E buna sau rea, e parerea mea. Si o spun, o scriu, o inregistrez, fac ce vreau cu ea. Care`i problema ta? Ca spun eu ce am pe suflet?
Hai fetisoara, mergi de te culca, ca maine`i posibil sa ai lucrare la mate, si sa fii odihnita. Si lasa`i pe aia mai mari sa discute treburi mai importante.
In caz ca in continuare esti nelamurita gandeste`te la ce`ai scris mai sus si intreaba`te: “Inafara sa spun ca asta care a scris are pareri diferite de ale mele, inafara ca am scris doar ca eu iubesc cainii comunitari, am incercat sa dau o solutie? Nu? N`am gasit decat solutia ca acesti caini ar trebui sa fie iubiti dar lasati pe strada in continuare? Pai eu nu am bani sa`i tin pe toti… Hai sa`i mai spun odata sa caute el adapost, pentru ca eu n`am probleme cu cainii… Sa caute adapost aia care au ceva impotriva cainilor, nu eu. Pentru ca pe mine ma duce capul doar sa arunc vina pe altii, barna din ochiul meu n`o vad. Da, asa`i mai bine. Sa se ocupe altii de asta pentru ca eu sa pot iubi in continuare cainii comunitari care infesteaza strazile.”
E bine?
Comment by VisUrat — March 10, 2008 @ 11:24 pm
Scuza-ma dar nu”s “fetisoara”..”aia mai mari” zici tu!aia mai mari care inca nu au aflat ca noua lege interzice eutanasierea!!!si spre uimirea ta eu chiar incerc sa rezolv ceva..fata de altii care vin doar cu idei..!
Comment by Alexandra — March 10, 2008 @ 11:42 pm
@Alexandra: ia uimeste`ma! ce incerci sa rezolvi? si, mai ales, cum?
Comment by VisUrat — March 10, 2008 @ 11:45 pm
@Alexandra: spune-mi si mie, cati caini ai adoptat? ca sa dovedesti ca iti pasa!
si, daca nu am aceeasi parere cu a ta, nu am voie sa o exprim?
@dan: toti **educatii** care ies doua zile din tara au impresia ca sunt cu mult mai sus ca ”cei din Romania”. bai, lasati-o balta cu vrajelile alea cu adaposturile! noi nu avem bani sa trecem strada si voi vreti sa faceti adaposturi si sa ii iubiti! te intreb si pe tine ca pe cealalta mare iubitoare de caini: cati caini ai adoptat? cred ca nici unul, asa ca… traieste in lumea ta! ai sa iti schimbi parerea atunci cand ti se va intampla o nenorocire atunci ai sa ai parere ”celor din Romania”. sper sa nu ai parte de asa ceva.
Comment by mortzo — April 14, 2008 @ 9:56 pm
Ca tot vine momentul mult asteptat, tin sa anunt ca-l votez pe acela de elimina/eutanasiaza/ucide etc. animalele salbatice care traiesc in oras.
Comment by Vlad Cozma — April 15, 2008 @ 10:45 am
Eu cred ca trebuie sa ingrijim cainii, sa le construim camine si cluburi, saloane de infrumusetare si case de vacanta. In felul asta cel putin 2 persoane la 5 caini vor avea salariu (minimum minimumuuuul pe economie) si cate o familie evacuata poate sa fie gazduita in noptile de iarna la subsolul centrelor si sa primeasca hrana ramasa (desigur, daca nu este de origine “umana”!).
Sunt si alte solutii mai radicale, sa-i otravim/impuscam pe cei muscati de caini, ca pot avea rabie si/sau este pacat sa se chinuie intr-o viata mutilata!
Comment by relug — April 15, 2008 @ 5:54 pm
@visurat o intrebare: daca stai in “Miserupia” si esti un “miserupist” ce legatura ai tu cu cainii maidanezi? sa inteleg ca te afecteaza intr-adevar problema asta sau faci doar acte de bravura p-aici? o alta chestie..am observat ca de fiecare data cand nu-ti convine parerea cuiva, trimiti imediat pe respectivul la “culcare” etc. cred ca fiecare are dreptul la opinie si faptul ca nu toti subscriem ideilor tale nu te face pe tine mai superior… pardon, probabil ca ar fi timpul sa ma apuc de invatat pt.lucrare la romana, nu-i asa?
Comment by shasti — April 24, 2008 @ 10:32 am
@shasti: probabil.
Comment by VisUrat — April 24, 2008 @ 11:08 am
am fost muscata de cainii din cartier in timpul zilei…nu i-am provocat,dar ei alergau dupa o masina si eu treceam prin zona.Mai am de facut injectii timp de 2 saptamani.Sa se termine o data cu cainii de pe strazi!Numai in Africa si in Romnia e ca in jungla!Iar daca cei de la protectia animalelor vor sa ii tina in viata cu orice pret ,sa puna mana de la mana si sa le faca adaposturi,sau sa ii ia acasa la ei!!!!
Comment by gena — April 25, 2008 @ 11:01 pm
“dar cum exista oameni rai asa exista si oameni buni care vor avea grija ca ele sa fie ocrotie si sa nu pateasca nimic!”
Dar draga Alexandra,ia-i tu la tine acasa pe toti de la mine din cartier !
Ti-i dau gratis daca iti plac asa de mult!
Si apropo,de ce trebuie sa ii suportam toti daca le place unora?
Comment by gena — April 25, 2008 @ 11:23 pm
violuri,batai,crime..peste tot in romania,chiar ca e o jungla: copii violati si ucisi,sotii batute,batrani inselati ,care raman pe drumuri…animalele cu doua picioare din jungla in care traim sunt cele mai periculoase.
Comment by raducu — May 20, 2008 @ 8:42 pm
ba foarte bine ca ai pus pozele alea….
regret insa ca le-ai pus cu link nu DIRECT asa cum sunt.
sa le vada toti iubitorii de javre galagioase si agresive
poate asa inteleg ca eutanasierea e singura solutie NORMALA intr-o tara civilizata
trebuie postate pe cat mai multe siteuri….
vorbele si povestile despre copii mancati de caini nu mai impresioneaza pe nimeni
Comment by lili — May 24, 2008 @ 7:13 pm
VIS URAT NU MA POT COBORA LA MINTEA TA SI A IMBECILILOR CARE ITI TIN PARTEA ,DAR TRB DOAR SA ITI SPUN CA IN ORIZONTUL VOSTRU INGRADIT NU VEDETI PROBLEMELE CU ADEVARAT GRAVE DIN ROMANIA, CUM AR FI VIOLATORII,CRIMINALII,PEDOFILLI ETC….HAI SA PUNEM 5 POZE CU PRESUPUSE VICTIME ALE MAIDANEZILOR SI GATA AM FACUT UN BLOG SI MA LAUD CU EL IN SPATELE BLOCULUI(UNDE PROBABIL ITI PETRECI TIMPUL).
ROMANI LIMITATI,VOI TRAGETI TARA ASTA INAPOI,TARA DE CACAT DIN CAUZA VOASTRA.
VA MULTUMESC,
Comment by DODY — July 7, 2008 @ 6:50 pm
@DODY: Madam, cred ca`mi permit sa spun ca esti o vaca cu cabina. Daca n`ai fi fost o vaca, ai fi citit mai multe articole din blogul meu si ai fi remarcat ca am scris de zeci de ori mai multe articole despre criminali si violatori decat despre caini. Asa ca`mi pare rau sa`ti spun ca esti o proasta dar ti`o voi spune oricum.
Comment by VisUrat — July 7, 2008 @ 7:56 pm
Asta-i buna!
Ma mir cum de pe mine in 19 ani nu m-a muscat nici un caine,desi trec pe langa ei,ba pe cei mai multi ii chem si pun pana pe ei fara probleme.
Copii mucati … mda … prietenul meu are un caine si cand ies cu ei doi prin oras , raman socata ca prea multi copii exact cand vad cainele incep sa fuga pe langa ea , sau desi le zicem sa NU puna mana pe ea,ei tot se apropie si tot noi trebuie sa o luam in brate ca plozii aia prosti nu pricep ca daca sar in fata ei sa o mangaie e logic ca o sa-i muste .
Sau tampitii care arunca cu pietre in caini … BA voi nu va dati seama ca o sa ma muste din moment ce tot voi ii agasati ?
Sunt iubitoare de caini , insa voi aia care i-ati calca cu masina daca ati putea sau i-ati omori fara mila de ce nu donati aia 2% din impozit ca sa fie luati intr-un adapost ? (din impozitul ala care oricum intra in buzunarul unui parlamentar gras si voi oricum nu ii vedeti) Nu va dati seama ca e singura modalitate UMANA ?
Trebuie dusi in adaposturi , nu omorati .
Uneori stau si ma gandesc , oare cine sunt adevaratele javre ? Noi sau ei ?
Singurul avantaj care il avem si ei nu’l au e inteligenta , dar din moment ce noi nu o folosim ……………
Comment by Alexa — July 16, 2008 @ 4:23 pm
aaa
Comment by ete na — September 2, 2008 @ 5:39 pm
Da cam asa e nu crezi pana nu o patesti, in dimineata asta de 21 octombrie 2008 mergeam cu bicicleta pe o strada aproape de casa mea unde un anumit bosorog dobitoc iesit la pensie si bogat hraneste pe langa un caine de rasa periculos pe care il tine in curte si alti 3 maidanezi care stau pe strada si latra la oameni nu sunt extraordinari de periculosi dar sunt totusi un pericol. in dimineata respectiva mergeam pe bicicleta si mi-au sarit in fata toti 3 din nefericire pentru mine pe unul nu l-am evitat . a dat in roata din fata am cazut de pe bicicleta m-am lovit , bicicleta la fel noua de cateva luni mergea super acum are cotoiul stramb si alte cateva probleme . Si ce credeti dupa asta ca javrele astea mai trebuie sa traiasca si sa nu credeti ca nu stiu sa merg bine cu bicicleta ma descurc foarte bine in orase unde circulatia e cum e pericolul e mare sa fii lovit de masini trebuie sa fii foarte atent si cand merg pe o strada fara circulatie o patesc din cauza unor javre.Asa ceva nu e posibil din cauza unor cretini inconstienti ce hranesc aceste animale ceilalti oameni care si asa au destule probleme pe cap trebuie sa duca si grija de a nu fii muscati si mutilati de aceste animale salbatice. De azi caut un remediu definitiv pentru aceste animale si sper ca in viitor cand mai merg pa strada aceea sa nu mai aud nici musca. De cativa ani buni acesti caini fac probleme dar nimeni nu a luat masuri dar pana la un moment dat chestia asta trebuie sa se termine si cel mai bine pentru fiecare om ce are aceleasi probleme ca si mine este ca sa -si rezolve problemele singuri asa e cel mai sigur. HURT, MORT, PUT THEM IN THE DIRT…………………….
Comment by JONNYR — October 21, 2008 @ 11:07 am
Mars,Bubi…ca te musca domnii!
Rasa umana nu se gindeste nimeni s-o eutanasieze? Ca are si ea turbatii ei…
Comment by tanti Aglaia — October 27, 2008 @ 3:58 am
pe bune dreptate se zice ca romanii sunt inapoiati..eu cred ca rasa umana ar trebui eutanasiata…nu vedeti in ce hal am ajuns?…toti ziceti ca nu mai poti merge pe strada linistit din cauza cainilor maidanezi…..eu va spun ca nu mai pot merge pe strada linistita fara ca un vreun psihopat sa se ia de mine…cand vad o haita de caini…nu mi`e frica sa trec…dar cand vad o “haita” de ciori..atunci mi`e frica…ca aia poate sa ma si omoare ca nimeni nu se baga…
Eu hranesc caini vagabonzi…si nu imi pasa ce zic ceilalti..care e problema?…mai bine as hrani un caine decat un om…macar ala nu te tradeaza….sunt ft dezgustata de ideile voastre…ca vezi domne..noi astia care hranim cainii….nu facem bine….dar de ce va musca pe voi cainii? ptr ca va simte ce fel de persoane sunteti…si ca stie ca nu ii simpatizati si ca va e frica…..
Si cu ce drept vreti sa luati voi viata unui caine?..Ce acum va credeti si Dumnezeu?Nu credeti ca Dzeu i`a facut cu un motiv?..de ce cand cineva omoara pe altcineva,…nu este eutanasiat?…dar cand un caine musca pe cineva…gata tta lumea sare in sus..sa il omoare?
Macar un caine are sentimente…si daca ii dai o bucata de paine iti multumeste…in schimb un cersetor…te injura ca de ce nu ii dai mai mult…
Luati exemplu de la americani…au creat centre speciale ptr animale…au infiintat politia animalelor…..si nu se intampla astfel de cazuri ca in Romania…dar nici o sansa sa ajungem ca ei cu o asemenea gandire de “om al junglei” .
Mi`e scarba de tara asta….si de toti locuitorii ei…noroc ca o sa ma mut.
si cu asta am incheiat…si acum o sa sara in capul meu toti taranoii [care se simt] cu gandirea lor inapoiata…si poate o sa ma si injure ..ca altfel de cuvinte nu stie sa scoata din gura….si asta dovedeste ca inteligenta lor = 0. O zi buna!
Comment by cineva — November 8, 2008 @ 4:46 pm
de ce aveti grija celor ce musca daca sunt atacati sau chinuiti?
de ce nu aveti grija celor carora li-se spune OAMENI dar care vin in casa voastra manaca doarme bea cu voi apoi pleaca si cad aveti nevoie de el nu va mai cunoaste sau dupa ce iese pe usa spune : ba da ce mizerie era la ala in casa ai vazut ce mobila urata are. pe cand un caine daca ii dai de mancare doarme unde il pui si te respecta pe viata ba chiar te si apara de cel ce te-a barfit. intelegeti voi ? sa nu uitam ca noi le-am luat lor teritoriile nu ei noua si inloc sa-i omoram ar trebui sa-i protejam cat putem si daca nu putem macar sa nu le dorim raul!!!
Comment by o georgiana — April 7, 2009 @ 8:24 pm
SÃ SCĂPĂM DE ACEASTĂ PESTĂ !
CÎINII VAGABONZI RĂSPÎNDESC BOLI ŞI MIZERIE!
ÎN ŢĂRILE CIVILIZATE (DE ORIGINE ALE ACELOR FIŢOŞI CARE NE ÎNVAŢĂ SĂ IUBIM ANIMALELE) S-A ADOPTAT “SOLUŢIA FINALĂ” PRIN LEGE! DUPĂ CE AU SCĂPAT DE MAREA PARTE A CÎINILOR VAGABONZI (PRIN METODA “PAC!”) AU CREAT CONDIŢILE RESPECTĂRII NOILOR LEGI DE PROTECŢIE A ANIMALELOR CU STAPIN.
DEŢINEREA UNUI ANIMAL DE COMPANIE PRESUPUNE RESPONSABILITATE ŞI ANGAJAMENT INDIVIDUAL, ACESTEA FIIND STIPULATE ÎN LEGI CORECTE ATÎT CU OAMENII CÎT ŞI CU ANIMALELE!
CEI CARE NU SÎNT DE ACORD CU EUTANASIEREA CÎINILOR VAGABONZI, SĂ ADOPTE CÎT MAI MULŢI ŞI SĂ RĂSPUNDĂ PENTRU EI !!!
Comment by bubiko — April 28, 2009 @ 12:38 am
cainii nu musca fara motiv.au fost batuti,schiloditi,flamanzi,omorati si tot asa.vina o paorta oamenii.solutia este castrarea.daca omorati 10 si ramane unul,ala intr-un an se inmulteste si mai apar altii 10 cel putin.castratii.asa devin si mai putin agresivi si n-o sa-i mai vedeti asa de des pe strazi.
Comment by silvia — May 15, 2009 @ 6:00 pm
Sincer sunt cam sictir de astia ca posteaza tot felul de chestii, cer parerea pun niste poze si sar cu gura sus ca eutanasiati caini. Ok, nu it plac nu iti pasa. Si la fel cu restul care sustin in sus si in jos ca noi restul de iubitori sa ii adoptam.
Oameni ca de obicei ne extindem si distrugem tot in cale si nu ne intereseaza de restul. Nu zic ca nu e grav ce s-a intamplat in pozele mai sus, dar m-am cam saturat de toti astia care adopta solutia rapida si fara efort, fara sa fi incercat sa faca nimic decent in viata lor. In ROMANIA de azi tot stiu sa se planga pe bloguri si sa semneze o petitie.
Vreau sa ii vad pe astia care tot ne zic sa adoptam caini pa aici ca sar la fel cand vedem animale batute pe la televizor, ca se duc la parinti pe la tara de unde sunt de origine si le zic sa aiba grija sa nu isi lase cainii sa faca pui aiurea. Vreau sa ii vad cum mai intai cauta o solutie decenta cu care sa se duca la primaria. Vreau sa ii vad ca se oripileaza la fel la tot ce inseamna nesimtire in ROMANIA, ca string gunoaie de pe strada, ca participa la actiuni de ecologizare si ca fac ceva sa imbunateasca locul unde traiesc ei insisi
Apoi sa vina sa propuna solutia finala ca ei au facut tot ce se putea, in loc sa emita parere din spatele tastaturii din COMODITATE SI IGNORANTA. Astept un reply de la AUTORUL articolului cu ce a facut el pt calitatea vietii din jurul lui, sa vad daca am insel si sa imi cer scuze
Comment by Octav — July 27, 2009 @ 2:28 pm
nu cumva din cauza noastra sunt caini vagabonzi…ca -i luam sa-i crestem si vai draga ajungem sa ne gansim ca nu mai abvem cu ce sa-i hranim si le dam drumu pe strada….asa ca hai sa nu mai dam vina pe ei ca ne musca si mai stiu eu ce si sa am vina si sa tipam la noi cei care -i luam pt ca apoi sa le dam drumu pe strada……….
Comment by Alis — August 30, 2009 @ 12:39 pm
[...] aoleo, ca tot mi-e drag de el: dom’ senator marinescu, bre jmekere, bre karatistule…am vazut cum stau lucrurile si nu e bine. nu e primul copil atacat de cainii fara stapan. cam ce urmaresti matale cu legea aia pentru care te-ai scremut atata? ce iti spune tie acest caz? sau nu-ti spune nimic…ca nu te intereseaza….. btw, "alesilor"….nu va treziti? p.s. un later edit – via prietenul dracu….pentru cine are curaj (atentie..imaginile postate nu sunt chiar atat de usor de privit): http://www.visurat.ro/2008/01/12/pareri-personale/ [...]
Pingback by maxim de cruzime. maxim de sila. : inah — November 17, 2009 @ 8:48 pm
da sti ce zic eu mai fratilor….m bine sa va eutanasieze pe voi cineva sa vdm cum va mai place.asta de fiecare data cand va suparati ca cineva v a ranit sau injurat sariti de cur in sus la altii… cam asa sta treaba si cu cainii vagabonzi de ce sunt ei oare atat de violenti? nu tot din cauza omului, om care da cu picioru sau se da la un biet caine pe strada ca deh, asa i vine lui sau omul care face un gest atat de omenesc, cum spuneti voi, oferind aceasta minunata solutie cea a eutanasierii, ca doar na, el e om atotputernic si poate omori, extermina ce vrea … lui! stiti voi care e una din problemele oamenilor romani?! faptul ca sunt niste egoisti , care se gandesc doar la binele lor si eventual al familiei si asa pe drumul vietii lor si au pierdut inima si nu mai stiu ce inseamna un gest de voluntariat , o donatie ceva de genu…si astfel imbratiseaza cu totii cea mai buna varianta de exterminare a cainilor…VANATOAREA LOR! cat mai simpla de atat ar putea fi solutia problemei cainilor vagabonzi pt niste oameni ignoranti si iresponsabili, ca doar tot din cauza lor au ajuns acesti caini in acest stadiu sau pt niste oameni lenesi inconstienti, carora li se pare mult prea greu varianta cu adaposturile , ingrijirea acestora si eventual adoptia ca doar deh si cu adaposturile cine stie cine de unde mai fura si astfel ma mir de ce mai facem noi ceva in romania asta. doar atat vreau sa mai spun ca si eu am fost muscata de vreo 5 caini vagabonzi, nu din vina mea bineinteles, si de aceea nu ii urasc, ba chiar pana acuma le am oferit un camin temporar la aproape10 caini pana le am gasit un camin si am facut pe unele persoane sa inteleaga natura cainelui si ca daca au fost muscati nu inseamna ca trebuie o viata intreaga sa te temi de un caine ci sa sti doar cum sa i iei…nu e deloc greu… puteti doar citi de pe internet cateva lucuri despre comportamentul cainilor si sa nu mai fiti atat de paranoici in legatura cu toate bolile si poate va va fi mai usor acelora care au o astfel de teama legata de cainii vagabonzi… si daca chiar va pasa atunci sa va mai ganditi la eutanasiere…
Comment by andra — November 24, 2009 @ 6:29 pm
lumea a inebunit..serios lasati mai animalele sa traiasca…au si ele o viatza ca noi totzi..cine draq suntem noi sa decidem cine moare cine traieste…..o solutie mai inteligenta ar fi…in loc ca aia bogati de la stat sa isi ia ferrari sau sa isi faca vile de ce nu fac un centru unde sa poata stea animalele de pe strada…. si sa fie adoptate de oameni care tin…apoi politia animalelor…in tara noasta nu exista si sa stiti ca suntem una din putzine…deci ar trebui sa va ganditi de 2 ori inainte sa luatzi decizii…viatza nevinovata a animalelor depinde de noi….va ganditi ca fara animale omul nu ar fi existat????normal ca nu..va ajunge sa aveti voi o carutza de bani…si restul…dai in plm….sunt satula…din pakate eu nu pot face nimik…nu am puterea de a face nimik..dar sper ca intr o zi sa se schimbe roata
Comment by laura — November 27, 2009 @ 6:45 pm
am si eu o idee…ceea ce mi se pare mai usor de realizat ,de cat varianta asta bietelor animale si asa chinuite de soarta…nu ar fi mai bine sa eutanasiem primarii?..sau pe cei ce dau nastere acestor idei macabre?…scz am un singur gind ce ma ne-linistete…aici nu mai e vb de credinta ci de crima asa ca va rog din suflet mai oameni…hai sa ne unim o data si sa le arata-m acestor animale bipede ce inseamna a eutanasia pe pielea mercedes-urilor lor sau ce or mai conduce astia de la primarii…ce inseamna un suflet !!!! am un prieten acasa ..are sapte ani si se numeste cheeko e un dulce de catel rasa pitt bul pentru el credet-ima ca sigur o sa ajung sa fac o crima daca e nevoie atit de mult tin la el,muncesc in germania de ceva ani si banii mei se duc mereu ptr ingrijirea prietenului meu …muncesc intr-o bucatarie nu e kiar usor nu castig prea mult dar catelu isi serbeaza ziua in fiecare an,eu nu fac asta pentru mine ca nu imi permit dar ptr chesti aia patrupeda fac orice sa nu ai lipseasca nimic…si cei ce au atitia bani trec peste aceste animale nevinovate cu masinile lor smechere si mai isau si bani de la asigurari…iar acei ce calca lume pe trecerea de pietoni sunt mereu scuzati ca au bani?!!.unde e ascuns romanul nostru de fapt?
Comment by alexandru loredana — April 16, 2010 @ 4:47 am
cineva sa ia masuri la navodari-constanta primarul da otrava la caini si mor sarmanii sub privirile ingrozite ale trecatorilor ce zilnik hransec din putinul lor aceste sarmane creaturi…nu v-as dori sa fiti prin preajma cand aceste amarate creaturi patrupede isi jelesc durerea………………..
Comment by alexandru loredana — April 16, 2010 @ 4:51 am
Sa va povestesc ceva…
In urma cu vreo 2 luni, mergeam spre casa parintilor mei, care este in apropierea celei in care locuiesc, si ce sa vezi? De sub o masina a iesit furios un “catelus” care era cat pe ce sa-mi rupa piciorul. Il stiam! Acolo “locuieste” si primeste mancare de la toti vecinii din zona in care isi face veacul. Am aruncat cu pietre si am tipat gandindu-ma ca vecinii care l-au vazut repezindu-se la mine, il vor goni. Nici poveste!
Am venit acasa furioasa si am sunat la “Politia animalelor”. Dupa trei sesizari facute la intervale de 3-4 zile, a aparut la poarta mea o tanti comunitara, m-a invitat in masina sa merg cu echipa sa le arat cainele.
Era ca-n filmele cu prosti. S-au dat doi baietasi jos din masina si cand i-a vazut cainele, a rupt-o la fuga, ca doar nu se urca de buna voie in masina lor…(prima incercare)
La vreo 2 zile, mergeam la parinti (n-am alt traseu decat daca ocolesc 4 strazi de 800 de metri) si normal ca jigodia m-a simtit si s-a repezit din nou la mine.
Am sunt la animale comunitare si dupa aprox 30 de minute, a venit o duba care in afara soferului care nu are treaba cu animalele, avea O SINGURA PERSOANA! Le-am aratat si lor catelul si istoria s-a repetat… Eram cam la 50 metri de caine si soferul mi-a facut semn sa vorbesc in soapta ca speriem cainele. “ssssst, lasati doamna ca de aici ne ocupam noi, sa nu se sperie…” Normal ca un singur om nu l-a putut prinde si au plecat (a doua incercare).
Din proprie initiativa, dupa 3 zile, au venit la poarta doua dube, m-au invitat in masina, au vazut cainele, le-a ras in nas, a scapat, nu l-au prins ( a treia incercare).
Probabil din cauza scandalului pe care l-am facut, s-au simtit datori sa mai faca o incercare.
In ziua urmatoare cand au venit, nu eram acasa, insa sotul meu a fost efectiv SOCAT! Au venit sa-i arate ca-l prinsesera pe catelus. Sotul meu le-a explicat ca nu este acela cainele si au plecat. Dupa o ora, s-au intors cu alt caine despre care tot sotul meu le-a spus ca nici acela nu este cainele cu pricina. (a parta incercare).
Dupa patru zile de la nefericitul eveniment cand politia a prins alti caini si nu pe cel violent, perseverenta cum sunt, am sunat din nou. Ce credeti ca mi s-a spus?
- Doamna sesizarea dvs. a fost rezolvata. S-a prins cainele.
- Cum dom-le l-ati prins daca acum 20 de minute s-a repezit pentru a nu stiu cata oara la mine?
- Trimitem un echipaj doamna sa ni-l aratati si poate reusesc baietii sa-l prinda ca nu prea avem personal……
Normal ca nu l-au prins… etc etc etc (a cincea incercare) VA URMA!
Rugaminte: Cei care iubesc animalele imi pot spune cum sa procedez sa nu-i dau voie sa se infrupte din mine? Am un baiat pe care nu-l las sa mearga singur la bunici din cauza cainelui.
Sa fac un parteneriat cu acest catelus??? Iau salamul din frigider si cand trec pe acolo gust eu o gura si restul il dau cainelui. O fi bine iubitorilor de animale???????
Comment by rodica — May 26, 2010 @ 4:33 am
@autor : ai jelit cand ti-a murit cainele? nu prea te cred, nu pari tipul.
La 5 ani am fost muscat prima data(am o urma pe dreptul), in clasa a 6a a doua oara si in ultimii ani am cam scapat, am o tentativa anul asta, dar fara urme.Concluzie: eu nu-mi doresc eutanasierea, merg lunar la adapost si castrez cate unul(da, lunar!,cat imi permite leafa, ca imi ia 1mil pe femela).Am luat la casa 8 bucati si mi-au mai ramas pe strazi cam doi sau 3 (castrati).Vecinii au luat si ei cat au putut, cate doi, mai pe la rude etc.
Nu zic ca nu sunt violenti, se mai intampla, dar fiind hraniti nu avem probleme cu ei.
Solutie pentru cei care doresc eutanasierea: bagati-va seringa undeva!
Solutie pentru cei care exemplifica cu sacrificarea de animale domestice: de doi ani sunt vegetarian, poate ar trebui sa vizitati un abator, o sa va schimbe parearea sau macar o sa va strice o masa( daca sunteti cat de cat normali, ca de psihopati e plin).Nu zic ca toata lumea sa fie vegetariana, dimpotriva, de aia avem ceva colti si noi , ca suntem omnivori,dar nu zic nici ca strica.Din totdeuna am vanat, ca specie, dar era un respect si fata de prada.
Sfat general: respectati viata si poate o sa fiti si voi respectati.Incercati sa va folositi mintea nu muschii, e mai greu, dar rasplata “sufleteasca” e mai mare.Vreti sa omorati: de acord, cand ai sa fii in stare sa faci viata, nu ai decat sa si iei.
Comment by Bodo — July 7, 2010 @ 11:34 am
Eu sunt de pareare ca: daca este imperos necesara infiintarea Pol Animalelor este in primul rand pentru noi oamenii. Legislatie exista incepand cu anul 2000, dar …nu are cine sa o puna in aplicare, ar fi incorect tot pentru noi, ca Politia sa alerge dupa caini pe strada in loc sa prinda infractori… Corect?!
Iar cei care se opun la ridicarea canilor de pe strada, sa-i ia pe propia lor raspundere (prin semnarea unui contract) in care sa raspunda contraventional sau penal daca se dovedeste ca acel caine a facut rau cuiva.
Consider ca responsabilizarea populatiei cu privire la aceasta convietuire este ceea ce ne trebuie.
Comment by Janette — August 20, 2010 @ 10:57 pm