Consultantii Orange…
Scris de VisUratFreaca menta. Sau fumeaza o tigara la o cafea, in timp ce vorbesc cu prietenii de pe Vodafone…
Cel putin asa am dedus…
Cum spuneam in articolul precedent, am sunat la Orange, sa vad ce`mi mai spun cand ii intreb ce se intampla daca fac redirectionare pe un numar care deja a facut redirectionare pe numarul meu.
Uitati rezultatul:
Propun o chestie… In data de 10 octombrie, toti cei care ma citesc sa`si redirectioneze apelurile catre numarul meu de Orange (0741017186). Promit ca nu raspund si nici nu injur pe careva… Vreau doar sa vad cat suporta serverul Orange.
Esti sigur ca nu vrei sa faci credit pe seama redirecturilor noastre?
Comment by evilpenguin — October 9, 2007 @ 4:30 am
Nesimtiti! Si la Cosmote e la fel! Habar nu au aia de la Servicii cu Clientii despre telefonia mobila! Imi zic sa ii sun mai tarziu! Pff
Comment by JimmY — October 9, 2007 @ 6:57 am
man=)) am stat 8 min sa aud papagalul ala de mesaj incontinuu:)) asteptam continuarea pe bune
Comment by laur — October 9, 2007 @ 8:51 am
eu cred ca va rezista foarte mult serverul de la orange. la cum vad eu situatie singura solutie e sa`ti schimbi nr. de telefon si sa nu`l mai postezi pe blog.
Comment by Maddy — October 9, 2007 @ 8:57 am
auzi ma, tu numa` cu de-astia grasi cu okleari te impretenesti? nu de alta, da`s gelos:D
Comment by Arhi — October 9, 2007 @ 9:59 am
I’m in
Comment by Jules — October 9, 2007 @ 11:06 am
[...] visurat Posted in Diverse by gogu-samsung | Trimite prin Yahoo! Messenger Leave a [...]
Pingback by YePortal.Ro » Blog Archive » Profesionalism de la orange — October 9, 2007 @ 11:14 am
partea cu ‘sa vedem cat suporta serverul orange’ este irelevanta intrucat toata partea asta de redirectionare se intampla pe echipamente specializate, singurul ‘server’ ar fi cel de billing care insa nu e doar unul.
Comment by sin — October 9, 2007 @ 11:16 am
Lasa Arhi ca mai am pana te-ajung
Comment by Robert — October 9, 2007 @ 11:29 am
Se-ncepe la “actiune” nu la “motor”!
Comment by ImP — October 9, 2007 @ 1:40 pm
chiar nu sunt de acord cu anumite remarci facute in filmulet. eu am lucrat destul de mult timp la Vodafone la *222 si te pot asigura ca sambata spre duminica dimineata singura distractie a romanului dupa ce iese din discoteca tortilat bine este sa sune si sa intrebe cat e ceasul sau sa ce sa faca cu nevasta ca a nascut pe camp si alte alea….90 la suta din apeluri sunt de genul asta. iar despre angajatii de la relatii cu clientii….atata timp cat nu ai lucrat acolo nu ai de unde sa stii…majoritatea sunt oameni capabili si care au o experienta deloc de neglijat insa cum orice padure are si uscaturi…asta e. ai fii surprins sa aflii la cate evaluari si cate apeluri ascultate sunt supusi cei de la relatii cu cientii la modul: uite clientul asta era beat mort intr-adevar dar el nu isi gasea telefonul…de ce nu i-ai rezolvat problema. problema sincer nu este in oamenii de la rel cu clientii ci la management. ei dar urmeaza niste proceduri pe care daca nu le respecta li se atrage atentia si chestiile astea au si consecinte. daca esti vreodata curios sa stii cum functioneaza sistemul din spate….iti stau la dispozitie cu orice informatie dar hai sa incercam sa nu fim rai cu oamenii de acolo.
Comment by freaka — October 9, 2007 @ 1:42 pm
Serverul va tine lejer, fiindca cand suni se bazeaza pe un principiu simplu: e conectat cineva la nr ala? Daca da, baga ocupat, daca nu, suna.
Cel mai bine e sa te duci la reprezenta Orange si sa vb cu ei.
Comment by acsel — October 9, 2007 @ 4:19 pm
Freaka, n-avem nimic personal cu operatorii de la “relatii clienti”. Astept insa momentul in care respectivul habarnist recunoaste deschis: “Nu cunosc amanunte legate de problema dumneavoastra, ma informez si revin cu un telefon”. Si chiar sa o faca. Nu sa arunce cu “dume”, in speranta ca m-a “aburit”, ca sa scape de mine.
Si, apropos, habar n-ai de gramatica limbii romane.
Comment by Robert — October 9, 2007 @ 4:29 pm
Orange e retea de fete…
Comment by FadeToBlack — October 9, 2007 @ 5:34 pm
wtf cu gramatica??? nu stiam am inceput sa imi scriu teza la romana intr-un comment de pe un blog… ma rog.. ti-am mai spus si ti-o repet: sunt oameni si oameni. cel mai mult m-a dereanjat atitudinea voastra fata de situatie si anume ca daca tot stiai ce se intampla cand faci redirectionare cu 2 nr de telefon la ce naiba mai trebuia sa ii verifici cunostintele aleia de la orange??? puteai f bine sa ii spui la sfarsitul apelului: bai fraiero vezi ca am incercat eu si uite asa se intampla si iti garantez ca la doua zile dupa daca sunai cu aceeasi problema iti spuneau toti ceea ce aflasei si tu
asa ca sunt chestii care nu isi au rostul….hmmmmm dupa atitudinea ta numarul ala de Cosmote cred ca era al tau….si pun pariu ca era cartela
)))))
citesc blogul asta de un an si ceva…pana acum se dezbateau chesti mult mai interesante …taximeTristii, guma Orbit si alte alea…..insa mi se pare ca se face prea mare tambalau pe o chestie minora….poate gagica aia chiar nu avea de unde sa stie de problema ta….si te asigur ca daca ai fi insistat, ti-ar fi dezactivat redirectionarile din centrala.
Comment by freaka — October 9, 2007 @ 6:09 pm
pt freaka: sunt de acord.
pt visurat: intr-adevar, esti penibil
Comment by dan — October 9, 2007 @ 6:10 pm
oo da:)) ar fi si asta o idee=))
Comment by rockgirl — October 9, 2007 @ 7:16 pm
freaka, sa inteleg ca se asculta telefoanele?
prea stii ce intreaba unii la telefon dupa ce ies de la discoteca…..
Comment by mokki — October 9, 2007 @ 8:30 pm
@freaka
Cum se pare ca suntem amandoi veniti din acelasi domeniu. Pentru ca si eu am lucrat in tura de noapte de la lansarea ei din 2000. Este simplu sa rezolvi aceasta problema amarata. Am dat un raspuns cum se poate rezolva in al doilea articol despre acest subiect. Dar imi iau partea mea si zic: ce este acum in CS atat VDF cat si Orange sau Cosmote ma dezamageste si spun asta pentru ca oamenii vechi si cu experienta au plecat. Problema este alta: felul in care se comunica informatia si modalitatea in care se rezolva problema catre un client, cat si felul in care CS’ul reuseste sa isi asume posibilitatea de a rezolva o problema minora de fapt. Se putea rezolva din primul apel dar se pare ca nici dupa 3 apeluri nu au reusit sa ii deie de capat. Asta inseamna troubleshooting pe telefoane si servicii facute dampulea. Dar compania are bani sa plateasca fiecare apel in CS (mai ales ca un apel in CS de 1min costa compania ~1Euro). VisUrat nu mai suna ca suni aiurea, vezi ca ai rezolvarea intr’un comentariu la un articol precedent.
Comment by Dan — October 9, 2007 @ 8:42 pm
si totusi ,cine imi spune daca se asculta telefoanele?
Comment by mokki — October 9, 2007 @ 10:40 pm
@mokki
Din ce stiu, exista o lege ceva care spune ca toate companiile telefonice trebuie sa retina convorbirile pentru cel putin 3 luni. E ceva legat de SRI, nu stiu daca e doar in plan sau nu, dar companii mai mici decat VDF, Orange, Romtelecom stiu sigur ca deja fac chestia asta.
Mai departe sa si dea cineva play la convorbirea ta, nu e foarte complicat. Acum, ai tu ceva de ascuns? Cat despre tipul ala, as spune ca nu asculta convorbiri, ci ca vorbea din experienta lui si din povestile colegilor. Si eu am un prieten care lucreaza la CS la vodafone de multi ani si stiu povesti din astea multe de la el.
Comment by negru — October 9, 2007 @ 10:51 pm
nasol……….nu am nimic de ascuns ..dar parca nu mi-ar placea sa stie cineva ca eu ii spun lui fii-miu sa spele vasele….
Comment by mokki — October 9, 2007 @ 11:00 pm
@ Freaka
Dragul meu, nu trebuie sa iti faci doctoratul la litere ca sa fii obligat sa stii gramatica limbii tale materne. E o chestiune de minima cultura si de minim bun simt. Pe de alta parte, referitor la intrebarea ta cu motivele actiunilor noastre: incercam sa descoperim persoanele care habar n-au despre munca lor, incompetentii, prostii din serviciile publice, intr-un cuvant “degeabistii” de care suntem siliti sa ne lovim in postura noastra de cetateni ai acestei tari si de platitori de taxe / servicii. Orange a fost prima companie pe lista. Vor urma Prefectura, Primaria, farmaciile, Politia, s.a.m.d.
Daca tu faci front comun cu habarnista aia de la Orange care ocupa un post si nu are idee despre ceea ce ar trebui sa stie si sa le spuna si altora, inseamna ca ti-ai dat singur nota si cu asta ne-ai convins de valoarea ta.
Numa’ bine.
Comment by Robert — October 10, 2007 @ 12:27 am
@mokki…nu il mai pune sa spele vasele,peste cativa ani o sa ii platesti psihiatrul pentru tulburari de personalitate
Comment by iulia — October 10, 2007 @ 12:47 am
@Robert…desi sunt perfect de acord cu ideea ca in industria serviciilor lucreaza mult prea multi oameni care nu au competenta necesara, si implicit aprob incercarea voastra de a demonstra lucrul acesta(nu ca aveati voi nevoie de aprobarea mea),totusi “nota” pe care i-ati dat-o lui Dan contrazice politica de libertatea a exprimarii pe care o invoca ideea de blogging.Omul are o parere,a lucrat in domeniu si a recunoscut ca,desi isi apara bransa,exista si incompetenti.Faptul ca parerile despre problema asta sunt impartite de ambele capete ale “firului” isca o polemica,dar nu favorizeaza punerea de etichete si acordarea de note.E pur si simplu o copilarie sa spui ca daca un om nu iti imparte conceptiile,face front comun cu “acuzatii”.
Comment by iulia — October 10, 2007 @ 12:55 am
Later Edit: era vorba despre freaka
Comment by iulia — October 10, 2007 @ 12:59 am
@iulia
polemica? permite-mi sa-l citez: “…cel mai mult m-a dereanjat atitudinea voastra fata de situatie si anume ca daca tot stiai ce se intampla cand faci redirectionare cu 2 nr de telefon la ce naiba mai trebuia sa ii verifici cunostintele aleia de la orange???…”
Comment by Robert — October 10, 2007 @ 1:20 am
@Robert Era o parere…nu te-a categorisit,nu s-a luat de “valoarea ta”(manellish), era o simpla parere.Accept-o,respect-o,combate-o dar nu include omul intr-o categorie pentru ca nu e de acord cu tine.
Comment by iulia — October 10, 2007 @ 1:54 am
Conceptul de valoare, draga mea, nu e “manellish”. Compara-l pe Enescu cu Parazitii. Sau pe Amza Pellea cu Tudor Chirila. Sunt la fel, dupa parerea ta? Nu vad in fond de ce te-agiti. Eu doar spuneam ca face front comun cu o degeabista. Nu l-am categorisit eu, a facut-o singur.
De fapt, nush’ de ce ma tot agit sa-ti explic. In discutiile astea n-ai venit cu nimic original sa aperi sau sa combati o opinie in legatura cu subiectul in cauza. Cu alte cuvinte, nu faci decat sa chibitezi fara rost. O parere proprie vad bine ca n-ai, singura explicatie ar fi ca il cunosti personal pe Freaka ala si in virtutea acestui fapt te simti obligata sa ii iei apararea. Nobil din partea ta, dar asta nu schimba cu nimic situatia.
Comment by Robert — October 10, 2007 @ 2:06 am
@Robert. Se pare ca traiesti cu conceptul “daca nu mi-esti prieten,mi-esti dusman”.Daca te oboseai sa citesti unul din post-urile mele anterioare,observai ca opinia mea BINE DEFINITA e aceea ca ati facut foarte bine ce ati facut. DAR!, incerc sa iti explic,in van,se pare,ca freaka nu facea front comun cu domnisoara,ci incerca sa iti explice ca nu-s toti asa.Dar pentru ca incapatanarea ta de om cu ochelari de cal te face sa vezi doar cusatura neagra,se pare ca si eu si freaka scriem degeaba.Si nu,in mod ironic nu il cunosc personal pe freaka si e de apreciat incercarea ta,ce-i drept evidenta,de a neutraliza o opinie.Ah,si inca un lucru “dragul meu”, nu-s draga ta
Comment by iulia — October 10, 2007 @ 2:16 am
Bine iubito. M-ai convins. Nu esti chibita, esti doar o optimista incurabila. Din (ne)fericire insa, exista leac pentru boala asta. Cu rabdare, traiul in Romania ii va veni de hac.
Comment by Robert — October 10, 2007 @ 2:27 am
@Robert… dragul meu
)) presupun ca parintii nu te-au caftit cand erai mic pt fiecare pozna….probabil ca ar fi fost bine sa o faca
. hai sa incetam discutia pe tema asta ca deja devine penibila. eu am incercat sa iti expun si punctul de vedere al unuia care stie destul de bine ce se intampla in CS. este alegerea ta sa crezi sau nu. si modul de exprimare in discutia cu iulia m-au facut sa te cataloghez eu pe tine.
si nu cred ca la locul tau de munca (in cazul in care exista) sunt doar oameni super capabili si care isi vad de treaba lor !!!! generalizezi prea mult si asta strica
i rest my case
)
Comment by freaka — October 10, 2007 @ 12:13 pm
@mokki
cand am zis de ascultatul apelurilor ma refeream la cele de la relatii cu clientii … alea chiar se inregistreaza in proportie de 60-70 %. in rest, nu cred ca iti asculta cineva telefonul cand il pui pe copil la spalat vase…nu e destul de interesant pt EI
)))
Comment by freaka — October 10, 2007 @ 12:15 pm
Exact asta vreau sa propun si eu, incetarea discutiilor pe aceasta tema fiindca observ ca degenereaza. Citand una dintre celebrele “legi ale lui Murphy” care spune sa nu intri cu un prost in polemica fiindca lumea s-ar putea sa nu faca diferenta, ma opresc aici si va las pe voi sa vedeti partea plina a paharului.
Comment by Robert — October 10, 2007 @ 2:34 pm
Pt Negru si moki. NU SE ASCULTA TELEFOANELE. Minimum de cultura nu inseamna nu sa scrii corect gramatical pe un blog ci sa-ti cunosti drepturile si legile tarii in care traiesti. Convorbirile tale telefonice sunt private si orice interceptare a lor cu scopul inregistrarii sau ascultarii acestora se pedepseste prin lege. E valabil si pentru furtul sau deschiderea corespondentei altor persoane. SRI-ul dpdv LEGAL nu are voie sa asculte telefoane de nebun. Trebuie sa ceara unui tribunal ( daca nu ma insel Curtea Suprema chiar ) permisiunea de a asculta telefonul unei persoane prezentand motive intemeiate care sa justifice actiunea. Ca asculta ei si fara sa stie cineva telefoane asta e partea a doua. Cred ca toti am sunat la relatii cu clientii si o voce de tanti in primele secunde spune ca pentru a imbunatatii serviciile ( de fapt ei inregistreaza convorbirile pentru ca managementul sa verifice consultantii, pentru justificari in diverse cauze si chiar amuzamentul CS-ului ) convorbirea va fi inregistrata iar continuarea convorbirii se considera acceptul nostru ca ea sa fie inregistrata. De ce sim-ul meu te-ar intreba asta daca ar avea voie sa inregistreze convorbirile? Apelati la logica va rog nu la, cred ca exista lege care sa oblige operatorii sa pastreze convorbirile 3 luni de zile.
E stupid ceea ce zici, gandeste-te dpdv tehnic cam cate datacentere ar ocupa convorbirile romanilor din ultimele 3 luni de zile. Ai idee cam ce resurse ar trebui sa aiba operatorii sa inregistreze toate apelurile si sa le tina 3 luni? Sa luam cosmote si zapp de exemplu ai zis de companii mici….unde terminalul meu sa tina miile de minute pe care le ofera si pe care oamenii le consuma lunar. E inutil. In plus SRI-ul are resurse sa-si inregistreze singur convorbirile. Sistemele alea care sa inregistreze si sa mentina convorbirile 3 luni de zile trebuie administrate de oameni….SRI-ul cand asculta un telefon de obicei e vorba de o ancheta, nu cred ca le-ar conveni sa afle angajati ai operatorilor despre anchetele lor.
Comment by Andrew — October 11, 2007 @ 12:50 pm
Finally someone makes some sense.Merci Andrew.
Comment by iulia — October 11, 2007 @ 6:47 pm
Andrew coane…habar n-ai de ce vorbesti.
1. Un minut de convorbire = sub 1MB de sunet incodat normal. Inodare ssx = ~64k/minut.
Pe un rahat de hard de 1TB care poate fi cumparat de oricine, incap minim 1 milion de minute. Go figure !
2. Telefoanele SUNT ASCULTATE. Si asta e certitudine. Sunt sisteme automate care iti inregistreaza tot. Daca filtrul de cuvinte gaseste ceva suspect, inregistrarea se salveaza. Apoi e analizata si daca e cazul incepe investigatia.
3. Tehnic, serviciile secrete sunt inainte cu destul de mult fata de utilizatorii casnici. Servere de foarte multi EB nu-s nimic deosebit pe lumea asta.
4. Nu-s necesari operatori. Totul e automat.
5. Legile sunt fix pix. Tu n-ai habar ca te inregistreaza si nu poti demonstra asta. Deci degeaba te crezi tu ‘legal’.
Happy phoning… ==||=====>
Comment by Overmind — October 15, 2007 @ 12:04 am
nu frecati la melodie duduile de la 411 pt ca nu se ocupa de experimentele voastre
orange are un departament care se ocupa de redirectionari/barari/puk1-2/setari mms/wap etc… 484
Comment by neuron — December 17, 2007 @ 4:35 pm
voi sunteti aia doi care au inventat mersul pe jos si apa calda?
intrebam si eu ca prea le stiti /faceti voi pe toate
Mulumtesc
Comment by neuron — December 17, 2007 @ 4:39 pm
@andrew
sa zicem ca sunt 5000000 abonati x 1 ora convorbiri pe luna in medie = 5000000 ore
pe un CD de 700MB incap cam 10 ore de muzica mp3
hai sa rotunjim un pic: 20 de ore format AAC+ low bit rate, pe GB
un HDD de un TB ar tine cam 20000 de ore de audio.
Serverul SunFire X4500 are poate avea 48HDD de 1GB
20000×48 = 960000 ore
deci ai nevoie de 6 servere pentru o luna de convorbiri a 5000000 de abonati
hmm, 2 dulapuri a cite 10 servere din astea: http://techreport.com/discussions.x/13849
ar rezolva problema
Comment by emi25 — January 17, 2008 @ 10:39 pm
si ca sa fiu un pic cinic, software iTunes de la Apple hahahahaha
Comment by emi25 — January 19, 2008 @ 1:30 pm
@emi25
Pana la urma sunfire ala are 48 de hdd-uri de 1 TB sau 1GB ca armetica dumitale ma socheaza, minim.
Lasand la o parte mp3-urile si aac-urile codec-urile audio gsm produc fisiere de date f. mici in comparatie cu suratele lor mai mari deoarece nici calitatea audio produsa de amaratul ala de microfon din telefon nu este stralucita, drept urmare este lejer sa inregistrezi convorbirile tuturor abonatilor daca te gandesti la spatiul ocupat.
De retinut ca aceste inregistrari sunt facute cu scopul de a garanta premeditarea sau intentia unor acte criminale in cazul unei anchete daca exista indicii ca fapta s-a planuit folosind telefoanele mobile.
@overmind
Lasa filmele cu spioni. Tehnologia de recunoastere vocala despre care ai mentionat tu inca nu exista si vor mai curge cateva miliarde de metri cubi de apa pe Iguazu pana sa se poata tehnologic ce zici tu acolo.
Poate elucidezi si tu valoarea aia de “EB” despre care vorbesti.
Comment by Daniel — February 15, 2008 @ 8:36 am
Pt. Andrew, legal, pentru o interceptare fara acordul persoanei, trebuie acceptul judecatorului in cauza, judecatorul de la instanta competenta, si numai daca probele relevante nu pot fi obtinute prin alte mijloace si imprejurarile cauzei justifica. Interceptarile obtinute prin alte mijloace decat cele legale nu pot fi aduse ca probe intr-un proces. Daca se procedeaza altfel nu stiu. E imposibil ca jumatate de populatie sa asculte ce vorbeste la tel cealalta jumatate (asa cum se glumea despre securitate) doar daca exista sisteme automate de detectie a anumitor cuvinte cheie. In fine, ca ti se cere sa accepti inregistrarea convorbirii de la relatii clienti e undeva la limita legii, insa nu mi se pare asa de important. La fel se face peste tot (banci, asigurari, toate iti inregistreaza convorbirile).
Comment by So_Hai — February 29, 2008 @ 11:27 pm
[...] om care`i mort. 2. Nu`s hacker sa sparg servere sa`i aflu numarul si nici la Orange nu lucrez (si la cat i`am injurat nici nu voi lucra vreodata) si nici prieteni acolo n`am pentru a avea acces la baza lor de date (cu toate ca mi`as [...]
Pingback by Nu l`am sunat eu pe Badea » visurat.ro — October 6, 2008 @ 12:55 am
Vorbeste-ntr-o punga…
Comment by Etherfast — October 8, 2008 @ 8:52 pm
tu crezi ca daca suni la orange la 12 noapte o sa iti preia cineva apelul cineva intr-un minut? ma baieitica noaptea sunt maxim 3-4 oameni logati si nebuni ca tine sunt cu sutele….care suna si nu vor decat ca vorbesca ca se plictisesc noapte acasa ca si tine de altfel. Eu am lucrat la orange, si desi nu au servcii extraodinare….nu tb sa te razbuni pe cei din call center. tu esti perfect in munca pe care o depui ? nu ai facut niciodata vreo greseala? (asta dc lucrezi)….exista o zicala rom, vezi paiul din ochiul altuia dar nu vezi barna din ochiul tau……eu zic sa te uiti mai intai la tine si sa corectezi ce ai de corectat si apoi poti incepe sa evaluezi alte persoane
Comment by asdfg — October 21, 2008 @ 12:47 am
ehh… orange… al cosmote dak sunt 5 in asteptare sare supervisoru’ in sus micsorati media ! micosrati media !
Comment by bubu — February 18, 2010 @ 3:58 pm