Suntem animale
Scris de VisUratCa va convine sau nu tot din regnul animal facem parte noi, oamenii. Dar, din nefericire, noi uitam un lucru. Uitam pentru ce ne nastem si pentru ce traim. Pentru ca ne nastem si traim din acelasi motiv pentru care se nasc toate animalele. Sa mancam si sa ne reproducem. Tinand cont ca suntem fiinte rationale si inteligente, am descoperit anumite cai prin care ne putem face (din punctul nostru de vedere) mai placuta viata.
Nu o dau in filozofie dar trebuie sa raspund comentariilor din articolul de mai jos.
Suntem singurele animale din tot regnul care promovam homosexualitatea. S`au mai vazut cazuri de homosexualitate si la alte specii, dar specia umana e singura care promoveaza acest lucru.
Am auzit de nenumarate ori “E ok ca esti homosexual, asa te`ai nascut!”. Poate. Poate nu. Inca nu se stie.
Personal nu am absolut nimic cu homosexualii, ba mai mult, chiar am avut cunostinte care erau homosexuali. Cunostinte care, la randul lor, ii numeau poponari pe cei care ieseau in strada sa urle`n gura mare ca se fut in cur. Erau oameni seriosi, deschisi, erau homosexuali declarati, dar nu tineau mortis sa iasa in strada si sa urle acest lucru. Asa cum pe mine la angajare nu ma intreaba daca am prietena sau prieten, asa nici pe ei nu`i intreaba nimeni. Unde`i discriminarea?
Eu daca ma dau la o colega de serviciu, ma da afara pentru hartuire sau comportament neadecvat. Un homosexual daca face acelasi lucru are doua situatii in care e pus:
1. Se considera o gluma si se trece cu vederea
2. Se considera hartuire dar nu poate fi dat afara pentru ca e homosexual si va da firma in judecata pentru discriminare.
Trecem si peste asta.
Sunt impotriva adoptiei copiilor de catre homosexuali. Pentru ca acel copil are mai multe sanse sa devina homosexual chiar daca nu s`a nascut asa. Cand un cuplu de homosexuali isi plimba copilul pe strada si acel copil aude doar “uite ce misto e tipul ala”, “uite ce fundulet futabil are tipul” etc, atunci sistemul lui de valori este afectat. Puteti sa ma combateti cat vreti la acest punct pentru ca parerea nu mi`o schimb.
Homosexualitatea e o disfunctie. Parerea mea (este disfunctie pentru ca blocheaza instinctul de reproducere). Unii se nasc homosexuali, unii se nasc handicapati, unii se nasc bolnavi psihic, unii se nasc malformati. Nu inseamna ca trebuie sa`i marginalizam. Nu ei au ales asta. Atat timp cat nu ma afecteaza, nu ma deranjeaza. Absolut deloc. Cum am spus si mai sus, am cunoscut homosexuali pe care ii respect in continuare. Ce fac ei acasa cu usile inchise nu ma deranjeaza si nu ma intereseaza asa cum nici pe ei nu`i intereseaza daca eu acasa ma imbrac in piele si ma joc cu biciul…
Dar, in momentul in care mi se impun anumite reguli doar pentru ca niste complexati au impresia ca, daca ies in strada in fundul gol si se lasa batuti de niste dobitoci la pubertate care se cred mari nazisti sau legionari, vor schimba ceva in mentalitate incepe sa ma intereseze. Pentru ca ai mei copii vor creste in acel mediu.
E legala homosexualitatea. OK, nu ma intereseaza. Fiecare cum il duce capul. Dar, cand incep regulile, e nasol. E ok sa faci bancuri despre arabi. E ok sa`ti bagi pula`n arabi si sa dai vina pe arabi. Dar nu poti spune bancuri despre evrei, homosexuali, negri sau tigani. E rasism.
Pentru cine nu stie, cand Israelul a atacat Libanul nu s`a bagat nimeni. Au omorat zeci de mii de nevinovati, trageau cu mitralierele in parinti care incercau sa`si apere copiii de gloante… Nu a vazut nimeni. Pentru ca evreii au trecut prin Holocaust… S`au investit zeci de miliarde in sisteme de educatie a tiganilor. Sa`i scoata la lumina, sa nu mai traiasca dupa obiceiurile lor de mii de ani. Nu s`a dus nici dracu` la scoala. Scoala le trebuie? Ne`au facut de tot rahatul in Europa. Toti europenii stiu ca roman se traduce tigan. Tot ei sunt aia discriminati.
Negrii au dreptate. Chiar au.
Homosexualii nu.
Homosexualii n`au fost spanzurati, n`au fost mancati de lei in Colosseum, n`au fost impuscati la zid. N`au fost spanzurati, gazati sau legati de cruci in flacari. Biserica s`a sesizat ca nu mai primeste banu` si atunci a sarit cu gura. Prostimea si incuiatii au pus botu` la vrajeala si combat cu forta homosexualitatea.
Pentru ca judeca un om nu pentru ceea ce este ci pentru ceea ce fute. Daca ar fi sa judec asa, mi`as impusca toti prietenii care fut urate. Nu? Daca mie nu`mi place ce fute el, hai sa`i dau o piatra in cap…
Pe langa asta, unii s`au trezit ca trebuie ei sa se laude ce fut. Atunci m`a deranjat. Chiar m`a deranjat. Eu nu ies in strada sa ma laud cu ce fut sau ce pozitii imi plac. Nu pentru ca`i normal sa ma culc c`o femeie pentru ca vreau copii ci pentru ca nu consider ca trebuie sa ies sa ma laud cu preferintele mele sexuale.
Din nefericire, problema cu paradele astea e alta, cel putin la noi… Astia nu ies sa faca parada sa se distreze, ies in speranta ca vor fi atacati violent. Si atunci incep sa se planga. Si atunci vin sponsorizarile de la fundatiile si organizatiile internationale. Adica vine banu`. Unii iau banii si trimit prostimea in strada, spunandu`le ca asa trebuie facut, ca trebuie sa se laude, ca trebuie sa se straduiasca sa fie acceptati. Din partea cealalta vin alti bani si alta prostime. Vine banu` de la organizatiile de dreapta, ia altu` banu si trimite alta prostime in strada. Si uite asa prostimea se bate in strada si altii iau banii. Pentru ca`i vorba de bani tot timpul… (asta mi`a explicat`o un homosexual)
In aceeasi ordine de idei, de ce nu se face o rubrica speciala la CV in care sa scrie respectivul preferintele sexuale? De ce nu fac masochistii parade? Sau scatofilii? Eventual dendrofilii, necrofilii, gerontofilii (o propun aici presedinta pe Monica) sau zoofilii. De ce? Daca sexul nu mai conteaza intr`o relatie, de ce ar mai conta specia? Presupun ca m`ati putea combate cu replici de genul “conteaza pentru ca animalul respectiv (eventual planta in cazul dendrofililor) nu si`a dat acceptul”. Cine stie ca nu si`a dat acceptul? A intrebat careva o oaie, un caine sau ce alte animale mai fut astia daca`i place sau nu?
Hai fratilor sa facem parade. Sa ne laudam cu ce futem. Sa uitam ca ne fura toti, ca murim de foame. Hai sa facem parade. Pentru ca si acestia s`au nascut asa si nu e vina lor, in concluzie trebuie sa se laude.
Pentru ca`i o mandrie ca esti homosexual. Am vazut ce sclipiri in ochi au unii cand iti spun “Sunt homosexual! Recunosc si sunt mandru de asta!!!”… Da, si eu nu sunt homosexual, ADN`ul meu se va combina cu ADN`ul ei si copilul rezultat va semana cu mine si`mi va duce genele mai departe (chiar daca unii nu vor asta). Care`i mai castigat? Care e mai motivat sa se laude? Eu de ce nu fac parada?
De cate ori au fost intrebati la un interviu de angajare despre preferintele sexuale de se plang atata de discriminare?
Am scris asta din doua motive.
Primul ar fi comentariile cu continut ridicat de amenintari si injurii. Nu isi au locul aici, d`aia le`am si sters. Ganditi`va ca poate cel mai bun prieten al vostru ar fi homosexual nedeclarat. Cu ce ar schimba asta prietenia dintre voi, atat timp cat niciodata nu v`a facut avansuri, nu si`a dat limbi cu prietenul de fata cu voi si nu v`a deranjat cu nimic?
Al doilea motiv ar fi faptul ca s`a sesizat blogosfera. S`au trezit unii ofensati, am fost banat pe unele bloguri (ca si citesc eu multe…), am dezamagit oameni pe care nu i`am vazut in viata mea si nici nu`i voi vedea, etc. De ce? Pentru ca am pus o stire? O stire pe care n`am comentat`o nici de rau nici de bine? O stire care mi s`a parut interesanta? D`aia? Atunci va rog nu ma mai cititi. Si banati`ma pe blogurile voastre. Pentru ca n`am aceeasi parere cu voi.
Eventual faceti s`o parada, ca`i la moda.
Dar, inainte d`asta, ganditi`va bine…
Mintea`i ca o parasuta, functioneaza mai bine cand e deschisa.




Interesanta expunerea de idei ! pertinente argumente etc etc.
Subscriu !
Comment by FwoRD — August 7, 2007 @ 2:23 am
Mda… trebuie sa iti dau dreptate la ce ai scris si mai ales sa imi cer scuze pentru faptul ca m-am repezit sa scriu unele randuri care nu isi aveau rostul. Mi-ai sters commentul si te inteleg perfect.
Nu stiu restul ce parere au avut despre stirea aceea (am vazut ca pe multi i-a ofensat faptul ca ai postat o stire primita pe mail si mai putin continutul propriu-zis al stirii) si ce parere o sa aiba acum dupa ce ai scris acest post, insa eu am realizat ca am gandit cu tastatura si nu cu ce trebuia.
Inca o data imi cer scuze tie si bafta la scris!
Comment by Foquet — August 7, 2007 @ 3:06 am
Mama da ce te-au suparat astia…
Comment by Bogdan — August 7, 2007 @ 3:13 am
True, true, true, subscriu.
Comment by Denisa Lala — August 7, 2007 @ 9:38 am
Pe baza “dereglarii mentale” a copilului, se poate face un caz mai bun impotriva adoptiei copilului de catre credinciosi decat de homosexuali.
In fond, copilul va fi GARANTAT terorizat cu povesti despre iad, cu mersul la biserica, cu spovada, ritualuri plictisitoare si tot tacamul.
In schimb homosexualii pot creste copii sanatosi dupa cum arata studiile sociologice (singurii avizati sa isi dea cu parerea, NU bloggerii
)
http://img148.imageshack.us/img148/1470/38827122jg7.jpg
Comment by The Lucifer Principle — August 7, 2007 @ 9:58 am
erm… un rezumat ai? sau ajunge titlul?
Comment by add — August 7, 2007 @ 10:09 am
“studiile sociologice” facute de … homosexuali ? sau finantate de … homosexuali ?
Comment by Adrian — August 7, 2007 @ 10:35 am
excelent!
Comment by alinCiortea — August 7, 2007 @ 10:54 am
In al doilea razboi mondial, pe langa evrei, polonezi si tigani, homosexualii erau una din marile categorii incarcerate in lagarele naziste. Adica au fost si ei gazati destul la vremea lor…
Comment by Joey — August 7, 2007 @ 11:13 am
Nici o problema. Vine încalzirea globala, pamântul va intra apoi într-o noua era glaciara si nu va mai exista nici urma de om prost, homosexuali si alte specii de târâtoare. Caci sanse sa mai apara vreun Hitler în viitorul apropiat, nu prea vad. Nici macar vreun Tepes…
Comment by Un`Blogger — August 7, 2007 @ 11:21 am
si cand imi aduc aminte ca te intrebai daca sa renunti la blog
) subscriu parerii generale: nu ma priveste ce fac in casa lor, dar sa ma scuteasca de parade si de emisiuni asa zis “deschise” prin media. si in mod sigur copiii trebuie sa creasca intr-un mod clasic, cu mama si tata, ca doar nu stiu sa apara altfel, chiar daca se dau ei peste cap. pana si mama natura nu e de partea lor!
Comment by anna — August 7, 2007 @ 12:05 pm
@joey
Iata ca nu numai gay-ii, dar si o gramada MULT mai mare de heterosexuali au fost gazati in ww II. Orice om din lumea asta reprezinta in felul lui o minoritate, poate oricand sa afileze la una deja existenta, si fii sigur ca oricare dintre noi suntem prea bine reprezentati intre cei care au fost gazati in ww II.
Propun sa fie scoase din vocabular cuvinte precum “ingrijitori”, “parteneri”, “rude apropiate”, pentru ca consider ca acestea jignesc cumplit minoritatea heterosexuala din care se intampla sa fac parte, si nu mai accept jigniri de la unii pe care eu nu am voie sa ii jignesc.
Comment by sunt satul — August 7, 2007 @ 12:35 pm
daca fiecare si-ar vedea de curu` lui ce bine ar fi….
dar asa-i romanu`, tre sa-si vada mai intai de capra si curu` vecinului.
Atata timp cat care mai de care vrea sa iasa la lumina si sa se bata cu pumnii-n piept dintr-o anumita cauza vor exista discutii de genul. Si fiecare e in sinea lui o minoritate. Fiecare om va fi, vrut sau nevrut, jignit dintr-un motiv sau altul. Si nu din cauza ca e hetero, lesbi, homo…si toate alte natii. Si fiecare om e subiectiv in ce-l priveste pe el insusi deci nu poate judeca la rece daca-l doare mai tare pe motiv ca se simte cu musca pe caciula ca fiind gay, sau din cauza a ce este in realitate.
Comment by Gina — August 7, 2007 @ 1:00 pm
[...] mai lung (sorry, chiar n-a vrut sa iasa mai scurt). E vb de un raspuns la postul lui Vis Urat de aici. Postul respectiv a fost scris dupa ce mai multa lume (Gramo included) a reactionat la postul lui [...]
Pingback by Raspuns la postul lui Vis Urat despre homosexuali « Gramo’s World — August 7, 2007 @ 2:22 pm
pai din cate declari, te deranjaza defapt relatiile homosexuale intre barbati. de femei nu spui nimic. asta mi se pare o usoara(si incorecta) discriminare. desi cand vad doua femei sarutandu-se nu ma deranjaza de loc. ba din contra
Comment by marius — August 7, 2007 @ 3:13 pm
Foarte bun articolul, si subscriu in totalitate. Si in legatura cu ce a afirmat cineva mai sus, nu cred “se poate face un caz mai bun impotriva adoptiei copilului de catre credinciosi decat de homosexuali”. Principiile crestine dateaza de 2000 de ani, intr-o forma sau alta, si miliarde de oameni au fost crescuti in functie de ele. Sa nu uitam ca intr-o forma nealterata de fanatism, ele promoveaza normalitatea. Dar cat de normal isi pot creste doi homosexuali un copil? Care va fi modelul matern, un model psihologic de baza, din viata acelui copil pana la urma nevinovat? Care va fi sistemul lui de valori??? Si scriu asta din punctul de vedere al unui “liber cugetator” declarat.
Nu am nimic cu homosexualii, n-au decat sa si-o traga-n cur cat vor. Asta nu e treaba mea. Treaba mea e atunci cand toate canalele de televiziune urla si ma intoxica pe mine cu stiri despre paradele homosexualilor si despre initiative anti-discriminare. De ce nu avem si noi, astia normali (pentru revoltati, “normal”, in DEX, e definit drept “ceva care este asa cum trebuie sa fie, potrivit cu starea fireasca, obisnuit, firesc, natural”), parada oamenilor normali? Parada heterosexualilor? De ce? De ce se cred ei in masura sa faca parada? Mi-e teama ca propriul meu copil va beneficia, din partea societatii, de modele de comportament din ce in ce mai indoielnice, si asta pentru ca noi, cei majoritari, hai sa spunem normali, nu ne promovam normalitatea cu atata agresivitate precum isi promoveaza anormalii, anormalitatea.
Comment by andu — August 7, 2007 @ 3:20 pm
perfect de acord si perfect argumentat
idei bune subscriu
Comment by rockgirl — August 7, 2007 @ 3:34 pm
Sa ne gandim bine, anume la ce VisUrat ?
Ai o parere diferita. Nici primia si nici ultima. La fel ca in (multe) alte dati, ai pierdut niste timp ca sa o expui, punctual si cat mai clar, cu argumentele care ti s-au parut cele mai relevante.
Cei care citesc, deasemenea, au pierdut ceva din timpul propriu ca sa lectureze pana la capat.
De ce, neaparat, din cauza dreptului si libertatii de a avea o parere diferita exprimata si asumata, trebuie neaparat pornit un razboi ? – cu ghilimelele de rigoare in dreptul cuvantului razboi.
Exact la fel se poate gandi si aplica si la subiectul tratat de tine.
Dincolo de scenarii si scenarite, uniii gandesc si simt diferit si consider ca nici ei si nici cei diferiti de ei nu ar trebui sa se inarmeze si sa iasa la lupta cea mare. Deja e prea mult egoism si prea putina toleranta in cotidian.
Comment by WhiteWolf — August 7, 2007 @ 4:17 pm
Daca unii se inarmeaza ca sa puna botnitza limbii si gandirii libere a omului, e normal ca si ceilalti sa se inarmeze si sa apere ce a mai ramas de aparat, nu crezi?
Comment by sunt satul — August 7, 2007 @ 4:38 pm
WhiteWolf daca vrei sa traiesti intr-o lume imbaxita de chestii care devin din ce in ce mai anormale sa fii sanatos. Dar te-ai gandi ce s-ar intampla daca in cativa ani planeta asta ar fi formata numai din homosexuali / lesbiene? Cum s-ar mai reproduce specia umana? In vitro? Poate tu esti de acord cu asta dar eu nu prea. Sunt impotriva reproducerii pe orice cale in afara de cea naturala. De ce? A se vedea ce a iesit in urma acestor experimente. Ne jucam singuri cu focul. Nu degeaba Biblia spune sa traim dupa anumite standarde de normalitate.
Mai gandeste-te!
Comment by Buzoianu — August 7, 2007 @ 5:36 pm
Hmmm.. si daca un baiat merge pe strada cu taica-sau si aude “ce cur frumos are tipa aia”, e ok????
Comment by Irene — August 7, 2007 @ 5:58 pm
Mda, ai amestecat homosexuali cu evrei , Israel cu Liban , ww2 cu tigani , si a iesit un kakat imprastiat . De acord , nu e bine ca se dau in spectacol , dar asta e una dintre libertatile care vin pe tava odata cu democratia . Ca tu nu esti de acord asta e problema ta . Si eu sunt de parere ca homosexualitatea este o boala , dar deoarece nu am puterea sa fac nika , nu o sa fac nika . Just live and let others to live .
Comment by Marius — August 7, 2007 @ 6:05 pm
decaderea a inceput odata cu accepatrea compromisului. cine vrea sa fie “alftel” – treaba lui/ei. ciudat ca in lumea crestina exista legi necrestine.
Comment by stirist — August 7, 2007 @ 6:20 pm
perfect adevarat, nimeni nu putea spune mai bine lucrurilor pe nume. bravo visurat;)
Comment by Dianna — August 7, 2007 @ 8:12 pm
“Cand un cuplu de homosexuali isi plimba copilul pe strada si acel copil aude doar “uite ce misto e tipul ala”, “uite ce fundulet futabil are tipul” etc, atunci sistemul lui de valori este afectat.”
cind mergeai cu parintii tai la plimbare se discuta despre cit de futabili sint barbatii si femeile de pe strada?
e si asta un caz interesant de … normalitate.
Comment by vio — August 7, 2007 @ 8:53 pm
Vio, întâmplator cunosc o lesbiana care s-a declarat lesbiana dupa ce s-a casatorit si a facut un copil. Dupa o vreme, a divortat, iar copilul – o fata – a ramas cu ea. Si îti jur ca tipa era super încântata de faptul ca fata ei, de vreo 11-12 ani, îi arata pe strada câte o “bunoaca” si-i zicea: “Uite, mami, ce buna-i aia!”. Era încântata si amuzata. Oare e doar un parinte nonconformist sau unul de-a dreptul iresponsabil? Cum sa-ti imaginezi ca acel copil se va dezvolta normal, ca va mai ajunge sa aiba un sot, copii, ceea ce numim “o familie normala”?
Comment by Denisa Lala — August 7, 2007 @ 10:02 pm
Desi sunt si greseli in argumentare (animalele homosexuale, persecutiile si altele), articolul denota un imens bun-simt. Felicitari:)
The Lucifer Principle, vorbesti pe nas. Studiile sunt psihologice, nu sociologice. Invata sa faci diferenta.
Comment by machiavellian — August 7, 2007 @ 11:44 pm
i was trying to make a point, cu trackback`ul. Nu am nevoie de trafic, mai ales venit de la tine.
si, oricum nu te-am injurat daca asta sugerezi. si, si, si..Si nu te-am facut eu animal ci te-ai facut singur.
p.s. nu vreau sa fiu eu troll`ul la blogul tau, asa ca poti sterge comentariul.
Comment by sc — August 8, 2007 @ 12:07 am
Sa spui adevarul necesita mult curaj, felicitari.
Comment by proclet — August 8, 2007 @ 8:56 am
sa fie oare homosexualitatea motivul pentru care au disparut dinozaurii? hmm…
Comment by gogu — August 8, 2007 @ 9:36 am
subscriu
Comment by cristis — August 8, 2007 @ 11:28 am
Buzoianu, imi cer scuze pentru intarziere, am fost ocupat
Sa nu ma las calcat de soferii care nu opresc pe la zebre si semafoare, sa nu ma las furat prin mijloacele de transport in comun, sa fac poze prin intersectii cand sar meseriasii cu batele din masini si se iau la omor pe motiv de care e mai tare in nesimtire…..
Omule, lumea asta stramba si imperfecta a avut mereu si va continua sa aiba atat bune cat si rele. Iar noi, muritorii, am fost daruiti cu liberul arbitru.
In momentul in care incepi sa il obligi sa se miste si sa se manifeste din ce in ce mai ingradit, mai inghesuit, ceva din frumosul omenescului se pierde.
Niciodata, in nici un domeniu, extermismul, ura, violenta, intoleranta nu au insemnat rezolvari ci , mai mereu, escaladari si exacerbari a unor conflicte evitabile de cele mai multe ori.
Nu am spus ca sunt impotriva celor expuse de VisUrat. Sau a altora care au scris pe aici. Iar cu tine nu o polemica caut ci, mai degraba, puncte comune. Nu traiesc pentru a ma impune.
Voi repeta ceea ce, deja, am spus
Deja e prea mult egoism si prea putina toleranta in cotidian
Vezi, asadar, eu chiar m-am gandit.
Comment by WhiteWolf — August 9, 2007 @ 3:10 am
Drace, scapa-ne! Tot se gasesc loviti in crestet de trabant care sa le ia apararea… Scumpii mei, macar va platesc sa o faceti? Cand o sa realizati ca la ora actuala homosexualii sunt, din punct de vedere legal, mai privilegiati decat heterosexualii? De ce sa ii aparati? Mai bine zis, de cine? De biserica? Numai de anatemele lor nu mai pot ei/ele sa faca frichi-frichi. De noua dreapta? Se face misto de ei rau mai rau ca de Bula. De golanii care sar pe ei cand fac parada? Aia sar la bataie ca nu au ce face, cauta si ei motive. La drept vorbind, si eu le-as rupe ciolanele, doar pentru paradele lor lipsite de bunt simt, nu pentru alt motiv. VisUrat, respectele mele! Te-am pupat!
Comment by Seren — August 9, 2007 @ 3:40 am
e destul de marcant pentru un copil cand intra peste parintii sai cand fac sex. acum imaginati-va daca parintii sunt homosexuali, ce intrebare o sa puna copilul ala dupa ce vede primul pr0 n? “tati, tati, daca sunt 3 de ce nu fac si cu schimbul? saraca femeie”
Comment by dragoshsd — August 9, 2007 @ 5:17 am
cate pareri gresite despre homosexuali si homosexualitate. prietenul meu cel mai bun e gay, locuiesc cu el de aproape un an, am fost in cluburi de gay, cunosc multa lume gay de ambele sexe si singura concluzie pe care o pot trage din toate astea e ca voi aberati fara margini si fara sa ganditi logic, pe tema asta. o tara plina de ura si fara pic de egalitate in minte. sau hai sa o numesc normalitate. pt ca totul e normal oricum ar fi si oricat de diferit ar fi fata de restul.
Comment by Christ Saddler — August 9, 2007 @ 2:30 pm
Denisa Lala,
imi pare rau de cunostinta ta, cred ca nu e chiar cu boii acasa, dar cine-s eu sa judec… Daca avea un baiat, era ok ca el sa-i recomande masculi pe strada?
Eu totusi nu sint asa convinsa ca daca mama e lesbiana, voi fi si eu, iar daca sint baiat si sint adoptat de doi homosexuali, in mod clar ma voi orienta si eu inspre partea barbateasca.
In plus, ce te faci tocmai in cazul in care un homosexual/o lesbiana are copii lui, neadoptati? Chemi serviciul social sa-i desparta pe copil de parinte pentru ca parintele nu e hetero si in mod clar copilul o va lua “pe o cale gresita”?
Oricum, sint de parere ca n-o sa-mi aleg partenerul la recomandarile copilului (uite mami ce bun/a e ala/aia…) si nici nu cred ca i-as permite copilului meu, oricit de inteligent si precoce ar fi, sa aiba astfel de replici si nu m-ar amuza asa de tare.
Comment by vio — August 9, 2007 @ 10:13 pm
@vio: nu am spus nimic despre copiii pe care`i au deja homosexualii. m`am referit la copiii adoptati de homosexuali.
Comment by VisUrat — August 9, 2007 @ 10:50 pm
mai, mai stii bancu’ cu Bula copil de homosexuali? ca sa-l citez: “O zis mama sa-i sugi pula”…
Comment by dodecadent — August 9, 2007 @ 11:01 pm
Imi aduc aminte era prin anii 78-79 si faceam armata la Sevein,unde sa prinzi Sirbii la televizor era o chestie doar de rasucit antena pe bloc inspre Dunare, iar noi astia din Bucale care nu stiam decit Bulgari cu antene si amplificatoare………… va obosesc si sa trec la subiect. Deci in Severin , in armata, dupa ora 12 noaptea incepeau filmele la Sirbi. Dar cel mai tare asteptam in fiecare simbata noaptea cind incepea ” AMERICANSCHI SEXI FILM “. Va dati seama sa fi in armata si sa vezi filme sexy ! era la vremea aceea ceva de neimaginat, pina cind intr-o simbata noapte a fost tot un film sexy dar de data asta cu homosexuali. Nu am cuvinte ce greatza m-i sa facut cind i-am vazut cum isi luau limbile in gura si ce grohaieli si gemete puteau sa scoata………… ehhhhh si acum se zbirleste pielea pe mine. Asta e, am cunoscut si baietzei care nu tipau in gura mare ca sint ce sint si o faceau cu perdea, dar vai de ” curul” alora care se dau in stamba ,iar de fete parca mi-ar placea o partida cu doua odata, cu specificatzia ” cu perdea” sa nu deranjam spiritele
Comment by KKK — August 17, 2007 @ 11:16 pm
[...] azi rubrica, voi pune doua replici care mi-au placut. Prima vine de la VisUrât, dintr-un articol despre homosexuali si discriminarea acestora: Suntem singurele animale din tot regnul care [...]
Pingback by Denisuca » Blog Archive » Replica zilei - 7 august ‘07 — October 27, 2007 @ 1:43 am
Cata ignoranta,ma dezgusti la propriu.Ideile tale se bat cap in cap….o data spui ca homosexualitatea este o disfunctie -ca te nasti homosexual,deci oricum ar fi tu nu ai putea sa alegi….e in genele tale(spui tu) ,apoi spui ca nu esti de acord ca cuplurile gay sa adopte copii pentru ca sunt influentati..ia stai un pic…parca homosexualitatea era in gene,oricat ar fi de influentati nu pot deveni homosexuali..right?(asta tot dupa logica ta care lipseste cu desavarsire de altfel).Homosexualitatea nu este promovata,sa iti intre bine asta in cap si inainte sa arunci cuvinte fara rost gandeste si tu un pic.Homofobia este promovata,de exemplu blogul asta
Apoi….cum sa nu faca parade?daca unii ignoranti ii considera inferiori,cu probleme psihice.Sunt mult mai multe probleme in lumea asta de care ar trebui sa ne ocupam,cum aleg doi oameni sa se iubeasca nu priveste pe nimeni,iar oamenii care isi exprima dezgustul ar trebui sa se gandeasca un pic la ei,sunt mult mai dezgustatori….Defapt unii asa sunt,arata cu degetul pe cei care sunt diferiti de ei…si daca turma spune ca nu e bine,atunci nu e bine domne….sa aruncam cu pietre in ei pt k ei nu au dreptul sa se iubeasca.Apropo exista si bisexualitate…de lezbiene ce crezi?;;) ele nu te deranjeaza nu?Daca ai fi citit ceva biologie si nu ai fi lipsit de la ore poate te-ar fi scutit comentariile de genul celor de mai sus..sunt mai multe teorii :homosexualitatea este in gene..defapt sunt studii recente care spun ca oamenii se nasc bisexuali,apoi aleg..sau sunt influentati,asta cu influenta este a doua teorie dar nu este prea plauzibila…..In fond ce conteaza?Iti plac oamenii..de ce ar trebui sa te rezumi la jumatate din lumea asta?Doar pentru ca asa este societatea?Doar pentru ca asa spune turma?Sau religia?(care scuza-ma nu mai este necesara)….In the end it’s just a matter of tastes
Problema este ca unii vor ramane ignoranti,nu vor gandi si nu se vor documenta aspura lucrurilor din lumea asta…si asa vor ramane ..Si da..urasc ignoranta…homosexualitatea e minoritate…prostia si ignoranta fac parte din majoritate 
Comment by whatever — May 21, 2008 @ 10:23 pm
De pe wikipedia
Innate bisexuality (or predisposition to bisexuality) is a term introduced by Sigmund Freud (based on work by his associate Wilhelm Fliess), that expounds all humans are born bisexual but through psychological development (which includes both external and internal factors) become monosexual while the bisexuality remains in a latent state.
There is no modern scientific consensus as to how biology influences sexual orientation (see biology and sexual orientation).
Comment by whatever — May 21, 2008 @ 10:34 pm