Nu plânge că s-a terminat, bucură-te că s-a întâmplat!

19 04

Iese si Iasul in strada

Scris de VisUrat

La 18:30 in Piata Unirii.

Pentru a protesta. Pentru ca nu se poate ca un grup de hoti sa demita un presedinte ales de 22 de milioane de romani!




43 Comments »

  1. Ha! Protest pentru ce? Sa intervii intre lupta pentru ciolan intre mai multi paraziti? Nu e niciunul mai breaz decit altu’.

    Pe linga asta, nu ti se pare ca esti cam nehotarit? “Basexu” cum il alintai, a devenit presedintele ales de intreaga populatie a romaniei? el avind cu ajutor in jur la 6 milioane de voturi?

      Comment by maK — April 19, 2007 @ 4:40 pm

  2. Protest pentru presedinte. Nu pentru Basescu in mod special.
    Acum, Basescu e cea mai buna alternativa. Si a fost suspendat de niste hoti.
    E simplu.

      Comment by VisUrat — April 19, 2007 @ 4:45 pm

  3. cel mai rau lucru care se poate intampla acum pentru romania este o “revolta populara”. mineriadele au tinut romania in loc 10 ani.
    adunarile nu pot decat dauna romaniei pe termen lung. trebuie urmat parcursul constituional.

      Comment by victor — April 19, 2007 @ 4:53 pm

  4. [...] Iasiul si Timisoara au anuntat ca vor iesi in strada in aceasta seara. [...]

      Pingback by Reactii din tara » piticu.ro — April 19, 2007 @ 4:54 pm

  5. Ba da, e perfect normal ca un grup de hoti sa “elimine” un hot….asta e legea hoteasca:)))
    basescu nu e o alternativa e un marinel betziv, agramat si conrupt care de cand a ajuns presedinte crede ca lumea e a lui si ca tine pamantul in palma.
    Iti amintesc ca “basel” a fost votat de romani pentru a nu iesi alalalt….
    In nici un caz nu a fost ales de 22 de milioane chiar daca presupunem prin absurd ca toata populatia romaniei a fost la vot, inclusiv pers minore. A fost ales de doar de 51% din populatia prezenta la vot.

      Comment by zum zum — April 19, 2007 @ 4:58 pm

  6. Cea mai buna alternativa e ca romanul sa-si foloseasca dreptul de veto:
    Nu am cu cine vota? Toti sint nuli si neaveniti? Nu votez pe nimeni. Nu intervin pentru nimeni.
    Nici intr-un caz iesire in strada pentru a sustine unul din paraziti doar pentru ca are mai multa charisma decit altii.

      Comment by maK — April 19, 2007 @ 5:04 pm

  7. Hai sa nu votam pentru nimeni. Ce facem? Nu avem parlament, nu avem presedinte. Super tare. Legea junglei.
    Sau, hai sa votam.
    Pe cine?
    Daca`i cinstit e prost. Si nu’i pus pe liste.
    Daca e sa aleg dintre doi hoti, il aleg p`ala care fura mai putin…

      Comment by VisUrat — April 19, 2007 @ 5:09 pm

  8. Te sfatuiesc sa-l votezi pe ala care a furat mai mult, pentru ca e deja satul, are tot ce’i trebuie. Poate pe viitor va fura mai putin decat ala care a furat putin si acum vrea mai mult:d
    Sau alege’l pe cioban ca ala are destul si n’are nevoie sa fure:))) un marinel, un cioban tot una mi’e:)))
    Io unu sunt de parere cu mak…si n’o sa mai votez pe nimeni.

      Comment by zum zum — April 19, 2007 @ 5:13 pm

  9. “Cea mai proasta solutie pentru cel mai prost moment”
    Si aici ma refer si la faza cu suspendarea si la cea cu iesitul in strada.
    Piticu si vis urat anunta ca se iese in strada in blogosfera, dom’le….
    Hai ca m-ati spart !!!
    Se iese in strada ca sa CE?
    Sa se invrajbeasca roman cu roman asa cum ne dorim de zeci de ani sa nu se mai intample ?
    Sa se imparta lumea in vesnicele tabere pro si contra, eventual sa isi dea si niste bate in cap si niste lantzuri la picioare?
    Sa ne mai facem inca o data de ras in Europa si in lume pentru ca nu stim aborda o situatie de criza cu maturitate, echilibru si decenta?
    Sa ne “luptam” pentru un om, o cauza, o idee chiar daca stim, din start, ca asta nu rezolva nici probleme de fond si nici probleme nationale?
    Sa ne imbracam inca o data haine de actori si papusi in comedia nebunilor care isi bat joc de noi, tara, poporul de care isi amintesc doar cand le e greu sau le fuge scaunul de sub cur?
    Avem legi. Bune si proaste, drepte si strambe, sunt in vigoare.
    Cei mici , cand le incalca, iau ani grei. Cei mari, o fac razand sau sperand ca , la o adica, iese norodul in tara sa ii amnistieze fortat. Poate ca, indiferent cat de neplacut pare, ar trebui sa ii lasam sa se descurce singurei, cu “puterea” care o au, nu crezi, VisUrat?

    Posibil ca si parerea ta si a mea sa fie gresite. Cu toate astea, la ce bun sa ne grabim sau , cu orice pret, sa facem doar show ?
    Presedintele ales de care se face vorbire aici a fost ales pe viata ? Doar pentru a gresi ? Doar pentru a se insingura tot mai mult intr-un palat de clestar si a merge in week-end cu armate de SPP-isti dupa el ?
    Iata de ce, VisUrat, te invit sa faci o adaugire prin care sa afirmi public – nu neaparat argumentat, poti avea opinie personala si fara sa ne ceri aprobarea- ca tu , in sufletul tau, esti convins ca Basescu e un presedinte bun,m corect si cinstit, si ca din aceasta cauza e just sa iesim sa il sustinem. Iar in caz contrar….. mai bine radem decat sa plangem.
    Se descurca , ei, TOTI, si fara noi.
    Au ajuns suficient de mari multumita increderii noastre si mai apoi nepasarii noastre.

      Comment by WhIteWolf — April 19, 2007 @ 5:19 pm

  10. Nu votam pe nimeni din cei prezenti in momentul de fata. Ce facem? Curatam prin veto tara de lepre. Organizam alegeri libere. Participa cine doreste si e gata sa suporte consecintele nerespectarii legilor. Adica ceea ce trebuia sa se intimple in decembrie ‘89.

      Comment by maK — April 19, 2007 @ 5:24 pm

  11. Hm.. Base nu e cel mai bun presedinte, insa momentan, altu’ mai bun ca el nu exista…nu votam pe nimeni? hm…. nu cred ca e asa usor…

      Comment by Tzushka — April 19, 2007 @ 6:56 pm

  12. Ales de 22 de milioane? lol…ales de majoritate, din cei cateva milioane care s-au dus la vot. Nu sunt 22 de milioane de oameni in Romania cu drept de vot. Scurt.

      Comment by Tudor — April 19, 2007 @ 8:10 pm

  13. LOL, esti din ce in ce mai patetic, asta e presedinte? un DOBITOC, zice ca demisioneaza si acu da inapoi ha ha ha! ce terminat, sa dispara mai repede din peisaj, la capitala e locu lui, e prea praf pentru postul de presedinte. Tariceanu ar putea sa faca fata la un astfel de post!

      Comment by bss — April 19, 2007 @ 8:13 pm

  14. zum zum ai tot respectul meu pt ce scrisasi mai sus
    Perfect de acord :-)

      Comment by mda — April 19, 2007 @ 8:14 pm

  15. Esti in eroare. A fost ales de 6 milioane de romani. Parlamentul a fost ales de 12 milioane.
    Mihaileanu, Alro, Mircea Basescu, si…Flota….sa iti mai spun?

    Si pana la urma ce este mai important? Un presupus Mesia sau o democratie autentica?

    la buna citire

      Comment by malaxor — April 19, 2007 @ 8:33 pm

  16. Votati Army presedinte!

      Comment by Armata Ultra — April 19, 2007 @ 8:39 pm

  17. Basescu a facut multe prostii. Amintesc doar scandalul cu vila din mihaileanu. plus ca acopera hotiile multora cum ar fi Berceanu.
    si nici nu o sa iasa la alegeri sau la referendum

      Comment by netty1 — April 19, 2007 @ 8:48 pm

  18. Pe voi, astia care ziceti ca n-aveti cu cine vota si nu mergeti la vot, v-as lasa cu redusu de oier presedinte si as emigra ( fuck it, acum pot pleca doar cu buletinu). Sa va conduca prostu ca va meritati soarta. Sa muriti in bezna ba ! ( vorba Gogului )

      Comment by negru — April 19, 2007 @ 9:20 pm

  19. Se ved destul de bine din comentariile astea cei care au apucat in cunostinta de cauza guvernarea comunista si pe cea pesedista care a urmat, si cei care sunt influentati doar de povesti ale cunoscutilor sau de mass media.
    Democratie inseamna in primul rand dreptul de a iesi in strada, Un drept de care, spre exemplu, rusii nu se mai bucura. Daca vrei sa iesi in strada pentru legalizarea prostitutiei sau demiterea lui Base, tot una ii. Este un exercitiu democratic. La fel de bine se poate iesi in strada impotriva lui Basescu, dar se pare ca pana nu au adus minunatii politicieni in discutie demiterea sa, nimeni nu se gandea ca e destul de rau ca sa merite demonstratii.
    Democratie inseamna in al doilea rand dreptul de a vota liber. Trebuie sa stai sa te gandesti bine de tot inainte de a lua o decizie de neprezentare. Eu ma duc la vot orice ar fi si pentru orice motiv. Pentru ca nu ma obliga nimeni sa votez cu cineva, pot sa imi anulez foarte simplu votul prin 2 stampile aplicate. Astfel am facut exercititul democratic, si nu m-am compromis votand cu cineva in care nu cred. Nu realizati ca ar suna mai bine o prezenta la vot de 90% cu 60% voturi anulate? Macar s-ar vedea ceva.
    Faza cu demiterea lui Basescu e de cacat deoarece el este ales prin vot popular, de majoritatea celor prezenti la vot. Astfel, el reprezinta vointa majoritatii, si nu ar trebui sa poata fi schimbat de o mana de oameni. Un ministru poate fi schimbat usor, pentru ca e numit in functie, un presedinte e votat si ar trebui ca, pe durata mandatului, sa fie intangibil din punctul asta de vedere (asta bineinteles doar daca nu incalca legea in mod dovedit).
    Nu tin cu Basescu, dar demiterea sa poate fi un precedent periculos, prin care legitimam o mana de hemoroizi sa treaca peste vointa populara, lucru care anuleaza jumate din definitia democratiei.

      Comment by varzastricata — April 19, 2007 @ 9:31 pm

  20. Oricum iese Becali. De ce te mai agiti.

      Comment by malaxor — April 19, 2007 @ 9:32 pm

  21. total de acord cu negru!
    democratia inseamna puterea poporului…dak poporul [adik si voi] refuza sa-si exercite dreptul, ba mai mult, obligatia, de a participa la viata politica, atunci ce se alege de democratie? o mai numim asa? sau lasam totul in seama asa-zisilor conducatori, mai mult numiti intre ei decat alesi, sa transforme tara in orice, numai democratie nu? think about that…si mergeti la vot..indiferent cu cine tineti,exprimati-va opinia…sau stati akasa, dar in cazul asta nu mai indrazniti nici sa va dati cu parerea, nici sa comentati, pentru k singuri v-ati refuzat si dreptul asta ;)

      Comment by nevermind — April 19, 2007 @ 9:37 pm

  22. Noua constitutie (2000 sau 2002 nu stiu sigur) nu acorda presedintelui decat un rol de mediator si de reprezentant al Romaniei in relatiile externe, deci nu este cea mai puternica pozitie politica. Nu prea are ce sa faca cineva ca presedinte decat sa zambeasca, daca face altceva nu e bine.
    Dupa mine, o dictatura militara e cea mai buna ;) . Glumeam bine’nteles! Base e ok ca presedinte, macar nu ne plictisim! :) ) Imaginati-va cum ar fi sa nu se certe nimeni, ar muri lumea de plictiseala! :) )

      Comment by vlad — April 19, 2007 @ 10:57 pm

  23. Vis Urat, era sa ma busheasca plansul cand am vazut ca nu iesi , cu grabire si cu pieptul gol, sa-mi scuipi verde-n fata ca Basescu e “za best & fuck za rest”. Apoi, m-am gandit ca e posibil sa te fi dus la “marea” demonstratzie sau chiar sa fi dat o fuga la Bucuresti unde, impreuna cu Piticu, sa va infijetzi in kilometrul ZERO al democratziei, (cel mai anticomunist kilometru al Romaniei – din pacate- inca deturnat si in 2007 de komunisti si politruci Basescu si Stolojan) pentru a flutura steguletse pro Basescu.
    Bre, tu ai vazut ? Ai cetit ? Ai urmarit pe la televiziuni?
    “Spontanii” s-au adunat in piatza, MARELE SHEF DE TRIB si-a anuntat ora fixa a sosirii prin inaintasii platiti din televiziuni dupa care, in coloana oficiala – cu SPP-isti si girofaruri- a scoborat in piata pentru a se urca pe lazi in fata unui numar de oameni inferior membrilor cotizantzi ai PD-ului din Bucuresti.
    Asta-i presedinte? Asta-i ala care, odata adaugat la rubrica “au mai participat” (la fel ca si Constantinescu) ne-ar lasa fara alternativa ?????
    La fel s-a spus si cand a vent vorba sa il schimbe pe tatucu’ Iliescu si pe Constantinescu .
    Am zis in primul post, reiau: mult , prea mult praf pentru nimic.
    Chiar nu are sens sa ne rupem in jesturi cu “vointsa poporului” si cu “presedintele ales”; pacaliciul in cauza a castigat la mustatza, sustinut de o alianta contra-naturii, NU pentru ca era bun, NU pentru ca era iubit ci PENTRU A NU IESI CELALALT !
    Asadar, in loc de incheiere, te-as intreba, de ce ar trebui sa ramana presedinte pana la incheierea naturala a mandatului ?

      Comment by WhIteWolf — April 19, 2007 @ 11:11 pm

  24. Sunt impotriva marsului. Pentru ca Basescu si-o cauta de mult, mult timp. Si el este hotul aici, si nu parlamentarii. In momentul in care ti se gasesc dosarele Judecatorilor de la Curtea Constitutionala, pe care tu i-ai santajat, mi se pare o magarie mult prea mare. Intr-adevar, interese sunt, si vor fi la orice nivel. Atata in aliante politice, cand si in Guvern. Cu toate acestea, mereu vom fi condusi de Securitate, ca orice stat de altgel. La noi, Basescu a facut prea multe greseli. Acum trebuie sa si le asume.

      Comment by Ayra — April 19, 2007 @ 11:11 pm

  25. o singura constatare. trista.

    moldovenii tot comunisti au ramas.

    pacat ca si eu tot moldovean sunt.

      Comment by dracu — April 19, 2007 @ 11:29 pm

  26. decat sa protestati ca sa va aflati in treaba mai bine ati merge la vot cand trebuie si nu ar mai ajunge presedinti marinari, ciobani sau nebuni si dupa sa comentati.
    Pana una alta basescu ce pateste daca sta 30 de zile pe tussa ii cad coaiele, nu mai poate bea, nu mai poate sa il injure pe tariceanu?????

    Va isterizati ca babele la coada la lapte pe vremea lu nea nicu si cadeti in plasa unor manipulatori de 2 lei.

    Basescu e presedintele oricui numai al meu nu, asta sa fie clar el pe mine nu ma reprezinta si nici nu ma va reprezenta pentru ca e retardat.

    un presedinte adevarat nu cauta scandal aiurea `n drum ci cauta sa rezolve problemele pe cale amiabila.

    Ps: PUNEM PARIU CA NU ISI DA DEMISIA????????

      Comment by paisie — April 19, 2007 @ 11:44 pm

  27. Ca nu ne place de fatza lui, e problema noastra (noi l-am ales), ca nu le place Parlamentului, ciocul mic, nu ei l-au pus acolo. Si daca ar fi inceput campania anti-Basescu niste oameni corecti, ok, poate i-as fi sustinut. Dar nea Felix cu nea Geoana si Vadim nu prea se inscriu in categoria sus-mentionata.
    Smecheriile la nivel mare vor continua si cu, si fara Basescu. E naiv cel care crede ca de-acum se va termina cu toate golaniile care se fac la noi. Diferenta e ca asa se vor mai cheltui niste bani publici pe referendum (sau alegeri). Pentru ca nu le place alora de fatza lui. Atat.

      Comment by thedeady — April 19, 2007 @ 11:54 pm

  28. O da, asa, imi place, iesiti in strada ca sa luati partea unui hot suspendat de alti hoti. Genial. Sincere felicitari, probabil cei care au iesit in strada chiar nu au alte preocupari in viata lor, decat sa iasa sa apere unul care pretinde ca e mai cinstit decat cei dinaintea lui, dar defapt fura mai mult(vezi elena basescu+cocos, fratele presedintelui – mircea basescu si afacerile lui, FLOTA etc). Acum serios, nu sustin pe nimeni altcineva, pt ca nu sunt solutii viabile, dar macar ceilalti furau in liniste, basescu e culmea nesimtirii, pe o parte fura cat poate, si apoi apare senin la tv acuzand “grupurile de interese nelegitime”. Pentru mine basescu incepe sa capete o alura de becali, cu o prostie populista pe care o adopta, care mi se pare penibila.
    PS: In caz de alegeri anticipate prezidentiale, votati cu cine vreti, chiar si basescu, nu imi pasa, dar va rog, NU VOTATI CU BECALI.

      Comment by anonim — April 19, 2007 @ 11:59 pm

  29. EDIT: Ma refeream la Elena Udrea, nu Basescu, scuzele mele.

      Comment by anonim — April 20, 2007 @ 12:00 am

  30. Putem, cred, considera subiectul incheiat.
    Intr-un fel, visul e de inteles si chiar de aprobat; votul s-a impartit de catre unii care nu prea au pozitia morala de a suspenda un presedinte de tara. Insa, fie ca ne place, fie ca nu, totul s-a intamplat in cadru perfect legal si constitutional. Adica, cat de cat, o institutie legala a Romaniei, a actionat in conformitate cu legile
    Sigur, e de discutat, de amendat, de reparat si de schimbat.
    La Parlament, la Guvern, la Constitutie, la Romania in general. Insa pana la asta, ramane macar ideea ca , spre deosebire de Basescu, rechinii din parlament macar se chinuie sa respecte legalitatea; chit ca, asa cum stim cu totii, putin le pasa de ea si o mai si violeaza pe unde apuca.
    Ceea ce nu mi-a placut, ceea ce mi s-a parut putin fortat si m-a si facut sa scriu astazi , aici, mai des ca de obicei e legat de “iesitul in strada” chiar si atunci cand se respecta legea.
    Sigur, exista libertate de optiune, de expresie, de asociere insa astea toate nu trebuie sa insemne lupta impotriva legii si a legalitatii.
    Basescu si ai lui trebuiau sa caute alte cai si chichitze legale, la fel ca si parlamentarii, pentru a raspunde; nicidecum jalnica tentativa de a se reincorona presedintele pietzii la Universitate in fata unor pensionari si a unor curiosi plus cativa exaltati si fanatici de genul Piticu (care pune semnul egal intre o suspendare legala si caderea Bursei si pogorarea celor 10 plagi peste tzarishoara noastra doar pe simplul motiv ca, pe vremea onor marinarului, s-a dus de 2 ori la mare pe banii lui)
    Poate nu i-a interesat, poate nu s-a priceput; chiar nu-mi pasa. Au intrat intr-un joc, si-au asumat niste riscuri printre care si cel de a pierde atunci cand nu esti suficient de tare sau de dibaci.
    Cu riscul de a imi castiga mai multi injuratori decat, deja am, eu chiar cred ca e important ca se pot intampla si chestii legale in Romania. E un pas inainte, nicidecum unul inapoi
    De ce ar trebui sa iesim in strada cand se intampla ?
    Nu ar fi mai simplu sa votam mai responsabil, mai atenti?
    Nu ar fi mai simplu sa ne cautam parlamentarii (senatori si deputati) la noi in orase , cu manifestatii saptamanale in care sa le spunem ce credem despre ei, despre Parlamentul lor corupt si carpit si chiar despre Presedinte?
    Poate nu ar mai trebui sa militam si sa manifestam pro sau contra oameni Poate ar trebui sa incepem sa o facem pentru idei, pentru convingeri, pentru cotidianul nostru care, in mare, seamana si pentru neimpliniri pe care, in marea noastra majoritate, le simtim cam la fel.
    Sus Basescu… Jos Basescu … ?
    Poate cele 2-3.000 de oameni ar fi trebuit sa se mobilizeze pe net si prin sms-uri pentru a cere deblocarea Bucurestiului de catre incompetentii care il conduc si care isi impart afacerile in timp ce pulimea nu mai are pe unde circula.
    Poate ca cei care s-au adunat la Iasi ar trebui sa ceara ordine, legalitate si moralitate in Universitatea aceea confiscata de ani si ani , VisUrat.

      Comment by WhIteWolf — April 20, 2007 @ 12:27 am

  31. orice s-ar intampla de acum inainte..noi romanii trebuie sa invatam din greseli..pentru ca la constatari si concluzii santem buni dar nu stim deloc sa invatam din ele…si asa ne trebe daca santem imbecili!!…nu stim sa votam, nu votam ,iar cand o facem o facem superficial si de multe ori in necunostinta de cauza.. …culegem ce am semanat!..concluzia: noi nu santem un popor cu o constiinta nationala bine inchegata, noi nu am mai evoluat–am ramas si noi pe acolo la stadiul de neam..si cam atat..

    a si va rog..nu stiu ce “minunat” sau “izbavitor” se va mai arata poporului roman in campania electorala.. dar va rog eu mult nu-l votati pe “oier”.. asa cum a fost numit de antescriitorii mei si ganditi-va de mai mult de 2 ori, daca e nevoie cand puneti stampila de vot..

      Comment by valar — April 20, 2007 @ 1:11 am

  32. Cred ca a fost cea mai mare greseala modul in care s-a format guvernul. Sa fim seriosi, Basescu nu e putere executiva si nu poate fi considerat marele vinovat ca lucrurile merg de-aiurea.
    Partea proasta e ca pana se introduce votul uninominal (daca se introduce), e mult mai mare sansa sa dam in continuare peste coalitii facute de dragul ciolanului si al scaunului pufos.
    Si chiar daca vine inapoi Basescu cu PD-ul (acum sau la alegeri), pentru noi probabil n-o sa se schimbe prea multe, principalul scop fiind sa se vaneze unii pe altii.
    Apropo, tare stirea de la antena 1, ca urmeaza scumpiri, salarii inghetate, bursa cazuta…etc din cauza suspendarii. Manipularea rules!

      Comment by thedeady — April 20, 2007 @ 6:30 am

  33. Basescu, nu o fi el cel mai bun presedinte, cel mai curat si dastept… da nici Tariceanu nu ii mai cu mot. Tariceanu asta daca ajunge presedinte, ca si Becali de altgfel, va fi vai si amar de capu` nostru.(mai rau decat acum). asta e parerea mea personala… asa ca va rog, nu imi sariti in cap cu critici. numa bine.

      Comment by eu. — April 20, 2007 @ 11:37 am

  34. Hotii au suspendat hotul.
    Mare branza.

    Toti cei care spuneti ca nu e legal si corect ce a facut parlamentul sunteti penibili.

    E ca si cum ai spune ca ar trebui anulata decizia unui judecator care condamna un criminal la inchisoare pe viata doar pentru motivul ca a luat spaga in alt dosar si nu a fost prins.

    Indiferent de cat de corupti sunt parlamentarii, acuzatiile aduse lui Basescu au fost corecte, fondate si totul s-a petrecut legal si constitutional.

      Comment by puco — April 20, 2007 @ 5:04 pm

  35. No stai numai un pic.

    1. Nu l-au ales 22 milioane de romani pe Basescu. Nu mai stiu cati, dar mult mai putini. Ceva mai mult de jumate din cei prezenti la vot care au fost ceva mai mult de jumate din cei cu drept de vot.
    2. SA FIE CLAR: Parlamentul NU l-a demis. L-a suspendat. El a sarit cu gura mare ca-si da demisia. L-a cam surprins faptul ca l-au lasat toti. Si a fost dezamagit de cat de putina lume il astepta in piata. Si dezamagit va ramane, ca a dezamagit pe multi.

    PS. Domnu ziarist putina obiectivitate si echidistanta ca asa se cuvine.

      Comment by io — April 20, 2007 @ 5:08 pm

  36. ..penibil….voi marii razvratiti care il acuzati pe respectivul si actualul presedinte pune`ti si voi un pic in balanta ce au facut toti predecesorii lui si toti candidatii la presedentie din 89 pana in prezent si veti vedea, daca o sa va interesati si de rele si de bune , ca el era alternativa cea mai buna…va dati leii acum ca vai basescu e penal…nu asta e problema..problema e ca parlamentul a trecut peste decizia curtii constitutionale si a continuat votarea.Asta e abuz! sau pt voi nu e important?? si ce mai vor sa faca respecatbili domni, e sa faca o lege prin care sa interzica al 2`lea mandat unui presedinte suspendat…asta iar nu vi se pare abuz,nu?mai ales ca nu are cine sa`i opreasca…mdea…
    va cacati pe voi prea mult..nu e el cel mai cel dar a fost si inca e cea mai buna varianta..
    spuneti voi sa nu votam daca nu avem cu cine..bun, nu votam, lasam toti coruptii(apropo, cine a furat mia mult va fura in continuare!! iliescu si nastase ar trebui sa fie exemple perfecte, dar voi sunteti niste ignoranti cu acces la net pt carcoteala doar..) a`la becacali sa ne conduca tara, sau poate lasam ungurii ce dracu sau il chemam pe bulibasa din scaunelul lui pufos etc.. daca nu votezi iti iei dreptul de a comenta orice decizie a celui ales…de ce?esti idiot daca nu ai inteles..
    ideea e..nu dezbatem ce fel de presedinte e basescu..are destule pe constiinta si bune si rele dar voi chiar vreti sa`mi zpuneti ca parlamentul nostru mult iubit a avut o mustrare de constiinta si l`au suspendat pe asta doar asa….cate rahaturi a facut iliescu fratilor timp de 3 mandate si nu s`a ajuns aici…nu credeti ca e mai plauzibil faptul ca basescu promovand legea anticoruptiei a d`nei macovei a deranjat rahatul de la curul parlamentarilor si celor mai sus pusi iar acestia s`au gandit sa`l inlature?iar ca adaugire vin stimabili domni cu acea lege mentionata mai sus ca sa se asigure ca daca poporul il mai vrea el sa nu mai poata face nimic….

    in fine…nu mai judecati oameniii doar dupa fapte negre..si in situatia prezenta in romania, din mai multi rai..ia`l pe cel mic..

      Comment by umbre — April 20, 2007 @ 7:13 pm

  37. BOGDAN OLTEANU FOR PRESIDENT!!!!

      Comment by bss — April 20, 2007 @ 10:12 pm

  38. …Pentru a protesta. Pentru ca nu se poate ca un grup de hoti sa demita un presedinte ales de 22 de milioane de romani!…

    Cat de idiot trebuie oare sa fii sa afirmi asemenea lucruri? In primul rand cetateni cu drept de vot sunt in jur de 18 milioane. Pe Basescu l-au votat circa 5 milioane de oameni. Mare parte l-au votat si pentru ca se saturaserea de PSD. Sa nu mai pomenim de cacealmaua cu fraudarea alegerilor, miscare care a avut un rol determinat. In ceea ce priveste acel grup de hoti, afla tinere ca se numeste Parlament, institutia fundamentala si garantul bunei functionari a unei democratii. De asemenea sa nu uiti ca a fost ales prin vot. Acolo se regasesc optiunile a milioane de romani. Daca tu si restul votantilor lui Basescu il vedeti pe acesta ca pe un salvator al neamului, refuzand cu inversunare sa priviti si asupra faptului ca e manjit si bagat si el in destule, foarte bine; dar nu ne insulta numind parlamentul “acea adunatura de hoti” doar pt. ca asa a zis idolul vostru. Acolo sunt voturile PSD istilor, ale PRM istilor, a celor din PC, a maghiarilor. Acolo sunt reprezentati si ceilalti, care nu-l au neaparat la inima pe Basescu. Asa ca tinere mai lasa pornirile revolutionare. Basescu a fost suspendat pe cai democratice. Se va intoarce.. sau nu. Si oricum, nu uita, va veni timpul cand te vei dezice de el. Va veni timpul cand vor aparea toate pe tapet.

      Comment by Daniel — April 21, 2007 @ 12:28 am

  39. Am citit mai multe commenturi legate de faptul ca ar trebui sa votam mai atent pe viitor. Cred ca nu avem de unde alege, oricat ne-am stradui.
    In 2000 ne-am ferit de Vadim ca sa dam de Iliescu; in 2004 ne-am ferit de Nastase si am dat de Basescu. De fiecare data am incercat varianta cu: ‘’sa alegem raul mai mic…”
    M-am cam saturat de alegerile astea de KKO. Raul cel mai mic tot rau se cheama ca e…

      Comment by Relaxedman — April 21, 2007 @ 11:45 am

  40. Hai ca esti tare… nici nu stii sa numeri si mai ai si blog :) in caz ca nu stiai… (oare ai 18 ani?) nu 22 milioane de romani au drept de vot, nu toti cei care s-au dus la urne in 2004 l-au votat pe Basescu. diferenta dintre el si Nastase a fost f. mica… deci Basescu a fost ales pentru ca:
    1. nu a avut contracandidati iar asta nu-l face mai bun decat x sau y, ci doar o “solutie imorala”
    2. nu a fost lumea sa voteze; in 2004 se ruga lumea (ziaristi, oameni plublici) la tv de electorat sa se duca sa voteze.
    am impresia ca la referendum sau la alegerile prezidentiale o sa fie mai mare inghesuiala.
    si-acum nu cred ca mai conteaza (intr-o oarecare masura) cine o sa fie presendinte pentru ca daca nu-si vede de treaba, suspendarea lui Basescu a devenit precedent si s-a aflat ca Parlamentul are o putere.
    Si l-au suspendat parlamentarii pe care i-au ales o parte din cei care l-au votat pe Basescu.
    Chiar daca l-au suspendat, sustinatorii lui Basescu sunt siguri ca sunt multi, ca Basescu e iubit etc… atunci nu are de ce sa-si faca griji. La referendum o sa iasa invingator, nu?

      Comment by Andra — April 21, 2007 @ 12:42 pm

  41. Ma mir de voi si de comentariile voastre! Se vede ca Moldova a ramas punctul rosu pe harta ( comunismul ).

    Cu mentalitatea asta a vostra nu realizati nimic tineret viitor al Romaniei. Va plangeti ca nu aveti nimic dar nici nu faceti ceva pentru a avea. Parlamentul compus din PSD/UDMR/PRM/PNL e votat de toti taranii care au primi 1 kg de zahar si 2 paini si se rugau sa iasa Iliescu presedinte. Sunt ai nostri taranii … sunt bunicii nostri … dar nu ii putem convinge ca PSD sunt comunisti si asta pentru ca PSD le-a mai crescut pensia cu 2 LEI. Voi nu pricepeti ca tinerii au reusit in 2004 sa voteze alianta DA si pe Basescu presedinte? Tinerii din orasele civilizate cum ar fi Bucuresti, Cluj, Brasov, Timisoara. Ei au facut diferenta!

    Celor din PNL li s-a aruncat un blid de mancare de catre PSD si au calcat in picioare toata doctrina liberala.

    Stati si voi la Cluj, Bucuresti, Timisoara, Brasov si in alte orase din vestul tarii pentru o perioada si veti pricepe niste lucruri mari. Moldova a ramas bastionul comunismului dupa comentariile care le vad aici. Dar tot tinerii din alte orase vor face diferenta la vot.

    O sa vedeti! Pacat de voi!

      Comment by Ma mir de voi romanilor — April 21, 2007 @ 3:05 pm

  42. Hopa de unde sare pedistu’ … visule, cu asta chiar m-ai dezamagit. Cum e aia cu hotii care demit un presedinte ? Un calcul elementar arata ca acei hoti sunt alesi de mai multi oameni decat acel “presedinte” … nu zic ca ar fi niste sfinti, departe de mine gandul asta, dar mai hotz ca actualul presedinte nu prea am avut si sper sa nu mai avem. Nu vorbim de alro, flota, mihaileanu, etc … sa vorbim doar de ministerul transporturilor si “licitatiile” pentru autostrazi (castigate toate de membri de vaza PD sub atenta supraveghere a ministrilor Dobre si Berceanu la indicatiile sefului direct Basescu), sau mai bine sa vorbim de intermedierea la gaz natural ? (nu baietii destepti din energie, cei de la gaze … intermediarii directi ai Gazprom Rusia … surprinzator sau nu cotizanti de vaza la campania aliantei DA din 2004) … sa vorbim de Glencore … sau mai bine sa nu mai vorbim ca tot degeaba, doctrina sa traiasca, baselu’ sa traiasca … ne meritam soarta, unii mai mult ca altii (aviz VisUrat)…

      Comment by jack the ripper — April 23, 2007 @ 4:13 pm

  43. Buna,

    Scriu pentru prima data pe blog… dar va citesc.
    Si am decis sa imi exprim punctul de vedere… legat de suspendarea lui Basescu si de referendum.

    Cred ca ar tb sa votam toti. Ca suntem pentru plecarea sau revenirea lui Basescu. Spuneti ca s-a creat un precedent si ca Parlamentul a aratat ca are o anumita putere in fata presedintelui… de ce sa nu le aratam ca ne intereseaza ce fac? poate ca rezultatele o sa arate ca romanii sunt de acord cu decizia Parlamentului, sau ca nu. Dar o sa se stie ca ne pasa.

    Si nu e vorba de Basescu sau de o alta persoana. E o chestie de principiu: Avem alegeri prezidentiale. Niciodata nu suntem multumiti de cine iese (sunt de acord cu voi, alegem tot timpul raul mai mic)… acum avem posibilitatea sa votam la mijlocul mandatului: suntem multumiti de ce a facut presedintele pana acum sau nu? credem ca altul ar fi putut sa faca mai mult? de ce sa nu votam?! suntem multumiti ca parlamentarii iau decizii si ne spun sa stam acasa? cu ce drept? daca in Constitutie se precizeaza ca avem dreptul sa votam in referendum, de ce sa ne spuna, ei, aparatorii Constitutiei, sa nu o facem?! :o

    Decizia Parlamentului e sa repete referendumul daca procentul votantilor nu este destul de ridicat.. dar intre timp, trec muuuuulte legi in Ordonante de Urgenta. Pe cine vom da vina apoi?! pe un presedinte interimar? pe Parlament?! sa nu ne facem iluzii… la urmatoarele prezidentiale tot ei vor fi pe liste…
    Cu ce drept sa ne ridicam si sa ne plangem apoi ca ne meritam soarta? sau ca unul e mai rau ca altul…

    Asa ca ar tb sa mergem sa votam! Am vrut democratie… sa ne bucuram de ea! :) Cu cine o fi, cu Basescu sau fara, dar macar nu o sa o mai scaldam atat! ba presedinte, ba alegeri anticipate…

    So, vb dupa 19!

    PS: Visurat, nu se afiseaza mesajele in totalitate, la stanga sunt taiate.

      Comment by Principiu — April 24, 2007 @ 3:08 pm

Leave a comment


Performance Optimization WordPress Plugins by W3 EDGE